Ik ben direct voor zijn raap, deal with it.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 08:47 schreef Bocaj het volgende: [..] Nou niet helemaal hoor... Jij wil mij wat in de mond leggen wat niet zo netjes is van jou... Trump heeft nooit gezegd ga maar inbreken...
En slechts het begin, Parler is al door Apple uit de AppStore gegooid. Dus build your own platform gaat ook al niet meer op. Voor de mensen die dachten dat 2020 slecht was, bereid je maar voor op 2021.quote:
Nogmaals, hij heeft NOOIT opgeroepen om maar te gaan inbreken...quote:Op zaterdag 9 januari 2021 09:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik ben direct voor zijn raap, deal with it.
Je zegt net dat de verantwoordelijken opgepakt moeten worden, toch?
De president zweepte zijn publiek op om er naar toe te gaan toch?
Hij heeft weken lang lopen verkondigen dat anderen voor hem op moesten komen waaronder de vice president toch?
Hij zou zelf mee gaan toch?
Hij heeft niet ingegrepen en zat zelf voor de buis, de vice president heeft de national guard ingeschakeld, ondanks veel verzoeken van senators. Toch?
Als organisator van dit evenement ben je eind verantwoordelijk!
Of krijgen we wit haben es nicht gewust verhaaltje.
Van ik ben niet verantwoordelijk voor wat mijn fans doen als ik hun laat marcheren naar een gebouw!
Vooral na zijn speech en die van zijn handlangers!
Ja tuurlijk schuif het op anderen af, veel van de supporters die er heen gingen hadden maar 1 ding voor ogen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 09:10 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nogmaals, hij heeft NOOIT opgeroepen om maar te gaan inbreken...
En het is nog maar de vraag of het niet linkse pipo's waren die de eerste ruitjes hebben ingetikt!
Je kunt ook buiten je ongenoegen kenbaar maken met flaggen en spandoeken...quote:Op zaterdag 9 januari 2021 09:18 schreef theguyver het volgende:
Nee ze moesten de boodschap overbrengen aan Pence dat kregen ze mee.
En dat zien ze binnen???quote:Op zaterdag 9 januari 2021 09:27 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Je kunt ook buiten je ongenoegen kenbaar maken met flaggen en spandoeken...
En ik heb al gezegd dat ze de indringers gewoon moeten berechten...
En nog maar eens een keer, je kunt Trump niet verantwoordelijk houden voor wat bepaalde individuen van plan zijn te gaan doen... en vooral de linkse gasten niet die er ook waren...
En hier moet je het écht mee gaan doen Guyver...
Het is jouw visie, niet de mijne.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 09:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
En dat zien ze binnen???
Nee de boodschap moest overgebracht worden aan Pence. Luister de speech maar terug.
De enige reden waarom Trump een berichtje uit deed van 1 minuut was na 4 uur.
Al die tijd had hij voor de buis gezeten, veel witte huis personeel hebben dat gezien en hun baan opgezegd, want hij deed niks.
Alleen tv kijken of zijn plan uitpakte, toen dat faalde.
Gooide hij pas een berichtje de deur uit om zichzelf in te dekken.
Maar zelfs dat was een 50/50 bericht.
Dus wie is hoofdschuldige hij en hij alleen..
Hij was de veroorzaker en de president hij had moeten optreden!
Als Trump supporter zou ik eigenlijk heel boos worden, hij zou immers mee gaan naar het Capitol.quote:
Hoe zie je dat voor je?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 09:50 schreef theguyver het volgende:
Als Trump supporter zou ik eigenlijk heel boos worden, hij zou immers mee gaan naar het Capitol.
Dat jij niet snapt dat je zoiets niet letterlijk hoeft uit te schrijven, spreekt boekdelen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 09:10 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nogmaals, hij heeft NOOIT opgeroepen om maar te gaan inbreken...
En het is nog maar de vraag of het niet linkse pipo's waren die de eerste ruitjes hebben ingetikt!
Dan zal hij mars naar het Capitol ook figuurlijk hebben bedoeld!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 09:56 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je?
Moet hij tussen de demonstranten gaan staan dan? Kan niet...
Het meegaan zal hij wel figuurlijk bedoeld hebben...
Ze moeten de boel maar flink gaan beveiligen zodat de mensen buiten blijven en daar vredig demonstreren!quote:
Ah, weer van die onschuldige taal als "to demand justice".quote:
Ben blij dan je hem ook als een genie ziet!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:01 schreef theguyver het volgende:
Je kan gewoon van alles roepen, hij is echt niet zo achterlijk als hij er uit ziet en heeft een redelijk geraffineerd plan uitgezet.
Ja, toch is dit nu een levensgevaarlijke situatie aan het worden, denk ik. Stel dat men weer een bestorming onderneemt van het Capitol (plus eventueel meerdere staats Capitols) en het leger moet worden ingezet. Het leger moet schieten. Op burgers. En een generaal vertikt dat en plaatst zijn loyaliteit bij die burgers? Zo ging dat in Egypte in 2011. Einde regime van Mubarak betekende dat.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:04 schreef illusions het volgende:
[..]
Ah, weer van die onschuldige taal als "to demand justice".
Volgens @:Bocaj zal dat vast geheel geweldsloos gebeuren. Compleet onschuldig dit.
Zelfgenoemd "very stable genius?"quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ben blij dan je hem ook als een genie ziet!
Zeg ik niet... Ik zeg goed gaan beveiligen!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:04 schreef illusions het volgende:
Volgens @:Bocaj zal dat vast geheel geweldsloos gebeuren. Compleet onschuldig dit.
En nog menen mensen dat Trump de democratie probeert te redden, terwijl hij effectief een gevaar ervoor is. Helaas zijn de simpelere mensen te achterlijk om dat in te zien, en verschuilt men zich achter "maar hij heeft nooit tot geweld opgeroepen". Ja, duh, hij gaat dat natuurlijk niet met zoveel woorden zeggen, maar wat verwacht je nou helemaal als je een boze menigte met hooivorken en fakkels naar het Capitool toogt te gaan? Een stille tocht?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, toch is dit nu een levensgevaarlijke situatie aan het worden, denk ik. Stel dat men weer een bestorming onderneemt van het Capitol (plus eventueel meerdere staats Capitols) en het leger moet worden ingezet. Het leger moet schieten. Op burgers. En een generaal vertikt dat en plaatst zijn loyaliteit bij die burgers? Zo ging dat in Egypte in 2011. Einde regime van Mubarak betekende dat.
Gaat het niet om. Zie reactie hierboven. Als je een stille tocht verwacht ben je fucking naïef.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:08 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zeg ik niet... Ik zeg goed gaan beveiligen!
En denk je écht dat die oproerkraaiers nog échte Trumpers zijn?
Het merendeel zal vredig gaan demonstreren.
We worden het weer niet eens met elkaar... verrassend...quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:09 schreef illusions het volgende:
[..]
Gaat het niet om. Zie reactie hierboven. Als je een stille tocht verwacht ben je fucking naïef.
Niet achterlijk, staat niet gelijk aan een genie!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ben blij dan je hem ook als een genie ziet!
Absoluut niet, ik heb niet de illusie dat Trump fanboys de wereld snappen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:11 schreef Bocaj het volgende:
[..]
We worden het weer niet eens met elkaar... verrassend...
Jup!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:08 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zeg ik niet... Ik zeg goed gaan beveiligen!
En denk je écht dat die oproerkraaiers nog échte Trumpers zijn?
Het merendeel zal vredig gaan demonstreren.
Ja, dit is gewoon puur fascisme wat we woensdag gezien hebben. Een daadwerkelijke proxy-coup poging. Volgens dat bekende recept: bestorming van het centrum van de macht. In dit geval van Trump aanhangers door Trump zelf opgehitst daartoe.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:09 schreef illusions het volgende:
[..]
En nog menen mensen dat Trump de democratie probeert te redden, terwijl hij effectief een gevaar ervoor is. Helaas zijn de simpelere mensen te achterlijk om dat in te zien, en verschuilt men zich achter "maar hij heeft nooit tot geweld opgeroepen". Ja, duh, hij gaat dat natuurlijk niet met zoveel woorden zeggen, maar wat verwacht je nou helemaal als je een boze menigte met hooivorken en fakkels naar het Capitool toogt te gaan? Een stille tocht?
Een echte president zou hebben aangegeven ik wil niks met dat soort mensen te maken hebben.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:14 schreef illusions het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zijn juist de meest fanatieke Trump fanboys. Niet echt moeilijk te begrijpen.
Precies, zo hetzelfde met die groep idioten die zichzelf de Proud Boys noemen. Trotse jongetjes, poe poe.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Een echte president zou hebben aangegeven ik wil niks met dat soort mensen te maken hebben.
Elke keer dat het m werd gevraagd, ontweek hij de vraag of negeerde hij die gewoon.
Dat zegt genoeg!
Ik snap Trump wel, het afstand nemen van radicalen werkt altijd maar een kant op.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Een echte president zou hebben aangegeven ik wil niks met dat soort mensen te maken hebben.
Elke keer dat het m werd gevraagd, ontweek hij de vraag of negeerde hij die gewoon.
Dat zegt genoeg!
Ik zou daar niet alleen Trump en de Trump aanhangers de schuld van geven. De nationale garde was bijvoorbeeld opvallend afwezig om maar wat te noemen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dit is gewoon puur fascisme wat we woensdag gezien hebben. Een daadwerkelijke proxy-coup poging. Volgens dat bekende recept: bestorming van het centrum van de macht. In dit geval van Trump aanhangers door Trump zelf opgehitst daartoe.
Ja, nou ja, dat moet zeker onderzocht worden iig, gaan ze ook doen. Punt is dat Washington DC officieel geen staat is en niet in een staat ligt ook en dat daar dus een bevelvoerders probleempje naar boven kwam, begreep ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:15 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik zou daar niet alleen Trump en de Trump aanhangers de schuld van geven. De nationale garde was bijvoorbeeld opvallend afwezig om maar wat te noemen.
Nja die lopen er niet zomaar uit zichzelf heen..quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:15 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik zou daar niet alleen Trump en de Trump aanhangers de schuld van geven. De nationale garde was bijvoorbeeld opvallend afwezig om maar wat te noemen.
Ik kan me vergissen, maar volgens mij stonden Antifa en BLM (wat ik overigens twee min of meer terroristische organisaties vind) niet te demonstreren met vlaggen van de democratische partij. Je kunt niet zeggen dat die twee organisaties onderdeel zijn van de Democraten, terwijl die bestormers overduidelijk wel onderdeel zijn van de Republikeinen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:12 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik snap Trump wel, het afstand nemen van radicalen werkt altijd maar een kant op.
Tot nu toe heeft geen enkele Democraat zich gedistantieerd van de radicalen aan eigen zijde. Of het nu gaat om Antifa (summer of love, it’s just a idea) of BLM (pigs in a blanket fry them like bacon) en de vele geweldplegingen waaronder moord en vandalisme gedaan door die groeperingen. De dubbele standaard is giftig.
BLM is een organisatie die steun geniet van genoeg Democraten in het Congress, de senaat en op lokaal niveau. Harris heeft nog geld ingezameld om relschoppers op vrije voeten te krijgen. Donaties aan BLM werden verwerkt via actblue en verdwenen zodoende in de koffers van de DNC.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:39 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar volgens mij stonden Antifa en BLM (wat ik overigens twee min of meer terroristische organisaties vind) niet te demonstreren met vlaggen van de democratische partij. Je kunt niet zeggen dat die twee organisaties onderdeel zijn van de Democraten, terwijl die bestormers overduidelijk wel onderdeel zijn van de Republikeinen.
Leuk lekker trumpgeneuzel napraten.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:45 schreef Chivaz het volgende:
[..]
BLM is een organisatie die steun geniet van genoeg Democraten in het Congress, de senaat en op lokaal niveau. Harris heeft nog geld ingezameld om relschoppers op vrije voeten te krijgen. Donaties aan BLM werden verwerkt via actblue en verdwenen zodoende in de koffers van de DNC.
Dat komt dus nergens in dat hele artikel naar voren dat hij zich distantieert van BLM of andere radicale elementen aan de linkerkant.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:02 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Leuk lekker trumpgeneuzel napraten.![]()
Biden heeft zich gewoon gedistantieerd van blm onzin maar dat heb je natuurlijk niet gelezen in de rechtse propaganda bubbel waar men zegt dat de media die dit schrijven fake media zijn.
https://www.nbcnews.com/p(...)fund-police-n1227671
Oh jawel, het is wel degelijk voorbij. De volgende keer dat ze zich verzamelen in Washington wordt er wel meteen met scherp geschoten.quote:
Je liegt gewoon ronduit, iedere Democraat heeft gezegd dat geweld onaanvaardbaar is en was tijdens protesten en net als de Republikeinen is er benadrukt dat protesteren een grondrecht is in de VS.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:12 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik snap Trump wel, het afstand nemen van radicalen werkt altijd maar een kant op.
Tot nu toe heeft geen enkele Democraat zich gedistantieerd van de radicalen aan eigen zijde. Of het nu gaat om Antifa (summer of love, it’s just a idea) of BLM (pigs in a blanket fry them like bacon) en de vele geweldplegingen waaronder moord en vandalisme gedaan door die groeperingen. De dubbele standaard is giftig.
“No, I don't support defunding the police," Biden told "CBS Evening News" on Monday.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:18 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat komt dus nergens in dat hele artikel naar voren dat hij zich distantieert van BLM of andere radicale elementen aan de linkerkant.
Net iets beter als "Stand back and stand by.."quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
“No, I don't support defunding the police," Biden told "CBS Evening News" on Monday.
Ga je ons dan dadelijk uitleggen dat deze uitspraak dan een explicitie steun is voor de radicale eis van blm van defund the police.
Weet je wie ook heeft gezegd dat geweld onacceptabel is?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je liegt gewoon ronduit, iedere Democraat heeft gezegd dat geweld onaanvaardbaar is en was tijdens protesten en net als de Republikeinen is er benadrukt dat protesteren een grondrecht is in de VS.
BLM is niet alleen defund the police. Overigens zegt hij verder ook niets over het expliciete geweld van BLM tuig dat aan het rellen was, hetzelfde geld ook voor Antifa.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
“No, I don't support defunding the police," Biden told "CBS Evening News" on Monday.
Ga je ons dan dadelijk uitleggen dat deze uitspraak dan een explicitie steun is voor de radicale eis van blm van defund the police.
Geef eens bewijs van Antifa betrokkenheid? De FBI kan het niet vinden maar jij beweert het als een feit.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:32 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Weet je wie ook heeft gezegd dat geweld onacceptabel is?
Maar goed, aangezien je zegt dat ik lieg. Kom eens met bewijs dat Biden Antifa en of BLM heeft veroordeeld en afstand van genomen heeft?
In de paar jaar dat ik je zie hier op het forum wees eens een keer principieel en geef gewoon toe dat er met twee maten gemeten word.
Ik hoorde al het een en ander over het BlM gedoe van afgelopen jaar, de helft van de nationale garde werd opgeroepen om de rust te bewaren, dit werd gedaan door niemand minder dan Trump zelf, waarbij hem men later had aangeraden om dit te minderen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:39 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar volgens mij stonden Antifa en BLM (wat ik overigens twee min of meer terroristische organisaties vind) niet te demonstreren met vlaggen van de democratische partij. Je kunt niet zeggen dat die twee organisaties onderdeel zijn van de Democraten, terwijl die bestormers overduidelijk wel onderdeel zijn van de Republikeinen.
”Antifa is just an idea” doen alsof ze niet bestaan is ook een soort afstand nemen toch?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:32 schreef illusions het volgende:
[..]
Net iets beter als "Stand back and stand by.."
Trump fanboys zullen dat niet zien, want die willen het niet zien. Hun oranje leider is God voor ze.
Die link wou ik net posten.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geef eens bewijs van Antifa betrokkenheid? De FBI kan het niet vinden maar jij beweert het als een feit.
Overigens, hier, een factcheck voor je. Het is de MSM natuurlijk:
https://eu.usatoday.com/s(...)al-times/6576824002/
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:36 schreef Chivaz het volgende:
[..]
”Antifa is just an idea” doen alsof ze niet bestaan is ook een soort afstand nemen toch?
Het organiseren gebeurde vaak gewoon op Twitter waar de nodige Antifa accounts waarschuwden voor politie en of opriepen om blikken soep mee te nemen etc etc.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geef eens bewijs van Antifa betrokkenheid? De FBI kan het niet vinden maar jij beweert het als een feit.
Overigens, hier, een factcheck voor je. Het is de MSM natuurlijk:
https://eu.usatoday.com/s(...)al-times/6576824002/
Trump niet in ieder geval.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:32 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Weet je wie ook heeft gezegd dat geweld onacceptabel is?
Heb je Trumps speech niet gezien?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:15 schreef Megumi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth may be out there, but the lies are in your head.
Ik vind het niet genoeg, hij mag dat best wat vaker doen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:43 schreef illusions het volgende:
[ twitter ]
@:Chivaz, je bent dus weer aan het liegen.
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:45 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Heb je Trumps speech niet gezien?
"I immediately send the national guard". - dus...Binnen 6 seconden in z'n speech was hij al aan het liegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus Biden moet vaker roepen dat hij tegen radicalen is en trump mag lekker radicaal doorgaan met onzin te verkondigen en voetvolk op te hitsen. Welkom in de wondere logica van blinde trump volgers.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:45 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik vind het niet genoeg, hij mag dat best wat vaker doen.
Ja we gaan vandaag iedereen aan dezelfde standaard houden. Trump moest dat ook meerdere malen per jaar doen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:50 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dus Biden moet vaker roepen dat hij tegen radicalen is en trump mag lekker radicaal doorgaan met onzin te verkondigen en voetvolk op te hitsen. Welkom in de wondere logica van blinde trump volgers.
Het is dan ook niets anders dan religieus fanatisme. Heeft niets meer met ratio of logica van doen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:50 schreef Basp1 het volgende:
Dus Biden moet vaker roepen dat hij tegen radicalen is en trump mag lekker radicaal doorgaan met onzin te verkondigen en voetvolk op te hitsen. Welkom in de wondere logica van blinde trump volgers.
Waar moest trump dat doen verzin je weer wat leugentjes erbij die dan hier weer binnen een minuut ontkracht worden?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:58 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ja we gaan vandaag iedereen aan dezelfde standaard houden. Trump moest dat ook meerdere malen per jaar doen.
Idd, zo enorm doorzichtig, en dan nog denken iets van substantie te kunnen melden en overtuigd zijn geen religieuze fanaat te zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waar moest trump dat doen verzin je weer wat leugentjes erbij die dan hier weer binnen een minuut ontkracht worden?
Dan nog zou je verwachten van mensen die zichzelf kritische denkers noemen ze op den duur wel eens gaan kijken op de door hun god zogeneomde fake media als ze zo vaak met feiten die weerlegt worden geconfronteerd worden.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:02 schreef illusions het volgende:
[..]
Idd, zo enorm doorzichtig, en dan nog denken iets van substantie te kunnen melden en overtuigd zijn geen religieuze fanaat te zijn.
Jezelf iets noemen, of serieus overtuigd zijn het te zijn, maakt het nog niet zo. Kijk maar naar Trumpquote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:09 schreef Basp1 het volgende:
Dan nog zou je verwachten van mensen die zichzelf kritische denkers noemen ze op den duur wel eens gaan kijken op de door hun god zogeneomde fake media als ze zo vaak met feiten die weerlegt worden geconfronteerd worden.![]()
Ik heb vaker het idee dat de zichzelf kritische denkers niets meer dan volgzame schapen zijn die de leugens van hun god makkelijk verspreiden.
And we have a winner!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:19 schreef Ryan3 het volgende:
Deze gozer had een ongelukje tijdens de bestorming van het Capitol:
[ twitter ]
RIP.
Hij heeft kinderen. Dat diskwalificeert hem voor de Darwin Awards.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:36 schreef R0N1N het volgende:
[..]
And we have a winner!
- The Darwin Awards -
Ik moet er wel enorm om lachen, trouwens, jezelf taseren is al aardig stupide maar jezelf in je ballen taseren? Priceless!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hij heeft kinderen. Dat diskwalificeert hem voor de Darwin Awards.
Slechte papa award is nog wel postuum mogelijk.
Ik ervaar wel een beetje schadenfreude, maar probeer er boven te staan.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik moet er wel enorm om lachen, trouwens, jezelf taseren is al aardig stupide maar jezelf in je ballen taseren? Priceless!
Schadenfreude is the best freude!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ervaar wel een beetje schadenfreude, maar probeer er boven te staan.
Deze mensen zijn in mijn ogen net zo goed slachtoffer als dader.
De echte daders zijn de mensen die wel snappen hoe de wereld werkt en moedwillig deze mensen hebben geradicaliseerd. Het gros van de Republikeinse partij, Fox News en andere conservatieve nieuwsmedia, social media influencers. Dat zijn de echte daders hier.
Dat wil niet zeggen dat de bestormers niet bestraft moeten worden natuurlijk.
Eens.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ervaar wel een beetje schadenfreude, maar probeer er boven te staan.
Deze mensen zijn in mijn ogen net zo goed slachtoffer als dader.
De echte daders zijn de mensen die wel snappen hoe de wereld werkt en moedwillig deze mensen hebben geradicaliseerd. Het gros van de Republikeinse partij, Fox News en andere conservatieve nieuwsmedia, social media influencers. Dat zijn de echte daders hier.
Dat wil niet zeggen dat de bestormers niet bestraft moeten worden natuurlijk.
Als hij familie heeft komt hij niet in aanmerking.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:36 schreef R0N1N het volgende:
[..]
And we have a winner!
- The Darwin Awards -
Nog een keer proberen. Wetgeving > terms and conditions van een bedrijf.quote:
Die "logic" is inderdaad "insane". Die van de schrijver dan he.quote:
Een van de ik weet niet hoeveel.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:01 schreef Chivaz het volgende:
“The 75,000,000 great American Patriots who voted for me, AMERICA FIRST, and MAKE AMERICA GREAT AGAIN, will have a GIANT VOICE long into the future. They will not be disrespected or treated unfairly in any way, shape or form!!!" Trump tweeted Friday at 9:46 a.m.
He then tweeted at 10:44 a.m.: “To all of those who have asked, I will not be going to the Inauguration on January 20th.”
Mijn hemel wat een verschrikkelijke tweets waren dat zeg.
Thx " We cannot surrender "quote:Op zondag 10 januari 2021 01:10 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Lt. General Thomas McInerney, speaking at the White House yesterday.
Vanaf 36:18:
quote:
Hele rijke blanke salonsocialisten mogen dan weer wel discrimineren. Wat is de wereld toch een fijne plek hè.quote:Op zondag 10 januari 2021 10:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]![]()
God, wat een triestigheid is dit weer. Arme blanke Republikeinen, eerst mogen ze niet discrimineren en nu mogen ze niet eens een aanval op het Congress doen en een agent vermoorden van de gemene Big Tech.
Ik begrijp dat het ECKTE schandaal is wat Pelosi zegt en niet dat jouw vrinden een agent doodgeslagen hebben en het Congress binnengevallen zijn om een verkiezing onmogelijk te maken. Als je het artikel leest dan kan ik niet anders concluderen dat Pelosi, ook blank trouwens, gewoon gelijk heeft. En ze discrimineert nergens.quote:Op zondag 10 januari 2021 10:59 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hele rijke blanke salonsocialisten mogen dan weer wel discrimineren. Wat is de wereld toch een fijne plek hè.
Als je een ban op fok zou krijgen, is dat dan censuur of schendt je dan de regels van Fok?quote:
Maarre, hoe verklaar je dat Trump op 6 januari niet is benoemd tot president voor de aankomende 4 jaar? Is er al een nieuwe datum? Had jij meegedaan aan de revolutie in DC?quote:
Mijn vrienden? Pelosi? Wat zit je nu weer te raaskallen, ik heb het over censuur op het internet en de dubbele maat die volgens jou en je vriendjes niet bestaan.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het ECKTE schandaal is wat Pelosi zegt en niet dat jouw vrinden een agent doodgeslagen hebben en het Congress binnengevallen zijn om een verkiezing onmogelijk te maken. Als je het artikel leest dan kan ik niet anders concluderen dat Pelosi, ook blank trouwens, gewoon gelijk heeft. En ze discrimineert nergens.
Tja, vind je het gek dat je gemarginaliseerd word.
Er is geen censuur op het Internet in dit geval, bedrijven willen bepaalde groeperingen niet meer op hun site hebben omdat ze oproepen tot geweld. Er is geen overheid die uitlatingen verbiedt, er zijn bedrijven die zich niet willen associeeren met moord en geweld.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:25 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Mijn vrienden? Pelosi? Wat zit je nu weer te raaskallen, ik heb het over censuur op het internet en de dubbele maat die volgens jou en je vriendjes niet bestaan.
Mag Trump het internet niet meer op?quote:Op zondag 10 januari 2021 11:25 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Mijn vrienden? Pelosi? Wat zit je nu weer te raaskallen, ik heb het over censuur op het internet en de dubbele maat die volgens jou en je vriendjes niet bestaan.
Leg eens uit waar heeft Kaepernick zijn account nog? Zijn post was een directe oproep en verheerlijking tot geweld, hij kreeg er 3 miljoen voor.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er is geen censuur op het Internet in dit geval, bedrijven willen bepaalde groeperingen niet meer op hun site hebben omdat ze oproepen tot geweld. Er is geen overheid die uitlatingen verbiedt, er zijn bedrijven die zich niet willen associeeren met moord en geweld.
Welke dubbele maat jij ziet is mij een raadsel, overigens, mischien begrijp je gewoon niet waar het over gaat, dat kan natuurlijk maar het verhaal van die bakker heeft to-taal niets te maken met mensen die oproepen tot geweld. En dat is wat er gebeurd.
Toon mij die tweet van Kaepernick eens? Nee, niet op een filmpje maar op Twitter zodat ik het origineel kan zien want de Trump types zijn niet te vertrouwen, er is al eerder gemanipuleerd met filmpjes en beelden, tenslotte.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:31 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Leg eens uit waar heeft Kaepernick zijn account nog? Zijn post was een directe oproep en verheerlijking tot geweld, hij kreeg er 3 miljoen voor.
Zoals ik al had gezegd principiële mensen redeneren niet zo. Ik snap het wel hoor, de echokamer moest “by any means necessary” overeind blijven staan. Zo niet dan staan de usual suspects meteen in feedback te klagen. Het was af en toe best leuk hoor om een bommetje te gooien in het AMV om vervolgens de totale meltdown in dat topic te aanschouwen.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:36 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ga nu niet gelijk in de slachtofferrol. Op het moment dat je hier een account aanmaakt (net als op Facebook), ga je een overeenkomst aan. Heb je die gelezen?
quote:Op zondag 10 januari 2021 11:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Toon mij die tweet van Kaepernick eens? Nee, niet op een filmpje maar op Twitter zodat ik het origineel kan zien want de Trump types zijn niet te vertrouwen, er is al eerder gemanipuleerd met filmpjes en beelden, tenslotte.
Dus? Ik zie geen oproep tot geweld. Revolting impliceert geen geweld.quote:
Dit is wel heel slap Tijger, heb je ooit wel eens in je leven toegegeven dat je er naast zat? Ik heb je dat werkelijk nog nooit zien doen op Fok!quote:Op zondag 10 januari 2021 11:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dus? Ik zie geen oproep tot geweld. Revolting impliceert geen geweld.
Fighting back ditto. Naar de rechter stappen is ook terugvechten net als de straat opgaan om vreedzaam te demonsteren. Hij roept niemand op tot geweld.
Maar goed, als Twitter vind dat dit over de schreef gaat dan mogen ze zijn account verwijderen. Geen probleem. Duidelijk toch?
Ja, ik geef geregeld toe dat ik er naast zit. Als jij je toevlucht moet nemen tot dit soort aanvallen dan is je positie niet erg sterk.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dit is wel heel slap Tijger, heb je ooit wel eens in je leven toegegeven dat je er naast zat? Ik heb je dat werkelijk nog nooit zien doen op Fok!
Het is geen aanval maar een constatering. Een directe oproep tot geweld van Kaepernick en je probeert het goed te praten. Je zit zo vastgeroest in je ideologie dat je dubbele maat niet eens ziet of wilt zien. Ik weet eerlijk gezegd niet wat erger is.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, ik geef geregeld toe dat ik er naast zit. Als jij je toevlucht moet nemen tot dit soort aanvallen dan is je positie niet erg sterk.
Maar nogmaals, Twitter is degene die bepaald en ik heb er geen enkele moeite mee als Twitter besluit dat deze post niet door de beugel kan. Zo duidelijk?
Heb je de tweet al gereport?quote:Op zondag 10 januari 2021 12:10 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het is geen aanval maar een constatering. Een directe oproep tot geweld van Kaepernick en je probeert het goed te praten. Je zit zo vastgeroest in je ideologie dat je dubbele maat niet eens ziet of wilt zien. Ik weet eerlijk gezegd niet wat erger is.
Ik praat niks goed, je snapt het gewoon totaal nietquote:Op zondag 10 januari 2021 12:10 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het is geen aanval maar een constatering. Een directe oproep tot geweld van Kaepernick en je probeert het goed te praten. Je zit zo vastgeroest in je ideologie dat je dubbele maat niet eens ziet of wilt zien. Ik weet eerlijk gezegd niet wat erger is.
De doelpalen, verzet ze! Snel!quote:Op zondag 10 januari 2021 17:07 schreef Bocaj het volgende:
Zie je wel, het gaat niet weg na de 20ste...
Let maar op, de spreekwoorden van het 'aapje' en 'de leugen' komen wel terug in de toekomst!
Nee, echt op 6 januari, hoor! Let maar op, rustig afwachten. Het bewijs van fraude gaat men nu echt geven aan de rechter!quote:
quote:Op zondag 10 januari 2021 17:22 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, echt op 6 januari, hoor! Let maar op, rustig afwachten. Het bewijs van fraude gaat men nu echt geven aan de rechter!
Die menigte kwam dan ook het bewijs van verkiezingsfraude brengen.
Want democraten mogen niets zeggen over een mislukte coup?quote:Op zondag 10 januari 2021 17:29 schreef Bocaj het volgende:
Mooi gesproken, maar vergeet even niet dat hij een democraat is...
Zeker wel... ik bedoel meer dat hij achter Biden staat en niets zegt over mogelijke fraude...quote:Op zondag 10 januari 2021 17:31 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Want democraten mogen niets zeggen over een mislukte coup?
Mogelijke fraude? Roep je dat nu nog steeds? Blijkbaar is er nog steeds geen bewijs aangedragen. Wanneer gaat dat gebeuren dan?quote:Op zondag 10 januari 2021 17:48 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zeker wel... ik bedoel meer dat hij achter Biden staat en niets zegt over mogelijke fraude...
Hij had het beter kunnen inkleden om beide partijen meer tot elkander te laten komen!
Tegelijk met de plannen van Trump om het zorgstelsel te hervormen. Over twee weken dus, wanneer Pasen en Pinksteren op één dag vallen.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:58 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Mogelijke fraude? Roep je dat nu nog steeds? Blijkbaar is er nog steeds geen bewijs aangedragen. Wanneer gaat dat gebeuren dan?
Overdrijving much.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:04 schreef Chivaz het volgende:
https://thefederalist.com(...)emning-mob-violence/
Diezelfde Democraten die hun kop in het zand staken toen complete steden in de brand stonden zijn er nu als de kippen bij om het geweld te veroordelen. Heerlijk die hypocrisie van politici en hun lakeien in de media.
Ik denk dat die opgepakte bestormers inmiddels wel het kwartje hebben zien vallen over wie er nu eigenlijk aan het frauderen was. Op de laatst genomen foto's waren ze iets minder vrolijk.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tegelijk met de plannen van Trump om het zorgstelsel te hervormen. Over twee weken dus, wanneer Pasen en Pinksteren op één dag vallen.
1) Er stonden geen complete steden in brand: https://acleddata.com/202(...)ata-for-summer-2020/quote:Op zondag 10 januari 2021 18:04 schreef Chivaz het volgende:
Diezelfde Democraten die hun kop in het zand staken toen complete steden in de brand stonden zijn er nu als de kippen bij om het geweld te veroordelen. Heerlijk die hypocrisie van politici en hun lakeien in de media.
Dezelfde Nederlandse gekkies die blijven klagen over de democraten heb ik nooit gehoord over het onrecht wat de joden hebben uitgespookt om Hadrian zo boos te maken.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:04 schreef Chivaz het volgende:
quote:Op zondag 10 januari 2021 17:29 schreef Bocaj het volgende:
Lieg niet!quote:Op zondag 10 januari 2021 17:29 schreef Bocaj het volgende:
zie zn wiki paginaquote:Listening to Nixon speak sounded more like a breath of fresh air. I said to my friend, I said, "What party is he?" My friend said, "He's a Republican." I said, "Then I am a Republican." And I have been a Republican ever since.
Denk je dat de uitslag legit is dan?quote:Op zondag 10 januari 2021 17:58 schreef Vis1980 het volgende:
Mogelijke fraude? Roep je dat nu nog steeds?
We gaan in cirkels, he! Ik weet het wel zeker. Inmiddels hebben we het hier al zo vaak over gehad! Zou jij ook het Capitool in zijn gelopen?quote:
Volgens de duizenden mensen die er bij waren en toezicht hielden of de boel controleerden, ook diegene die hiervoor speciaal door Trump is aangesteld, echt allemaal, zeggen ze van wel.quote:
Verdomd, je hebt gelijk... mijn fout!quote:
Wel een van Antifa natuurlijk.quote:Op zondag 10 januari 2021 20:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Verdomd, je hebt gelijk... mijn fout!
Als het mocht... rondleiding!quote:Op zondag 10 januari 2021 20:01 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
We gaan in cirkels, he! Ik weet het wel zeker. Inmiddels hebben we het hier al zo vaak over gehad! Zou jij ook het Capitool in zijn gelopen?
Is hij een antifa aanhanger ja? Wist ik niet....quote:
Nee het is ook niet een keer langs een rechter gekomen.quote:
Heb je bewijs dat het niet zo is?quote:Op zondag 10 januari 2021 20:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Is hij een antifa aanhanger ja? Wist ik niet....
quote:
Bewijs is alleen voor MSM Gelovigenquote:Op zondag 10 januari 2021 20:10 schreef Vis1980 het volgende:
Heb je bewijs een twitter linkje wat beweerd dat het niet zo is?
Oef...quote:Op zondag 10 januari 2021 20:16 schreef R0N1N het volgende:
[..]Laat z'n vader het maar niet horen...
edit:
Voor de onwetenden, Arnolds vader zat bij de SA (SturmAbteilung), die van de Nazi's ja.
Tja, die rare romeinen wisten het al,quote:
Als je in het hart van de democratie geraakt wordt is er een zekere staat van paraatheid, normaal gesproken. Dit lijkt geen grap, er is nogal wat bedreiging.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:49 schreef Summers het volgende:
Ziet er gezellig uit
[ twitter ]
[ twitter ]
Dat kan inderdaad niet meer als je al verloren hebt, uitgescheten bent, en al half in de vergetelheid bent geraakt.quote:
Die hebben zeker nooit galgje gespeeld vroeger? Daar kan je nog geen konijn aan ophangen zonder dat ie ompleurt.quote:
Ben je nou heel Twitter aan het afstruinen, op zoek naar tweets die niet door de beugel zouden kunnen? (Ik snap dat je MAGA-fora bezoekt waar users dat werk voor je doen)quote:Op maandag 11 januari 2021 10:43 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ] Nog een oproep tot geweld, deze keer van een “journalist” van CNN. Dus dan mag het.
quote:Op maandag 11 januari 2021 10:43 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ] Nog een oproep tot geweld, deze keer van een “journalist” van CNN. Dus dan mag het.
Dat zou je toch aan moeten spreken.quote:Op maandag 11 januari 2021 09:31 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]Kijk de nieuwe verbindende president die wederom weer openlijk discrimineert op basis van ras en geslacht.
Biden heeft het over 'equal acces'. Vraag mij vooral wat hij daarmee bedoelt. Heb ook geen idee hoe het in de VS is geregeld voor ondernemers.quote:Op maandag 11 januari 2021 09:31 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]Kijk de nieuwe verbindende president die wederom weer openlijk discrimineert op basis van ras en geslacht.
Hoe kom je daarbij? Nogmaals dit heb ik Trump nooit zien doen.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:09 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Dat zou je toch aan moeten spreken.
Zijn prioriteiten liggen bij, latino, black, asian en native Americans en natuurlijk vrouwen. Ik vind dat niet echt verbindend, rassenpolitiek is nooit verbindend.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Biden heeft het over 'equal acces'. Vraag mij vooral wat hij daarmee bedoelt. Heb ook geen idee hoe het in de VS is geregeld voor ondernemers.
Verder een sterk verhaal, waarin hij zegt op te willen komen voor kleine ondernemers, zodat zij deze crisis overleven. Nu nog de daad bij het woord voegen.
Ze komen zo in mijn feed terecht. Het toont wederom de dubbele standaard en de totale hypocrisie aan van Twitter. Ik blijf het hier posten omdat het glashard word ontkent.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben je nou heel Twitter aan het afstruinen, op zoek naar tweets die niet door de beugel zouden kunnen? (Ik snap dat je MAGA-fora bezoekt waar users dat werk voor je doen)
Trump kon jarenlang ongestoord z'n gang gaan. Hij mocht zelfs Noord-Korea bedreigen via Twitter. De gebeurtenissen van vorige week waren blijkbaar de druppel. Persoonlijk kan ik mij daar wel iets bij voorstellen.
Nogmaals, Trump kon jarenlang ongestoord z'n gang gaan. Het is niet alsof hij om het minste of geringste is geband. Daarom kan ik ook weinig met de door jou aangedragen voorbeelden. Want naar mijn weten is er geen sprake van structureel ongepast gedrag. Trump is geband tienduizenden tweets die niet door de beugel konden.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ze komen zo in mijn feed terecht. Het toont wederom de dubbele standaard en de totale hypocrisie aan van Twitter. Ik blijf het hier posten omdat het glashard word ontkent.
hmm..quote:Op maandag 11 januari 2021 11:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zijn prioriteiten liggen bij, latino, black, asian en native Americans en natuurlijk vrouwen. Ik vind dat niet echt verbindend, rassenpolitiek is nooit verbindend.
Nogmaals, voordat ik daar een oordeel over kan vellen, wil ik eerst weten wat hij daar precies mee bedoelt. Ben dan ook benieuwd met welke voorstellen zijn kabinet op de proppen komt.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zijn prioriteiten liggen bij, latino, black, asian en native Americans en natuurlijk vrouwen. Ik vind dat niet echt verbindend, rassenpolitiek is nooit verbindend.
Maar je fantaseert. Trump is niet vanwege een post gebanned. Trumps account was al tijdelijk op zwart gezet voor 12 uur na eerdere overtredingen en wordt al wekenlang voorzien van waarschuwingen dat de tweets leugens bevatten.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ze komen zo in mijn feed terecht. Het toont wederom de dubbele standaard en de totale hypocrisie aan van Twitter. Ik blijf het hier posten omdat het glashard word ontkent.
Equal access is het tegenovergestelde van discrimineren.quote:Op maandag 11 januari 2021 09:31 schreef Chivaz het volgende:
Dat is nog veel te lief.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:40 schreef theguyver het volgende:
hmm..
wat zei trump ook weer over Mexicanen?
[ afbeelding ]
"Ik neem aan dat", met andere woorden, ik heb ze nog niet gezien tussen de drugscriminelen & verkrachters. Die overigens niet uit zichzelf een beter leven in de VS zoeken, nee, ze worden "gestuurd".quote:“When Mexico sends its people, they’re not sending their best,” he said. “They’re not sending you. They’re not sending you. They’re sending people that have lots of problems, and they’re bringing those problems with us. They’re bringing drugs. They’re bringing crime. They’re rapists. And some, I assume, are good people.”
vergeet niet dat de VS een enorme muur aan het bouwen ging!quote:Op maandag 11 januari 2021 12:18 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dat is nog veel te lief.
[..]
"Ik neem aan dat", met andere woorden, ik heb ze nog niet gezien tussen de drugscriminelen & verkrachters. Die overigens niet uit zichzelf een beter leven in de VS zoeken, nee, ze worden "gestuurd".
Daar zijn gewoon ook video's van te vinden, dat soort uitspraken.
Heeft weinig gescheeld of we hadden met een coalitie der willigen moeten verzamelen in Mexico, om de VS met geweld binnen te vallen en wat democratie bij te brengen via carpetbombing![]()
Om na een maand of 6 Trump te vinden, ergens in een gat in de grond.
Wat versta jij onder prioriteit geven aan .... groepen?quote:Op maandag 11 januari 2021 11:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Equal access is het tegenovergestelde van discrimineren.
Equal access. Niks grieks aan. Equal = gelijk, voor het geval je dat nog niet wist.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:27 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wat versta jij onder prioriteit geven aan .... groepen?
Ik heb het over het eerste gedeelte van de tweet. Wat bedoelt hij met prioriteit geven aan minderheden?quote:Op maandag 11 januari 2021 16:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Equal access. Niks grieks aan. Equal = gelijk, voor het geval je dat nog niet wist.
Moet ik dat uitleggen dan? Ok, mijn gedachte is dan dat er dus nu een situatie is waarin de genoemde groepen niet gelijk behandeld worden en dat Biden dat recht wil trekken en iedereen gelijke toegang en kansen wil bieden.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik heb het over het eerste gedeelte van de tweet. Wat bedoelt hij met prioriteit geven aan minderheden?
Is daar dan ook bewijs voor dat Aziaten, zwarten, natives en vrouwen achtergesteld worden door de federale overheid? Dus eigenlijk iedereen behalve blanke mannen?quote:Op maandag 11 januari 2021 16:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Moet ik dat uitleggen dan? Ok, mijn gedachte is dan dat er dus nu een situatie is waarin de genoemde groepen niet gelijk behandeld worden en dat Biden dat recht wil trekken en iedereen gelijke toegang en kansen wil bieden.
De opmerking van Biden gaat erom dat zeer goed duidelijk is dat het overgrote deel van de corona reliëf pakketten opgegaan is aan grote rijke ondernemingen.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:45 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Is daar dan ook bewijs voor dat Aziaten, zwarten, natives en vrouwen achtergesteld worden door de federale overheid? Dus eigenlijk iedereen behalve blanke mannen?
Je kan er van vinden wat je wilt, censuur is nooit een goed iets.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:28 schreef Chivaz het volgende:
https://www.dailymail.co.(...)tter_impression=true
Als zelfs Merkel de censuur nogal ver vind gaan dan moet je jezelf wel afvragen of je niet wat dictatoriale trekjes hebt.
Dit is vooral een tactische zet van Merkel. De EU is namelijk ook niet heel gelukkig met de vergaande macht van techbedrijven zoals Twitter, Google en Facebook.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:28 schreef Chivaz het volgende:
https://www.dailymail.co.(...)tter_impression=true
Als zelfs Merkel de censuur nogal ver vind gaan dan moet je jezelf wel afvragen of je niet wat dictatoriale trekjes hebt.
Ik ben op de hoogte dat er veel steun niet bij de ondernemingen is gekomen die het hard nodig hebben. Maar waarom dan weer praten in termen zoals ras en geslacht, ik dacht dat Biden zou gaan verbinden ipv polariseren.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:16 schreef RM-rf het volgende:
[..]
De opmerking van Biden gaat erom dat zeer goed duidelijk is dat het overgrote deel van de corona reliëf pakketten opgegaan is aan grote rijke ondernemingen.
Hooguit weigert de regering instantie die verantwoordelijk is voor deze gelden publiekelijk ook rekenschap af te geven en houd de rapportage wie deze gelden ontvangen heeft voorlopig gesloten.
Hierover loopt nu een rechtzaak, waarbij verschillende partijen de officiële instantie SBA willen dwingen inzicht te geven in de officiële cijfers waaraan de corona relief besteed is..
https://context-cdn.washi(...)67-a312-8b2fdb81833e.
Maar het is voorlopig al wel redelijk bekend dat de profiteren vooral veel rijke ondernemingen met een goed lobbynetwerk en vrijwel niks van de corona relief gegaan is naar de kleine middenstand
Spannend? Denk het niet.quote:Op maandag 11 januari 2021 18:20 schreef Shivo het volgende:
Dat geeft wel aan dat er meer aan de hand is dan een stelletje aggressieve mafkezen die de boel even op stelten zetten. Deze aanval is van hogerhand geplanned en dat maakt het spannend wat er op de 20e gaat gebeuren.
En vergeet ook niet dat er de afgelopen weken de nodige poppetjes vervangen zijn in het Pentagon.quote:Op maandag 11 januari 2021 18:04 schreef Haushofer het volgende:
Voor de sceptische denkers hier: hoe kan het toch dat de bewaking in het Capitool niet maximaal was en de meute zo naar binnen kon breken, ook al waren er weken van tevoren al sterke aanwijzingen dat het op die dag uit de hand kon lopen?
Ik neem aan dat normaal de trouwe BNW'ers hier een coup-poging in zouden zien
Ik heb hier geleerd dat je dat niet mag zeggen want BLM was veel erger gewelddadiger111quote:Op maandag 11 januari 2021 18:04 schreef Haushofer het volgende:
Voor de sceptische denkers hier: hoe kan het toch dat de bewaking in het Capitool niet maximaal was en de meute zo naar binnen kon breken, ook al waren er weken van tevoren al sterke aanwijzingen dat het op die dag uit de hand kon lopen?
Nu ook, maar voor de verandering keihard toegejuicht. Althans, tot het een feit was.quote:Op maandag 11 januari 2021 18:04 schreef Haushofer het volgende:
De 'receptie' in DC ookquote:Op maandag 11 januari 2021 18:43 schreef xpompompomx het volgende:
Ik heb hier geleerd dat je dat niet mag zeggen want BLM was veel erger gewelddadiger111
Als je er wat langer over nadenkt is het best bizar wat er hier gebeurd is. Je kunt je serieus afvragen of dit niet exact is wat de bedoeling was van Trump & Co. ...maar dan wel met een wat grotere 'mob'. Stel je even voor wat er dan was gebeurd, met al die tiewraps & galgen ...quote:Op maandag 11 januari 2021 18:22 schreef Isdatzo het volgende:
En vergeet ook niet dat er de afgelopen weken de nodige poppetjes vervangen zijn in het Pentagon.
Bij de BlM demonstraties had de president vtv de national guard in geschakeld.quote:Op maandag 11 januari 2021 18:04 schreef Haushofer het volgende:
Dat gaat weer een enorme shitshow worden.quote:
Wat is het?quote:
quote:
Volgens youTube. Weinig zeggend.quote:President Donald J. Trump Speaks After Big Tech Shutdown. Also Secretary of State Mike Pompeo makes remarks at Voice of America
"Most revolutionary and credible news source"quote:
Nouja, hij gaat straks live op die URL dus we zullen zien wat hij nou weer te liegen heeft.quote:Op maandag 11 januari 2021 20:27 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
"Most revolutionary and credible news source"
Seems legit
Dat, of we worden keihard getrolled hier.quote:Op maandag 11 januari 2021 20:32 schreef illusions het volgende:
[..]
Nouja, hij gaat straks live op die URL dus we zullen zien wat hij nou weer te liegen heeft.
Oh hebben ze de stemming er al doorheen gejast?quote:Op maandag 11 januari 2021 20:41 schreef illusions het volgende:
Hoppaaa, Trompie is weer geimpeached hoor.
Enige president ooit die 2 keer is geimpeached.
Goed zo, aanpakken die crimineel.
Oh, dat weet ik eigenlijk niet.quote:Op maandag 11 januari 2021 20:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Oh hebben ze de stemming er al doorheen gejast?
Dat doen ze morgen lees ik netquote:
Ook een goede vraag, welke big tech shutdown hebben ze het eigenlijk over? Weet jij dat @controlaltdelete ?quote:Op maandag 11 januari 2021 20:32 schreef illusions het volgende:
[..]
Nouja, hij gaat straks live op die URL dus we zullen zien wat hij nou weer te liegen heeft.
Klopt maar de stemmen hebben ze:quote:
Bedoelen ze niet gewoon dat Big Tech hem heeft gebanned? Twitter en Facebook dus.quote:Op maandag 11 januari 2021 20:47 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ook een goede vraag, welke big tech shutdown hebben ze het eigenlijk over? Weet jij dat @:controlaltdelete ?
Dat zal wel ja. Lekker over the top dramatisch dan, als dat het geval is.quote:Op maandag 11 januari 2021 20:48 schreef illusions het volgende:
[..]
Bedoelen ze niet gewoon dat Big Tech hem heeft gebanned? Twitter en Facebook dus.
Top, mogen ze er wat mij betreft zo snel mogelijk doorheen rammen.quote:Op maandag 11 januari 2021 20:47 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Klopt maar de stemmen hebben ze:
[ twitter ]
Correctie: woensdag stemmen ze daarover, morgen over de 25th.quote:Op maandag 11 januari 2021 20:51 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Top, mogen ze er wat mij betreft zo snel mogelijk doorheen rammen.
Dus CAD, leg uit?quote:
Wat loop je weer te zeiken, ik heb niet zitten wachten, ik heb het gepost voor wie geïnteresseerd zou zijn.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:51 schreef illusions het volgende:
Hij is dus helemaal niet live geweest, @:controlaltdelete is er weer ingeluisd met de usual bullshit die ze allen zo goedgelovig aannemen.
Doet er niet toe of je hebt zitten wachten of niet, je post weer een fake link van Trump die zogenaamd live zou verschijnen, wat gewoon clickbait is voor één of ander shady kanaal en website.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat loop je weer te zeiken, ik heb niet zitten wachten, ik heb het gepost voor wie geïnteresseerd zou zijn.
Nee hoor, nergens op zitten wachten, op de tijd dat hij live zou gaan eens gekeken en toen was hij weer naar de volgende dag versprongen. Je demonstreert weer prachtig dat je de dingen die je post totaal niet kritisch bekijkt.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:29 schreef controlaltdelete het volgende:
Geweldig je bent erin getrapt, je hebt zitten wachten voor nop
Kek, zo te zien gaan eventuele aanklagers het druk krijgen, als ie nu dus nog sneller pleite gaat.quote:Op maandag 11 januari 2021 20:47 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Klopt maar de stemmen hebben ze:
[ twitter ]
Als het zo moet.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:32 schreef Sponsje88 het volgende:
The FBI issued a bulletin Monday warning there could be armed protests at capitols in all 50 states in the days leading up to Inauguration Day.
https://www.newsmax.com/u(...)21/01/11/id/1005135/
Dat gaan drukke dagen worden...
Och man... het is met een dag verlengd. Of misschien afgelast. Wat doe je moeilijk? Slechte dag gehad ofzo?quote:Op maandag 11 januari 2021 22:58 schreef illusions het volgende:
[..]
Ook als ik 8 uur ongeduldig voor de buis heb zitten wachten, verandert dat het feit dat een zogenaamd kritische denker gewoon klakkeloos een fake news clickbait linkje post?
Nee hoor, de tijd op die video wordt elke dag met een dag verlengd, zodat je op hun kanaal of website gaat kijken.quote:Op maandag 11 januari 2021 23:01 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Och man... het is met een dag verlengd. Of misschien afgelast. Wat doe je moeilijk? Slechte dag gehad ofzo?
Dayum, had hij daar overal een account voor.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:49 schreef illusions het volgende:
Alle platformen die Trump momenteel geband of gerestrict hebben:
- Spotify
- Snapchat
- Shopify
- Twitch
- YouTube
- TikTok
Dan ben je wel een kneus hoor, tering.
Welke regel?quote:Op maandag 11 januari 2021 23:02 schreef Ixnay het volgende:
Als ze de regel keihard toepassen mag Trump niet meedoen aan de verkiezingen in 2024.
Hij heeft namelijk al 2 keer gewonnen, dan mag je geen 3e keer meedoen.
quote:Op maandag 11 januari 2021 23:02 schreef Ixnay het volgende:
Als ze de regel keihard toepassen mag Trump niet meedoen aan de verkiezingen in 2024.
Hij heeft namelijk al 2 keer gewonnen, dan mag je geen 3e keer meedoen.
Nja volgens hem zelf heeft hij 2x gewonnen, met inpeachment ben je gewoon helemaal het bokje.quote:Op maandag 11 januari 2021 23:39 schreef illusions het volgende:
[..]
Welke regel?
Uiteraard heeft hij ook maar 1 keer de verkiezingen gewonnen, en nog nooit de popular vote.
Dat zie je echter niet, als je geïndoctrineerd bent door de eenvoudig te controleren leugens van de oranje man.
Tja, volgens hem zelf inderdaad. Hij zegt wel meer onzin.quote:Op maandag 11 januari 2021 23:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nja volgens hem zelf heeft hij 2x gewonnen, met inpeachment ben je gewoon helemaal het bokje.
Eenvoudig te controleren via de media.quote:Op maandag 11 januari 2021 23:39 schreef illusions het volgende:
[..]
Welke regel?
Uiteraard heeft hij ook maar 1 keer de verkiezingen gewonnen, en nog nooit de popular vote.
Dat zie je echter niet, als je geïndoctrineerd bent door de eenvoudig te controleren leugens van de oranje man.
Je mag maar 2 keer winnen.quote:Op maandag 11 januari 2021 23:39 schreef illusions het volgende:
[..]
Welke regel?
Wat is eenvoudig te controleren?quote:Op maandag 11 januari 2021 23:57 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Eenvoudig te controleren via de media.
Wij van wc-eend adviseren wc-eend.
Yep, dat is nu duidelijk en toegegeven. CAD de trol.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:45 schreef illusions het volgende:
Zo kennen we je weer! Lekker trollen.
Heeft hij de big red button nog?quote:Op maandag 11 januari 2021 23:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dayum, had hij daar overal een account voor.
Hij heeft 2 keer gewonnen.quote:Op maandag 11 januari 2021 23:59 schreef illusions het volgende:
[..]
Waarom heb je de (MSM) media nodig om die dingen te controleren?quote:Op maandag 11 januari 2021 23:57 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Eenvoudig te controleren via de media.
En wat ze op de 6de gedaan hebben negeer je omdat?quote:
Nogmaals.quote:Op maandag 11 januari 2021 23:58 schreef illusions het volgende:
[..]
Wat is eenvoudig te controleren?
Je bedoelt de verkiezingsfraude? Zo eenvoudig dat het 61 keer niet in de rechtbank bewezen kon worden.
Wat negeer ik? En wie zijn ze?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 00:02 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En wat ze op de 6de gedaan hebben negeer je omdat?
Wat snap je niet aan het feit dat 61 rechters, een groot deel appointed by Trump, daar anders over dachten?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 00:02 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Nogmaals.
Democratische leiders die vonden dat de verkiezingen fair waren.
Ik ga het geen 3e keer zeggen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 00:01 schreef illusions het volgende:
[..]
Wat raar dat 61 rechters, een groot deel appointed by Trump, daar anders over denken.
Tellen van de kiesmannen en het uitroepen van Biden als winnaar van de verkiezingen.quote:
Nogmaals, waarom heb je de media daar voor nodig?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 00:02 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Nogmaals.
Waarom zou je de popular vote willen winnen? Is de VS een democratie?quote:Op maandag 11 januari 2021 23:59 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik zou de popular vote helemaal niet willen winnen, Trump denkt echter dat hij overal de beste in is.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 00:04 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Waarom zou je de popular vote willen winnen? Is de VS een democratie?
Waren dat allemaal 'linkse' rechters?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 00:02 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Nogmaals.
De hele 'storming of the Capitol Building' event gewoon duidelijk fake is. PsyOp 101.quote:Op maandag 11 januari 2021 18:04 schreef Haushofer het volgende:
Dat verzin je natuurlijk niet zomaar, daar heb jij bewijs voor!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 01:46 schreef Tingo het volgende:
[..]
De hele 'storming of the Capitol Building' event gewoon duidelijk fake is. PsyOp 101.
Hilarisch dat mensen denken dat het echt is. Hele US verkiezing ook 'n domme, dikke reality TV show geweest is.
Dat het goeie reality tv was, eens!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 01:46 schreef Tingo het volgende:
[..]
De hele 'storming of the Capitol Building' event gewoon duidelijk fake is. PsyOp 101.
Hilarisch dat mensen denken dat het echt is. Hele US verkiezing ook 'n domme, dikke reality TV show geweest is.
Hij heeft launch codes ja.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 00:04 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Waarom zou je de popular vote willen winnen? Is de VS een democratie?
Jij begon over dat iets eenvoudig te controleren zou zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 00:01 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom heb je de (MSM) media nodig om die dingen te controleren?
Het gaat niet om wat de kiesmannen stemmen. Dat is eerlijk verlopen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 00:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Tellen van de kiesmannen en het uitroepen van Biden als winnaar van de verkiezingen.
nou voor jou nog 1 keer.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:18 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Het gaat niet om wat de kiesmannen stemmen. Dat is eerlijk verlopen.
Het gaat om de manier hoe die kiesmannen aan hun stem gekomen zijn.
Waarom is daar de MSM voor nodig? Dat kan ik prima zonder.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:16 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Jij begon over dat iets eenvoudig te controleren zou zijn.
Jij controleert het met hetgeen jij hoort in de MSM.
Andere vraag, wat vind jij van de coup poging?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:18 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Wat is daar dan verkeerd aan gelopen dat jij zegt dat Trump gewonnen heeft?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:18 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ben ik echt?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 01:46 schreef Tingo het volgende:
[..]
Het omniversum is gereboot en de hele DCU bevindt zich nu op Earth One.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:28 schreef Vis1980 het volgende:
Ben ik echt?
Wel opmerkelijk dat men zo ontzettend veel acteurs op de been kon krijgen, en dat er 5 bereid waren te sterven.
Allemaal hologrammen!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:56 schreef Vis1980 het volgende:
Als 911 CGI was, dan dit waarschijnlijk ook wel. Weten we zeker dat ons huis echt of CGI is?
Tuurlijk jongen, wij hebben geen internet en kijken alleen maar naar CNN, onze browser werkt alleen op Fok Forum. Iedereen is een MSM schaap, maar jij hebt wél de waarheid in pacht.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:16 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Jij begon over dat iets eenvoudig te controleren zou zijn.
Jij controleert het met hetgeen jij hoort in de MSM.
Wij zijn alleen maar toeschouwers in dit spel. De waarheid heeft geen van ons. Wat we wel zien zijn de leugens die de media versprijt en hoe onze bewustzijn in een bepaalde richting gestuurd wordt. Als 9 van de 10 nieuws organistatie in handen zijn van een beperkte groep mensen en elke andere nieuwszender kopieert dat, dan is het wel heel erg makkelijk om een vals beeld te creëren. Uit de foia's is ook naar voren gekomen hoe de CIA de massa mensen probeert te manipuleren, dus als je denkt dat jij de waarheid wel hebt, dan vrees ik dat er voor jouw nog wat te wachten staat.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:39 schreef illusions het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, wij hebben geen internet en kijken alleen maar naar CNN, onze browser werkt alleen op Fok Forum. Iedereen is een MSM schaap, maar jij hebt wél de waarheid in pacht.
Dat je geen bewijs kunt produceren, is maar bijzaak. Dat Trump bij 61 rechters geen bewijs kon produceren, ook gewoon bijzaak.
Kom je straks weer met de kutsmoes dat geen rechter z'n vingers eraan wou branden?
Kansloos dit weer zeg. Post eens iets inhoudelijks.
Wat een heerlijk abstract stukje grammatisch incorrecte bullshit om enkel te zeggen "We worden gemanipuleerd."quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:49 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Wij zijn alleen maar toeschouwers in dit spel. De waarheid heeft geen van ons. Wat we wel zien zijn de leugens die de media versprijt en hoe onze bewustzijn in een bepaalde richting gestuurd wordt. Als 9 van de 10 nieuws organistatie in handen zijn van een beperkte groep mensen en elke andere nieuwszender kopieert dat, dan is het wel heel erg makkelijk om een vals beeld te creëren. Uit de foia's is ook naar voren gekomen hoe de CIA de massa mensen probeert te manipuleren, dus als je denkt dat jij de waarheid wel hebt, dan vrees ik dat er voor jouw nog wat te wachten staat.
Je kan zelf dus ook dingen controleren zonder afhankelijk te zijn van de MSM. Denk bijvoorbeeld aan opnames en transcripts van die verloren rechtszaken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:49 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Wij zijn alleen maar toeschouwers in dit spel. De waarheid heeft geen van ons. Wat we wel zien zijn de leugens die de media versprijt en hoe onze bewustzijn in een bepaalde richting gestuurd wordt. Als 9 van de 10 nieuws organistatie in handen zijn van een beperkte groep mensen en elke andere nieuwszender kopieert dat, dan is het wel heel erg makkelijk om een vals beeld te creëren. Uit de foia's is ook naar voren gekomen hoe de CIA de massa mensen probeert te manipuleren, dus als je denkt dat jij de waarheid wel hebt, dan vrees ik dat er voor jouw nog wat te wachten staat.
De meeste mensen hebben daar geen tijd voor en kijken alleen MSM. De massa mensen worden dus gemanipuleerd door de MSM.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je kan zelf dus ook dingen controleren zonder afhankelijk te zijn van de MSM. Denk bijvoorbeeld aan opnames en transcripts van die verloren rechtszaken.
Hoe worden we dan gemanipuleerd? Tot nu toe blijkt het beeld van de MSM over de verkiezingen en de uitkomst daarvan redelijk te kloppen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:00 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben daar geen tijd voor en kijken alleen MSM. De massa mensen worden dus gemanipuleerd door de MSM.
Is dat die zelfde CIA die betrokken was bij de verdediging van de stemmachine in Frankfurt waarbij ze 5 Amerikaanse militairen overhoop knalden ?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:49 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Operation Mockingbird en MK Ultra zijn in het licht gekomen. Dan zou je je bij jezelf moeten afvragen... Als zij zo ver gaan.. Wat is er allemaal niet naar buiten gekomen. Het is ook bekend dat ze democratische verkiezingen in andere landen hebben beinvloed. Als ze MK ultra op hun eigen bevolking hebben toegepast is het niet zo ver gezocht dat zij deze verkiezingen hebben beinvloed. Waarom digitaal stemmen als dit fraude gevoelig is?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hoe worden we dan gemanipuleerd? Tot nu toe blijkt het beeld van de MSM over de verkiezingen en de uitkomst daarvan redelijk te kloppen.
Dat is jouw aluhoedje-geinspireerde mening ja, de waarheid ligt veel genuanceerder. Vrijwel iedereen haalt zijn informatie juist uit een breed scala mediabronnen. Verder, wat heeft MK Ultra er nou weer mee te maken?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:00 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben daar geen tijd voor en kijken alleen MSM. De massa mensen worden dus gemanipuleerd door de MSM.
Ja leuk dat gespeculeer over projecten uit de jaren 50-60 maar hoe is het huidige nieuws over de verkiezingen dan gemanipuleerd?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:09 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Operation Mockingbird en MK Ultra zijn in het licht gekomen. Dan zou je je bij jezelf moeten afvragen... Als zij zo ver gaan.. Wat is er allemaal niet naar buiten gekomen. Het is ook bekend dat ze democratische verkiezingen in andere landen hebben beinvloed. Als ze MK ultra op hun eigen bevolking hebben toegepast is het niet zo ver gezocht dat zij deze verkiezingen hebben beinvloed. Waarom digitaal stemmen als dit fraude gevoelig is?
Lekker selectief weer hoor. Operation Mockingbird heb ik ook genoemd. Ik breng het naar voren om aan te tonen waar zij toe in staat zijn. Je roept wel dat je de waarheid niet in pacht hebt, maar vervolgens kan je mij wel vertellen dat het allemaal genuanceerder in elkaar zit... Grapjas. Enjoy the shitshow that is about to come... zal ik maar zeggen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:17 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat is jouw aluhoedje-geinspireerde mening ja, de waarheid ligt veel genuanceerder. Vrijwel iedereen haalt zijn informatie juist uit een breed scala mediabronnen. Verder, wat heeft MK Ultra er nou weer mee te maken?Denk je dat we worden gehypnotiseerd via TV, of wat bedoel je precies?
En dan vooral weer lekker opnieuw beginnen door je af te vragen waarom digitaal stemmen, maar feit blijft dat je geen enkel bewijs kan leveren dat er daadwerkelijk fraude heeft plaatsgevonden.
Daarnaast word jij misschien niet door MSM gemanipuleerd maar wel door kwakzalvers die magnesiumdruppels op hun site verkopen en een oranje man die de hele dag op Twitter zijn bullshit spuwt.
Gespeculeer? Het is gewoon naar buiten gekomen... niks aan te speculeren. Dat jij dit ontkent of denkt dat ze ermee gestopt zijn zegt wel weer hoe naief jij bent.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:22 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja leuk dat gespeculeer over projecten uit de jaren 50-60 maar hoe is het huidige nieuws over de verkiezingen dan gemanipuleerd?Met welk doel 'ze' dat zouden doen is ook een leuke vraag.
Lekker concreet weer. Zullen we het nu weer hebben de presidentiële verkiezingen?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:25 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Lekker selectief weer hoor. Operation Mockingbird heb ik ook genoemd. Ik breng het naar voren om aan te tonen waar zij toe in staat zijn. Je roept wel dat je de waarheid niet in pacht hebt, maar vervolgens kan je mij wel vertellen dat het allemaal genuanceerder in elkaar zit... Grapjas. Enjoy the shitshow that is about to come... zal ik maar zeggen.
Dat het naar buiten is gekomen is ook niet het deeltje speculatie.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:26 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Gespeculeer? Het is gewoon naar buiten gekomen... niks aan te speculeren. Dat jij dit ontkent of denkt dat ze ermee gestopt zijn zegt wel weer hoe naief jij bent.
Dat klopt maar dit zijn dingen Pre-internet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:26 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Gespeculeer? Het is gewoon naar buiten gekomen... niks aan te speculeren. Dat jij dit ontkent of denkt dat ze ermee gestopt zijn zegt wel weer hoe naief jij bent.
Jij hebt concrete bewijzen dat via die programma's de 2020 verkiezingen beïnvloedt zijn?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:26 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:28 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat het naar buiten is gekomen is ook niet het deeltje speculatie.
Kortom de CIA is niet meer in staat om dingen geheim te houden? Als je als individu iets naar buiten wilt brengen, dan heb je een target op je hoofd staan. Kijk naar Seth Rich. Of Jullian Assange. De technolgie om fraude te plegen is aanwezig. Dan is het een kwestie van tijd dat dit gaat gebeuren. Om ervoor te zorgen dat deze ellende stopt lijkt het mij verstandig om, als je digitaal wilt stemmen, in ieder geval stem ID te implementeren. Of gewoon weer terug naar pen en papier.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat klopt maar dit zijn dingen Pre-internet.
Probleem is iets goed geheim houden,
Vroeger kon dit veel beter dan nu, het aantal mensen wat aan die projecten hebben gewerkt was klein en toch uitgelekt.
We hebben het nu over een coup poging met paar duizend mensen, die de schijn hooghouden op camera vertellen wie ze zijn en in het gevang zijn beland.
De camera was overal, dit komt door mensen met een ingenieus apparaat wat een mobieltje heet.
Hoe verder je gaat graven hoe meer mensen er nodig zijn om dit complot nodig heeft om te realiseren.
Zo'n foia duurt 25 jaar, dus dat wordt nog even wachten.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:48 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jij hebt concrete bewijzen dat via die programma's de 2020 verkiezingen beïnvloedt zijn?
Dat bedoel ik dus met speculeren. Zeg dan gewoon dat je die bewijzen niet hebt.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:54 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Zo'n foia duurt 25 jaar, dus dat wordt nog even wachten.
Dus ze waren wel verantwoordelijk voor de dood van 5 militairen in Frankfurt?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:53 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Kortom de CIA is niet meer in staat om dingen geheim te houden? Als je als individu iets naar buiten wilt brengen, dan heb je een target op je hoofd staan. Kijk naar Seth Rich. Of Jullian Assange. De technolgie om fraude te plegen is aanwezig. Dan is het een kwestie van tijd dat dit gaat gebeuren. Om ervoor te zorgen dat deze ellende stopt lijkt het mij verstandig om, als je digitaal wilt stemmen, in ieder geval stem ID te implementeren. Of gewoon weer terug naar pen en papier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
Ah, de doelpalen zijn weer gevonden! Daar zijn ze dus heen, 25 jaar de toekomst in.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:54 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Zo'n foia duurt 25 jaar, dus dat wordt nog even wachten.
Heb ik dat ergens gezegd dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:56 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met speculeren. Zeg dan gewoon dat je die bewijzen niet hebt.
Ik begrijp dat je me in een hoekje wilt duwen om mij vervolgens de grond in te trappen. Dus ik zal weer voor de 10e keer zeggen. Nee, ik ben geen trump fan puur vanwege het feit dat hij niks voor Jullian Assange heeft gedaan. Ja, ik denk wel dat er fraude is gepleegd. Op basis van wat ik allemaal heb gezien en wat hier ook is gepost. Daarnaast is het voor de CIA een appeltje eitje om fraude te plegen.quote:Wij zijn alleen maar toeschouwers in dit spel. De waarheid heeft geen van ons. Wat we wel zien zijn de leugens die de media versprijt en hoe onze bewustzijn in een bepaalde richting gestuurd wordt. Als 9 van de 10 nieuws organistatie in handen zijn van een beperkte groep mensen en elke andere nieuwszender kopieert dat, dan is het wel heel erg makkelijk om een vals beeld te creëren. Uit de foia's is ook naar voren gekomen hoe de CIA de massa mensen probeert te manipuleren, dus als je denkt dat jij de waarheid wel hebt, dan vrees ik dat er voor jouw nog wat te wachten staat.
Heb je die bewijzen stiekem wel dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:08 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Heb ik dat ergens gezegd dan?
[..]
Ik begrijp dat je me in een hoekje wilt duwen om mij vervolgens de grond in te trappen. Dus ik zal weer voor de 10e keer zeggen. Nee, ik ben geen trump fan puur vanwege het feit dat hij niks voor Jullian Assange heeft gedaan. Ja, ik denk wel dat er fraude is gepleegd. Op basis van wat ik allemaal heb gezien en wat hier ook is gepost. Daarnaast is het voor de CIA een appeltje eitje om fraude te plegen.
Dat gezegd hebbende... Is het gewoon afwachten wat er de komende dagen gaat gebeuren. Gaan ze in opstand komen? Komt er een burgeroorlog? Raken ze alle vrijheden kwijt?
Ik maak mij zorgen, omdat wat daar gaat gebeuren een begin is en het zal overwaaien naar de rest van de wereld.
Censuur is de eerste stap.
Whats next?
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus ze waren wel verantwoordelijk voor de dood van 5 militairen in Frankfurt?
De geheimen die ze bewaren zijn over het algemeen geen duizenden en duizenden omstanders (burgers) bij betrokken of wel?
Lastige van burgers is ze lopen overal..
dat is heel wat anders dan een gesprek afluisteren of een bepaalde militaire actie in een ander land van een smalteam geheim houden! om maar een voorbeeld te noemen.
heb je ook enig idee hoe MK ultra en die andere zaken waar de CIA bij betrokken waren aan het licht gekomen zijn..
Nja weet je, leg maar eens uit hoe je een coup klaar speelt (duizenden betrokkenen) of een stemfraude met (honderdmiljoen betrokkenen)
stemfraude kan dat heeft een Trump aanhanger aan getoond, maar na onderzoek door de mand gevallen.
nu zijn we 2 maand aan onderzoeken geweest en dat was het.Ik heb wel gezien wat jouw standpunt is en hoe je erin staat. Ik ben hier niet om jou van mening te veranderen. Dat gaat jou ook niet lukken. Ik zeg alleen maar hoe ik erin sta en waar ik het op baseer. Dat jij je daar niet in kan vinden is best, maar vergeet niet dat we hier in BNW zitten en het hier over conspiracies gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kortom, je hebt een paar vermoedens, en geen bewijzen daarvoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:08 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Heb ik dat ergens gezegd dan?
[..]
Ik begrijp dat je me in een hoekje wilt duwen om mij vervolgens de grond in te trappen. Dus ik zal weer voor de 10e keer zeggen. Nee, ik ben geen trump fan puur vanwege het feit dat hij niks voor Jullian Assange heeft gedaan. Ja, ik denk wel dat er fraude is gepleegd. Op basis van wat ik allemaal heb gezien en wat hier ook is gepost. Daarnaast is het voor de CIA een appeltje eitje om fraude te plegen.
Dat gezegd hebbende... Is het gewoon afwachten wat er de komende dagen gaat gebeuren. Gaan ze in opstand komen? Komt er een burgeroorlog? Raken ze alle vrijheden kwijt?
Ik maak mij zorgen, omdat wat daar gaat gebeuren een begin is en het zal overwaaien naar de rest van de wereld.
Censuur is de eerste stap.
Whats next?
Vermoedens gebaseerd op ervaringen uit de geschiedenis en wat beeldmateriaal wat hier ook al is gepost. Daarnaast ben ik niet de enige die ervan overtuigd is. Zijn zat hoog intellectuele mensen die dezelfde vermoedens hebben.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:16 schreef illusions het volgende:
[..]
Kortom, je hebt een paar vermoedens, en geen bewijzen daarvoor.
Bedankt voor je bijdrage, ik maak me echter niet zo druk. Bewijs voor fraude is er vooralsnog niet.
Gelukkig staan de doelpalen nu lekker ver, dus over 25 jaar hoor ik je wel weer!
Ah, andere mensen hebben ook vermoedens. Dan zal het wel waar zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:22 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Vermoedens gebaseerd op ervaringen uit de geschiedenis en wat beeldmateriaal wat hier ook al is gepost. Daarnaast ben ik niet de enige die ervan overtuigd is. Zijn zat hoog intellectuele mensen die dezelfde vermoedens hebben.
Je weet ook al wat ik denk nu, knap.quote:Maar jij denkt alle antwoorden te hebben...
Narcisme.quote:Leg me dan is uit waarom een succesvolle man met een overschot aan geld en een bloed mooie vrouw überhaupt president zou willen worden en nu het risico wilt lopen om helemaal kapot gemaakt te worden?
jup maar er is een groot verschil tussen feiten en meningen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:15 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Ik heb wel gezien wat jouw standpunt is en hoe je erin staat. Ik ben hier niet om jou van mening te veranderen. Dat gaat jou ook niet lukken. Ik zeg alleen maar hoe ik erin sta en waar ik het op baseer. Dat jij je daar niet in kan vinden is best, maar vergeet niet dat we hier in BNW zitten en het hier over conspiracies gaat.
Hele goeie vraag inderdaad.quote:Op maandag 11 januari 2021 18:04 schreef Haushofer het volgende:
Zo kom je wel over...quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:23 schreef illusions het volgende:
Je weet ook al wat ik denk nu, knap.
Je kan de man niet diagnosteren op basis van wat je ziet. Je zou in gesprek moeten gaan en hij zou vanuit DSM een vragenlijst moeten invullen. Maar ik kan me voorstellen dat je die vermoeden hebt. Echter de volgende punten komen niet overeen. Althans van wat ik zie.quote:
Op jou wellicht, dat komt omdat je naar mijn mening nogal knullige posts plaatst.quote:
Jij kan die diagnose ook niet stellen, dus dan zijn we snel klaar.quote:Je kan de man niet diagnosteren op basis van wat je ziet. Je zou in gesprek moeten gaan en hij zou vanuit DSM een vragenlijst moeten invullen. Maar ik kan me voorstellen dat je die vermoeden hebt. Echter de volgende punten komen niet overeen. Althans van wat ik zie.
Ik volg de meeste conspiracies, maar wil niet zeggen dat ik het geloof. De waarheid zal uiteindelijk naar boven komen en dan is de vraag of wij als samenleving ervan leren of naast ons neerleggen. In de tussentijd... Enjoy the show.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
jup maar er is een groot verschil tussen feiten en meningen.
En de manier waarop het gebracht word.
Daarom ook aan jou de vraag, geloof je er in dat de volgende situaties die naar voren zijn gekomen kloppen.
- De Frankfurt raid
- Obama in jail
- De kraken
- De demonstranten die deur deur afbraken waren Antifa
- Miljoenen stemmen zijn verschoven van Trump naar Biden
- Stemfraude is gepleegd door middel van USB sticks op apparaten zonder USB sticks
- Hugo Chavez betrokken is.
- De dode die gevallen is bij de mislukte Coup! (fake is)
- De CIA zich met de verkiezingen bemoeit!
- Biden opgepakt is!
zeg maar... wat is realiteit en wat niet!
Wat is je punt nou? Er kan misschien iets gebeurd zijn, maar het kan ook zijn dat het niet zo is? We zullen het misschien over 25 jaar weten?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:01 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Ik volg de meeste conspiracies, maar wil niet zeggen dat ik het geloof. De waarheid zal uiteindelijk naar boven komen en dan is de vraag of wij als samenleving ervan leren of naast ons neerleggen. In de tussentijd... Enjoy the show.
Ik zeg dat de waarheid altijd naar boven komt en dat het tijd kost. Dat jij dat verbind aan foia.... Er zijn ook andere manieren waar dingen aan het licht komen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:03 schreef illusions het volgende:
[..]
Wat is je punt nou? Er kan misschien iets gebeurd zijn, maar het kan ook zijn dat het niet zo is? We zullen het misschien over 25 jaar weten?
jup, en weet je wie daar niet toe de opdracht gaf en in geval van BLM wel?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:38 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hele goeie vraag inderdaad.
Edit: A 'let it happen on purpose' event.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |