Het is "hen"quote:Op zondag 10 januari 2021 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(tenzij je post negatief was bedoeld over hun, ik heb niet teruggelezen)
Dit hadden we niet aan zien komen.quote:Op zondag 10 januari 2021 13:29 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb genoeg gezien. Pratto kan er niks van.
SP AR TAquote:Op zondag 10 januari 2021 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat houdt "Clubliefde op zijn Spartaans" precies in?
Volgens mij denkt echt niemand datquote:Op zondag 10 januari 2021 13:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik kan niet bepaald ontdekken waarom mensen denken dat dit Feyenoord kampioen kan worden. Wellicht op zijn PSV’s met louter 1-0 overwinningen.
De kansen afmaken zou wel helpen (al zit een kampioenschap er echt niet in hoor). Het is echt ongekend hoe slordig Feyenoord dit jaar met kansen omgaatquote:Op zondag 10 januari 2021 13:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik kan niet bepaald ontdekken waarom mensen denken dat dit Feyenoord kampioen kan worden. Wellicht op zijn PSV’s met louter 1-0 overwinningen.
Als Feyenoord van Ajax, PSV en AZ wint, wil ik wel zeggen dat ze kans maken.quote:Op zondag 10 januari 2021 13:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat
Dit was de druppel. Die man neem ik niet meer serieus.
Niet ongekend hoor, gewoon een gebrek aan kwaliteit.quote:Op zondag 10 januari 2021 13:41 schreef fetX het volgende:
[..]
De kansen afmaken zou wel helpen (al zit een kampioenschap er echt niet in hoor). Het is echt ongekend hoe slordig Feyenoord dit jaar met kansen omgaat
Ook, maar dit jaar ook behoorlijk vaak paal/lat en dat is net centimeterwerk.quote:Op zondag 10 januari 2021 13:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet ongekend hoor, gewoon een gebrek aan kwaliteit.
Deze wedstrijd hadden ze allang moeten beslissen natuurlijk maar het gaat allemaal zo traag, slordig en ideeloos.quote:Op zondag 10 januari 2021 13:41 schreef fetX het volgende:
[..]
De kansen afmaken zou wel helpen (al zit een kampioenschap er echt niet in hoor). Het is echt ongekend hoe slordig Feyenoord dit jaar met kansen omgaat
De rest is ook niet zo bijzonder (al zie ik Feyenoord niet als kanshebber.)quote:Op zondag 10 januari 2021 13:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het complete middenveld en aanval van zowel Ajax als PSV zal basis staan bij Feyenoord. Eigenlijk alleen Senesi en mogelijk Berghuis zou spelen bij beide teams.quote:Op zondag 10 januari 2021 13:44 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De rest is ook niet zo bijzonder (al zie ik Feyenoord niet als kanshebber.)
Alles op self en geld-lover na.quote:Op zondag 10 januari 2021 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel kunnen jullie afvinken?
Blijft niet veel over hahaquote:Op zondag 10 januari 2021 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom hou je niet van jezelf?quote:Op zondag 10 januari 2021 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alles op self en geld-lover na.
Ik blijk ook zojuist uit de kast te zijn gekomen. Hier schrik ik van.quote:
Die snap ik voornamelijk niet.quote:
Sportfanaat? Wat is daar zondig aan?quote:Op zondag 10 januari 2021 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Iedere minuut die je van Feyenoord ziet is wel zondequote:
Zelfkritisch zijn siert de god.quote:Op zondag 10 januari 2021 13:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik wist niet dat God zoveel haat wat hij heeft gecreëerd.
Interessantquote:Op zondag 10 januari 2021 14:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfkritisch zijn siert de god.
Daar is @KingRoland nu wel mee bezigquote:Op zondag 10 januari 2021 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zal wel de hele zondag naar een beeld van Jezus Christus moeten kijken ipv naar ESPN.
Is niet noodzakelijkerwijs een foutquote:Op zondag 10 januari 2021 14:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Daar is @:KingRoland nu wel mee bezig
'Wordt Wakker' is wel een fout die de meneer van de poster zelf en stapje dichter bij de hel brengt.
Misschien kan @KingRoland de marketing voor god regelen.quote:Op zondag 10 januari 2021 14:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Daar is @:KingRoland nu wel mee bezig
'Wordt Wakker' is wel een fout die de meneer van de poster zelf en stapje dichter bij de hel brengt.
Doe even niet zo intelligent a.u.b.quote:Op zondag 10 januari 2021 14:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is niet noodzakelijkerwijs een fout
Hij zou kunnen vousvoyeren
Excuusquote:Op zondag 10 januari 2021 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe even niet zo intelligent a.u.b.
12 zekerquote:Op zondag 10 januari 2021 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Sparta kan er niet zoveel van.quote:Op zondag 10 januari 2021 14:06 schreef MC-Morgan het volgende:
Hoe raakt Sparta nou zo de bal kwijt.![]()
Eerste minuten na een 2 maanden blessure. Niet zo opportunistisch!quote:
Je kan ook naar VVV - Willem II kijken!quote:Op zondag 10 januari 2021 14:03 schreef MC-Morgan het volgende:
Wat een niveau... en dan moet H'veen-Fortuna nog komen.
quote:Op zondag 10 januari 2021 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Eerste minuten na een 2 maanden blessure. Niet zo opportunistisch!
Oke sorryquote:Op zondag 10 januari 2021 14:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hij heeft twee maand vast gezeten. Niet zo snel oordelen.
Promes is het hier mee oneensquote:Op zondag 10 januari 2021 14:11 schreef Tagliano het volgende:
Pratto lijkt me bij uitstek iemand die je niet weg kan steken
Als het leuk is schakel ik inquote:Op zondag 10 januari 2021 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Siem de Jong zien debuteren voor Heerenveen dan maar
Die is er al maandenlang inclusief 'episch' muziekje.quote:Op zondag 10 januari 2021 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Sowww nu ook al een spannende teaser voor de KNVB-beker
Met Koert zijn warme, sensuele bromgeluid?quote:Op zondag 10 januari 2021 14:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is er al maandenlang inclusief 'episch' muziekje.
Volgens mij wel.quote:Op zondag 10 januari 2021 14:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met Koert zijn warme, sensuele bromgeluid?
Ik ben Milan zijn lessen van vanochtend al vergeten over harde en zachte voeten dus ik snapte er ook weinig vanquote:Op zondag 10 januari 2021 14:27 schreef Caland het volgende:
Ah fijn, jodenhoer gaat Pratto in het Spaans interviewen.
Dit snapt iedereen
Waanzinnig dit inderdaadquote:Op zondag 10 januari 2021 14:27 schreef Caland het volgende:
Ah fijn, jodenhoer gaat Pratto in het Spaans interviewen.
Dit snapt iedereen
Ik was al bezig voor ik de vraag las. 12 stuks.quote:Op zondag 10 januari 2021 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
COXEDquote:Op zondag 10 januari 2021 14:52 schreef GGMM het volgende:
0-2
De commentator vindt het erg bijzonder allemaal
Ben jij voor Heerenveen danquote:Op zondag 10 januari 2021 14:56 schreef MC-Morgan het volgende:
8e wedstrijd op rij van Heerenveen dat ik gefrustreerd op de bank zit. Wat een lol.
Sterkte namens heel VBLquote:Op zondag 10 januari 2021 14:56 schreef MC-Morgan het volgende:
8e wedstrijd op rij van Heerenveen dat ik gefrustreerd op de bank zit. Wat een lol.
quote:Op zondag 10 januari 2021 15:01 schreef Tagliano het volgende:
Tijdens een wedstrijd zo'n split screen
Wat een kutzender
Doet Ziggy ook altijd tijdens wedstrijden voor een split screen van spelers die uit een bus stappenquote:Op zondag 10 januari 2021 15:01 schreef Tagliano het volgende:
Wat een kutzender
Ik vind die nieuwe ingekleurde teamnamen links bovenin zo irritant. Naar de kleuren van de shirtjes. Voorheen hadden ze zo'n klein blokje naast de clubnaam dat veel minder in het oog sprong.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:01 schreef Tagliano het volgende:
Wat een kutzender
Geel vakje voor VVV met witte letters, daar is niet echt over nagedacht.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe ingekleurde teamnamen links bovenin zo irritant. Naar de kleuren van de shirtjes. Voorheen hadden ze zo'n klein blokje naast de clubnaam dat veel minder in het oog sprong.
Ja, positief getest en in zelfisolatiequote:Op zondag 10 januari 2021 15:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waar is Johnny Jansen eigenlijk? Corona?
Klopt.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waar is Johnny Jansen eigenlijk? Corona?
Lelijke kleurverloopjes ook.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe ingekleurde teamnamen links bovenin zo irritant. Naar de kleuren van de shirtjes. Voorheen hadden ze zo'n klein blokje naast de clubnaam dat veel minder in het oog sprong.
Die zit te schreeuwen tegen zijn tv scherm lijkt mij.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die zal wel blij zijn dat ie niet in de kou naar deze kneuzenkermis hoeft te kijken.
Zeer zekerquote:Op zondag 10 januari 2021 15:08 schreef MC-Morgan het volgende:
Lulletje rozenwater Mulder moet toch gewoon zijn klep opentrekken bij die 0-3?
Klopt.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:09 schreef Zipportal het volgende:
User @:MC-Morgan gaat dit vanavond niet meer kijken.
Een like.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:26 schreef GGMM het volgende:
Ik betaal liever zelf mijn rekeningen dan dat ik de hele dag naar Radio 538 luister
Je moet ook wel een enorme proleet zijn als je aan die actie meedoet.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:26 schreef GGMM het volgende:
Ik betaal liever zelf mijn rekeningen dan dat ik de hele dag naar Radio 538 luister
Kudus wel bankiequote:
Nee, ik ben woedend.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kudus wel bankie
Misschien dat dit nog een klein beetje hoop biedt
Speciaal voor PSVCL hoop ik dat hij in minuut 89 de gelijkmaker en blessuretijd de winnende maaktquote:Op zondag 10 januari 2021 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan niet, want het was een paniekaankoop snel voor PSV
Althans, dat zei insider PSVCL
Laten we vooral geen aandacht besteden aan die idioot.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Speciaal voor PSVCL hoop ik dat hij in minuut 89 de gelijkmaker en blessuretijd de winnende maakt
Is Heerenveen zo slecht of Fortuna zo goed?quote:
Ik denk dat clubs zelf het reglement bepalen. Zo zat Danilo ook in thuisquarantaine bij Twentequote:Op zondag 10 januari 2021 15:47 schreef MC-Morgan het volgende:
Vraagje voor de insiders.
Waarom moet Halilovic die uit Kroatië komt eerst een week in quarantaine en kan die Pratto uit Argentinië dezelfde week nog meedoen?
Komen allebei uit een code geel land.
Dat moet niet.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:47 schreef MC-Morgan het volgende:
Waarom moet Halilovic die uit Kroatië komt eerst een week in quarantaine en kan die Pratto uit Argentinië dezelfde week nog meedoen?
quote:Op zondag 10 januari 2021 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat clubs zelf het reglement bepalen. Zo zat Danilo ook in thuisquarantaine bij Twente
Top duidelijk. Dank u.quote:
Onwaarschijnlijk. Feyenoord heeft alle scouts eruit gegooid.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:57 schreef MC-Morgan het volgende:
Als Van Bergen iets meer kon dan alleen rennen zou Feyenoord er vast intrappen om hem te halen.
Hmm, hebben ze met Haps ook gedaanquote:Op zondag 10 januari 2021 15:57 schreef MC-Morgan het volgende:
Als Van Bergen iets meer kon dan alleen rennen zou Feyenoord er vast intrappen om hem te halen.
henkie timmer is all we needquote:Op zondag 10 januari 2021 15:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk. Feyenoord heeft alle scouts eruit gegooid.
quote:Op zondag 10 januari 2021 16:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hmm, hebben ze met Haps ook gedaan
Die zat er vanochtend weer lekker onderuitgezakt bij maar heeft wel besloten dat Joris Mathijsen de nieuwe grote man wordt.quote:
Dat is het verschil tussen Heerenveen en Feyenoordquote:Op zondag 10 januari 2021 15:47 schreef MC-Morgan het volgende:
jup, aan het einde prijst hansie hansie alvast een speler aan van henk die niemand ooit nog heeft zien voetballenquote:Op zondag 10 januari 2021 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die zat er vanochtend weer lekker onderuitgezakt bij maar heeft wel besloten dat Joris Mathijsen de nieuwe grote man wordt.
Doe mij Nathicana maar.quote:
Welk gelijkspel precies?quote:Op zondag 10 januari 2021 16:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dit is gespeeld. Ik ben ziedend over dit gelijkspel.
quote:Op zondag 10 januari 2021 16:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Misschien even een virusje de wereld in helpen Lennyquote:Op zondag 10 januari 2021 16:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Laten we gewoon stoppen met dit seizoen.
quote:Op zondag 10 januari 2021 16:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Eens maat.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Komt wel weer goed joh, de komende potten zouden wel wat puntjes moeten opleveren. Heerenveen leefde ook gewoon boven hun stand dankzij de Veermannetjes.quote:
hunquote:Op zondag 10 januari 2021 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(tenzij je post negatief was bedoeld over hun, ik heb niet teruggelezen)
Dan kunnen ze de tering krijgen en zeg ik m'n kaart op.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zou wat zijn als Willem II gaat degraderen.
Eens, deze eindstand opschrijven. Emmen en Willem II eruit.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Komt wel de durbie tegen Nooit Opgeven Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Breda terug.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan kunnen ze de tering krijgen en zeg ik m'n kaart op.
Successupporter dat ik ben.
3-1. Geen Götze dus EZ.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:29 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik wil nog wel even je voorspelling weten.
CLUBLIEFDE KENT GEEN DIVISIEquote:Op zondag 10 januari 2021 16:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan kunnen ze de tering krijgen en zeg ik m'n kaart op.
Successupporter dat ik ben.
Maar ze spelen letterlijk elke week met hetzelfde systeem wat simpelweg niet werkt. Alle ballen op Joey en de rest ziet het wel. Hoop dat die Halilovic voetballend veel kan toevoegen want van Kongolo word ik ook doodmoe.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Komt wel weer goed joh, de komende potten zouden wel wat puntjes moeten opleveren. Heerenveen leefde ook gewoon boven hun stand dankzij de Veermannetjes.
Klopt, maar ik had voor het seizoen niet meer verwacht dan dit hoor. Zo'n Woudenberg kan totaal niet toch? Ik snap het enthousiasme over Van Hecke ook niet. Waar is die middenvelder/buiten van Bayern eigenlijk gebleven, die deed het toch vrij aardig? (Meyer?)quote:Op zondag 10 januari 2021 16:33 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Maar ze spelen letterlijk elke week met hetzelfde systeem wat simpelweg niet werkt. Alle ballen op Joey en de rest ziet het wel. Hoop dat die Halilovic voetballend veel kan toevoegen want van Kongolo word ik ook doodmoe.
Oliver Batista Meier. Die is op de bank gebleven tot minuut 74, daarna ingevallen. Heb op de radio niets van m gehoordquote:Op zondag 10 januari 2021 16:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klopt, maar ik had voor het seizoen niet meer verwacht dan dit hoor. Zo'n Woudenberg kan totaal niet toch? Ik snap het enthousiasme over Van Hecke ook niet. Waar is die middenvelder/buiten van Bayern eigenlijk gebleven, die deed het toch vrij aardig? (Meyer?)
Nee, heb je ook gelijk in. Had ons ook niet hoger geschat dan een 14e plek, helemaal na de voorbereiding. Van Hecke vind ik over overhyped. Is vooral een schreeuwerd maar voegt niet bijzonder veel toe.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klopt, maar ik had voor het seizoen niet meer verwacht dan dit hoor. Zo'n Woudenberg kan totaal niet toch? Ik snap het enthousiasme over Van Hecke ook niet. Waar is die middenvelder/buiten van Bayern eigenlijk gebleven, die deed het toch vrij aardig? (Meyer?)
Een drone.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:45 schreef Stefanovich het volgende:
Wat voor camera gebruiken ze voor die zwevende beelden??
We zitten in het speciale Ajax vs PSV topic hoorquote:Op zondag 10 januari 2021 17:27 schreef Sabata het volgende:
en 1-2 Promes. Wel apart dat de meest negatief besproken spelers het doen vandaag. Dadelijk Labyad nog?
Als je zolang moet checken is dat toch duidelijk? Waarom blijft die VAR elke keer zo lang zoeken?quote:
Gecondoleerd nogquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:58 schreef T3hTommay het volgende:
Duurt lang, dit ziet m'n dooie moeder nog.
Omdat ze het zeker willen weten.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:59 schreef yats het volgende:
[..]
Als je zolang moet checken is dat toch duidelijk? Waarom blijft die VAR elke keer zo lang zoeken?
Het was duidelijk. Dat die VAR zo incapabel is dat ie er een kwartier naar moet kijken doet daar niks aan af.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:59 schreef yats het volgende:
[..]
Als je zolang moet checken is dat toch duidelijk? Waarom blijft die VAR elke keer zo lang zoeken?
Mijn eigen rouwproces heeft ook zijn tijd gekost.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:00 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Het heeft 11½ jaar geduurd voordat je me condoleert. Erg slecht.
Als je zo lang moet kijken twijfel je blijkbaar ergens op. Mogen we hem dan ook een keer mee krijgen? Tot nu toe is de VAR eerder een nadeel dan een voordeel voor ons dit seizoen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het was duidelijk. Dat die VAR zo incapabel is dat ie er een kwartier naar moet kijken doet daar niks aan af.
Dat is waar. Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn eigen rouwproces heeft ook zijn tijd gekost.
Jezus wil je nou een buitenspelgoal?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:01 schreef yats het volgende:
[..]
Als je zo lang moet kijken twijfel je blijkbaar ergens op. Mogen we hem dan ook een keer mee krijgen? Tot nu toe is de VAR eerder een nadeel dan een voordeel voor ons dit seizoen.
Dit was gewoon buitenspel kerel. Jij bent af en toe wel echt een gigantische miemelaar.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:01 schreef yats het volgende:
[..]
Als je zo lang moet kijken twijfel je blijkbaar ergens op. Mogen we hem dan ook een keer mee krijgen? Tot nu toe is de VAR eerder een nadeel dan een voordeel voor ons dit seizoen.
De bal kwam niet van Openda maar van die Utrechtspeler. Dan kun je redeneren dat Openda niet meedeed en het dus geen buitenspel is. Het zegt genoeg dat zelfs die #%%$ Janssen niet protesteerde.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jezus wil je nou een buitenspelgoal?
Dit is nou iets wat de VAR gewoon objectief kan checken.
Ja is goed joh.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:06 schreef yats het volgende:
[..]
De bal kwam niet van Openda maar van die Utrechtspeler. Dan kun je redeneren dat Openda niet meedeed en het dus geen buitenspel is. Het zegt genoeg dat zelfs die #%%$ Janssen niet protesteerde.
fAN IK ben er nog ik heb btw 3-1 voor vitesse gzegd in de totoquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:06 schreef T3hTommay het volgende:
Ik hoop niet dat @:Paul is weggeschakeld na het doelpunt.
Hier gaat Janssen slecht van slapen de #%%$. Voor de rest feliciteer ik je met alle happers.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:06 schreef yats het volgende:
[..]
De bal kwam niet van Openda maar van die Utrechtspeler. Dan kun je redeneren dat Openda niet meedeed en het dus geen buitenspel is. Het zegt genoeg dat zelfs die #%%$ Janssen niet protesteerde.
Sttt, zeg dat nou niet. Dan happen ze niet meer. Of let jij nou als enige op?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier gaat Janssen slecht van slapen de #%%$. Voor de rest feliciteer ik je met alle happers.
Ik vind vandaag gewoon niks vermakelijk en weiger het spelletje mee te spelen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:09 schreef yats het volgende:
[..]
Sttt, zeg dat nou niet. Dan happen ze niet meer. Of let jij nou als enige op?
Alles goed verder? Of gewoon een baaldag vandaag?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind vandaag gewoon niks vermakelijk en weiger het spelletje mee te spelen.
Heel erg matig elftal.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Utrecht is niet zo goed hé? Dit gaat een matig jubileumjaar worden.
Jaaaaaaaaaa we worden gewoon 10e verder niet klagen!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Utrecht is niet zo goed hé? Dit gaat een matig jubileumjaar worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |