Heeft hij op de markt gekocht.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Altijd netjes gekleed, Azarkan
Dat denkt alleen Carla op FB mag ik hopen...quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:09 schreef xzaz het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat wanneer het kabinet opstapt iedereen ook weg is
Ik moet bij die naam altijd denken aan Harry Potter.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Altijd netjes gekleed, Azarkan
Mooi zo, Wiebes is de grootste engnek van allemaal.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:06 schreef alpeko het volgende:
Wiebes per direct wegNu Rutte nog
[..]
Toelichting is niet nodig Wiebes... we zien allemaal dat je er geen hout van kon.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:43 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee. Dat wil ik niet. Ik vind dat Rutte de coronacrisis goed aanpakt.
Precies en leek als onkruid terug te komen steeds.....quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:53 schreef xzaz het volgende:
[..]
Alleen al die hele energieshit in Noord Holland en Groningen en Drenthe had hem de kop moeten kosten.
quote:Hoe een nietsontziende fraudejacht tienduizenden ouders ruïneerde
Door LEON BRANDSEMA
6 min geleden in BINNENLAND
DEN HAAG - Een nietsontziende fraudejacht, gecombineerd met genadeloze terugvordering waarbij tienduizenden ouders in de schulden raakten en de dupe werden van hun eigen overheid.
De keiharde conclusies van de Kamer over dat wat de toeslagenaffaire is gaan heten, zorgen ervoor dat het kabinet-Rutte III in het zicht van de haven strandt.
Het is de politieke climax van een proces jarenlang voor gigantisch leed heeft gezorgd.
quote:Ouders uit huis gezet
Zo wordt vooraf al ingecalculeerd dat twintig procent van de aanpak mensen zal raken die helemaal niks misdaan hebben.
Ambtenaren hanteren het motto 'bij twijfel altijd afwijzen', en spreken schertsend van 'afpakjesdag'.
Het zwaarste middel dat ze hebben is om mensen van 'opzet/grove schuld' te beschuldigen.
Wie dat stempel krijgt, staat meteen als fraudeur in de boeken en heeft geen recht meer op een betalingsregeling bij het terugbetalen van de bakken geld.
Het leidt bijvoorbeeld tot het invorderen van auto's en het uit huis zetten van deze groep gedupeerde ouders.
Ja wat nou Nikon?quote:
Je hebt ze erbij zitten.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:09 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Het is ook knap om zelfs hier planken mis te slaan
Harry Potter en de Gevangene van Azarkanquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik moet bij die naam altijd denken aan Harry Potter.
wie moet het dan gaan doen, de Corona crisis leiden? ik ben geen VVDer ofzo maar wie zie jij daar liever staan?quote:
Niemand neemt die Starhopper serieus.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:11 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja wat nou Nikon?
Ik zie bij jou voorbijkomen:
Rutte![]()
Wiebes![]()
Azarkan![]()
Wopke![]()
Omtzigt![]()
Is er ook iemand met een...![]()
??
![]()
Als we Baudet krijgen dan is het land verloren.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:11 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
wie moet het dan gaan doen, de Corona crisis leiden? ik ben geen VVDer ofzo maar wie zie jij daar liever staan?
Ik denk dat hij gaat zeggen:quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:11 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
wie moet het dan gaan doen, de Corona crisis leiden? ik ben geen VVDer ofzo maar wie zie jij daar liever staan?
Nikonloverquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Niemand neemt die Starhopper serieus.
Had die niet eerst een andere username?
Ja dat bedoel ik, of Klaver ofzo... dat kan toch niet?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:12 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gaat zeggen:
WILDERS OF BAUDETT!!!2111121!1 einz
Als iemand goede dingen zegt, dan doe ikquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:11 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja wat nou Nikon?
Ik zie bij jou voorbijkomen:
Rutte![]()
Wiebes![]()
Azarkan![]()
Wopke![]()
Omtzigt![]()
Is er ook iemand met een...![]()
??
![]()
Forum Opties | |