SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja, nou. hou ze maar lekker.
mijn anjer blieft alleen die fluffy zachte.
Huehuequote:
Ja sorry, was even met andere dingen bezig.quote:
Ik zit te multitasken.quote:
Sjaak Afhaakquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sorry, was even met andere dingen bezig.
Paulien Laathetnietzienquote:
Stel je even aan of zo zegquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:53 schreef FranticDJ het volgende:
Kan je net zo goed over een grind tegel gaan rijden
Ja dat soort grappen heb ik laatst ook al in de hens gestoken..quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:58 schreef LTVDK het volgende:
Was even een stapel post aan het opruimen die ik schijnbaar al jaren niet had aangeraakt. Waren voornamelijk papieren uit de tijd van mijn verhuizing met notaris en bank dingen en welkomstboodschappen van de ziggo en andere zaken. Zat ook nog wat écht oude meuk bij die ik destijds met de verhuizing heb meegenomen, belastingaanslagen van 2006 en pensioenoverzichten van 2009 en zulk soort dingen
Ja dacht dat ik dat laatst allemaal al had opgeruimd, maar toen keek ik in een lade van de salontafel en zag ik dat daar ook nog wel het nodig lagquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja dat soort grappen heb ik laatst ook al in de hens gestoken..
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dacht dat ik dat laatst allemaal al had opgeruimd, maar toen keek ik in een lade van de salontafel en zag ik dat daar ook nog wel het nodig lag
Ik heb niet voor niets een creatief vak gekozenquote:
Zin om een appartementje te schilderen, creatieveling?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niets een creatief vak gekozen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |