quote:Kabinet-Rutte III gevallen
Premier Rutte gaat de koning het ontslag van zijn kabinet aanbieden. Twee maanden voor de Tweede Kamerverkiezingen is zijn derde kabinet gevallen over de kinderopvangtoeslagaffaire. De val zat er al dagen aan te komen en vandaag hakte het kabinet de knoop definitief door.
Premier Rutte geeft straks een persconferentie. Meer nieuws volgt.
Effectief gaat er helemaal niets veranderen hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:30 schreef Haags het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
JUICHEN!!!!!!!!!
Dat gaat gewoon door, alles gaat gewoon door, in maart verkiezingen en dan weer verderquote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:31 schreef byah het volgende:
[..]
Dit blijkbaar belangrijker is dan de crisis
Dit ja... Daarom m.i. onnodig. Een duidelijk en officieel excuses aan de gedeputeerden zou volstaan denk ik.quote:
Nee, want dan wordt er volgende week in het debat met nog meer modder gegooid, en dat kan de vvd niet gebruiken in verkiezingstijd, meer puin over zich heen krijgen brengt meer reputatie schadequote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:32 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Dit ja... Daarom m.i. onnodig. Een duidelijk en officieel excuses aan de gedeputeerden zou volstaan denk ik.
Zo had ik het nog niet bekeken. Goed punt...quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:34 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Nee, want dan wordt er volgende week in het debat met nog meer modder gegooid, en dat kan de vvd niet gebruiken in verkiezingstijd, dit is beter voor de vvd, oppositie is buiten spel gezet en er is geen schade voor de verkiezingen of de voortgang van corona
Daar zullen de duizenden slachtoffers van de Toeslagenaffaire zo het hunne van denken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:31 schreef byah het volgende:
[..]
Dit blijkbaar belangrijker is dan de crisis
Daarom zei ik al:quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:35 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken. Goed punt...
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:31 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Effectief gaat er helemaal niets veranderen hoor
Uiterst slim gespeeld van RutteGOAT.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:32 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Dit ja... Daarom m.i. onnodig. Een duidelijk en officieel excuses aan de gedeputeerden zou volstaan denk ik.
Gelukkig hebben ze de compensatie al ontvangenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:35 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Daar zullen de duizenden slachtoffers van de Toeslagenaffaire zo het hunne van denken.
Denk dat de gedupeerden meer aan excuses hebben.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:32 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Wat zeg ik nuquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:41 schreef michaelmoore het volgende:
Mooi en nu Omtzigt als Premier
===================================================
De Hoekstra en Asccher en Wiebes nederig excuus vragen aan de ouders en Herr, Blankestijn 10 jaar cel
Nee. Dat wil ik niet. Ik vind dat Rutte de coronacrisis goed aanpakt.quote:
Ik hoop dat dat inderdaad een gevolg is. Rutte is wel klaar inmiddels, het is mooi geweestquote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:39 schreef Captain_Ghost het volgende:
Ik ben blij.. Nu moet Rutte nog keihard gestraft bij verkiezing. Dan is het compleet feest.
Dat mnag ie blijven doen hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:43 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee. Dat wil ik niet. Ik vind dat Rutte de coronacrisis goed aanpakt.
We kunnen best iemand anders op die stoel zetten die steeds kijkt wat Merkel doet.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:43 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee. Dat wil ik niet. Ik vind dat Rutte de coronacrisis goed aanpakt.
Juist Omtzigtquote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:44 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
We kunnen best iemand anders op die stoel zetten die steeds kijkt wat Merkel doet.
Nee. Dat gaat Omtzigt dan doen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:44 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat mnag ie blijven doen hoor
Ik ben groot Omtzigt fan maar het CDA brrr.... Zat die man maar bij een andere partij.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:44 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Juist Omtzigt
Ik heb nog nooit CDA gestemd maar nu gaat het gebeuren
Je bedoelt gedupeerden?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:32 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Zat hij maar bij de VVDquote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:46 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik ben groot Omtzigt fan maar het CDA brrr.... Zat die man maar bij een andere partij.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:44 schreef Piles het volgende:
En dat we Wiebes ook niet meer terug zien in het kabinet.
Die hebben al genoeg netflixende backbenchers. Omtzigt zou daar nooit dezelfde vrijheid krijgen.quote:
Dat lijkt mij een prima idee. De gedupeerden kunnen stikken. Beter koffie drinken met de gedeputeerden.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:32 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Nice! Wat een kerelquote:
Eens, stem nu op Dilan denk ik.quote:
Omtzigt was boos om de Bulgarenfraude en wilde het toen juist strenger hebben.quote:
Dus dit is eigenlijk de schuld van Omtzigt?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:48 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Omtzigt was boos om de Bulgarenfraude en wilde het toen juist strenger hebben.
Mede daardoor is de belastingdienst zich toen zo gaan richten op fraudebestrijding.
Daar is niets mis mee ware het niet dat het incompetente prutsers zijn en de verkeerde mensen aanpakken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:48 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Omtzigt was boos om de Bulgarenfraude en wilde het toen juist strenger hebben.
Mede daardoor is de belastingdienst zich toen zo gaan richten op fraudebestrijding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |