Leuk! Ben benieuwdquote:Op zondag 17 januari 2021 14:56 schreef Guanabana het volgende:
@:Meke, ik heb het boek uit. Vind het wel een aanrader om te lezen
Haha jaquote:Op zondag 17 januari 2021 14:57 schreef Guanabana het volgende:
Wauw Meke, komen we nu precies tegelijk hier in de SC
quote:Op zondag 17 januari 2021 14:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja![]()
![]()
![]()
Ik voelde dat jij er ook aan kwam, en dacht; DAAR MOET IK BIJ ZIJN
Dat doe ik ook altijd. En daarom ook nog niet bekend met de problemen.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Ahh ik vroeg me al af, had dat nog nooit eerder gezien![]()
Ik FOK! gewoon vanuit MyAT en dat gaat tot nu toe gewoon goed
Pokémon is toch echt al van 1995.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Och daar ben ik toch allemaal veel te oud voor jongen
Dat vond ik zó zielig toenquote:Op zondag 17 januari 2021 14:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Alsof ze Pedersen nooit hebben zien vallen hè
Ja maar toen was ik ook al 14 en destijds was het vooral de animatieserie toch? Daar was ik toen toch wel wat te oud voorquote:
Ik keek nog spongebob toen ik 14 wasquote:Op zondag 17 januari 2021 15:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar toen was ik ook al 14 en destijds was het vooral de animatieserie toch? Daar was ik toen toch wel wat te oud voor
Daarover verschillen de meningen.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar toen was ik ook al 14 en destijds was het vooral de animatieserie toch? Daar was ik toen toch wel wat te oud voor
Dat masker is ook een beetje zinloos...quote:Op zondag 17 januari 2021 15:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zelf je medaille en de bloemen pakken.Dat voelt toch een beetje gek.
quote:Op zondag 17 januari 2021 15:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik keek nog spongebob toen ik 14 41 was
quote:Op zondag 17 januari 2021 14:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik voelde gewoon dat je dit getypt had en daarom is het me ook gelukt![]()
Dit wordt wel een hyper-intelligent topicdeel natuurlijk want alleen de allerslimsten zullen deze puzzel op kunnen lossen.
Hm...quote:
Je moet je brein ook af en toe rust geven he, de boog kan niet altijd gespannen zijnquote:
Nou oké, vooruit.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je moet je brein ook af en toe rust geven he, de boog kan niet altijd gespannen zijn
Dat kanquote:Op zondag 17 januari 2021 15:35 schreef molloot200 het volgende:
Zit nu even wat terug te kijken van VVAL van gisteren en ik heb zo'n hekel aan de zang van André Hazes Jr hè![]()
Ik wil een krabburgerquote:Op zondag 17 januari 2021 15:32 schreef H_T het volgende:
Zou de lockdown ook invloed hebben op de Krokante Krab?
quote:Op zondag 17 januari 2021 15:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat kanVandaag ook al meerdere keren bij NSF-inzendingen getypt dat de stem me niet bevalt
Al is het bij het NSF ook best vaak vals, en dat is hij (tot nog toe) nietquote:Op zondag 17 januari 2021 15:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat kanVandaag ook al meerdere keren bij NSF-inzendingen getypt dat de stem me niet bevalt
Ik ben een tikje toondoof, dus als het mij opvalt dat iets vals is zitten ze er ECHT heel ver naastquote:Op zondag 17 januari 2021 15:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Al is het bij het NSF ook best vaak vals, en dat is hij (tot nog toe) niet
Alleen nog afhalen denk ikquote:Op zondag 17 januari 2021 15:32 schreef H_T het volgende:
Zou de lockdown ook invloed hebben op de Krokante Krab?
Wel gevonden?quote:Op zondag 17 januari 2021 15:46 schreef H_T het volgende:
Nog even over onze totale intelligentie: ik ben net meerdere minuten op zoek geweest naar de Earl Grey-thee bij mij thuis, want die was ik kwijt. Minder dan een week geleden gekocht. Nou Strani, ik ben blij dat jij het gemiddelde nog wat opkrikt!
Verstandigquote:
Dan dan weer welquote:
PINDA PINDA PINDA PINDAAAAquote:
Lag het gewoon waar je het het laatst had neergelegd?quote:
Dat soort verstrooidheid is juist een teken van hoogbegaafdheid Tim!quote:Op zondag 17 januari 2021 15:46 schreef H_T het volgende:
Nog even over onze totale intelligentie: ik ben net meerdere minuten op zoek geweest naar de Earl Grey-thee bij mij thuis, want die was ik kwijt. Minder dan een week geleden gekocht. Nou Strani, ik ben blij dat jij het gemiddelde nog wat opkrikt!
Soort van, het zat nog in een boodschappentasquote:Op zondag 17 januari 2021 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lag het gewoon waar je het het laatst had neergelegd?
Of sloddervosserigheidquote:Op zondag 17 januari 2021 15:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat soort verstrooidheid is juist een teken van hoogbegaafdheid Tim!
Toen dat nummer net uit was heb ik me daar enorm aan geërgerd, want ik was ervan overtuigd dat ze nooit écht 'fantastig' kon zingen en dat ik het dus maar verkeerd bleef verstaan. Toen bleek dat dat niet zo was werd het er niet per se heel veel beter opquote:Op zondag 17 januari 2021 16:10 schreef molloot200 het volgende:
Slaaaaaaaaaap lekker ding want jij is lastig
Nog meer jij is fantastig toch
Helemaal mee eens. Fantasiewoordenquote:Op zondag 17 januari 2021 16:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Toen dat nummer net uit was heb ik me daar enorm aan geërgerd, want ik was ervan overtuigd dat ze nooit écht 'fantastig' kon zingen en dat ik het dus maar verkeerd bleef verstaan. Toen bleek dat dat niet zo was werd het er niet per se heel veel beter op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |