SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja, nou. hou ze maar lekker.
mijn anjer blieft alleen die fluffy zachte.
Huehuequote:
Ja sorry, was even met andere dingen bezig.quote:
Ik zit te multitasken.quote:
Sjaak Afhaakquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sorry, was even met andere dingen bezig.
Paulien Laathetnietzienquote:
Stel je even aan of zo zegquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:53 schreef FranticDJ het volgende:
Kan je net zo goed over een grind tegel gaan rijden
Ja dat soort grappen heb ik laatst ook al in de hens gestoken..quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:58 schreef LTVDK het volgende:
Was even een stapel post aan het opruimen die ik schijnbaar al jaren niet had aangeraakt. Waren voornamelijk papieren uit de tijd van mijn verhuizing met notaris en bank dingen en welkomstboodschappen van de ziggo en andere zaken. Zat ook nog wat écht oude meuk bij die ik destijds met de verhuizing heb meegenomen, belastingaanslagen van 2006 en pensioenoverzichten van 2009 en zulk soort dingen
Ja dacht dat ik dat laatst allemaal al had opgeruimd, maar toen keek ik in een lade van de salontafel en zag ik dat daar ook nog wel het nodig lagquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja dat soort grappen heb ik laatst ook al in de hens gestoken..
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dacht dat ik dat laatst allemaal al had opgeruimd, maar toen keek ik in een lade van de salontafel en zag ik dat daar ook nog wel het nodig lag
Ik heb niet voor niets een creatief vak gekozenquote:
Zin om een appartementje te schilderen, creatieveling?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niets een creatief vak gekozen
Alleen als ik ook de kleur mag uitkiezenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zin om een appartementje te schilderen, creatieveling?
RAL 9010 puddingbuks wit. Staat al 30 liter gereedquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen als ik ook de kleur mag uitkiezen
Dat hoort alleen op plafonds en muren aan de raamkantquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
RAL 9010 puddingbuks wit. Staat al 30 liter gereed
Overal op de muren. er zit ziekenhuiswit op het plafond waar ik niks mee ga doenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat hoort alleen op plafonds en muren aan de raamkant
Frannie zijn aars is nogal kieskeurig aangelegdquote:
Ja dat snap ik wel als het voor zo'n korte periode is, maar zou toch nog wel een beetje kleur er in doen hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Overal op de muren. er zit ziekenhuiswit op het plafond waar ik niks mee ga doen
Ik ga de muren 1x sauzen en niks aan de muren ophangen zodat ik over 2 jaar geen gaatjes moet vullen
Doe ik met oa gordijnen, planten en mn meubels enzo alquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel als het voor zo'n korte periode is, maar zou toch nog wel een beetje kleur er in doen hoor.
Ja die foto heb je al vaak genoeg gepostquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Doe ik met oa gordijnen, planten en mn meubels enzo al
Heb ik nu ook. Behalve op de slaapkamer. Daar slaap ik in een bos
Mja ideeën zat op dat vlak hoor. Maar goed, dit huis gekocht en verbouwd met oog op verkoop en die huurhut gaat 'm ook niet worden om escapades mee uit te halen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die foto heb je al vaak genoeg gepostIk heb gewoon in elke kamer een kleur op de muur
Nee dat snap ik, anders heb je straks nog het gezeik dat je bij vertrek alle gekleurde muren weer wit moet gaan vervenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja ideeën zat op dat vlak hoor. Maar goed, dit huis gekocht en verbouwd met oog op verkoop en die huurhut gaat 'm ook niet worden om escapades mee uit te halen.
Muren zijn bij mij wit en kleur haal ik wel uit accessoires. Plus ook geen zin om te schilderen als ik hier weer vertrek.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die foto heb je al vaak genoeg gepostIk heb gewoon in elke kamer een kleur op de muur
Terwijl 1 muur nu mintgroen is met een rare richel erin van slecht stucwerk.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, anders heb je straks nog het gezeik dat je bij vertrek alle gekleurde muren weer wit moet gaan verven
daarom gaat die gewoon apart in de 60 graden wasquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:13 schreef CherryLips het volgende:
Dat je je bed verschoont en twee wasbollen en ondergoed tegenkomt in de hoes.
Oh dat vind ik niet per definitie, kleur kan ook subtiel ipv hard.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind muren met kleurtjes trouwens zelden mooi, maar dat is persoonlijk.
Harde kleuren vind ik sowieso niks op een muur. Maar zachte tinten dus ook nietquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh dat vind ik niet per definitie, kleur kan ook subtiel ipv hard.
Ben zelf dan weer geen liefhebber van hele grote muren met van die drukke behangmotiefjes.
Bij Buda thuisquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Harde kleuren vind ik sowieso niks op een muur. Maar zachte tinten dus ook nietCrčmewit vind ik eigenlijk wel gek genoeg
Mja wat six en seven in K&W bv hebben. deur en plafond enzo in 1 kleur met witte muren, vind ik heel gaafquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Harde kleuren vind ik sowieso niks op een muur. Maar zachte tinten dus ook nietCrčmewit vind ik eigenlijk wel gek genoeg
Metaalbehang of slangenleerbehangquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:
Klinkt als een zigeunerkeetquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Metaalbehang of slangenleerbehang
De straf hier is een boete van 9500 euro voor het niet in quarantaine blijven. En laatst was er een meisje dat uitging terwijl ze covid had, die heeft daar bovenop volgens mij nog een flinke straf gekregen voor het in gevaar brengen van de volksgezondheid o.i.d. De straffen zijn hier niet mals dus..quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:51 schreef mschol het volgende:
zat @:kwiwi nou in zwitserland of oostenrijk?
ben benieuwd wat de straffen in zwitserland zijn:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |