Is ook live op NPO1quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:01 schreef Bocaj het volgende:
Live Stream: https://nos.nl/livestream(...)ftreden-kabinet.html
Bij Rutte II toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:01 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Terecht, die man was verantwoordelijk voor de belastingdienst...
Wiebes is zo autistisch als een krop sla, dan heb je per definitie een vrij groot probleem als minister.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:02 schreef Bocaj het volgende:
Had al langer het idee dat Wiebes niet echt meer op zijn plaats was...
Hij had het ook heel zwaar met Groningen enzo...
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:43 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee. Dat wil ik niet. Ik vind dat Rutte de coronacrisis goed aanpakt.
Ben bang van niet. Ik verwacht dat de focus nu op Covid ligt, en als dat voorbij is, niemand zich geroepen zal voelen om zaken recht te trekken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:00 schreef Bocaj het volgende:
Ach, alles zo beziend... zal er veel gaan veranderen nu?
Kon me wel met hem identificerenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wiebes is zo autistisch als een krop sla, dan heb je per definitie een vrij groot probleem als minister.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:04 schreef xzaz het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen, maar in de aanpak van de crisis is weinig mis gegaan.
Maar nu ligt alles stil en misschien pas in het najaar nieuw beleid daar... (Nu zal het pappen en nathouden zijn!)quote:
Crisis, niet overdrijven. Die crisis creëren ze zelf. De griepepidemie van 2018 deden ze niet half zo spastisch.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:31 schreef byah het volgende:
[..]
Dit blijkbaar belangrijker is dan de crisis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |