Oeh, Frankrijk! Daar weten ze wel raad met revoluties:quote:Op zondag 17 januari 2021 22:51 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ja dat is ook echt het achterlijke ervan, dat hele "Wij zijn Nederland!" gebullshit. Maarja IQ is idd te laag om te beseffen dat hun 'mening' echt niet de mening is van het meerendeel van het land. Is om vrij droevig van te worden eigenlijk.
Maarja neusringwijf gaat ook al naar Frankrijk om te 'protesteren' (nou ja 'Revolutie in Frankrijk!!!"), hopelijk wordt ze daar opgepakt en blijft ze daar.....
Is hier ook een leesbare samenvatting van?quote:
Halsema kan bij mij weinig goeds doen dan geef ik toe.quote:Op zondag 17 januari 2021 22:42 schreef DW457 het volgende:
[..]
Dit heet zeiken op het bestuur. Wat ze ook doen, in jouw ogen kunnen ze het toch nooit goed doen.
Had je eigenlijk liever gehad dat ze niet leert van haar fouten?quote:Op zondag 17 januari 2021 22:35 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Gaat niet om het feit dat het een keer fout ging en 10x goed.
Gaat om het feit dat Halsema dan niet ingrijpt omdat het een correct doel betreft in haar ogen
Volgens mij toch wel hoor. Ik hoorde ze duidelijk roepen dat zij Nederland zijn. Dus.quote:Op zondag 17 januari 2021 22:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Hear hear.
Ze spreken helemaal niet namens het volk. Dat maken ze zichzelf wijs.
Zii leert niet van haar fouten ik weet 100% zeker was er vandaag anti discriminatie demonstratie had ze niks gedaanquote:Op zondag 17 januari 2021 23:09 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Had je eigenlijk liever gehad dat ze niet leert van haar fouten?
Waarom vandaag dan niet, maar bij alle andere demonstraties sinds die eerste wel?quote:Op zondag 17 januari 2021 23:14 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Zii leert niet van gaar fouten ik weet 100% zeker was er vandaag anti discriminatie demonstratie had ze niks gedaan
Dat is deze man volgens mij (zie geelgroen kraagje) die zelf de politie aanviel:quote:Op zondag 17 januari 2021 23:07 schreef AchJa het volgende:
Boehoe zieluggg...
[ twitter ]
Je had ook gewoon kunnen luisteren ouwe.
Ja dat is Arie Paap, één van de bekende wappies die er ALTIJD bij is. Beroepsdemonstrant. Ik weet alleen niet zeker of dat die gewonde man op de foto is....quote:Op zondag 17 januari 2021 23:20 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat is deze man volgens mij (zie geelgroen kraagje) die zelf de politie aanviel:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Tourniquet op 17-01-2021 23:28:57 ]
Zozo, dat weet je 100% zeker, nou, dat je nog niet gebeld bent door de nieuwszenders om als expert commentaar te geven.quote:Op zondag 17 januari 2021 23:14 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Zii leert niet van haar fouten ik weet 100% zeker was er vandaag anti discriminatie demonstratie had ze niks gedaan
Pistolen Paultje had allang ontslagen moeten worden
quote:Op zondag 17 januari 2021 23:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja dat is Arie Paap, één van de bekende wappies die er ALTIJD bij is. Beroepsdemonstrant. Ik weet alleen niet zeker of dat die gewonde man op de foto is....
[ twitter ]Het is zeker niet de bedoeling dat ik hem op FB zet met die andere foto erbij en hem belachelijk maak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
Nice! Melding maken heeft dus nutquote:
quote:Op zondag 17 januari 2021 23:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja dat is Arie Paap, één van de bekende wappies die er ALTIJD bij is. Beroepsdemonstrant. Ik weet alleen niet zeker of dat die gewonde man op de foto is....
[ twitter ]Gelijke behandeling hè, geen leeftijd discriminatie, goed gedaan van die ME-er. Zou er ook een divi-bokaal voor de ME zijn? Dat je je quota aan vrouwen, ouderen en minderheden moet halen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
Die moeten ze meteen zijn BIG-registratie afnemen.quote:
quote:Op maandag 18 januari 2021 09:20 schreef Gia het volgende:
Die moeten ze meteen zijn BIG-registratie afnemen.
Zal toch geen registratie hebben denk ik?quote:De zelfverklaarde ‘homeopathisch arts’ uit Limburg ...
Hij staat in het BIGquote:Op maandag 18 januari 2021 09:29 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
[..]
Zal toch geen registratie hebben denk ik?
Dan is het AD verhaal niet helemaal volledig.quote:
Dan snap ik de woede wel, als argumenten verzonnen moeten wordenquote:Op zondag 17 januari 2021 23:14 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Zii leert niet van haar fouten ik weet 100% zeker was er vandaag anti discriminatie demonstratie had ze niks gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |