Hij weet niet eens dat overste Karremans nu premier isquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan heb je nu dus het nieuws over de avondklok en militaire ingreep gemist
Dat is te weinig.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal zorgen dat ik voldoende spek in huis heb
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal zorgen dat ik voldoende spek in huis heb
Hebben we die naakt uit dat Afrikaanse dorpje weten te plukken?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij weet niet eens dat overste Karremans nu premier is
Ja weet ik niet.quote:
quote:
Wel fijn dat ze vanaf volgende week de rantsoenen centraal verdelen en dat er ook blikken ananas bij zitten dit keer.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij weet niet eens dat overste Karremans nu premier is
Ik hoorde ook iets over dat het in je zaad gaat zitten en je zo superspreader kan worden. Nu gaan ze kijken of ze in de noodwet kunnen krijgen dat alle mannen verplicht een vasectomie moeten ondergaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan heb je nu dus het nieuws over de avondklok en militaire ingreep gemist
Gewoon één van je cavia’s op verkenning sturen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik sluit me gewoon nog een tijdje op. Als een soort depressief bleek vet monster kijk ik in mei eens om de hoek of het al een beetje veilig is. Meteen blind van de zon.
Action-cam erop monteren. Meteen opgegeten door de hond van beneden.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon één van je cavia’s op verkenning sturen.
Is stamhoofd zijn nieuwe carrière na de val van Srebrenica?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben we die naakt uit dat Afrikaanse dorpje weten te plukken?
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Action-cam erop monteren. Meteen opgegeten door de hond van beneden.
Wat dat betreft ken ik wel wat superspreadersquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik hoorde ook iets over dat het in je zaad gaat zitten en je zo superspreader kan worden. Nu gaan ze kijken of ze in de noodwet kunnen krijgen dat alle mannen verplicht een vasectomie moeten ondergaan.
Heb je dan dus ook gemist.....
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:17 schreef CherryLips het volgende:
Voordeel is wel dat BB ons langer kan entertainen.
Wel even een cobra met afstandsontsteker er op vast plakken, ben je daarna ook gelijk van die hond af en kun je weer eens wat vlees eten in deze barre tijdenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Action-cam erop monteren. Meteen opgegeten door de hond van beneden.
Ik heb hoerig gestream-slet net....quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:17 schreef CherryLips het volgende:
Voordeel is wel dat BB ons langer kan entertainen.
Ja hoe werkt dat allemaal? En wordt er ook nog elke dag iets uitgezonden? Ik wilde het gaan volgen maar er komt nog weinig van terecht.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb hoerig gestream-slet net....
nou ja zonder grap moet wel gaan werken nu.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stream aan en gaan klussen. Doen wij wel een bijdrage via ideal.
Nee niet de corgi en de teckel!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel even een cobra met afstandsontsteker er op vast plakken, ben je daarna ook gelijk van die hond af en kun je weer eens wat vlees eten in deze barre tijden
Doe als die gast van GTST.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja zonder grap moet wel gaan werken nu.
Wat moet ik dan doen?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doe als die gast van GTST.
(Ja sorry dat hoorde ik Jo van Egmond zeggen op 538)
Ik heb videoland, dan kan je gewoon 24/7 2 streams kijken. Volgens mij valt er ook iets te zien op Belgische websites (geen idee of dat gratis of betaald is)quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hoe werkt dat allemaal? En wordt er ook nog elke dag iets uitgezonden? Ik wilde het gaan volgen maar er komt nog weinig van terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |