Het is "hen"quote:Op zondag 10 januari 2021 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(tenzij je post negatief was bedoeld over hun, ik heb niet teruggelezen)
Dit hadden we niet aan zien komen.quote:Op zondag 10 januari 2021 13:29 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb genoeg gezien. Pratto kan er niks van.
SP AR TAquote:Op zondag 10 januari 2021 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat houdt "Clubliefde op zijn Spartaans" precies in?
Volgens mij denkt echt niemand datquote:Op zondag 10 januari 2021 13:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik kan niet bepaald ontdekken waarom mensen denken dat dit Feyenoord kampioen kan worden. Wellicht op zijn PSV’s met louter 1-0 overwinningen.
De kansen afmaken zou wel helpen (al zit een kampioenschap er echt niet in hoor). Het is echt ongekend hoe slordig Feyenoord dit jaar met kansen omgaatquote:Op zondag 10 januari 2021 13:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik kan niet bepaald ontdekken waarom mensen denken dat dit Feyenoord kampioen kan worden. Wellicht op zijn PSV’s met louter 1-0 overwinningen.
Als Feyenoord van Ajax, PSV en AZ wint, wil ik wel zeggen dat ze kans maken.quote:Op zondag 10 januari 2021 13:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat
Dit was de druppel. Die man neem ik niet meer serieus.
Niet ongekend hoor, gewoon een gebrek aan kwaliteit.quote:Op zondag 10 januari 2021 13:41 schreef fetX het volgende:
[..]
De kansen afmaken zou wel helpen (al zit een kampioenschap er echt niet in hoor). Het is echt ongekend hoe slordig Feyenoord dit jaar met kansen omgaat
Ook, maar dit jaar ook behoorlijk vaak paal/lat en dat is net centimeterwerk.quote:Op zondag 10 januari 2021 13:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet ongekend hoor, gewoon een gebrek aan kwaliteit.
Deze wedstrijd hadden ze allang moeten beslissen natuurlijk maar het gaat allemaal zo traag, slordig en ideeloos.quote:Op zondag 10 januari 2021 13:41 schreef fetX het volgende:
[..]
De kansen afmaken zou wel helpen (al zit een kampioenschap er echt niet in hoor). Het is echt ongekend hoe slordig Feyenoord dit jaar met kansen omgaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |