Hebben ze daar iets over gezegd?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Begin nu wel bang te worden voo rmijn baan
Of gewoon hoogspanning op de bel zetten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of een deurbel met speaker die 'allahu akbar' roept als je er op drukt
Nee maar ze gingen er waarschijnlijk toch ook van uit dat het de 19e weer open zou gaan. Ik had ook moeten vragen of er iemand weg ging ofzo dat ze die vacature hadden staan.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben ze daar iets over gezegd?
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb de hele dag het carnaval festival deuntje opstaan ook
Ok even twee balpennen in mijn oren steken, brb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat maar waaien
Ik houd van leedvermaak, ik ben geen sadistische psychopaatquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of gewoon hoogspanning op de bel zetten.
Het zou raar zijn als je voordeur op de eerste etage zatquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij is het technisch gezien ook de hal beneden
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb de hele dag het carnaval festival deuntje opstaan ook
Zag hier laatst op tv een reclame voor koffie, daar zat als achtergrondmuziekje de HamsterdanceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Reken op begin mei, de Britse mutatie moet hier zelfs nog beginnen met om zich heen eten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar ze gingen er waarschijnlijk toch ook van uit dat het de 19e weer open zou gaan. Ik had ook moeten vragen of er iemand weg ging ofzo dat ze die vacature hadden staan.
Hmm.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar ze gingen er waarschijnlijk toch ook van uit dat het de 19e weer open zou gaan. Ik had ook moeten vragen of er iemand weg ging ofzo dat ze die vacature hadden staan.
Dan wordt het een slecht jaar voor winkels en een goed jaar voor psychiaters.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Reken op begin mei, de Britse mutatie moet hier zelfs nog beginnen met om zich heen eten.
Anders even bellen? Want als het niet door gaat moet je natuurlijk ook de kans hebben om een andere baan aan te nemen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wnkels dicht tot begin mei geloof ik nietquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Reken op begin mei, de Britse mutatie moet hier zelfs nog beginnen met om zich heen eten.
ja als het goed is belt morgen die teamleader van de balie voor het rooster.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Anders even bellen? Want als het niet door gaat moet je natuurlijk ook de kans hebben om een andere baan aan te nemen.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het griepseizoen duurt normaal gesproken tot en met week 20.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wnkels dicht tot begin mei geloof ik niet
Ze kan hier dagelijks aan de slagquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Zullen we bal gewoon allemaal een keertje boeken voor de schoonmaak?
Ben je niet in de war met het mosselseizoen?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het griepseizoen duurt normaal gesproken tot en met week 20.
Ik lees steeds ballie ipv baliequote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als het goed is belt morgen die teamleader van de balie voor het rooster.
Dat begint wat mij betreft meteen daarna in week 21, raak uit mijn ritme zoquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met het mosselseizoen?
Every day I'm mosselin'...quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat begint wat mij betreft meteen daarna in week 21, raak uit mijn ritme zo
Er zijn het afgelopen jaar wel meer dingen geweest waarvan je vorig jaar zou hebben gezegd 'kan echt niet hoor'quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:04 schreef bitterbal het volgende:
tot mei kan echt niet hoor uitstraling
Het is toch elke dag mosselseizoen hehehequote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zijn het afgelopen jaar wel meer dingen geweest waarvan je vorig jaar zou hebben gezegd 'kan echt niet hoor'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |