weet ik maar dat hoorde je de "slachtoffers" zeggen. Het leed gaat niet weg.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:15 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dit heeft helemaal niets met de slachtoffers te maken, dat zijn hele andere procedures.
Dit zijn politieke gevolgen.
Ik moet het nog zien maar dat is wel een enorme trendbreuk en zeer positief.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:15 schreef alpeko het volgende:
E
[..]
Eind tijdperk Rutte-doctrine zelfs. Alle notities openbaar
Maar noem eens een andere naam dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:16 schreef nomina het volgende:
[..]
Hij en cum suis hebben vanaf dag 1 gefaald. Waar ze wel goed in zijn is spindoctoren en manipuleren.
Eens, maar die mensen begrijpen politiek gewoon niet, en dat is niet erg; die mensen moeten gewoon financieel alle steuen krijgen die ze verdienen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:17 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
weet ik maar dat hoorde je de "slachtoffers" zeggen. Het leed gaat niet weg.
Beter zorgen ze er gewoon voor dat de slachtoffers gecompenseerd worden. De val van het kabinet lost niets op.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:17 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
weet ik maar dat hoorde je de "slachtoffers" zeggen. Het leed gaat niet weg.
Vooral de stugheid in betalingsregeling is verschrikkelijk. Niet alleen in deze affaire. De belastingdienst buigt voor niemand. Dat moet echt anders.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:10 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)den-ouders-ruineerde
[..]
[..]
Eens.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:17 schreef xzaz het volgende:
[..]
Eens, maar die mensen begrijpen politiek gewoon niet, en dat is niet erg; die mensen moeten gewoon financieel alle steuen krijgen die ze verdienen.
De val van het kabinet staat daar ook los van, het is niet zo dat wanneer het kabinet valt die mensen direct zijn gecompenseerd.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:18 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Beter zorgen ze er gewoon voor dat de slachtoffers gecompenseerd worden. De val van het kabinet lost niets op.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:11 schreef alpeko het volgende:
[..]
Harry Potter en de Gevangene van Azarkan
Yep. Alle aandacht gaat nu naar de val van het kabinet en niet naar de slachtoffers. Jammer.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:18 schreef xzaz het volgende:
[..]
De val van het kabinet staat daar ook los van, het is niet zo dat wanneer het kabinet valt die mensen direct zijn gecompenseerd.
Daar is al heel veel aandacht voor geweest en daar komt ook nog heel veel aandacht voor.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Yep. Alle aandacht gaat nu naar de val van het kabinet en niet naar de slachtoffers. Jammer.
Kritische media bestaat al lang niet meer. Alles voor de snelle quotes en verkoop/kliks.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wel jammer dat er niemand durft te zeggen dat het rapport van de Kamer gewoon broddelwerk was.
De rechtstaat is op ongekende wijze geschonden, maar er is nog geen parlementaire enquête gehouden en het rapport wat er wel ligt heeft niks nieuws gebracht wat dankzij RTL/trouw en de Kamer niet al openbaar was. Jammer dat weinig media hier wat mee doen.
Lilian Marijnissen, die heeft haar mondje iig bij en heeft haar uiterlijk mee.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:11 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
wie moet het dan gaan doen, de Corona crisis leiden? ik ben geen VVDer ofzo maar wie zie jij daar liever staan?
Ja, en ik zou ook wel eens het koren van het kaf gescheiden willen zien bij de slachtoffers. Veel slachtoffers hebben zelf gefraudeerd, of op zijn minst een rommel gemaakt van hun aangifte.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:20 schreef xzaz het volgende:
[..]
Daar is al heel veel aandacht voor geweest en daar komt ook nog heel veel aandacht voor.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:21 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
Lilian Marijnissen, die heeft haar mondje iig bij en heeft haar uiterlijk mee.
Die mag van mij de nieuwe mp worden ook.
vanwege haar uiterlijk?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:21 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
En wie gaan er in een kabinet met SP zitten? GL en D66? Die gaan nooit een meerderheid krijgen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:21 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
en in autoriteiten oprichten om internationale en nationale subsidies te verstrekkenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:16 schreef nomina het volgende:
[..]
Hij en cum suis hebben vanaf dag 1 gefaald. Waar ze wel goed in zijn is spindoctoren en manipuleren.
Pieter Klein van RTL Nieuws is dan wel een echte uitzondering. Net zo'n dossiertijger als Omtzigt en Leijten.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:20 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Kritische media bestaat al lang niet meer. Alles voor de snelle quotes en verkoop/kliks.
Vanwege haar achternaam?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Lilian zit daar niet vanwege haar inhoudelijke talent hoor.
in tweede instantie wel ja, maar vanwege haar voorkomen en kwaliteiten.quote:
Wie welquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Lilian zit daar niet vanwege haar inhoudelijke talent hoor.
[..]
Van nog meer mensen die zich er tegenaan bemoeien hoe je het in de praktijk tot uitvoering moet brengen is uitvoering nog nooit beter geworden.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:13 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als het komende debat vooral zou gaan over hoe de getroffenen zo snel mogelijk en zo goed mogelijk geholpen kunnen worden in plaats van elkaar vliegen af te vangen. Ik hoorde vanmorgen dat waarschijnlijk geen enkel slachtoffer die 30.000 gehad heeft.
De NOS is alweer bezig met een nieuwe teflonlaag op Rutte aan te brengen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wel jammer dat er niemand durft te zeggen dat het rapport van de Kamer gewoon broddelwerk was.
De rechtstaat is op ongekende wijze geschonden, maar er is nog geen parlementaire enquête gehouden en het rapport wat er wel ligt heeft niks nieuws gebracht wat dankzij RTL/trouw en de Kamer niet al openbaar was. Jammer dat weinig media hier wat mee doen.
Je moet maar eens goed naar Lilian luisteren, overal kritiek op, maar absoluut geen dossiervreter.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:22 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
in tweede instantie wel ja, maar vanwege haar voorkomen en kwaliteiten.
En zij gaat ons land door de crisis leiden?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:22 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
in tweede instantie wel ja, maar vanwege haar voorkomen en kwaliteiten.
[..]
Oh nee, iemand heeft een andere mening dan ik!quote:
Nee johquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:21 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
Wie moet er op en erover?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:25 schreef Oostwoud het volgende:
Uitstekend, nu erop en erover en definitief weg met Rutte.
Ah, de bekende stemtactiek, het tettenstemmenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee joh
Femke "uiers" Merel
[ afbeelding ]
Ik ben niet rechts, maar kan me bij Lilian als MP alsnog niet bepaald een voorstelling maken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oh nee, iemand heeft een andere mening dan ik!
Dan moet diegene zeker een grap maken want anders kan niet
Dat weet ik niet, wat ik tot nu toe heb gezien is dat ze stevige oppositie is wat betreft corona standpunten. dat heeft Nederland op dit moment wel nodig voordat de economie compleet weggevaagd is.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:23 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
En zij gaat ons land door de crisis leiden?
Ok, en dat is erg omdat?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:25 schreef superniger het volgende:
Rutte gaat nu een avondklok aankondigen.
Piratenpartij genotquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:25 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ah, de bekende stemtactiek, het tettenstemmen
Haar ken ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee joh
Femke "uiers" Merel
[ afbeelding ]
Oppositie voeren is heel wat anders dan de grootste crisis sinds WO2 leiden. Een SP gedachtengoed helpt daar ook niet echt bij.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:25 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, wat ik tot nu toe heb gezien is dat ze stevige oppositie is wat betreft corona standpunten. dat heeft Nederland op dit moment wel nodig voordat de economie compleet weggevaagd is.
quote:
Oh bedoelde je het zo. Het lijkt erop dat de VVD weer gaat winnen, wat veel zegt over de stemmers in dit land.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:26 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ja, maar die slaat nergens op. Zeker gezien de peilingen.
Niet? Gewoon de zorgverzekeraars eruit, alles gratis maken, en dan is alles opgelost.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:26 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Oppositie voeren is heel wat anders dan de grootste crisis sinds WO2 leiden. Een SP gedachtengoed helpt daar ook niet echt bij.
iedereen is gek behalve jij?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:27 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Oh bedoelde je het zo. Het lijkt erop dat de VVD weer gaat winnen, wat veel zegt over de stemmers in dit land.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Niet? Gewoon de zorgverzekeraars eruit, alles gratis maken, en dan is alles opgelost.
Leve de SP.
Waaaat?????! Onder welke steen.....quote:
Dit is meer een vraag die aan Rutte gesteld zou moeten worden. Heb je wel meegekregen wat er allemaal is misgegaan?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:28 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
iedereen is gek behalve jij?
Niet zo heel veel anders dan de kinderopvangtoeslagaffaire.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:29 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Dit is meer een vraag die aan Rutte gesteld zou moeten worden. Heb je wel meegekregen wat er allemaal is misgegaan?
Daar denken velen anders over gezien de peilingen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:29 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Dit is meer een vraag die aan Rutte gesteld zou moeten worden. Heb je wel meegekregen wat er allemaal is misgegaan?
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:29 schreef summer2bird het volgende:
En dat was 'm jongens, door naar Rutte 4
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:29 schreef hollandia02 het volgende:
Die Roel klinkt altijd als een kakker hahaha
Misleiding is een geliefd onderdeel van de Rutte-doctrine.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:29 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Daar denken velen anders over gezien de peilingen.
BNW is een deur verderquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:30 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Misleiding is een geliefd onderdeel van de Rutte-doctrine.
Benoem nou eens watquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:30 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Misleiding is een geliefd onderdeel van de Rutte-doctrine.
Lees zijn andere reactie even terug.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:30 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja want dat is de enige keus buiten Rutte natuurlijk.
baby shark dudu duduquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:27 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Gaan ze niet doen.
Shark gonna Shark
Baudet had een punt though.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:30 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Lees zijn andere reactie even terug.
leg uitquote:
Jij ook inhoudelijk dank:quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:32 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Okey lekker inhoudelijk, bedankt
quote:Baudet had een punt though.
Hij heeft geen puntquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:32 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Okey lekker inhoudelijk, bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |