Dat lijkt mij een prima idee. De gedupeerden kunnen stikken. Beter koffie drinken met de gedeputeerden.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:32 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Dit ja... Daarom m.i. onnodig. Een duidelijk en officieel excuses aan de gedeputeerden zou volstaan denk ik.
Nice! Wat een kerelquote:
Eens, stem nu op Dilan denk ik.quote:
Omtzigt was boos om de Bulgarenfraude en wilde het toen juist strenger hebben.quote:
Dus dit is eigenlijk de schuld van Omtzigt?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:48 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Omtzigt was boos om de Bulgarenfraude en wilde het toen juist strenger hebben.
Mede daardoor is de belastingdienst zich toen zo gaan richten op fraudebestrijding.
Daar is niets mis mee ware het niet dat het incompetente prutsers zijn en de verkeerde mensen aanpakken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:48 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Mede daardoor is de belastingdienst zich toen zo gaan richten op fraudebestrijding.
Dat heeft het nooit.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:48 schreef nomina het volgende:
Heeft geen consequenties voor de carrières.
Na de verkiezingen komt een deel weer terug. Anderen krijgen een leuke burgemeestersfunctie, of een bestuursfunctie in het bedrijfsleven of overkoepelend overheidsorgaan.
Ik vrees dat dat wishful thinking is.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:39 schreef Captain_Ghost het volgende:
Dat is echt een break news.. Dus komop met grote titel..
Ik ben blij.. Nu moet Rutte nog keihard gestraft bij verkiezing. Dan is het compleet feest.
Rita Verdonk never4getquote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:49 schreef xzaz het volgende:
Wiebes is dan ook de meest onnozele minister die we ooit hebben gehad.
Ja je zegtquote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:46 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik ben groot Omtzigt fan maar het CDA brrr.... Zat die man maar bij een andere partij.
Het is triest dat het gebeurt maar ben het er wel mee eens!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:30 schreef Haags het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
JUICHEN!!!!!!!!!
ja joh geef hem de schuld ,quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:48 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ha ha Ha HAquote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dus dit is eigenlijk de schuld van Omtzigt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |