Is ook live op NPO1quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:01 schreef Bocaj het volgende:
Live Stream: https://nos.nl/livestream(...)ftreden-kabinet.html
Bij Rutte II toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:01 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Terecht, die man was verantwoordelijk voor de belastingdienst...
Wiebes is zo autistisch als een krop sla, dan heb je per definitie een vrij groot probleem als minister.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:02 schreef Bocaj het volgende:
Had al langer het idee dat Wiebes niet echt meer op zijn plaats was...
Hij had het ook heel zwaar met Groningen enzo...
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:43 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee. Dat wil ik niet. Ik vind dat Rutte de coronacrisis goed aanpakt.
Ben bang van niet. Ik verwacht dat de focus nu op Covid ligt, en als dat voorbij is, niemand zich geroepen zal voelen om zaken recht te trekken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:00 schreef Bocaj het volgende:
Ach, alles zo beziend... zal er veel gaan veranderen nu?
Kon me wel met hem identificerenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wiebes is zo autistisch als een krop sla, dan heb je per definitie een vrij groot probleem als minister.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:04 schreef xzaz het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen, maar in de aanpak van de crisis is weinig mis gegaan.
Maar nu ligt alles stil en misschien pas in het najaar nieuw beleid daar... (Nu zal het pappen en nathouden zijn!)quote:
Crisis, niet overdrijven. Die crisis creëren ze zelf. De griepepidemie van 2018 deden ze niet half zo spastisch.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:31 schreef byah het volgende:
[..]
Dit blijkbaar belangrijker is dan de crisis
Dan zullen veel FOK!kers zich herkennen in hem.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wiebes is zo autistisch als een krop sla
Toelichting is niet nodig Wiebes... we zien allemaal dat je er geen hout van kon.quote:Minister Wiebes treedt per direct terug, hij geeft straks toelichting
Minister Wiebes van Economische Zaken komt niet terug in het demissionaire kabinet. "Het lijkt me een persoonlijk besluit, ook wel een hard besluit", zegt NOS-verslaggever Xander van der Wulp. Wiebes heeft in coronatijd veel werk verricht voor economische hulp aan door corona getroffen bedrijven.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:04 schreef xzaz het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen, maar in de aanpak van de crisis is weinig mis gegaan.
Kroegen zijn dicht!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:06 schreef xzaz het volgende:
[..]
????? Ik ga er ook niet vanuit dat je een voorbeeld hebt waar het fout is gegaan.
Dus mona keijzer mag dat gaan doenquote:
Kabinet Rutte 4.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:05 schreef Pvt.Webster het volgende:
En in maart staat Rutte er gewoon weer
Toch wel raar... De nood zal wel hoog zijn geweest bij hem...quote:
Hangt er van af; ijsberg of krop?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:06 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Dan zullen veel FOK!kers zich herkennen in hem.
O, wat is dat toch gek.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:05 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Crisis, niet overdrijven. Die crisis creëren ze zelf. De griepepidemie van 2018 deden ze niet half zo spastisch.
Tuurlijk zo werkt dat toch, wat is dat voor verbazing hier...quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:05 schreef Pvt.Webster het volgende:
Hij zegt hier wel iets zinnigs. Het zijn open deuren, maar het is wel waar.quote:
Logisch. En NL zal weer voor hem kiezen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:05 schreef Pvt.Webster het volgende:
Zal wel een mooi aanbod hebben gehad van Vattenfallquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Toch wel raar... De nood zal wel hoog zijn geweest bij hem...
Die lui van Denk zitten volgens mij altijd wel strak in pak!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Altijd netjes gekleed, Azarkan
Omdat ze denken dat wanneer het kabinet opstapt iedereen ook weg isquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:08 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Tuurlijk zo werkt dat toch, wat is dat voor verbazing hier...
nee autist.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:08 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Hangt er van af; ijsberg of krop?
Het is ook knap om zelfs hier planken mis te slaanquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij zegt hier wel iets zinnigs. Het zijn open deuren, maar het is wel waar.
Heeft hij op de markt gekocht.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat denkt alleen Carla op FB mag ik hopen...quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:09 schreef xzaz het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat wanneer het kabinet opstapt iedereen ook weg is
Ik moet bij die naam altijd denken aan Harry Potter.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mooi zo, Wiebes is de grootste engnek van allemaal.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:06 schreef alpeko het volgende:
Wiebes per direct wegNu Rutte nog
[..]
Toelichting is niet nodig Wiebes... we zien allemaal dat je er geen hout van kon.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:43 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee. Dat wil ik niet. Ik vind dat Rutte de coronacrisis goed aanpakt.
Precies en leek als onkruid terug te komen steeds.....quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:53 schreef xzaz het volgende:
[..]
Alleen al die hele energieshit in Noord Holland en Groningen en Drenthe had hem de kop moeten kosten.
quote:Hoe een nietsontziende fraudejacht tienduizenden ouders ruïneerde
Door LEON BRANDSEMA
6 min geleden in BINNENLAND
DEN HAAG - Een nietsontziende fraudejacht, gecombineerd met genadeloze terugvordering waarbij tienduizenden ouders in de schulden raakten en de dupe werden van hun eigen overheid.
De keiharde conclusies van de Kamer over dat wat de toeslagenaffaire is gaan heten, zorgen ervoor dat het kabinet-Rutte III in het zicht van de haven strandt.
Het is de politieke climax van een proces jarenlang voor gigantisch leed heeft gezorgd.
quote:Ouders uit huis gezet
Zo wordt vooraf al ingecalculeerd dat twintig procent van de aanpak mensen zal raken die helemaal niks misdaan hebben.
Ambtenaren hanteren het motto 'bij twijfel altijd afwijzen', en spreken schertsend van 'afpakjesdag'.
Het zwaarste middel dat ze hebben is om mensen van 'opzet/grove schuld' te beschuldigen.
Wie dat stempel krijgt, staat meteen als fraudeur in de boeken en heeft geen recht meer op een betalingsregeling bij het terugbetalen van de bakken geld.
Het leidt bijvoorbeeld tot het invorderen van auto's en het uit huis zetten van deze groep gedupeerde ouders.
Ja wat nou Nikon?quote:
Je hebt ze erbij zitten.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:09 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Het is ook knap om zelfs hier planken mis te slaan
Harry Potter en de Gevangene van Azarkanquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik moet bij die naam altijd denken aan Harry Potter.
wie moet het dan gaan doen, de Corona crisis leiden? ik ben geen VVDer ofzo maar wie zie jij daar liever staan?quote:
Niemand neemt die Starhopper serieus.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:11 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja wat nou Nikon?
Ik zie bij jou voorbijkomen:
Rutte![]()
Wiebes![]()
Azarkan![]()
Wopke![]()
Omtzigt![]()
Is er ook iemand met een...![]()
??
![]()
Als we Baudet krijgen dan is het land verloren.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:11 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
wie moet het dan gaan doen, de Corona crisis leiden? ik ben geen VVDer ofzo maar wie zie jij daar liever staan?
Ik denk dat hij gaat zeggen:quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:11 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
wie moet het dan gaan doen, de Corona crisis leiden? ik ben geen VVDer ofzo maar wie zie jij daar liever staan?
Nikonloverquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Niemand neemt die Starhopper serieus.
Had die niet eerst een andere username?
Ja dat bedoel ik, of Klaver ofzo... dat kan toch niet?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:12 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gaat zeggen:
WILDERS OF BAUDETT!!!2111121!1 einz
Als iemand goede dingen zegt, dan doe ikquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:11 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja wat nou Nikon?
Ik zie bij jou voorbijkomen:
Rutte![]()
Wiebes![]()
Azarkan![]()
Wopke![]()
Omtzigt![]()
Is er ook iemand met een...![]()
??
![]()
Het zou mooi zijn als het komende debat vooral zou gaan over hoe de getroffenen zo snel mogelijk en zo goed mogelijk geholpen kunnen worden in plaats van elkaar vliegen af te vangen. Ik hoorde vanmorgen dat waarschijnlijk geen enkel slachtoffer die 30.000 gehad heeft.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Klaver kan een glimlach moeilijk onderdrukken. Wat een vreselijke vent. Hij zou moeten pleiten voor een parlementaire enquête omdat het rapport wat er nu ligt niet diepgravend genoeg is en niet goed genoeg. Voor hem is een motie van wantrouwen en politiek scoren belangrijker. Precies een onderdeel van het mechanisme dat mede veroorzaker is van de toeslagenaffaire.
Dat kamerdebat kan nog leuk worden. Rutte kan beginnen met de verkiezingen en de Kamer erop wijzen dat het onderzoek expliciet de opdracht had zichzelf niet te onderzoeken. Wordt nog lastig voor de oppositie om een stevig debat te voeren.
Terechtquote:
Nikonloverquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Niemand neemt die Starhopper serieus.
Had die niet eerst een andere username?
De belastingdienst kan niet over haar eigen schaduw heen springenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:13 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als het komende debat vooral zou gaan over hoe de getroffenen zo snel mogelijk en zo goed mogelijk geholpen kunnen worden in plaats van elkaar vliegen af te vangen.
Ik hoorde vanmorgen dat waarschijnlijk geen enkel slachtoffer die 30.000 gehad heeft.
Fijn!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:14 schreef xzaz het volgende:
Resume: Er is niet zo heel veel aan de hand. Pandemie gaat de kamer gewoon steunen.
Jij op je nek.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:14 schreef Starhopper het volgende:
Wilders heeft een vieze puist op zn bovenlip
precies, en de "slachtoffers" hebben iets van genoegdoening.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:14 schreef xzaz het volgende:
Resume: Er is niet zo heel veel aan de hand. Pandemie gaat de kamer gewoon steunen.
Jawel hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:15 schreef Pvt.Webster het volgende:
Kabinet mag toch niets meer besluiten..
mee eensquote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
HeT iS aLlEmAaL dE sChUlD vAn PaArS
Dit heeft helemaal niets met de slachtoffers te maken, dat zijn hele andere procedures.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:15 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
precies, en de "slachtoffers" hebben iets van genoegdoening.
Qua bestrijding van de coronapandemie krijgen ze alle steun.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:15 schreef Pvt.Webster het volgende:
Wel rond Corona en dat is zo ongeveer het enige agendapunt tot maart.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:15 schreef Pvt.Webster het volgende:
Ook al wat ouderdomsvlekken op zijn gezicht... Hij moest misschien maar eens gaan minderen met roken...quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:14 schreef Starhopper het volgende:
Wilders heeft een vieze puist op zn bovenlip
Onjuistquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:15 schreef Pvt.Webster het volgende:
Hij en cum suis hebben vanaf dag 1 gefaald. Waar ze wel goed in zijn is spindoctoren en manipuleren.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:11 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Demissionair kabinetquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:15 schreef Pvt.Webster het volgende:
Die heeft vermoedelijk vooral veel onder stress geleden.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:16 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ook al wat ouderdomsvlekken op zijn gezicht... Hij moest misschien maar eens gaan minderen met roken...
Ik heb een andere mening, in welk deel hebben ze gefaald?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:16 schreef nomina het volgende:
[..]
Hij en cum suis hebben vanaf dag 1 gefaald. Waar ze wel goed in zijn is spindoctoren en manipuleren.
Meestal worden de omvangrijke dingen waarbij veel tijd nodig is wel naar een volgend kabinet geschoven.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:15 schreef Pvt.Webster het volgende:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:15 schreef alpeko het volgende:
E
[..]
Eind tijdperk Rutte-doctrine zelfs. Alle notities openbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |