Wie gaat er wonen dan ltvdk?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon hier op FOK! plaatsen als de enige echte Casa Bitterbal en ¤10.000,- per maand vragen
Gewoon een of ander vies mannetje ofzo?quote:
Das echt schofterig, hoe ze die polen soms huisvesten. Hier in den haag schijnen er redelijk wat wijken te zijn waar het helemaal mis isquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:41 schreef Karzai het volgende:
Caravan kopen en in het westland zetten, paar polen erin
Vragen kan altijdquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon hier op FOK! plaatsen als de enige echte Casa Bitterbal en ¤10.000,- per maand vragen
Livestream 40 jaar Jeugdjournaal.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:47 schreef Karzai het volgende:
Of zal ik eerst naar dat lhabtqut programma M kijken?
Dat vind ik dus helemaal niks.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:47 schreef Karzai het volgende:
Of zal ik eerst naar dat lhabtqut programma M kijken?
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een of ander vies mannetje ofzo?
Ben benieuwd wanneer de live recap van 28 Days Later gaat beginnenquote:
Had ik laatst niet gedaan. Niet eens aan gedacht. Kan ie anders zelf wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:59 schreef bitterbal het volgende:
Moet de verwarning eigenlijk uit als de cv man komt controleren?
liefst wel, zodat hij zn klauwen niet verbrand als die hem uit elkaar haaltquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:59 schreef bitterbal het volgende:
Moet de verwarning eigenlijk uit als de cv man komt controleren?
Hij hoeft nie uit elkaarquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
liefst wel, zodat hij zn klauwen niet verbrand als die hem uit elkaar haalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |