Vanwege haar achternaam?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Lilian zit daar niet vanwege haar inhoudelijke talent hoor.
in tweede instantie wel ja, maar vanwege haar voorkomen en kwaliteiten.quote:
Wie welquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Lilian zit daar niet vanwege haar inhoudelijke talent hoor.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:21 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
Lilian Marijnissen, die heeft haar mondje iig bij en heeft haar uiterlijk mee.
Die mag van mij de nieuwe mp worden ook.
Van nog meer mensen die zich er tegenaan bemoeien hoe je het in de praktijk tot uitvoering moet brengen is uitvoering nog nooit beter geworden.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:13 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als het komende debat vooral zou gaan over hoe de getroffenen zo snel mogelijk en zo goed mogelijk geholpen kunnen worden in plaats van elkaar vliegen af te vangen. Ik hoorde vanmorgen dat waarschijnlijk geen enkel slachtoffer die 30.000 gehad heeft.
De NOS is alweer bezig met een nieuwe teflonlaag op Rutte aan te brengen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wel jammer dat er niemand durft te zeggen dat het rapport van de Kamer gewoon broddelwerk was.
De rechtstaat is op ongekende wijze geschonden, maar er is nog geen parlementaire enquête gehouden en het rapport wat er wel ligt heeft niks nieuws gebracht wat dankzij RTL/trouw en de Kamer niet al openbaar was. Jammer dat weinig media hier wat mee doen.
Je moet maar eens goed naar Lilian luisteren, overal kritiek op, maar absoluut geen dossiervreter.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:22 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
in tweede instantie wel ja, maar vanwege haar voorkomen en kwaliteiten.
En zij gaat ons land door de crisis leiden?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:22 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
in tweede instantie wel ja, maar vanwege haar voorkomen en kwaliteiten.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:21 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
Oh nee, iemand heeft een andere mening dan ik!quote:
Nee johquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:21 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
Wie moet er op en erover?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:25 schreef Oostwoud het volgende:
Uitstekend, nu erop en erover en definitief weg met Rutte.
Ah, de bekende stemtactiek, het tettenstemmenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee joh
Femke "uiers" Merel
[ afbeelding ]
Ik ben niet rechts, maar kan me bij Lilian als MP alsnog niet bepaald een voorstelling maken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oh nee, iemand heeft een andere mening dan ik!
Dan moet diegene zeker een grap maken want anders kan niet
Dat weet ik niet, wat ik tot nu toe heb gezien is dat ze stevige oppositie is wat betreft corona standpunten. dat heeft Nederland op dit moment wel nodig voordat de economie compleet weggevaagd is.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:23 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
En zij gaat ons land door de crisis leiden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |