SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja, nou. hou ze maar lekker.
mijn anjer blieft alleen die fluffy zachte.
Huehuequote:
Ja sorry, was even met andere dingen bezig.quote:
Ik zit te multitasken.quote:
Sjaak Afhaakquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sorry, was even met andere dingen bezig.
Paulien Laathetnietzienquote:
Stel je even aan of zo zegquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:53 schreef FranticDJ het volgende:
Kan je net zo goed over een grind tegel gaan rijden
Ja dat soort grappen heb ik laatst ook al in de hens gestoken..quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:58 schreef LTVDK het volgende:
Was even een stapel post aan het opruimen die ik schijnbaar al jaren niet had aangeraakt. Waren voornamelijk papieren uit de tijd van mijn verhuizing met notaris en bank dingen en welkomstboodschappen van de ziggo en andere zaken. Zat ook nog wat écht oude meuk bij die ik destijds met de verhuizing heb meegenomen, belastingaanslagen van 2006 en pensioenoverzichten van 2009 en zulk soort dingen
Ja dacht dat ik dat laatst allemaal al had opgeruimd, maar toen keek ik in een lade van de salontafel en zag ik dat daar ook nog wel het nodig lagquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja dat soort grappen heb ik laatst ook al in de hens gestoken..
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dacht dat ik dat laatst allemaal al had opgeruimd, maar toen keek ik in een lade van de salontafel en zag ik dat daar ook nog wel het nodig lag
Ik heb niet voor niets een creatief vak gekozenquote:
Zin om een appartementje te schilderen, creatieveling?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niets een creatief vak gekozen
Alleen als ik ook de kleur mag uitkiezenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zin om een appartementje te schilderen, creatieveling?
RAL 9010 puddingbuks wit. Staat al 30 liter gereedquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen als ik ook de kleur mag uitkiezen
Dat hoort alleen op plafonds en muren aan de raamkantquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
RAL 9010 puddingbuks wit. Staat al 30 liter gereed
Overal op de muren. er zit ziekenhuiswit op het plafond waar ik niks mee ga doenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat hoort alleen op plafonds en muren aan de raamkant
Frannie zijn aars is nogal kieskeurig aangelegdquote:
Ja dat snap ik wel als het voor zo'n korte periode is, maar zou toch nog wel een beetje kleur er in doen hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Overal op de muren. er zit ziekenhuiswit op het plafond waar ik niks mee ga doen
Ik ga de muren 1x sauzen en niks aan de muren ophangen zodat ik over 2 jaar geen gaatjes moet vullen
Doe ik met oa gordijnen, planten en mn meubels enzo alquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel als het voor zo'n korte periode is, maar zou toch nog wel een beetje kleur er in doen hoor.
Ja die foto heb je al vaak genoeg gepostquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Doe ik met oa gordijnen, planten en mn meubels enzo al
Heb ik nu ook. Behalve op de slaapkamer. Daar slaap ik in een bos
Mja ideeën zat op dat vlak hoor. Maar goed, dit huis gekocht en verbouwd met oog op verkoop en die huurhut gaat 'm ook niet worden om escapades mee uit te halen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die foto heb je al vaak genoeg gepostIk heb gewoon in elke kamer een kleur op de muur
Nee dat snap ik, anders heb je straks nog het gezeik dat je bij vertrek alle gekleurde muren weer wit moet gaan vervenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja ideeën zat op dat vlak hoor. Maar goed, dit huis gekocht en verbouwd met oog op verkoop en die huurhut gaat 'm ook niet worden om escapades mee uit te halen.
Muren zijn bij mij wit en kleur haal ik wel uit accessoires. Plus ook geen zin om te schilderen als ik hier weer vertrek.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die foto heb je al vaak genoeg gepostIk heb gewoon in elke kamer een kleur op de muur
Terwijl 1 muur nu mintgroen is met een rare richel erin van slecht stucwerk.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, anders heb je straks nog het gezeik dat je bij vertrek alle gekleurde muren weer wit moet gaan verven
daarom gaat die gewoon apart in de 60 graden wasquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:13 schreef CherryLips het volgende:
Dat je je bed verschoont en twee wasbollen en ondergoed tegenkomt in de hoes.
Oh dat vind ik niet per definitie, kleur kan ook subtiel ipv hard.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind muren met kleurtjes trouwens zelden mooi, maar dat is persoonlijk.
Harde kleuren vind ik sowieso niks op een muur. Maar zachte tinten dus ook nietquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh dat vind ik niet per definitie, kleur kan ook subtiel ipv hard.
Ben zelf dan weer geen liefhebber van hele grote muren met van die drukke behangmotiefjes.
Bij Buda thuisquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Harde kleuren vind ik sowieso niks op een muur. Maar zachte tinten dus ook nietCrčmewit vind ik eigenlijk wel gek genoeg
Mja wat six en seven in K&W bv hebben. deur en plafond enzo in 1 kleur met witte muren, vind ik heel gaafquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Harde kleuren vind ik sowieso niks op een muur. Maar zachte tinten dus ook nietCrčmewit vind ik eigenlijk wel gek genoeg
Metaalbehang of slangenleerbehangquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:
Klinkt als een zigeunerkeetquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Metaalbehang of slangenleerbehang
De straf hier is een boete van 9500 euro voor het niet in quarantaine blijven. En laatst was er een meisje dat uitging terwijl ze covid had, die heeft daar bovenop volgens mij nog een flinke straf gekregen voor het in gevaar brengen van de volksgezondheid o.i.d. De straffen zijn hier niet mals dus..quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:51 schreef mschol het volgende:
zat @:kwiwi nou in zwitserland of oostenrijk?
ben benieuwd wat de straffen in zwitserland zijn:
[..]
Bal vindt dat misschien wel wat, zo’n anaconda op je muur.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik sta bekend om mijn goede smaack
Ow damn, dat is duurquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De straf hier is een boete van 9500 euro voor het niet in quarantaine blijven. En laatst was er een meisje dat uitging terwijl ze covid had, die heeft daar bovenop volgens mij nog een flinke straf gekregen voor het in gevaar brengen van de volksgezondheid o.i.d. De straffen zijn hier niet mals dus..
Nou kost een brood in Zwitserland al bijna dat bedrag...quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De straf hier is een boete van 9500 euro voor het niet in quarantaine blijven. En laatst was er een meisje dat uitging terwijl ze covid had, die heeft daar bovenop volgens mij nog een flinke straf gekregen voor het in gevaar brengen van de volksgezondheid o.i.d. De straffen zijn hier niet mals dus..
Noem je bal nu ordinair?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bal vind dat misschien wel wat, zo’n anaconda op je muur.
Nee, maar die heeft wel iets met slangen. Die staat direct voor je deur als je een blije fant-behangetje vindt.quote:
Die 9500 euro geldt ook als je geen covid hebt maar uit voorzorg in quarantaine moet. En ze komen at random ook bij mensen aan de deur controleren of ze thuis zijn. Maar goed, ik vind het prima.quote:
Ja ik vind teveel wit niks, wordt het veel te kil voor naar mijn smaak. Maar dat blijft natuurlijk een persoonlijk ding, ik hoef ook niet zo'n oostblok disco kleurenpalet dat ballie of US leuk vindenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik heb wel kleur in huis. Maar dus niet op mijn muren.
Ook maar goed ook!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die 9500 euro geldt ook als je geen covid hebt maar uit voorzorg in quarantaine moet. En ze komen at random ook bij mensen aan de deur controleren of ze thuis zijn. Maar goed, ik vind het prima.
Ja 2 broden kun je er net aan voor kopenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou kost een brood in Zwitserland al bijna dat bedrag...
Daar wordt aan de deur geklopt, hard geklopt zacht geklopt, daar wordt aan de deur geklopt wie zou dat zijn?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die 9500 euro geldt ook als je geen covid hebt maar uit voorzorg in quarantaine moet. En ze komen at random ook bij mensen aan de deur controleren of ze thuis zijn. Maar goed, ik vind het prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar wordt aan de deur geklopt, hard geklopt zacht geklopt, daar wordt aan de deur geklopt wie zou dat zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JAWOHL!!
Tja, hier krijg je 95 euro boete en een vette knipoog van Grapjeshausquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja 2 broden kun je er net aan voor kopenNee maar denk dat dat wel 2x een maandelijks inkomen is voor veel mensen.
Als je daar een halve dag voor moet werken in Zwitserland zou ik een uitkering aanvragen daarquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Halve dag werken in Zwitserland.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je daar een halve dag voor moet werken in Zwitserland zou ik een uitkering aanvragen daar
Nee geen kleur, ik heb eigenlijk maar een saai aardentintenhuis maar toch is het een magnifiek gezicht, een werkelijke ode aan de goede smaak, krijg veel aaaaah's en oooooh's maar dat komt mede door de indeling.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik vind teveel wit niks, wordt het veel te kil voor naar mijn smaak. Maar dat blijft natuurlijk een persoonlijk ding, ik hoef ook niet zo'n oostblok disco kleurenpalet dat ballie of US leuk vinden
Of ze hebben het daadwerkelijk gewoon uit het busje getyftquote:
Ik krijg altijd complimenten voor de keukenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee geen kleur, ik heb eigenlijk maar een saai aardentintenhuis maar toch is het een magnifiek gezicht, een werkelijke ode aan de goede smaak, krijg veel aaaaah's en oooooh's maar dat komt mede door de indeling.
Ik zou wel een knipoog van Haags Grapsterhaus willen hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, hier krijg je 95 euro boete en een vette knipoog van Grapjeshaus
nog meer dichtquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)nkels-mogelijk-dicht
Het wordt steeds gezelliger.
Hoogglans?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik krijg altijd complimenten voor de keuken
Wordt nu bij elkaar zoeken langs de routequote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of ze hebben het daadwerkelijk gewoon uit het busje getyft
Staat je huis ook in een van die hippe woonmagazines?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee geen kleur, ik heb eigenlijk maar een saai aardentintenhuis maar toch is het een magnifiek gezicht, een werkelijke ode aan de goede smaak, krijg veel aaaaah's en oooooh's maar dat komt mede door de indeling.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar die heeft wel iets met slangen. Die staat direct voor je deur als je een blije fant-behangetje vindt.
Hooglans zwart en grijsquote:
Ik voor de koelkast.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik krijg altijd complimenten voor de keuken
Ik heb serieus in m'n voortuin gekekenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of ze hebben het daadwerkelijk gewoon uit het busje getyft
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou wel een knipoog van Haags Grapsterhaus willen hoor
je vergeet een @quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou wel een knipoog van Haags Grapsterhaus willen hoor
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb serieus in m'n voortuin gekeken
Hoe waren de Zwitsers in de oorlog ook al weer?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ballie snapt dat gewoon niet omdat ze die nooit in het echt heeft gezienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:47 schreef Modus het volgende:
Bals lunchJezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yepquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staat je huis ook in een van die hippe woonmagazines?
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
2 schattige pinguins met winterkleding aan in de sneeuw. Maar heb voor elk seizoen een andere
Wie?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is die Volendamse homo vriend van Jan ook bij je langsgeweest?
met geluidseffect enzo?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
2 schattige pinguins met winterkleding aan in de sneeuw. Maar heb voor elk seizoen een andere
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:47 schreef Modus het volgende:
Bals lunchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook, en sneeuw die naar beneden komt als je aanbelt. Alsof je zelf één van de pinguinnetjes bentquote:
Ik ook niet, gewoon de eerste 2 meter in de gang droogloopmat.quote:
Serieus, woon je in de Efteling of zo?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook, en sneeuw die naar beneden komt als je aanbelt. Alsof je zelf één van de pinguinnetjes bent
Nu Duitsland het heeft verlengd kunnen ze sowieso niet veel anders..quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:52 schreef bitterbal het volgende:
27 MINUTEN GELEDEN
OMT-lid ziet geen snel einde van de lockdown
Arts-microbioloog en lid van het Outbreak Management Team (OMT) Marc Bonten rekent er niet op dat de lockdown snel voorbij zal zijn. "Het reproductiegetal (R) zit op dit moment rond de 1", zei hij in Nieuwsuur. "Dat betekent dat de besmettelijkheid maar heel weinig daalt. Anders dan in het voorjaar, toen we het aantal besmettingen net zo snel zagen dalen als het eerst was gestegen. We hebben op dit moment geen alternatieven."
Het RIVM en premier Rutte lieten zich vandaag in gelijke bewoordingen uit. Het aantal positief geteste personen per 100.000 inwoners blijft met ruim 300 onverminderd hoog, terwijl dat aantal juist omlaag moet voor een versoepeling van de lockdownmaatregelen.
Bonten denkt niet dat vaccineren op korte termijn verlichting kan geven. Van de bevolking moet 30 tot 40 procent gevaccineerd zijn voordat de besmettingscijfers structureel gaan dalen, zei hij. Het zal nog maanden duren voor het zover is.
Het kabinet beslist vermoedelijk pas aan het eind van de week of de lockdown wordt verlengd. Het wachten is op een advies van het OMT over de rol van jongeren en kinderen bij de verspreiding van het virus, nu een nieuwe mutatie ervan rondgaat.
Beetje doorprikken dus
Begin nu wel bang te worden voo rmijn baanquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu Duitsland het heeft verlengd kunnen ze sowieso niet veel anders..
Of een deurbel met speaker die 'allahu akbar' roept als je er op druktquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wil een deurbel die een rood laserrondje op iemands voorhoofd richt, gevolgd door het geluid van een geweerschot.
Ja, drie meter hier.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook niet, gewoon de eerste 2 meter in de gang droogloopmat.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wil een deurbel die een rood laserrondje op iemands voorhoofd richt, gevolgd door het geluid van een geweerschot.
klinkt allemaal nog nit zo ingewikkeld ditquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of een deurbel met speaker die 'allahu akbar' roept als je er op drukt
Heb de hele dag het carnaval festival deuntje opstaan ookquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus, woon je in de Efteling of zo?
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, drie meter hier.
Bij mij is het technisch gezien ook de hal benedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Hebben ze daar iets over gezegd?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Begin nu wel bang te worden voo rmijn baan
Of gewoon hoogspanning op de bel zetten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of een deurbel met speaker die 'allahu akbar' roept als je er op drukt
Nee maar ze gingen er waarschijnlijk toch ook van uit dat het de 19e weer open zou gaan. Ik had ook moeten vragen of er iemand weg ging ofzo dat ze die vacature hadden staan.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben ze daar iets over gezegd?
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb de hele dag het carnaval festival deuntje opstaan ook
Ok even twee balpennen in mijn oren steken, brb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik houd van leedvermaak, ik ben geen sadistische psychopaatquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of gewoon hoogspanning op de bel zetten.
Het zou raar zijn als je voordeur op de eerste etage zatquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij is het technisch gezien ook de hal beneden
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb de hele dag het carnaval festival deuntje opstaan ook
Zag hier laatst op tv een reclame voor koffie, daar zat als achtergrondmuziekje de HamsterdanceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Reken op begin mei, de Britse mutatie moet hier zelfs nog beginnen met om zich heen eten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar ze gingen er waarschijnlijk toch ook van uit dat het de 19e weer open zou gaan. Ik had ook moeten vragen of er iemand weg ging ofzo dat ze die vacature hadden staan.
Hmm.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar ze gingen er waarschijnlijk toch ook van uit dat het de 19e weer open zou gaan. Ik had ook moeten vragen of er iemand weg ging ofzo dat ze die vacature hadden staan.
Dan wordt het een slecht jaar voor winkels en een goed jaar voor psychiaters.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Reken op begin mei, de Britse mutatie moet hier zelfs nog beginnen met om zich heen eten.
Anders even bellen? Want als het niet door gaat moet je natuurlijk ook de kans hebben om een andere baan aan te nemen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wnkels dicht tot begin mei geloof ik nietquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Reken op begin mei, de Britse mutatie moet hier zelfs nog beginnen met om zich heen eten.
ja als het goed is belt morgen die teamleader van de balie voor het rooster.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Anders even bellen? Want als het niet door gaat moet je natuurlijk ook de kans hebben om een andere baan aan te nemen.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het griepseizoen duurt normaal gesproken tot en met week 20.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wnkels dicht tot begin mei geloof ik niet
Ze kan hier dagelijks aan de slagquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Zullen we bal gewoon allemaal een keertje boeken voor de schoonmaak?
Ben je niet in de war met het mosselseizoen?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het griepseizoen duurt normaal gesproken tot en met week 20.
Ik lees steeds ballie ipv baliequote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als het goed is belt morgen die teamleader van de balie voor het rooster.
Dat begint wat mij betreft meteen daarna in week 21, raak uit mijn ritme zoquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met het mosselseizoen?
Every day I'm mosselin'...quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat begint wat mij betreft meteen daarna in week 21, raak uit mijn ritme zo
Er zijn het afgelopen jaar wel meer dingen geweest waarvan je vorig jaar zou hebben gezegd 'kan echt niet hoor'quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:04 schreef bitterbal het volgende:
tot mei kan echt niet hoor uitstraling
Het is toch elke dag mosselseizoen hehehequote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zijn het afgelopen jaar wel meer dingen geweest waarvan je vorig jaar zou hebben gezegd 'kan echt niet hoor'
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zijn het afgelopen jaar wel meer dingen geweest waarvan je vorig jaar zou hebben gezegd 'kan echt niet hoor'
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha mooie kerel is dat.![]()
[ afbeelding ]
Dan ben ik jarigquote:
Niet doen, daar schiet je niks mee op.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:07 schreef bitterbal het volgende:
Nu ga ik de hele nacht liggen piekeren
Maassluis zit er eenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch ook wel een plekje voor een bankenbalieballie?
Is dit een dreigementquote:
Onverwachte hoek welquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dit een dreigement
Je krijgt concurrentie ballie.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:07 schreef bitterbal het volgende:
Nu ga ik de hele nacht liggen piekeren
Ja nu heb ik ook nog de Zwitserse Garde achter me aanquote:
Ben net Henny Huismanquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben net Henny HuismanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tien minuutjes met de trein en dan vier minuten lopenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ze mooi bij jou op de bank slapen.
Dat scheelt want anders is reistijd 1.5 uur ;Pquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tien minuutjes met de trein en dan vier minuten lopen
Denk dat iedereen het wel zat is tochquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik kijk ff bewust al een tijdje geen nieuws/kranten.
Ben dat negatieve gelul spuugzat. Ze doen maar ik werk en sport en zie wel wanneer die shit storm over is.
Vier minuten op de scootert.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tien minuutjes met de trein en dan vier minuten lopen
Dat wordt pas weer nieuws kijken in 2022 vrees ikquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben dat negatieve gelul spuugzat. Ze doen maar ik werk en sport en zie wel wanneer die shit storm over is.
Maar dan heb je nu dus het nieuws over de avondklok en militaire ingreep gemistquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou de situatie valt mee maar die paniekverhalen overal komen me de strot uit.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat iedereen het wel zat is toch
WElke paniekverhalen?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou de situatie valt mee maar die paniekverhalen overal komen me de strot uit.
Gelukkig houden we je hier minutieus op de hoogtequote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zal zorgen dat ik voldoende spek in huis hebquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat scheelt want anders is reistijd 1.5 uur ;P
Tja het zal wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan heb je nu dus het nieuws over de avondklok en militaire ingreep gemist
Ben je ontslagen of wat?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja het zal wel.
De pc gaat morgen aan dan sporten en beetje netflixen.
Whats the change?
Hij weet niet eens dat overste Karremans nu premier isquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is te weinig.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal zorgen dat ik voldoende spek in huis heb
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal zorgen dat ik voldoende spek in huis heb
Hebben we die naakt uit dat Afrikaanse dorpje weten te plukken?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij weet niet eens dat overste Karremans nu premier is
Ja weet ik niet.quote:
Wel fijn dat ze vanaf volgende week de rantsoenen centraal verdelen en dat er ook blikken ananas bij zitten dit keer.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij weet niet eens dat overste Karremans nu premier is
Ik hoorde ook iets over dat het in je zaad gaat zitten en je zo superspreader kan worden. Nu gaan ze kijken of ze in de noodwet kunnen krijgen dat alle mannen verplicht een vasectomie moeten ondergaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon één van je cavia’s op verkenning sturen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik sluit me gewoon nog een tijdje op. Als een soort depressief bleek vet monster kijk ik in mei eens om de hoek of het al een beetje veilig is. Meteen blind van de zon.
Action-cam erop monteren. Meteen opgegeten door de hond van beneden.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon één van je cavia’s op verkenning sturen.
Is stamhoofd zijn nieuwe carričre na de val van Srebrenica?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben we die naakt uit dat Afrikaanse dorpje weten te plukken?
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Action-cam erop monteren. Meteen opgegeten door de hond van beneden.
Wat dat betreft ken ik wel wat superspreadersquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik hoorde ook iets over dat het in je zaad gaat zitten en je zo superspreader kan worden. Nu gaan ze kijken of ze in de noodwet kunnen krijgen dat alle mannen verplicht een vasectomie moeten ondergaan.
Heb je dan dus ook gemist.....
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:17 schreef CherryLips het volgende:
Voordeel is wel dat BB ons langer kan entertainen.
Wel even een cobra met afstandsontsteker er op vast plakken, ben je daarna ook gelijk van die hond af en kun je weer eens wat vlees eten in deze barre tijdenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Action-cam erop monteren. Meteen opgegeten door de hond van beneden.
Ik heb hoerig gestream-slet net....quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:17 schreef CherryLips het volgende:
Voordeel is wel dat BB ons langer kan entertainen.
Ja hoe werkt dat allemaal? En wordt er ook nog elke dag iets uitgezonden? Ik wilde het gaan volgen maar er komt nog weinig van terecht.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb hoerig gestream-slet net....
nou ja zonder grap moet wel gaan werken nu.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stream aan en gaan klussen. Doen wij wel een bijdrage via ideal.
Nee niet de corgi en de teckel!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel even een cobra met afstandsontsteker er op vast plakken, ben je daarna ook gelijk van die hond af en kun je weer eens wat vlees eten in deze barre tijden
Doe als die gast van GTST.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja zonder grap moet wel gaan werken nu.
Wat moet ik dan doen?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doe als die gast van GTST.
(Ja sorry dat hoorde ik Jo van Egmond zeggen op 538)
Ik heb videoland, dan kan je gewoon 24/7 2 streams kijken. Volgens mij valt er ook iets te zien op Belgische websites (geen idee of dat gratis of betaald is)quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hoe werkt dat allemaal? En wordt er ook nog elke dag iets uitgezonden? Ik wilde het gaan volgen maar er komt nog weinig van terecht.
Kerel beneden op de bank met IPad en jij kronkelend met aardbeienjam op de zolderkamer?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb hoerig gestream-slet net....
Is inderdaad wel een beetje mager qua hoeveelheid, kun je net een portie babi pangang van maken met moeite.quote:
Binnenshuis krijgen ze niet genoeg lucht omdat ze zo vervormd zijn dus vandaar de tuineisquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:21 schreef CherryLips het volgende:
Er zit weer een mops in het asiel maar ze plaatsen hem alleen bij mensen met een tuin
Ow ik ga niet nog een streamingdienst erbij nemen dus dan is het jammer.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb videoland, dan kan je gewoon 24/7 2 streams kijken. Volgens mij valt er ook iets te zien op Belgische websites (geen idee of dat gratis of betaald is)
Tv uitzendingen ben ik nooit fan van geweest dus kijk ik eigenlijk nooit.
Ik weet het niet precies. Maar is lekker binnen en je hebt alleen een webcam nodig.quote:
Misschien valt het allemaal wel mee.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja zonder grap moet wel gaan werken nu.
Duimen!!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien valt het allemaal wel mee.
is dat alles?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies. Maar is lekker binnen en je hebt alleen een webcam nodig.
Zuurstofflesje op zijn rug hangen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Binnenshuis krijgen ze niet genoeg lucht omdat ze zo vervormd zijn dus vandaar de tuineis
zullen die pootjes vast ook niet trekkenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zuurstofflesje op zijn rug hangen.
Oh daar kan je naakt content ofzo plaatsen toch?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
OnlyFans![]()
verder weet ik er natuurlijk niks vanaf.....
Free-range vlees verkoopt beter.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:21 schreef CherryLips het volgende:
Er zit weer een mops in het asiel maar ze plaatsen hem alleen bij mensen met een tuin
OnlyFansquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kerel beneden op de bank met IPad en jij kronkelend met aardbeienjam op de zolderkamer?
Gaatje in prikken dan vliegt hij door de atmosfeer heen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zuurstofflesje op zijn rug hangen.
Een naakte bitterbal is toch gewoon een drep aan ragout?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh daar kan je naakt content ofzo plaatsen toch?
Heb je al genoeg centjes binnen dat je een box hoger mag bij de belastingdienst?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
OnlyFans![]()
Zijn management vond het minder leuk. Maar hij moet geld verdienen om coke te kopen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
OnlyFans![]()
Ja lijkt mij ook niksquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een naakte bitterbal is toch gewoon een drep aan ragout?
Schijnt.... mensen moeten je betalen zodat ze vriend met je kunnen zijn in ruil voor interessante content.... wat dat dan ook maar kan zijn/ voor iemand interessant is.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh daar kan je naakt content ofzo plaatsen toch?
Laatste stuiptrekking van Trumpje.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:24 schreef bitterbal het volgende:
Hier had viruswappie het over
https://nos.nl/artikel/23(...)e-vreest-geweld.html
En daar is de nieuwe burgeroorlog.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:24 schreef bitterbal het volgende:
Hier had viruswappie het over
https://nos.nl/artikel/23(...)e-vreest-geweld.html
Box 2 'genotsrechten'quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je al genoeg centjes binnen dat je een box hoger mag bij de belastingdienst?
Hij schijnt dit al wel wekenlang aan het voorbereiden te zijn geweest, daarom is het zo stil ook rond hem de laatste tijd.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En daar is de nieuwe burgeroorlog.
Ik kan mij wel soort van voorstellen dat 'makkelijk geld verdienen' daarin lonkt als het je verder toch niet zo veel boeit om op camera wat handelingen te verrichten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn management vond het minder leuk. Maar hij moet geld verdienen om coke te kopen.
Kan toch niet anders dat hij de dag na/van inauguratie van Biden opgepakt wordt / het eerste beste vliegtuig naar het buitenland pakt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij schijnt dit al wel wekenlang aan het voorbereiden te zijn geweest, daarom is het zo stil ook rond hem de laatste tijd.
De weg terug naar de bovenwereld is alleen wat lastiger en harder.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik kan mij wel soort van voorstellen dat 'makkelijk geld verdienen' daarin lonkt als het je verder toch niet zo veel boeit om op camera wat handelingen te verrichten.
Ja die geruchten gaan er wel ja maar aan de andere kant staat de helft van het land electoraal en ideologisch achter hem dus ik denk niet dat ze justitieel echt alles uit de kast durven halen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kan toch niet anders dat hij de dag na/van inauguratie van Biden opgepakt wordt / het eerste beste vliegtuig naar het buitenland pakt.
Komt ie dan vanzelf wel achter (lijkt mij dat je wel enigszins kan nadenken hoe dat werkt).quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De weg terug naar de bovenwereld is alleen wat lastiger en harder.
Gaat dit nog steeds over doedelmans?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die geruchten gaan er wel ja maar aan de andere kant staat de helft van het land electoraal en ideologisch achter hem dus ik denk niet dat ze justitieel echt alles uit de kast durven halen.
Mijn lelijkste neefje zei ooit op TV, ik ben Bobbie en neuken is mijn hobby.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Komt ie dan vanzelf wel achter (lijkt mij dat je wel enigszins kan nadenken hoe dat werkt).
Hij kan altijd nog net als Bobbie een haakboekje uitbrengen ofzo
Bananenrepubliek....quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die geruchten gaan er wel ja maar aan de andere kant staat de helft van het land electoraal en ideologisch achter hem dus ik denk niet dat ze justitieel echt alles uit de kast durven halen.
The Donald.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gaat dit nog steeds over doedelmans?
Like a rat on a sinking ship.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
https://www.theguardian.c(...)lane-flight-scotland
Of snel gaan top sporten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:44 schreef CherryLips het volgende:
Topsporters willen ook sneller gevaccineerd worden.
Weet je, prima. Ik blijf wel thuis tot het einde der tijden.
ah, goedzoquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
wat moet er nog meer dicht dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)nkels-mogelijk-dicht
Het wordt steeds gezelliger.
ik ook wel.. enige wat ik lees is dat een huisarts ofzo die indicatie kan geven.. maar voor de. rest weinig info over kunnen vinden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 00:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vraag me af wanneer je in de groepen met medische indicatie zit.
Ik weet meestal na 5 minuten wakker zijn al niet meer wat ik gedroomd hebquote:
gelijk opschrijven/intypenquote:Op woensdag 6 januari 2021 07:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet meestal na 5 minuten wakker zijn al niet meer wat ik gedroomd heb
Eerste droom was dat mensen het land uit werden gesmokkeld. Was als een film want zelf deed ik niet mee. En welk land en waarom weet ik ook niet, maar het was een heel ingewikkeld plan via vliegvelden en helikopters en spullen in kluisjes.quote:
neh, volgende nacht nieuwe ronde, nieuwe kansenquote:
wow dat moet ik kunnen verbeteren vandaag (9 posts)quote:Op woensdag 6 januari 2021 07:57 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 05-01-2021
nr / aantal posts / gebruiker
01 146 bitterbal
02 116 FranticDJ
03 111 Dr_Flash
04 097 Budapestenaar
05 089 LTVDK
06 084 CherryLips
07 074 UitStraling
08 065 gianni61
09 059 kwiwi
09 059 IJsdraakje
11 040 Citizen.Erased
12 037 Lospedrosa
13 036 Karzai
14 024 Amarantha
15 021 crv
16 012 Haags
16 012 Ygritte
18 011 Bomenverzameling
19 010 DaMart
20 009 liesje1979
20 009 Koen66
22 007 EttovanBelgie
23 006 Pheno
24 004 DerRabbit
25 003 witwitwit
25 003 mschol
27 002 Joyce-43
27 002 Modus
klik hier voor meer stats
Ik zou niet weten hoeveel geld Dre heeft, maar 2 miljoen per maand lijkt me toch best veelquote:Op woensdag 6 januari 2021 08:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lees net dat de ex-vrouw van Dr. Dre bijna 2 miljoen aan alimentatie wil krijgen per maand
Vrouwenquote:Op woensdag 6 januari 2021 08:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lees net dat de ex-vrouw van Dr. Dre bijna 2 miljoen aan alimentatie wil krijgen per maand
was die niet al jaren dood, Dr Drequote:Op woensdag 6 januari 2021 08:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
ahnee ik weet het alweer waarom ik dat denk, dat zingt Eminem in een nummerquote:
"Nothing you idiot, Dr. Dre's DEAD"quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahnee ik weet het alweer waarom ik dat denk, dat zingt Eminem in een nummer
quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh![]()
het schemert nog even, maar het daglicht is alweer 1:40 langer dan gisteren en al bijna een kwartier langer dan op de kortste dag
![]()
Vroeger hingen kerstbomen aan het plafond. Dit gebruik stamt nog uit de tijd dat groene twijgen opgehangen weren om boze geesten te verdrijven.
Ik zie het aan je UIquote:
Je moet altijd hoog inzetten.quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoeveel geld Dre heeft, maar 2 miljoen per maand lijkt me toch best veel
Ik heb er nog wel wat in de aanbieding maar ze zijn wel een beetje verwend en high maintenance.quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Rijke vrouw zoeken is zo slecht nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |