Als je hem smorgens aan zet en rond 12 af zet dan blijft het toch wel warm genoeg in huis..?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij komt vanaf 12. geen idee hoe laat. Zit ik hier al die tijd te bibberen
ja dat kan ik idd wel doenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je hem smorgens aan zet en rond 12 af zet dan blijft het toch wel warm genoeg in huis..?
deze zit wel in je top 5 van van domste posts van de dagquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar niet in de winter komen koekoekZe komen zeker "tussen 8 en 21 uur"?
Wie van die kerels zou UitStraling zijn??quote:
Grootmeester Gianni spreektquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deze zit wel in je top 5 van van domste posts van de dag
Diegene achter de camera die de overige pizza's aan het opeten isquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wie van die kerels zou UitStraling zijn??
En knielen gofferdomme!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Grootmeester Gianni spreektAllemaal aan de kant mensen
Die lamp was ook het eerste dat me opviel jaquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:10 schreef bitterbal het volgende:
Leuke hont ook. en de lamp die ltvk wil hebben zie ik ook
quote:
* komt je even warm wrijvenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij komt vanaf 12. geen idee hoe laat. Zit ik hier al die tijd te bibberen
quote:
quote:Nederlandse (17) opgepakt in Zwitserland na breken quarantaineplicht
Een Nederlands meisje van 17 jaar dat positief was getest op het coronavirus is dinsdag in Zwitserland opgepakt, omdat ze de haar opgelegde quarantaine ontvluchtte. Ze stond op het punt naar Nederland te vliegen met een negatieve nepcoronatest, meldt de politie. De tiener werd opgepakt in Zürich kort voordat ze aan boord wilde gaan. Ze gaf toe toe dat ze op het vliegveld de nepcoronatest had overhandigd.
De jonge vrouw was positief getest in het kanton Wallis, waar veel kan worden geskied. De autoriteiten hadden haar bevolen in quarantaine te gaan, maar toen ze merkten dat ze was vertrokken, brachten ze de politie op de hoogte. Tegen de jonge vrouw is een strafzaak geopend wegens het overtreden van de coronawetgeving en het vervalsen van documenten. Ze is met een ambulance teruggebracht naar Wallis.
Schweizquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:51 schreef mschol het volgende:
zat @:kwiwi nou in zwitserland of oostenrijk?
ben benieuwd wat de straffen in zwitserland zijn:
[..]
En die ene review is van jou?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:54 schreef FranticDJ het volgende:
Goeie reviews heeft dat red je pakketje wel eigenlijk
1,1/10
Kutkind.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:51 schreef mschol het volgende:
zat @:kwiwi nou in zwitserland of oostenrijk?
ben benieuwd wat de straffen in zwitserland zijn:
[..]
Deze post is waardeloos zonder fotos losquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Poah beeldje hoor nu die hangt.
Mooi een film drop
Je kan vanaf een foto nooit het beeld checken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Deze post is waardeloos zonder fotos los
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |