De rest is ook niet zo bijzonder (al zie ik Feyenoord niet als kanshebber.)quote:Op zondag 10 januari 2021 13:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik kan niet bepaald ontdekken waarom mensen denken dat dit Feyenoord kampioen kan worden. Wellicht op zijn PSV’s met louter 1-0 overwinningen.
Het complete middenveld en aanval van zowel Ajax als PSV zal basis staan bij Feyenoord. Eigenlijk alleen Senesi en mogelijk Berghuis zou spelen bij beide teams.quote:Op zondag 10 januari 2021 13:44 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De rest is ook niet zo bijzonder (al zie ik Feyenoord niet als kanshebber.)
Alles op self en geld-lover na.quote:Op zondag 10 januari 2021 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel kunnen jullie afvinken?
Blijft niet veel over hahaquote:Op zondag 10 januari 2021 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom hou je niet van jezelf?quote:Op zondag 10 januari 2021 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alles op self en geld-lover na.
Ik blijk ook zojuist uit de kast te zijn gekomen. Hier schrik ik van.quote:
Die snap ik voornamelijk niet.quote:
Sportfanaat? Wat is daar zondig aan?quote:Op zondag 10 januari 2021 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Iedere minuut die je van Feyenoord ziet is wel zondequote:
Zelfkritisch zijn siert de god.quote:Op zondag 10 januari 2021 13:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik wist niet dat God zoveel haat wat hij heeft gecreëerd.
Interessantquote:Op zondag 10 januari 2021 14:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfkritisch zijn siert de god.
Daar is @KingRoland nu wel mee bezigquote:Op zondag 10 januari 2021 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zal wel de hele zondag naar een beeld van Jezus Christus moeten kijken ipv naar ESPN.
Is niet noodzakelijkerwijs een foutquote:Op zondag 10 januari 2021 14:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Daar is @:KingRoland nu wel mee bezig
'Wordt Wakker' is wel een fout die de meneer van de poster zelf en stapje dichter bij de hel brengt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |