trek je broek maar weer op danquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR
[ afbeelding ]
snackbelastingquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:10 schreef bitterbal het volgende:
woz aanslag
vuil belasting
rioolbelasting
waterschapsbelasting
welke mis ik nog?
Gebruik je die nog dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind OV erger.Gelukkig heb ik een abonnement voor de trein waar de prijs nog van vast staat tot de zomer.
en Tuintegeltax. Gaat er ook vanzelf wel een keer komen.quote:
Wilde geen punt maken, is slechts een constateringquote:
komt goedquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wilde geen punt maken, is slechts een constatering
Wel ¤1000 per maand in het handje na aftrek kosten betaal je dan nog belasting? Denk gewoon inkomsten belasting?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
komt goed![]()
Naast huur, energie, water en soms servicekosten betalen huurders ook lokale belastingen. Afvalstoffenheffing, waterschapsbelasting, en in een aantal gemeenten rioolheffing. Maar niet in alle gemeenten evenveel.
Wat?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was ¤1000 per maand in het handje na aftrek kosten betaal je dan nog belasting? Denk gewoon inkomsten belasting?
Krankzinnigquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:23 schreef bitterbal het volgende:
Opbrengsten uit verhuur betaal je geen belasting over
Uw 2e woning hoort bij uw box 3-vermogen. U betaalt belasting over uw vermogen volgens de regels die daarvoor gelden. Als u uw 2e woning verhuurt, hoeft u de inkomsten uit de verhuur niet op te geven.
nou ja normaal gesproken heb je al overdrachtsbelasting betaald bij het verkrijgen van de woning en dan betaal je elk jaar woz belasting plus je betaald belasting over de waarde van 2e woning in box 3.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
KrankzinnigJe betaalt over zowat elke scheet belasting, maar over huur niet. Wauw.
Ah ja dat zou op zich wel genoeg moeten zijn. Maar toch, flinke inkomsten die niet onder inkomstenbelasting vallen. Tofquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja normaal gesproken heb je al overdrachtsbelasting betaald bij het verkrijgen van de woning en dan betaal je elk jaar woz belasting plus je betaald belasting over de waarde van 2e woning in box 3.
Gewoon ¤3500,- huur per maand vragen en achterover leunenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah ja dat zou op zich wel genoeg moeten zijn. Maar toch, flinke inkomsten die niet onder inkomstenbelasting vallen. Tof
Kan best. Den Haag zit toch vol met expats. Die betalen alles wat het kost.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon ¤3500,- huur per maand vragen en achterover leunen
Expat markt is nu opgedroogd. Ken een meisje en zij verhuurde altijd aan expats. Maar sinds covid geen expat meer. Huur verlaagd van 2000 naar 1250 geloof ik.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan best. Den Haag zit toch vol met expats. Die betalen alles wat het kost.
Oh jammerquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Expat markt is nu opgedroogd. Ken een meisje en zij verhuurde altijd aan expats. Maar sinds covid geen expat meer. Huur verlaagd van 2000 naar 1250 geloof ik.
Maar kan voor deze woning niet zoveel vragen.
Gewoon hier op FOK! plaatsen als de enige echte Casa Bitterbal en ¤10.000,- per maand vragenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Expat markt is nu opgedroogd. Ken een meisje en zij verhuurde altijd aan expats. Maar sinds covid geen expat meer. Huur verlaagd van 2000 naar 1250 geloof ik.
Maar kan voor deze woning niet zoveel vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |