Ik hoop maar dat dit niet meteen allemaal roodharigen beledigt dan. Je weet het niet tegenwoordig!quote:Op zondag 17 januari 2021 14:01 schreef koffieleuk het volgende:
@:Hamlapjes volgens mij was Rood wel vanwege het haar
Eeeeeeeh?quote:Op zondag 17 januari 2021 14:06 schreef koffieleuk het volgende:
Link werkt als je de TT in de URL weghaalt, maar daar heb je niet meer aan als je deze post leest.
Ik voelde gewoon dat je dit getypt had en daarom is het me ook geluktquote:Op zondag 17 januari 2021 14:06 schreef koffieleuk het volgende:
Link werkt als je de TT in de URL weghaalt, maar daar heb je niet meer aan als je deze post leest.
Ik heb nog steeds geen flauw ideequote:Op zondag 17 januari 2021 14:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik voelde gewoon dat je dit getypt had en daarom is het me ook gelukt![]()
Dit wordt wel een hyper-intelligent topicdeel natuurlijk want alleen de allerslimsten zullen deze puzzel op kunnen lossen.
Dan ben je zó intelligent dat het je niet eens is opgevallen dat er een uitdaging wasquote:Op zondag 17 januari 2021 14:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen flauw ideemaar ben wel binnen
Bij mij stond ie gewoon gelijk in MyAt.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit wordt wel een hyper-intelligent topicdeel natuurlijk want alleen de allerslimsten zullen deze puzzel op kunnen lossen.
Thunder and lightning it's getting exciting.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:13 schreef koffieleuk het volgende:
Ik wacht met smart tot Sergey door de speakers schalt
Ah dan is het misschien alleen in de topicreeks-overzichten.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij mij stond ie gewoon gelijk in MyAt.
Aha! Bedankt voor de uitlegquote:Op zondag 17 januari 2021 14:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan ben je zó intelligent dat het je niet eens is opgevallen dat er een uitdaging was
Nee, de topic-links zijn nu opeens SEO-friendly, in de zin dat de titel van het topic ook in de link zat. Maar als je er op klinkt kom je niet in het topic terecht.
Heb je sportschoenen aan?quote:Op zondag 17 januari 2021 14:21 schreef BillDauterive het volgende:
Pas na 6 pogingen kon ik het topic in.
quote:Op zondag 17 januari 2021 14:21 schreef BillDauterive het volgende:
Diskwalificatie! Je krijgt natuurlijk maar 3 pogingen hèquote:Op zondag 17 januari 2021 14:21 schreef BillDauterive het volgende:
quote:Op zondag 17 januari 2021 14:31 schreef Em31 het volgende:
'In België zijn ze wel gewend om van een Van der Poel te verliezen'
Dit liet zich voorspellenquote:Op zondag 17 januari 2021 14:37 schreef Em31 het volgende:
Ben benieuwd welke Noorse muziek ze uit hebben gekozen.
Neequote:
Oei! en nu?quote:Op zondag 17 januari 2021 14:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Diskwalificatie! Je krijgt natuurlijk maar 3 pogingen hè
Ik kom er ook weer niet in via desktop.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:10 schreef Cyan9 het volgende:
Ik kwam eerst het topic ook niet in, dus ik ben duidelijk ook geband voor een tiende.
Nu ik het topic op mobiel gelezen heb wel. Wat omslachtig ditquote:Op zondag 17 januari 2021 14:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kom er ook weer niet in via desktop.
Ja weet niet... je kan wel blijven posten maar ze tellen niet mee voor je postcount denk ik.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
NeeDie liggen bij de deur, omdat ze onder het zand zitten.
[..]
Oei! en nu?
Jaaaa maar als je straks op Google zoekt naar DJ's in Thialf kom je binnen 5 seconden in dit topic terechtquote:Op zondag 17 januari 2021 14:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nu ik het topic op mobiel gelezen heb wel. Wat omslachtig dit![]()
SEO vriendelijk maar vervolgens kom je er niet in
quote:Op zondag 17 januari 2021 14:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Alsof ze Pedersen nooit hebben zien vallen hè
Plaatje werkt hier niet.quote:
Ahh ik vroeg me al af, had dat nog nooit eerder gezienquote:Op zondag 17 januari 2021 14:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan ben je zó intelligent dat het je niet eens is opgevallen dat er een uitdaging was
Nee, de topic-links zijn nu opeens SEO-friendly, in de zin dat de titel van het topic ook in de link zat. Maar als je er op klikt kom je niet in het topic terecht.
Hier wel maar ik snap 'm nietquote:Op zondag 17 januari 2021 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Plaatje werkt hier niet.
Edit: Nu wel.
Leuk! Ben benieuwdquote:Op zondag 17 januari 2021 14:56 schreef Guanabana het volgende:
@:Meke, ik heb het boek uit. Vind het wel een aanrader om te lezen
Haha jaquote:Op zondag 17 januari 2021 14:57 schreef Guanabana het volgende:
Wauw Meke, komen we nu precies tegelijk hier in de SC
quote:Op zondag 17 januari 2021 14:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja![]()
![]()
![]()
Ik voelde dat jij er ook aan kwam, en dacht; DAAR MOET IK BIJ ZIJN
Dat doe ik ook altijd. En daarom ook nog niet bekend met de problemen.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Ahh ik vroeg me al af, had dat nog nooit eerder gezien![]()
Ik FOK! gewoon vanuit MyAT en dat gaat tot nu toe gewoon goed
Pokémon is toch echt al van 1995.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Och daar ben ik toch allemaal veel te oud voor jongen
Dat vond ik zó zielig toenquote:Op zondag 17 januari 2021 14:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Alsof ze Pedersen nooit hebben zien vallen hè
Ja maar toen was ik ook al 14 en destijds was het vooral de animatieserie toch? Daar was ik toen toch wel wat te oud voorquote:
Ik keek nog spongebob toen ik 14 wasquote:Op zondag 17 januari 2021 15:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar toen was ik ook al 14 en destijds was het vooral de animatieserie toch? Daar was ik toen toch wel wat te oud voor
Daarover verschillen de meningen.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar toen was ik ook al 14 en destijds was het vooral de animatieserie toch? Daar was ik toen toch wel wat te oud voor
Dat masker is ook een beetje zinloos...quote:Op zondag 17 januari 2021 15:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zelf je medaille en de bloemen pakken.Dat voelt toch een beetje gek.
quote:Op zondag 17 januari 2021 15:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik keek nog spongebob toen ik 14 41 was
quote:Op zondag 17 januari 2021 14:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm...quote:
Je moet je brein ook af en toe rust geven he, de boog kan niet altijd gespannen zijnquote:
Nou oké, vooruit.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je moet je brein ook af en toe rust geven he, de boog kan niet altijd gespannen zijn
Dat kanquote:Op zondag 17 januari 2021 15:35 schreef molloot200 het volgende:
Zit nu even wat terug te kijken van VVAL van gisteren en ik heb zo'n hekel aan de zang van André Hazes Jr hè![]()
Ik wil een krabburgerquote:Op zondag 17 januari 2021 15:32 schreef H_T het volgende:
Zou de lockdown ook invloed hebben op de Krokante Krab?
quote:Op zondag 17 januari 2021 15:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat kanVandaag ook al meerdere keren bij NSF-inzendingen getypt dat de stem me niet bevalt
Al is het bij het NSF ook best vaak vals, en dat is hij (tot nog toe) nietquote:Op zondag 17 januari 2021 15:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat kanVandaag ook al meerdere keren bij NSF-inzendingen getypt dat de stem me niet bevalt
Ik ben een tikje toondoof, dus als het mij opvalt dat iets vals is zitten ze er ECHT heel ver naastquote:Op zondag 17 januari 2021 15:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Al is het bij het NSF ook best vaak vals, en dat is hij (tot nog toe) niet
Alleen nog afhalen denk ikquote:Op zondag 17 januari 2021 15:32 schreef H_T het volgende:
Zou de lockdown ook invloed hebben op de Krokante Krab?
Wel gevonden?quote:Op zondag 17 januari 2021 15:46 schreef H_T het volgende:
Nog even over onze totale intelligentie: ik ben net meerdere minuten op zoek geweest naar de Earl Grey-thee bij mij thuis, want die was ik kwijt. Minder dan een week geleden gekocht. Nou Strani, ik ben blij dat jij het gemiddelde nog wat opkrikt!
Verstandigquote:
Dan dan weer welquote:
PINDA PINDA PINDA PINDAAAAquote:
Lag het gewoon waar je het het laatst had neergelegd?quote:
Dat soort verstrooidheid is juist een teken van hoogbegaafdheid Tim!quote:Op zondag 17 januari 2021 15:46 schreef H_T het volgende:
Nog even over onze totale intelligentie: ik ben net meerdere minuten op zoek geweest naar de Earl Grey-thee bij mij thuis, want die was ik kwijt. Minder dan een week geleden gekocht. Nou Strani, ik ben blij dat jij het gemiddelde nog wat opkrikt!
Soort van, het zat nog in een boodschappentasquote:Op zondag 17 januari 2021 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lag het gewoon waar je het het laatst had neergelegd?
Of sloddervosserigheidquote:Op zondag 17 januari 2021 15:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat soort verstrooidheid is juist een teken van hoogbegaafdheid Tim!
Toen dat nummer net uit was heb ik me daar enorm aan geërgerd, want ik was ervan overtuigd dat ze nooit écht 'fantastig' kon zingen en dat ik het dus maar verkeerd bleef verstaan. Toen bleek dat dat niet zo was werd het er niet per se heel veel beter opquote:Op zondag 17 januari 2021 16:10 schreef molloot200 het volgende:
Slaaaaaaaaaap lekker ding want jij is lastig
Nog meer jij is fantastig toch
Helemaal mee eens. Fantasiewoordenquote:Op zondag 17 januari 2021 16:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Toen dat nummer net uit was heb ik me daar enorm aan geërgerd, want ik was ervan overtuigd dat ze nooit écht 'fantastig' kon zingen en dat ik het dus maar verkeerd bleef verstaan. Toen bleek dat dat niet zo was werd het er niet per se heel veel beter op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |