De rest is ook niet zo bijzonder (al zie ik Feyenoord niet als kanshebber.)quote:Op zondag 10 januari 2021 13:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik kan niet bepaald ontdekken waarom mensen denken dat dit Feyenoord kampioen kan worden. Wellicht op zijn PSV’s met louter 1-0 overwinningen.
Het complete middenveld en aanval van zowel Ajax als PSV zal basis staan bij Feyenoord. Eigenlijk alleen Senesi en mogelijk Berghuis zou spelen bij beide teams.quote:Op zondag 10 januari 2021 13:44 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De rest is ook niet zo bijzonder (al zie ik Feyenoord niet als kanshebber.)
Alles op self en geld-lover na.quote:Op zondag 10 januari 2021 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel kunnen jullie afvinken?
Blijft niet veel over hahaquote:Op zondag 10 januari 2021 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom hou je niet van jezelf?quote:Op zondag 10 januari 2021 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alles op self en geld-lover na.
Ik blijk ook zojuist uit de kast te zijn gekomen. Hier schrik ik van.quote:
Die snap ik voornamelijk niet.quote:
Sportfanaat? Wat is daar zondig aan?quote:Op zondag 10 januari 2021 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Iedere minuut die je van Feyenoord ziet is wel zondequote:
Zelfkritisch zijn siert de god.quote:Op zondag 10 januari 2021 13:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik wist niet dat God zoveel haat wat hij heeft gecreëerd.
Interessantquote:Op zondag 10 januari 2021 14:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfkritisch zijn siert de god.
Daar is @KingRoland nu wel mee bezigquote:Op zondag 10 januari 2021 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zal wel de hele zondag naar een beeld van Jezus Christus moeten kijken ipv naar ESPN.
Is niet noodzakelijkerwijs een foutquote:Op zondag 10 januari 2021 14:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Daar is @:KingRoland nu wel mee bezig
'Wordt Wakker' is wel een fout die de meneer van de poster zelf en stapje dichter bij de hel brengt.
Misschien kan @KingRoland de marketing voor god regelen.quote:Op zondag 10 januari 2021 14:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Daar is @:KingRoland nu wel mee bezig
'Wordt Wakker' is wel een fout die de meneer van de poster zelf en stapje dichter bij de hel brengt.
Doe even niet zo intelligent a.u.b.quote:Op zondag 10 januari 2021 14:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is niet noodzakelijkerwijs een fout
Hij zou kunnen vousvoyeren
Excuusquote:Op zondag 10 januari 2021 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe even niet zo intelligent a.u.b.
12 zekerquote:Op zondag 10 januari 2021 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Sparta kan er niet zoveel van.quote:Op zondag 10 januari 2021 14:06 schreef MC-Morgan het volgende:
Hoe raakt Sparta nou zo de bal kwijt.![]()
Eerste minuten na een 2 maanden blessure. Niet zo opportunistisch!quote:
Je kan ook naar VVV - Willem II kijken!quote:Op zondag 10 januari 2021 14:03 schreef MC-Morgan het volgende:
Wat een niveau... en dan moet H'veen-Fortuna nog komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |