Ok, en dat is erg omdat?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:25 schreef superniger het volgende:
Rutte gaat nu een avondklok aankondigen.
Piratenpartij genotquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:25 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ah, de bekende stemtactiek, het tettenstemmen
Haar ken ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee joh
Femke "uiers" Merel
[ afbeelding ]
Oppositie voeren is heel wat anders dan de grootste crisis sinds WO2 leiden. Een SP gedachtengoed helpt daar ook niet echt bij.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:25 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, wat ik tot nu toe heb gezien is dat ze stevige oppositie is wat betreft corona standpunten. dat heeft Nederland op dit moment wel nodig voordat de economie compleet weggevaagd is.
quote:
Oh bedoelde je het zo. Het lijkt erop dat de VVD weer gaat winnen, wat veel zegt over de stemmers in dit land.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:26 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ja, maar die slaat nergens op. Zeker gezien de peilingen.
Niet? Gewoon de zorgverzekeraars eruit, alles gratis maken, en dan is alles opgelost.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:26 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Oppositie voeren is heel wat anders dan de grootste crisis sinds WO2 leiden. Een SP gedachtengoed helpt daar ook niet echt bij.
iedereen is gek behalve jij?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:27 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Oh bedoelde je het zo. Het lijkt erop dat de VVD weer gaat winnen, wat veel zegt over de stemmers in dit land.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Niet? Gewoon de zorgverzekeraars eruit, alles gratis maken, en dan is alles opgelost.
Leve de SP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |