Heb je bewijs dat het niet zo is?quote:Op zondag 10 januari 2021 20:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Is hij een antifa aanhanger ja? Wist ik niet....
quote:
Bewijs is alleen voor MSM Gelovigenquote:Op zondag 10 januari 2021 20:10 schreef Vis1980 het volgende:
Heb je bewijs een twitter linkje wat beweerd dat het niet zo is?
Oef...quote:Op zondag 10 januari 2021 20:16 schreef R0N1N het volgende:
[..]Laat z'n vader het maar niet horen...
edit:
Voor de onwetenden, Arnolds vader zat bij de SA (SturmAbteilung), die van de Nazi's ja.
quote:
Tja, die rare romeinen wisten het al,quote:
Als je in het hart van de democratie geraakt wordt is er een zekere staat van paraatheid, normaal gesproken. Dit lijkt geen grap, er is nogal wat bedreiging.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:49 schreef Summers het volgende:
Ziet er gezellig uit
[ twitter ]
[ twitter ]
Dat kan inderdaad niet meer als je al verloren hebt, uitgescheten bent, en al half in de vergetelheid bent geraakt.quote:
Die hebben zeker nooit galgje gespeeld vroeger? Daar kan je nog geen konijn aan ophangen zonder dat ie ompleurt.quote:
Ben je nou heel Twitter aan het afstruinen, op zoek naar tweets die niet door de beugel zouden kunnen? (Ik snap dat je MAGA-fora bezoekt waar users dat werk voor je doen)quote:Op maandag 11 januari 2021 10:43 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ] Nog een oproep tot geweld, deze keer van een “journalist” van CNN. Dus dan mag het.
quote:Op maandag 11 januari 2021 10:43 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ] Nog een oproep tot geweld, deze keer van een “journalist” van CNN. Dus dan mag het.
Dat zou je toch aan moeten spreken.quote:Op maandag 11 januari 2021 09:31 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]Kijk de nieuwe verbindende president die wederom weer openlijk discrimineert op basis van ras en geslacht.
Biden heeft het over 'equal acces'. Vraag mij vooral wat hij daarmee bedoelt. Heb ook geen idee hoe het in de VS is geregeld voor ondernemers.quote:Op maandag 11 januari 2021 09:31 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]Kijk de nieuwe verbindende president die wederom weer openlijk discrimineert op basis van ras en geslacht.
Hoe kom je daarbij? Nogmaals dit heb ik Trump nooit zien doen.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:09 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Dat zou je toch aan moeten spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |