Dat kan inderdaad niet meer als je al verloren hebt, uitgescheten bent, en al half in de vergetelheid bent geraakt.quote:
Die hebben zeker nooit galgje gespeeld vroeger? Daar kan je nog geen konijn aan ophangen zonder dat ie ompleurt.quote:
Ben je nou heel Twitter aan het afstruinen, op zoek naar tweets die niet door de beugel zouden kunnen? (Ik snap dat je MAGA-fora bezoekt waar users dat werk voor je doen)quote:Op maandag 11 januari 2021 10:43 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ] Nog een oproep tot geweld, deze keer van een “journalist” van CNN. Dus dan mag het.
quote:Op maandag 11 januari 2021 10:43 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ] Nog een oproep tot geweld, deze keer van een “journalist” van CNN. Dus dan mag het.
Dat zou je toch aan moeten spreken.quote:Op maandag 11 januari 2021 09:31 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]Kijk de nieuwe verbindende president die wederom weer openlijk discrimineert op basis van ras en geslacht.
Biden heeft het over 'equal acces'. Vraag mij vooral wat hij daarmee bedoelt. Heb ook geen idee hoe het in de VS is geregeld voor ondernemers.quote:Op maandag 11 januari 2021 09:31 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]Kijk de nieuwe verbindende president die wederom weer openlijk discrimineert op basis van ras en geslacht.
Hoe kom je daarbij? Nogmaals dit heb ik Trump nooit zien doen.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:09 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Dat zou je toch aan moeten spreken.
Zijn prioriteiten liggen bij, latino, black, asian en native Americans en natuurlijk vrouwen. Ik vind dat niet echt verbindend, rassenpolitiek is nooit verbindend.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Biden heeft het over 'equal acces'. Vraag mij vooral wat hij daarmee bedoelt. Heb ook geen idee hoe het in de VS is geregeld voor ondernemers.
Verder een sterk verhaal, waarin hij zegt op te willen komen voor kleine ondernemers, zodat zij deze crisis overleven. Nu nog de daad bij het woord voegen.
Ze komen zo in mijn feed terecht. Het toont wederom de dubbele standaard en de totale hypocrisie aan van Twitter. Ik blijf het hier posten omdat het glashard word ontkent.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben je nou heel Twitter aan het afstruinen, op zoek naar tweets die niet door de beugel zouden kunnen? (Ik snap dat je MAGA-fora bezoekt waar users dat werk voor je doen)
Trump kon jarenlang ongestoord z'n gang gaan. Hij mocht zelfs Noord-Korea bedreigen via Twitter. De gebeurtenissen van vorige week waren blijkbaar de druppel. Persoonlijk kan ik mij daar wel iets bij voorstellen.
Nogmaals, Trump kon jarenlang ongestoord z'n gang gaan. Het is niet alsof hij om het minste of geringste is geband. Daarom kan ik ook weinig met de door jou aangedragen voorbeelden. Want naar mijn weten is er geen sprake van structureel ongepast gedrag. Trump is geband tienduizenden tweets die niet door de beugel konden.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ze komen zo in mijn feed terecht. Het toont wederom de dubbele standaard en de totale hypocrisie aan van Twitter. Ik blijf het hier posten omdat het glashard word ontkent.
hmm..quote:Op maandag 11 januari 2021 11:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zijn prioriteiten liggen bij, latino, black, asian en native Americans en natuurlijk vrouwen. Ik vind dat niet echt verbindend, rassenpolitiek is nooit verbindend.
Nogmaals, voordat ik daar een oordeel over kan vellen, wil ik eerst weten wat hij daar precies mee bedoelt. Ben dan ook benieuwd met welke voorstellen zijn kabinet op de proppen komt.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zijn prioriteiten liggen bij, latino, black, asian en native Americans en natuurlijk vrouwen. Ik vind dat niet echt verbindend, rassenpolitiek is nooit verbindend.
Maar je fantaseert. Trump is niet vanwege een post gebanned. Trumps account was al tijdelijk op zwart gezet voor 12 uur na eerdere overtredingen en wordt al wekenlang voorzien van waarschuwingen dat de tweets leugens bevatten.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ze komen zo in mijn feed terecht. Het toont wederom de dubbele standaard en de totale hypocrisie aan van Twitter. Ik blijf het hier posten omdat het glashard word ontkent.
Equal access is het tegenovergestelde van discrimineren.quote:Op maandag 11 januari 2021 09:31 schreef Chivaz het volgende:
Dat is nog veel te lief.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:40 schreef theguyver het volgende:
hmm..
wat zei trump ook weer over Mexicanen?
[ afbeelding ]
"Ik neem aan dat", met andere woorden, ik heb ze nog niet gezien tussen de drugscriminelen & verkrachters. Die overigens niet uit zichzelf een beter leven in de VS zoeken, nee, ze worden "gestuurd".quote:“When Mexico sends its people, they’re not sending their best,” he said. “They’re not sending you. They’re not sending you. They’re sending people that have lots of problems, and they’re bringing those problems with us. They’re bringing drugs. They’re bringing crime. They’re rapists. And some, I assume, are good people.”
vergeet niet dat de VS een enorme muur aan het bouwen ging!quote:Op maandag 11 januari 2021 12:18 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dat is nog veel te lief.
[..]
"Ik neem aan dat", met andere woorden, ik heb ze nog niet gezien tussen de drugscriminelen & verkrachters. Die overigens niet uit zichzelf een beter leven in de VS zoeken, nee, ze worden "gestuurd".
Daar zijn gewoon ook video's van te vinden, dat soort uitspraken.
Heeft weinig gescheeld of we hadden met een coalitie der willigen moeten verzamelen in Mexico, om de VS met geweld binnen te vallen en wat democratie bij te brengen via carpetbombing![]()
Om na een maand of 6 Trump te vinden, ergens in een gat in de grond.
Wat versta jij onder prioriteit geven aan .... groepen?quote:Op maandag 11 januari 2021 11:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Equal access is het tegenovergestelde van discrimineren.
Equal access. Niks grieks aan. Equal = gelijk, voor het geval je dat nog niet wist.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:27 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wat versta jij onder prioriteit geven aan .... groepen?
Ik heb het over het eerste gedeelte van de tweet. Wat bedoelt hij met prioriteit geven aan minderheden?quote:Op maandag 11 januari 2021 16:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Equal access. Niks grieks aan. Equal = gelijk, voor het geval je dat nog niet wist.
Moet ik dat uitleggen dan? Ok, mijn gedachte is dan dat er dus nu een situatie is waarin de genoemde groepen niet gelijk behandeld worden en dat Biden dat recht wil trekken en iedereen gelijke toegang en kansen wil bieden.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik heb het over het eerste gedeelte van de tweet. Wat bedoelt hij met prioriteit geven aan minderheden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |