Ja hoe werkt dat allemaal? En wordt er ook nog elke dag iets uitgezonden? Ik wilde het gaan volgen maar er komt nog weinig van terecht.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb hoerig gestream-slet net....
nou ja zonder grap moet wel gaan werken nu.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stream aan en gaan klussen. Doen wij wel een bijdrage via ideal.
Nee niet de corgi en de teckel!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel even een cobra met afstandsontsteker er op vast plakken, ben je daarna ook gelijk van die hond af en kun je weer eens wat vlees eten in deze barre tijden
Doe als die gast van GTST.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja zonder grap moet wel gaan werken nu.
Wat moet ik dan doen?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doe als die gast van GTST.
(Ja sorry dat hoorde ik Jo van Egmond zeggen op 538)
Ik heb videoland, dan kan je gewoon 24/7 2 streams kijken. Volgens mij valt er ook iets te zien op Belgische websites (geen idee of dat gratis of betaald is)quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hoe werkt dat allemaal? En wordt er ook nog elke dag iets uitgezonden? Ik wilde het gaan volgen maar er komt nog weinig van terecht.
Kerel beneden op de bank met IPad en jij kronkelend met aardbeienjam op de zolderkamer?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb hoerig gestream-slet net....
Is inderdaad wel een beetje mager qua hoeveelheid, kun je net een portie babi pangang van maken met moeite.quote:
Binnenshuis krijgen ze niet genoeg lucht omdat ze zo vervormd zijn dus vandaar de tuineisquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:21 schreef CherryLips het volgende:
Er zit weer een mops in het asiel maar ze plaatsen hem alleen bij mensen met een tuin
Ow ik ga niet nog een streamingdienst erbij nemen dus dan is het jammer.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb videoland, dan kan je gewoon 24/7 2 streams kijken. Volgens mij valt er ook iets te zien op Belgische websites (geen idee of dat gratis of betaald is)
Tv uitzendingen ben ik nooit fan van geweest dus kijk ik eigenlijk nooit.
Ik weet het niet precies. Maar is lekker binnen en je hebt alleen een webcam nodig.quote:
Misschien valt het allemaal wel mee.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja zonder grap moet wel gaan werken nu.
Duimen!!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien valt het allemaal wel mee.
is dat alles?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies. Maar is lekker binnen en je hebt alleen een webcam nodig.
Zuurstofflesje op zijn rug hangen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Binnenshuis krijgen ze niet genoeg lucht omdat ze zo vervormd zijn dus vandaar de tuineis
zullen die pootjes vast ook niet trekkenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zuurstofflesje op zijn rug hangen.
Oh daar kan je naakt content ofzo plaatsen toch?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
OnlyFans![]()
verder weet ik er natuurlijk niks vanaf.....
Free-range vlees verkoopt beter.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:21 schreef CherryLips het volgende:
Er zit weer een mops in het asiel maar ze plaatsen hem alleen bij mensen met een tuin
OnlyFansquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kerel beneden op de bank met IPad en jij kronkelend met aardbeienjam op de zolderkamer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |