Dan kom je dus bij de warme delen. Normaal wordt de brander wel uit elkaar gehaald.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gewoon zon check.
Toch alleen voorkant er af
Ik zie alleen maa al die pizza'squote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij heel ergens anders zin in dan in Pizza...
ja hij komt vanaf 12. geen idee hoe laat. Zit ik hier al die tijd te bibberenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan kom je dus bij de warme delen. Normaal wordt de brander wel uit elkaar gehaald.
Dus liefst uit, maar goed, die mensen zijn het ook wel gewend dat het warm is, dus ik neem aan dat ze ook wel handschoenen dragen
Dan moeten ze maar niet in de winter komen koekoekquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan kom je dus bij de warme delen. Normaal wordt de brander wel uit elkaar gehaald.
Dus liefst uit, maar goed, die mensen zijn het ook wel gewend dat het warm is, dus ik neem aan dat ze ook wel handschoenen dragen
Als je hem smorgens aan zet en rond 12 af zet dan blijft het toch wel warm genoeg in huis..?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij komt vanaf 12. geen idee hoe laat. Zit ik hier al die tijd te bibberen
ja dat kan ik idd wel doenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je hem smorgens aan zet en rond 12 af zet dan blijft het toch wel warm genoeg in huis..?
deze zit wel in je top 5 van van domste posts van de dagquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar niet in de winter komen koekoekZe komen zeker "tussen 8 en 21 uur"?
Wie van die kerels zou UitStraling zijn??quote:
Grootmeester Gianni spreektquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deze zit wel in je top 5 van van domste posts van de dag
Diegene achter de camera die de overige pizza's aan het opeten isquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wie van die kerels zou UitStraling zijn??
En knielen gofferdomme!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Grootmeester Gianni spreektAllemaal aan de kant mensen
Die lamp was ook het eerste dat me opviel jaquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:10 schreef bitterbal het volgende:
Leuke hont ook. en de lamp die ltvk wil hebben zie ik ook
quote:
* komt je even warm wrijvenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij komt vanaf 12. geen idee hoe laat. Zit ik hier al die tijd te bibberen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |