abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 januari 2021 @ 10:11:06 #26
65846 Bocaj
47th President.
pi_197302381
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 10:09 schreef illusions het volgende:

[..]

Gaat het niet om. Zie reactie hierboven. Als je een stille tocht verwacht ben je fucking naïef.
We worden het weer niet eens met elkaar... verrassend... :')
  zaterdag 9 januari 2021 @ 10:11:23 #27
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197302387
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 10:05 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Ben blij dan je hem ook als een genie ziet! :Y
Niet achterlijk, staat niet gelijk aan een genie!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197302398
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 10:11 schreef Bocaj het volgende:

[..]

We worden het weer niet eens met elkaar... verrassend... :')
Absoluut niet, ik heb niet de illusie dat Trump fanboys de wereld snappen.
  zaterdag 9 januari 2021 @ 10:13:13 #29
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197302421
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 10:08 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Zeg ik niet... Ik zeg goed gaan beveiligen!
En denk je écht dat die oproerkraaiers nog échte Trumpers zijn?
Het merendeel zal vredig gaan demonstreren.
Jup!
pi_197302449
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 10:13 schreef theguyver het volgende:

[..]

Jup!
Inderdaad, dat zijn juist de meest fanatieke Trump fanboys. Niet echt moeilijk te begrijpen. 8)7
pi_197302461
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 10:09 schreef illusions het volgende:

[..]

En nog menen mensen dat Trump de democratie probeert te redden, terwijl hij effectief een gevaar ervoor is. Helaas zijn de simpelere mensen te achterlijk om dat in te zien, en verschuilt men zich achter "maar hij heeft nooit tot geweld opgeroepen". Ja, duh, hij gaat dat natuurlijk niet met zoveel woorden zeggen, maar wat verwacht je nou helemaal als je een boze menigte met hooivorken en fakkels naar het Capitool toogt te gaan? Een stille tocht?
Ja, dit is gewoon puur fascisme wat we woensdag gezien hebben. Een daadwerkelijke proxy-coup poging. Volgens dat bekende recept: bestorming van het centrum van de macht. In dit geval van Trump aanhangers door Trump zelf opgehitst daartoe.
I´m back.
  zaterdag 9 januari 2021 @ 10:30:21 #32
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197302704
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 10:14 schreef illusions het volgende:

[..]

Inderdaad, dat zijn juist de meest fanatieke Trump fanboys. Niet echt moeilijk te begrijpen. 8)7
Een echte president zou hebben aangegeven ik wil niks met dat soort mensen te maken hebben.

Elke keer dat het m werd gevraagd, ontweek hij de vraag of negeerde hij die gewoon.

Dat zegt genoeg!
pi_197302790
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 10:30 schreef theguyver het volgende:

[..]

Een echte president zou hebben aangegeven ik wil niks met dat soort mensen te maken hebben.

Elke keer dat het m werd gevraagd, ontweek hij de vraag of negeerde hij die gewoon.

Dat zegt genoeg!
Precies, zo hetzelfde met die groep idioten die zichzelf de Proud Boys noemen. Trotse jongetjes, poe poe.

Trump wordt gevraagd zoiets te veroordelen, wat zegt die mongool? "Stand back, and stand by." :')
pi_197303051
twitter
I´m back.
pi_197303350
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 10:30 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat zegt genoeg!
Ik snap Trump wel, het afstand nemen van radicalen werkt altijd maar een kant op.
Tot nu toe heeft geen enkele Democraat zich gedistantieerd van de radicalen aan eigen zijde. Of het nu gaat om Antifa (summer of love, it’s just a idea) of BLM (pigs in a blanket fry them like bacon) en de vele geweldplegingen waaronder moord en vandalisme gedaan door die groeperingen. De dubbele standaard is giftig.
  zaterdag 9 januari 2021 @ 11:15:20 #36
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_197303395
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 10:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dit is gewoon puur fascisme wat we woensdag gezien hebben. Een daadwerkelijke proxy-coup poging. Volgens dat bekende recept: bestorming van het centrum van de macht. In dit geval van Trump aanhangers door Trump zelf opgehitst daartoe.
Ik zou daar niet alleen Trump en de Trump aanhangers de schuld van geven. De nationale garde was bijvoorbeeld opvallend afwezig om maar wat te noemen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_197303453
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 11:15 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik zou daar niet alleen Trump en de Trump aanhangers de schuld van geven. De nationale garde was bijvoorbeeld opvallend afwezig om maar wat te noemen.
Ja, nou ja, dat moet zeker onderzocht worden iig, gaan ze ook doen. Punt is dat Washington DC officieel geen staat is en niet in een staat ligt ook en dat daar dus een bevelvoerders probleempje naar boven kwam, begreep ik.
I´m back.
  zaterdag 9 januari 2021 @ 11:19:05 #38
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197303460
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 11:15 schreef Megumi het volgende:

[..]

Nja die lopen er niet zomaar uit zichzelf heen..
Als er nou iemand was.. een president bijvoorbeeld die hun even de opdracht gaf bijvb.
Van protest prima maar zorg er even voor dat ze de boel niet slopen ofzo.

Er is nog een onderzoek gaande waarom er zo weinig politie aanwezig was.
pi_197303697
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 11:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik snap Trump wel, het afstand nemen van radicalen werkt altijd maar een kant op.
Tot nu toe heeft geen enkele Democraat zich gedistantieerd van de radicalen aan eigen zijde. Of het nu gaat om Antifa (summer of love, it’s just a idea) of BLM (pigs in a blanket fry them like bacon) en de vele geweldplegingen waaronder moord en vandalisme gedaan door die groeperingen. De dubbele standaard is giftig.
Ik kan me vergissen, maar volgens mij stonden Antifa en BLM (wat ik overigens twee min of meer terroristische organisaties vind) niet te demonstreren met vlaggen van de democratische partij. Je kunt niet zeggen dat die twee organisaties onderdeel zijn van de Democraten, terwijl die bestormers overduidelijk wel onderdeel zijn van de Republikeinen.
pi_197303797
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 11:39 schreef NightDancert het volgende:

[..]

Ik kan me vergissen, maar volgens mij stonden Antifa en BLM (wat ik overigens twee min of meer terroristische organisaties vind) niet te demonstreren met vlaggen van de democratische partij. Je kunt niet zeggen dat die twee organisaties onderdeel zijn van de Democraten, terwijl die bestormers overduidelijk wel onderdeel zijn van de Republikeinen.
BLM is een organisatie die steun geniet van genoeg Democraten in het Congress, de senaat en op lokaal niveau. Harris heeft nog geld ingezameld om relschoppers op vrije voeten te krijgen. Donaties aan BLM werden verwerkt via actblue en verdwenen zodoende in de koffers van de DNC.
pi_197304048
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 11:45 schreef Chivaz het volgende:

[..]

BLM is een organisatie die steun geniet van genoeg Democraten in het Congress, de senaat en op lokaal niveau. Harris heeft nog geld ingezameld om relschoppers op vrije voeten te krijgen. Donaties aan BLM werden verwerkt via actblue en verdwenen zodoende in de koffers van de DNC.
Leuk lekker trumpgeneuzel napraten. :D

Biden heeft zich gewoon gedistantieerd van blm onzin maar dat heb je natuurlijk niet gelezen in de rechtse propaganda bubbel waar men zegt dat de media die dit schrijven fake media zijn.

https://www.nbcnews.com/p(...)fund-police-n1227671
pi_197304282
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 12:02 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Leuk lekker trumpgeneuzel napraten. :D

Biden heeft zich gewoon gedistantieerd van blm onzin maar dat heb je natuurlijk niet gelezen in de rechtse propaganda bubbel waar men zegt dat de media die dit schrijven fake media zijn.

https://www.nbcnews.com/p(...)fund-police-n1227671
Dat komt dus nergens in dat hele artikel naar voren dat hij zich distantieert van BLM of andere radicale elementen aan de linkerkant.
  zaterdag 9 januari 2021 @ 12:19:15 #43
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197304296
Deze mag straks best in de nieuwe OP.

Aparte film/docu wat je van ook van Trump vindt alleen al om de mooie beelden en de muziek.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_197304446
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 10:02 schreef Ryan3 het volgende:
Het is nog niet voorbij:

[ twitter ]
Oh jawel, het is wel degelijk voorbij. De volgende keer dat ze zich verzamelen in Washington wordt er wel meteen met scherp geschoten.
pi_197304473
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 11:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Je liegt gewoon ronduit, iedere Democraat heeft gezegd dat geweld onaanvaardbaar is en was tijdens protesten en net als de Republikeinen is er benadrukt dat protesteren een grondrecht is in de VS.
pi_197304488
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 12:18 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat komt dus nergens in dat hele artikel naar voren dat hij zich distantieert van BLM of andere radicale elementen aan de linkerkant.
“No, I don't support defunding the police," Biden told "CBS Evening News" on Monday.

Ga je ons dan dadelijk uitleggen dat deze uitspraak dan een explicitie steun is voor de radicale eis van blm van defund the police. :z
pi_197304515
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 12:30 schreef Basp1 het volgende:

[..]

“No, I don't support defunding the police," Biden told "CBS Evening News" on Monday.

Ga je ons dan dadelijk uitleggen dat deze uitspraak dan een explicitie steun is voor de radicale eis van blm van defund the police. :z
Net iets beter als "Stand back and stand by.." ;)

Trump fanboys zullen dat niet zien, want die willen het niet zien. Hun oranje leider is God voor ze.
pi_197304516
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 12:29 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je liegt gewoon ronduit, iedere Democraat heeft gezegd dat geweld onaanvaardbaar is en was tijdens protesten en net als de Republikeinen is er benadrukt dat protesteren een grondrecht is in de VS.
Weet je wie ook heeft gezegd dat geweld onacceptabel is?
Maar goed, aangezien je zegt dat ik lieg. Kom eens met bewijs dat Biden Antifa en of BLM heeft veroordeeld en afstand van genomen heeft?
In de paar jaar dat ik je zie hier op het forum wees eens een keer principieel en geef gewoon toe dat er met twee maten gemeten word.
pi_197304553
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 12:30 schreef Basp1 het volgende:

[..]

BLM is niet alleen defund the police. Overigens zegt hij verder ook niets over het expliciete geweld van BLM tuig dat aan het rellen was, hetzelfde geld ook voor Antifa.
Ik snap ook wel waarom hij daar geen afstand van had genomen, politiek gezien kwam het gewoon zeer goed uit en de media genoot van het geweld en deden er alles aan om het goed te praten.
pi_197304556
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 12:32 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Weet je wie ook heeft gezegd dat geweld onacceptabel is?
Maar goed, aangezien je zegt dat ik lieg. Kom eens met bewijs dat Biden Antifa en of BLM heeft veroordeeld en afstand van genomen heeft?
In de paar jaar dat ik je zie hier op het forum wees eens een keer principieel en geef gewoon toe dat er met twee maten gemeten word.
Geef eens bewijs van Antifa betrokkenheid? De FBI kan het niet vinden maar jij beweert het als een feit.

Overigens, hier, een factcheck voor je. Het is de MSM natuurlijk:

https://eu.usatoday.com/s(...)al-times/6576824002/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')