quote:Kabinet-Rutte III gevallen
Premier Rutte gaat de koning het ontslag van zijn kabinet aanbieden. Twee maanden voor de Tweede Kamerverkiezingen is zijn derde kabinet gevallen over de kinderopvangtoeslagaffaire. De val zat er al dagen aan te komen en vandaag hakte het kabinet de knoop definitief door.
Premier Rutte geeft straks een persconferentie. Meer nieuws volgt.
Effectief gaat er helemaal niets veranderen hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:30 schreef Haags het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
JUICHEN!!!!!!!!!
Dat gaat gewoon door, alles gaat gewoon door, in maart verkiezingen en dan weer verderquote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:31 schreef byah het volgende:
[..]
Dit blijkbaar belangrijker is dan de crisis
Dit ja... Daarom m.i. onnodig. Een duidelijk en officieel excuses aan de gedeputeerden zou volstaan denk ik.quote:
Nee, want dan wordt er volgende week in het debat met nog meer modder gegooid, en dat kan de vvd niet gebruiken in verkiezingstijd, meer puin over zich heen krijgen brengt meer reputatie schadequote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:32 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Dit ja... Daarom m.i. onnodig. Een duidelijk en officieel excuses aan de gedeputeerden zou volstaan denk ik.
Zo had ik het nog niet bekeken. Goed punt...quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:34 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Nee, want dan wordt er volgende week in het debat met nog meer modder gegooid, en dat kan de vvd niet gebruiken in verkiezingstijd, dit is beter voor de vvd, oppositie is buiten spel gezet en er is geen schade voor de verkiezingen of de voortgang van corona
Daar zullen de duizenden slachtoffers van de Toeslagenaffaire zo het hunne van denken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:31 schreef byah het volgende:
[..]
Daarom zei ik al:quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:35 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken. Goed punt...
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:31 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Effectief gaat er helemaal niets veranderen hoor
Uiterst slim gespeeld van RutteGOAT.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:32 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Dit ja... Daarom m.i. onnodig. Een duidelijk en officieel excuses aan de gedeputeerden zou volstaan denk ik.
Gelukkig hebben ze de compensatie al ontvangenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:35 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Daar zullen de duizenden slachtoffers van de Toeslagenaffaire zo het hunne van denken.
Denk dat de gedupeerden meer aan excuses hebben.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:32 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Wat zeg ik nuquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:41 schreef michaelmoore het volgende:
Mooi en nu Omtzigt als Premier
===================================================
De Hoekstra en Asccher en Wiebes nederig excuus vragen aan de ouders en Herr, Blankestijn 10 jaar cel
Nee. Dat wil ik niet. Ik vind dat Rutte de coronacrisis goed aanpakt.quote:
Ik hoop dat dat inderdaad een gevolg is. Rutte is wel klaar inmiddels, het is mooi geweestquote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:39 schreef Captain_Ghost het volgende:
Ik ben blij.. Nu moet Rutte nog keihard gestraft bij verkiezing. Dan is het compleet feest.
Dat mnag ie blijven doen hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:43 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee. Dat wil ik niet. Ik vind dat Rutte de coronacrisis goed aanpakt.
We kunnen best iemand anders op die stoel zetten die steeds kijkt wat Merkel doet.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:43 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Juist Omtzigtquote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:44 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
We kunnen best iemand anders op die stoel zetten die steeds kijkt wat Merkel doet.
Nee. Dat gaat Omtzigt dan doen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:44 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat mnag ie blijven doen hoor
Ik ben groot Omtzigt fan maar het CDA brrr.... Zat die man maar bij een andere partij.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:44 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Juist Omtzigt
Ik heb nog nooit CDA gestemd maar nu gaat het gebeuren
Je bedoelt gedupeerden?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:32 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Zat hij maar bij de VVDquote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:46 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik ben groot Omtzigt fan maar het CDA brrr.... Zat die man maar bij een andere partij.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:44 schreef Piles het volgende:
En dat we Wiebes ook niet meer terug zien in het kabinet.
Die hebben al genoeg netflixende backbenchers. Omtzigt zou daar nooit dezelfde vrijheid krijgen.quote:
Dat lijkt mij een prima idee. De gedupeerden kunnen stikken. Beter koffie drinken met de gedeputeerden.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:32 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Nice! Wat een kerelquote:
Eens, stem nu op Dilan denk ik.quote:
Omtzigt was boos om de Bulgarenfraude en wilde het toen juist strenger hebben.quote:
Dus dit is eigenlijk de schuld van Omtzigt?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:48 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Omtzigt was boos om de Bulgarenfraude en wilde het toen juist strenger hebben.
Mede daardoor is de belastingdienst zich toen zo gaan richten op fraudebestrijding.
Daar is niets mis mee ware het niet dat het incompetente prutsers zijn en de verkeerde mensen aanpakken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:48 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Mede daardoor is de belastingdienst zich toen zo gaan richten op fraudebestrijding.
Dat heeft het nooit.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:48 schreef nomina het volgende:
Heeft geen consequenties voor de carrières.
Na de verkiezingen komt een deel weer terug. Anderen krijgen een leuke burgemeestersfunctie, of een bestuursfunctie in het bedrijfsleven of overkoepelend overheidsorgaan.
Ik vrees dat dat wishful thinking is.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:39 schreef Captain_Ghost het volgende:
Dat is echt een break news.. Dus komop met grote titel..
Ik ben blij.. Nu moet Rutte nog keihard gestraft bij verkiezing. Dan is het compleet feest.
Rita Verdonk never4getquote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:49 schreef xzaz het volgende:
Wiebes is dan ook de meest onnozele minister die we ooit hebben gehad.
Ja je zegtquote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:46 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik ben groot Omtzigt fan maar het CDA brrr.... Zat die man maar bij een andere partij.
Het is triest dat het gebeurt maar ben het er wel mee eens!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:30 schreef Haags het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
JUICHEN!!!!!!!!!
ja joh geef hem de schuld ,quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:48 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ha ha Ha HAquote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dus dit is eigenlijk de schuld van Omtzigt?
Dit zijn politieke gevolgen geen juridische gevolgen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:51 schreef Hathor het volgende:
Allemaal voor de buhne, hier is niemand bij gebaat. Neem liever je verantwoordelijk en stel alle gedupeerden schadeloos, stelletje slapjanussen.
Daar doe je de bananenschil toch tekort mee!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:51 schreef luxerobots het volgende:
Het kabinet is uitgegleden over een bananenschil.
Dit indd, vraag me echt af wat hij ooit wel goed heeft gedaan of wat voor chantage middel hij heeft waardoor ze hem steeds weer een plek gevenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:49 schreef xzaz het volgende:
Wiebes is dan ook de meest onnozele minister die we ooit hebben gehad.
Ze krijgen toch 30.000 ballen en misschien meer als je meer kosten hebt gemaakt... Maarja je bent wel jaren van je 'leven' kwijt...quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:51 schreef Hathor het volgende:
Allemaal voor de buhne, hier is niemand bij gebaat. Neem liever je verantwoordelijkheid en stel alle gedupeerden schadeloos, stelletje slapjanussen.
Alleen al die hele energieshit in Noord Holland en Groningen en Drenthe had hem de kop moeten kosten.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:52 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Dit indd, vraag me echt af wat hij ooit wel goed heeft gedaan of wat voor chantage middel hij heeft waardoor ze hem steeds weer een plek geven
Wat zijn de gevolgen dan? Over een paar maanden word diezelfde kliek gewoon weer herkozen, met wat nieuwe gezichten ertussen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:52 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dit zijn politieke gevolgen geen juridische gevolgen.
Het probleem is dat kan de belastingdienst niet want ze weten het niet meer en hun admin deugt nietquote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:51 schreef Hathor het volgende:
Allemaal voor de buhne, hier is niemand bij gebaat. Neem liever je verantwoordelijkheid en stel alle gedupeerden schadeloos, stelletje slapjanussen.
Ik hoop het wel jaquote:
ik hoop het nietquote:
Politieke gevolgen zijn deze gevolgen. Dat er bijna herverkiezingen zijn maakt niet zo veel uit. In de campange zal dit tegen de VVD worden gebruikt.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat zijn de gevolgen dan? Over een paar maanden word diezelfde kliek gewoon weer herkozen, met wat nieuwe gezichten ertussen.
waarom niet?quote:
tot zover zal het kloppenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:48 schreef luxerobots het volgende:
Omtzigt was boos om de Bulgarenfraude
En zal 0,00 effect sorteren.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:54 schreef xzaz het volgende:
[..]
Politieke gevolgen zijn deze gevolgen. Dat er bijna herverkiezingen zijn maakt niet zo veel uit. In de campange zal dit tegen de VVD worden gebruikt.
Nee dat is juist goed want daar krijg je hogere woningprijzen vanquote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:56 schreef Gehrman het volgende:
Rutte IV zal dan vallen over de corrupte en verneukte woningmarkt.
Die is wel sterk!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:48 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Eens, stem nu op Dilan denk ik.
Dat was al ingezet tijdens paars.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:56 schreef Gehrman het volgende:
Er is een grotere crisis te slechten op dit moment de rest staat in de schaduw.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:56 schreef Gehrman het volgende:
HeT iS aLlEmAaL dE sChUlD vAn PaArSquote:
!!111111!1111quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
HeT iS aLlEmAaL dE sChUlD vAn PaArS
At your service!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Is ook live op NPO1quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:01 schreef Bocaj het volgende:
Live Stream: https://nos.nl/livestream(...)ftreden-kabinet.html
Bij Rutte II toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:01 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Terecht, die man was verantwoordelijk voor de belastingdienst...
Wiebes is zo autistisch als een krop sla, dan heb je per definitie een vrij groot probleem als minister.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:02 schreef Bocaj het volgende:
Had al langer het idee dat Wiebes niet echt meer op zijn plaats was...
Hij had het ook heel zwaar met Groningen enzo...
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:43 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ben bang van niet. Ik verwacht dat de focus nu op Covid ligt, en als dat voorbij is, niemand zich geroepen zal voelen om zaken recht te trekken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:00 schreef Bocaj het volgende:
Ach, alles zo beziend... zal er veel gaan veranderen nu?
Kon me wel met hem identificerenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wiebes is zo autistisch als een krop sla, dan heb je per definitie een vrij groot probleem als minister.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:04 schreef xzaz het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen, maar in de aanpak van de crisis is weinig mis gegaan.
Maar nu ligt alles stil en misschien pas in het najaar nieuw beleid daar... (Nu zal het pappen en nathouden zijn!)quote:
Crisis, niet overdrijven. Die crisis creëren ze zelf. De griepepidemie van 2018 deden ze niet half zo spastisch.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:31 schreef byah het volgende:
[..]
Dan zullen veel FOK!kers zich herkennen in hem.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wiebes is zo autistisch als een krop sla
Toelichting is niet nodig Wiebes... we zien allemaal dat je er geen hout van kon.quote:Minister Wiebes treedt per direct terug, hij geeft straks toelichting
Minister Wiebes van Economische Zaken komt niet terug in het demissionaire kabinet. "Het lijkt me een persoonlijk besluit, ook wel een hard besluit", zegt NOS-verslaggever Xander van der Wulp. Wiebes heeft in coronatijd veel werk verricht voor economische hulp aan door corona getroffen bedrijven.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:04 schreef xzaz het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen, maar in de aanpak van de crisis is weinig mis gegaan.
Kroegen zijn dicht!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:06 schreef xzaz het volgende:
[..]
????? Ik ga er ook niet vanuit dat je een voorbeeld hebt waar het fout is gegaan.
Dus mona keijzer mag dat gaan doenquote:
Kabinet Rutte 4.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:05 schreef Pvt.Webster het volgende:
En in maart staat Rutte er gewoon weer
Toch wel raar... De nood zal wel hoog zijn geweest bij hem...quote:
Hangt er van af; ijsberg of krop?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:06 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Dan zullen veel FOK!kers zich herkennen in hem.
O, wat is dat toch gek.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:05 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Crisis, niet overdrijven. Die crisis creëren ze zelf. De griepepidemie van 2018 deden ze niet half zo spastisch.
Tuurlijk zo werkt dat toch, wat is dat voor verbazing hier...quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:05 schreef Pvt.Webster het volgende:
Hij zegt hier wel iets zinnigs. Het zijn open deuren, maar het is wel waar.quote:
Logisch. En NL zal weer voor hem kiezen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:05 schreef Pvt.Webster het volgende:
Zal wel een mooi aanbod hebben gehad van Vattenfallquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Toch wel raar... De nood zal wel hoog zijn geweest bij hem...
Die lui van Denk zitten volgens mij altijd wel strak in pak!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Altijd netjes gekleed, Azarkan
Omdat ze denken dat wanneer het kabinet opstapt iedereen ook weg isquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:08 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Tuurlijk zo werkt dat toch, wat is dat voor verbazing hier...
nee autist.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:08 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Hangt er van af; ijsberg of krop?
Het is ook knap om zelfs hier planken mis te slaanquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij zegt hier wel iets zinnigs. Het zijn open deuren, maar het is wel waar.
Heeft hij op de markt gekocht.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat denkt alleen Carla op FB mag ik hopen...quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:09 schreef xzaz het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat wanneer het kabinet opstapt iedereen ook weg is
Ik moet bij die naam altijd denken aan Harry Potter.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mooi zo, Wiebes is de grootste engnek van allemaal.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:06 schreef alpeko het volgende:
Wiebes per direct wegNu Rutte nog
[..]
Toelichting is niet nodig Wiebes... we zien allemaal dat je er geen hout van kon.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:43 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Precies en leek als onkruid terug te komen steeds.....quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:53 schreef xzaz het volgende:
[..]
Alleen al die hele energieshit in Noord Holland en Groningen en Drenthe had hem de kop moeten kosten.
quote:Hoe een nietsontziende fraudejacht tienduizenden ouders ruïneerde
Door LEON BRANDSEMA
6 min geleden in BINNENLAND
DEN HAAG - Een nietsontziende fraudejacht, gecombineerd met genadeloze terugvordering waarbij tienduizenden ouders in de schulden raakten en de dupe werden van hun eigen overheid.
De keiharde conclusies van de Kamer over dat wat de toeslagenaffaire is gaan heten, zorgen ervoor dat het kabinet-Rutte III in het zicht van de haven strandt.
Het is de politieke climax van een proces jarenlang voor gigantisch leed heeft gezorgd.
quote:Ouders uit huis gezet
Zo wordt vooraf al ingecalculeerd dat twintig procent van de aanpak mensen zal raken die helemaal niks misdaan hebben.
Ambtenaren hanteren het motto 'bij twijfel altijd afwijzen', en spreken schertsend van 'afpakjesdag'.
Het zwaarste middel dat ze hebben is om mensen van 'opzet/grove schuld' te beschuldigen.
Wie dat stempel krijgt, staat meteen als fraudeur in de boeken en heeft geen recht meer op een betalingsregeling bij het terugbetalen van de bakken geld.
Het leidt bijvoorbeeld tot het invorderen van auto's en het uit huis zetten van deze groep gedupeerde ouders.
Ja wat nou Nikon?quote:
Je hebt ze erbij zitten.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:09 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Het is ook knap om zelfs hier planken mis te slaan
Harry Potter en de Gevangene van Azarkanquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik moet bij die naam altijd denken aan Harry Potter.
wie moet het dan gaan doen, de Corona crisis leiden? ik ben geen VVDer ofzo maar wie zie jij daar liever staan?quote:
Niemand neemt die Starhopper serieus.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:11 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja wat nou Nikon?
Ik zie bij jou voorbijkomen:
Rutte![]()
Wiebes![]()
Azarkan![]()
Wopke![]()
Omtzigt![]()
Is er ook iemand met een...![]()
??
![]()
Als we Baudet krijgen dan is het land verloren.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:11 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
wie moet het dan gaan doen, de Corona crisis leiden? ik ben geen VVDer ofzo maar wie zie jij daar liever staan?
Ik denk dat hij gaat zeggen:quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:11 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
wie moet het dan gaan doen, de Corona crisis leiden? ik ben geen VVDer ofzo maar wie zie jij daar liever staan?
Nikonloverquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Niemand neemt die Starhopper serieus.
Had die niet eerst een andere username?
Ja dat bedoel ik, of Klaver ofzo... dat kan toch niet?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:12 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gaat zeggen:
WILDERS OF BAUDETT!!!2111121!1 einz
Als iemand goede dingen zegt, dan doe ikquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:11 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja wat nou Nikon?
Ik zie bij jou voorbijkomen:
Rutte![]()
Wiebes![]()
Azarkan![]()
Wopke![]()
Omtzigt![]()
Is er ook iemand met een...![]()
??
![]()
Het zou mooi zijn als het komende debat vooral zou gaan over hoe de getroffenen zo snel mogelijk en zo goed mogelijk geholpen kunnen worden in plaats van elkaar vliegen af te vangen. Ik hoorde vanmorgen dat waarschijnlijk geen enkel slachtoffer die 30.000 gehad heeft.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Klaver kan een glimlach moeilijk onderdrukken. Wat een vreselijke vent. Hij zou moeten pleiten voor een parlementaire enquête omdat het rapport wat er nu ligt niet diepgravend genoeg is en niet goed genoeg. Voor hem is een motie van wantrouwen en politiek scoren belangrijker. Precies een onderdeel van het mechanisme dat mede veroorzaker is van de toeslagenaffaire.
Dat kamerdebat kan nog leuk worden. Rutte kan beginnen met de verkiezingen en de Kamer erop wijzen dat het onderzoek expliciet de opdracht had zichzelf niet te onderzoeken. Wordt nog lastig voor de oppositie om een stevig debat te voeren.
Terechtquote:
Nikonloverquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Niemand neemt die Starhopper serieus.
Had die niet eerst een andere username?
De belastingdienst kan niet over haar eigen schaduw heen springenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:13 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als het komende debat vooral zou gaan over hoe de getroffenen zo snel mogelijk en zo goed mogelijk geholpen kunnen worden in plaats van elkaar vliegen af te vangen.
Ik hoorde vanmorgen dat waarschijnlijk geen enkel slachtoffer die 30.000 gehad heeft.
Fijn!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:14 schreef xzaz het volgende:
Resume: Er is niet zo heel veel aan de hand. Pandemie gaat de kamer gewoon steunen.
Jij op je nek.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:14 schreef Starhopper het volgende:
Wilders heeft een vieze puist op zn bovenlip
precies, en de "slachtoffers" hebben iets van genoegdoening.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:14 schreef xzaz het volgende:
Resume: Er is niet zo heel veel aan de hand. Pandemie gaat de kamer gewoon steunen.
Jawel hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:15 schreef Pvt.Webster het volgende:
Kabinet mag toch niets meer besluiten..
mee eensquote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit heeft helemaal niets met de slachtoffers te maken, dat zijn hele andere procedures.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:15 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
precies, en de "slachtoffers" hebben iets van genoegdoening.
Qua bestrijding van de coronapandemie krijgen ze alle steun.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:15 schreef Pvt.Webster het volgende:
Wel rond Corona en dat is zo ongeveer het enige agendapunt tot maart.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:15 schreef Pvt.Webster het volgende:
Ook al wat ouderdomsvlekken op zijn gezicht... Hij moest misschien maar eens gaan minderen met roken...quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:14 schreef Starhopper het volgende:
Wilders heeft een vieze puist op zn bovenlip
Onjuistquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:15 schreef Pvt.Webster het volgende:
Hij en cum suis hebben vanaf dag 1 gefaald. Waar ze wel goed in zijn is spindoctoren en manipuleren.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:11 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Demissionair kabinetquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:15 schreef Pvt.Webster het volgende:
Die heeft vermoedelijk vooral veel onder stress geleden.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:16 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ook al wat ouderdomsvlekken op zijn gezicht... Hij moest misschien maar eens gaan minderen met roken...
Ik heb een andere mening, in welk deel hebben ze gefaald?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:16 schreef nomina het volgende:
[..]
Hij en cum suis hebben vanaf dag 1 gefaald. Waar ze wel goed in zijn is spindoctoren en manipuleren.
Meestal worden de omvangrijke dingen waarbij veel tijd nodig is wel naar een volgend kabinet geschoven.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:15 schreef Pvt.Webster het volgende:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:15 schreef alpeko het volgende:
E
[..]
Eind tijdperk Rutte-doctrine zelfs. Alle notities openbaar
weet ik maar dat hoorde je de "slachtoffers" zeggen. Het leed gaat niet weg.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:15 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dit heeft helemaal niets met de slachtoffers te maken, dat zijn hele andere procedures.
Dit zijn politieke gevolgen.
Ik moet het nog zien maar dat is wel een enorme trendbreuk en zeer positief.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:15 schreef alpeko het volgende:
E
[..]
Eind tijdperk Rutte-doctrine zelfs. Alle notities openbaar
Maar noem eens een andere naam dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:16 schreef nomina het volgende:
[..]
Hij en cum suis hebben vanaf dag 1 gefaald. Waar ze wel goed in zijn is spindoctoren en manipuleren.
Eens, maar die mensen begrijpen politiek gewoon niet, en dat is niet erg; die mensen moeten gewoon financieel alle steuen krijgen die ze verdienen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:17 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
weet ik maar dat hoorde je de "slachtoffers" zeggen. Het leed gaat niet weg.
Beter zorgen ze er gewoon voor dat de slachtoffers gecompenseerd worden. De val van het kabinet lost niets op.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:17 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
weet ik maar dat hoorde je de "slachtoffers" zeggen. Het leed gaat niet weg.
Vooral de stugheid in betalingsregeling is verschrikkelijk. Niet alleen in deze affaire. De belastingdienst buigt voor niemand. Dat moet echt anders.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:10 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)den-ouders-ruineerde
[..]
[..]
Eens.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:17 schreef xzaz het volgende:
[..]
Eens, maar die mensen begrijpen politiek gewoon niet, en dat is niet erg; die mensen moeten gewoon financieel alle steuen krijgen die ze verdienen.
De val van het kabinet staat daar ook los van, het is niet zo dat wanneer het kabinet valt die mensen direct zijn gecompenseerd.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:18 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Beter zorgen ze er gewoon voor dat de slachtoffers gecompenseerd worden. De val van het kabinet lost niets op.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:11 schreef alpeko het volgende:
[..]
Harry Potter en de Gevangene van Azarkan
Yep. Alle aandacht gaat nu naar de val van het kabinet en niet naar de slachtoffers. Jammer.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:18 schreef xzaz het volgende:
[..]
De val van het kabinet staat daar ook los van, het is niet zo dat wanneer het kabinet valt die mensen direct zijn gecompenseerd.
Daar is al heel veel aandacht voor geweest en daar komt ook nog heel veel aandacht voor.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Yep. Alle aandacht gaat nu naar de val van het kabinet en niet naar de slachtoffers. Jammer.
Kritische media bestaat al lang niet meer. Alles voor de snelle quotes en verkoop/kliks.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wel jammer dat er niemand durft te zeggen dat het rapport van de Kamer gewoon broddelwerk was.
De rechtstaat is op ongekende wijze geschonden, maar er is nog geen parlementaire enquête gehouden en het rapport wat er wel ligt heeft niks nieuws gebracht wat dankzij RTL/trouw en de Kamer niet al openbaar was. Jammer dat weinig media hier wat mee doen.
Lilian Marijnissen, die heeft haar mondje iig bij en heeft haar uiterlijk mee.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:11 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Ja, en ik zou ook wel eens het koren van het kaf gescheiden willen zien bij de slachtoffers. Veel slachtoffers hebben zelf gefraudeerd, of op zijn minst een rommel gemaakt van hun aangifte.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:20 schreef xzaz het volgende:
[..]
Daar is al heel veel aandacht voor geweest en daar komt ook nog heel veel aandacht voor.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:21 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
Lilian Marijnissen, die heeft haar mondje iig bij en heeft haar uiterlijk mee.
Die mag van mij de nieuwe mp worden ook.
vanwege haar uiterlijk?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:21 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
En wie gaan er in een kabinet met SP zitten? GL en D66? Die gaan nooit een meerderheid krijgen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:21 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
en in autoriteiten oprichten om internationale en nationale subsidies te verstrekkenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:16 schreef nomina het volgende:
[..]
Pieter Klein van RTL Nieuws is dan wel een echte uitzondering. Net zo'n dossiertijger als Omtzigt en Leijten.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:20 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Kritische media bestaat al lang niet meer. Alles voor de snelle quotes en verkoop/kliks.
Vanwege haar achternaam?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Lilian zit daar niet vanwege haar inhoudelijke talent hoor.
in tweede instantie wel ja, maar vanwege haar voorkomen en kwaliteiten.quote:
Wie welquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Lilian zit daar niet vanwege haar inhoudelijke talent hoor.
[..]
Van nog meer mensen die zich er tegenaan bemoeien hoe je het in de praktijk tot uitvoering moet brengen is uitvoering nog nooit beter geworden.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:13 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als het komende debat vooral zou gaan over hoe de getroffenen zo snel mogelijk en zo goed mogelijk geholpen kunnen worden in plaats van elkaar vliegen af te vangen. Ik hoorde vanmorgen dat waarschijnlijk geen enkel slachtoffer die 30.000 gehad heeft.
De NOS is alweer bezig met een nieuwe teflonlaag op Rutte aan te brengen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wel jammer dat er niemand durft te zeggen dat het rapport van de Kamer gewoon broddelwerk was.
De rechtstaat is op ongekende wijze geschonden, maar er is nog geen parlementaire enquête gehouden en het rapport wat er wel ligt heeft niks nieuws gebracht wat dankzij RTL/trouw en de Kamer niet al openbaar was. Jammer dat weinig media hier wat mee doen.
Je moet maar eens goed naar Lilian luisteren, overal kritiek op, maar absoluut geen dossiervreter.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:22 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
in tweede instantie wel ja, maar vanwege haar voorkomen en kwaliteiten.
En zij gaat ons land door de crisis leiden?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:22 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
in tweede instantie wel ja, maar vanwege haar voorkomen en kwaliteiten.
[..]
Oh nee, iemand heeft een andere mening dan ik!quote:
Nee johquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:21 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
Wie moet er op en erover?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:25 schreef Oostwoud het volgende:
Uitstekend, nu erop en erover en definitief weg met Rutte.
Ah, de bekende stemtactiek, het tettenstemmenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee joh
Femke "uiers" Merel
[ afbeelding ]
Ik ben niet rechts, maar kan me bij Lilian als MP alsnog niet bepaald een voorstelling maken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oh nee, iemand heeft een andere mening dan ik!
Dan moet diegene zeker een grap maken want anders kan niet
Dat weet ik niet, wat ik tot nu toe heb gezien is dat ze stevige oppositie is wat betreft corona standpunten. dat heeft Nederland op dit moment wel nodig voordat de economie compleet weggevaagd is.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:23 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
En zij gaat ons land door de crisis leiden?
Ok, en dat is erg omdat?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:25 schreef superniger het volgende:
Rutte gaat nu een avondklok aankondigen.
Piratenpartij genotquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:25 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ah, de bekende stemtactiek, het tettenstemmen
Haar ken ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee joh
Femke "uiers" Merel
[ afbeelding ]
Oppositie voeren is heel wat anders dan de grootste crisis sinds WO2 leiden. Een SP gedachtengoed helpt daar ook niet echt bij.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:25 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, wat ik tot nu toe heb gezien is dat ze stevige oppositie is wat betreft corona standpunten. dat heeft Nederland op dit moment wel nodig voordat de economie compleet weggevaagd is.
quote:
Oh bedoelde je het zo. Het lijkt erop dat de VVD weer gaat winnen, wat veel zegt over de stemmers in dit land.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:26 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ja, maar die slaat nergens op. Zeker gezien de peilingen.
Niet? Gewoon de zorgverzekeraars eruit, alles gratis maken, en dan is alles opgelost.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:26 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Oppositie voeren is heel wat anders dan de grootste crisis sinds WO2 leiden. Een SP gedachtengoed helpt daar ook niet echt bij.
iedereen is gek behalve jij?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:27 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Oh bedoelde je het zo. Het lijkt erop dat de VVD weer gaat winnen, wat veel zegt over de stemmers in dit land.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Niet? Gewoon de zorgverzekeraars eruit, alles gratis maken, en dan is alles opgelost.
Leve de SP.
Waaaat?????! Onder welke steen.....quote:
Dit is meer een vraag die aan Rutte gesteld zou moeten worden. Heb je wel meegekregen wat er allemaal is misgegaan?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:28 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
iedereen is gek behalve jij?
Niet zo heel veel anders dan de kinderopvangtoeslagaffaire.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:29 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Dit is meer een vraag die aan Rutte gesteld zou moeten worden. Heb je wel meegekregen wat er allemaal is misgegaan?
Daar denken velen anders over gezien de peilingen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:29 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Dit is meer een vraag die aan Rutte gesteld zou moeten worden. Heb je wel meegekregen wat er allemaal is misgegaan?
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:29 schreef summer2bird het volgende:
En dat was 'm jongens, door naar Rutte 4
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:29 schreef hollandia02 het volgende:
Die Roel klinkt altijd als een kakker hahaha
Misleiding is een geliefd onderdeel van de Rutte-doctrine.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:29 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Daar denken velen anders over gezien de peilingen.
BNW is een deur verderquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:30 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Misleiding is een geliefd onderdeel van de Rutte-doctrine.
Benoem nou eens watquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:30 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Misleiding is een geliefd onderdeel van de Rutte-doctrine.
Lees zijn andere reactie even terug.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:30 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja want dat is de enige keus buiten Rutte natuurlijk.
baby shark dudu duduquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:27 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Gaan ze niet doen.
Shark gonna Shark
Baudet had een punt though.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:30 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Lees zijn andere reactie even terug.
leg uitquote:
Jij ook inhoudelijk dank:quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:32 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Okey lekker inhoudelijk, bedankt
quote:Baudet had een punt though.
Hij heeft geen puntquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:32 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Okey lekker inhoudelijk, bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |