Bal vindt dat misschien wel wat, zo’n anaconda op je muur.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik sta bekend om mijn goede smaack
Ow damn, dat is duurquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De straf hier is een boete van 9500 euro voor het niet in quarantaine blijven. En laatst was er een meisje dat uitging terwijl ze covid had, die heeft daar bovenop volgens mij nog een flinke straf gekregen voor het in gevaar brengen van de volksgezondheid o.i.d. De straffen zijn hier niet mals dus..
Nou kost een brood in Zwitserland al bijna dat bedrag...quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De straf hier is een boete van 9500 euro voor het niet in quarantaine blijven. En laatst was er een meisje dat uitging terwijl ze covid had, die heeft daar bovenop volgens mij nog een flinke straf gekregen voor het in gevaar brengen van de volksgezondheid o.i.d. De straffen zijn hier niet mals dus..
Noem je bal nu ordinair?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bal vind dat misschien wel wat, zo’n anaconda op je muur.
Nee, maar die heeft wel iets met slangen. Die staat direct voor je deur als je een blije fant-behangetje vindt.quote:
Die 9500 euro geldt ook als je geen covid hebt maar uit voorzorg in quarantaine moet. En ze komen at random ook bij mensen aan de deur controleren of ze thuis zijn. Maar goed, ik vind het prima.quote:
Ja ik vind teveel wit niks, wordt het veel te kil voor naar mijn smaak. Maar dat blijft natuurlijk een persoonlijk ding, ik hoef ook niet zo'n oostblok disco kleurenpalet dat ballie of US leuk vindenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik heb wel kleur in huis. Maar dus niet op mijn muren.
Ook maar goed ook!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die 9500 euro geldt ook als je geen covid hebt maar uit voorzorg in quarantaine moet. En ze komen at random ook bij mensen aan de deur controleren of ze thuis zijn. Maar goed, ik vind het prima.
Ja 2 broden kun je er net aan voor kopenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou kost een brood in Zwitserland al bijna dat bedrag...
Daar wordt aan de deur geklopt, hard geklopt zacht geklopt, daar wordt aan de deur geklopt wie zou dat zijn?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die 9500 euro geldt ook als je geen covid hebt maar uit voorzorg in quarantaine moet. En ze komen at random ook bij mensen aan de deur controleren of ze thuis zijn. Maar goed, ik vind het prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar wordt aan de deur geklopt, hard geklopt zacht geklopt, daar wordt aan de deur geklopt wie zou dat zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JAWOHL!!
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
Tja, hier krijg je 95 euro boete en een vette knipoog van Grapjeshausquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja 2 broden kun je er net aan voor kopenNee maar denk dat dat wel 2x een maandelijks inkomen is voor veel mensen.
Als je daar een halve dag voor moet werken in Zwitserland zou ik een uitkering aanvragen daarquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Halve dag werken in Zwitserland.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je daar een halve dag voor moet werken in Zwitserland zou ik een uitkering aanvragen daar
Nee geen kleur, ik heb eigenlijk maar een saai aardentintenhuis maar toch is het een magnifiek gezicht, een werkelijke ode aan de goede smaak, krijg veel aaaaah's en oooooh's maar dat komt mede door de indeling.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik vind teveel wit niks, wordt het veel te kil voor naar mijn smaak. Maar dat blijft natuurlijk een persoonlijk ding, ik hoef ook niet zo'n oostblok disco kleurenpalet dat ballie of US leuk vinden
Of ze hebben het daadwerkelijk gewoon uit het busje getyftquote:
Ik krijg altijd complimenten voor de keukenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee geen kleur, ik heb eigenlijk maar een saai aardentintenhuis maar toch is het een magnifiek gezicht, een werkelijke ode aan de goede smaak, krijg veel aaaaah's en oooooh's maar dat komt mede door de indeling.
Ik zou wel een knipoog van Haags Grapsterhaus willen hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, hier krijg je 95 euro boete en een vette knipoog van Grapjeshaus
nog meer dichtquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)nkels-mogelijk-dicht
Het wordt steeds gezelliger.
Hoogglans?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik krijg altijd complimenten voor de keuken
Wordt nu bij elkaar zoeken langs de routequote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of ze hebben het daadwerkelijk gewoon uit het busje getyft
Staat je huis ook in een van die hippe woonmagazines?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee geen kleur, ik heb eigenlijk maar een saai aardentintenhuis maar toch is het een magnifiek gezicht, een werkelijke ode aan de goede smaak, krijg veel aaaaah's en oooooh's maar dat komt mede door de indeling.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar die heeft wel iets met slangen. Die staat direct voor je deur als je een blije fant-behangetje vindt.
Hooglans zwart en grijsquote:
Ik voor de koelkast.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik krijg altijd complimenten voor de keuken
Ik heb serieus in m'n voortuin gekekenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of ze hebben het daadwerkelijk gewoon uit het busje getyft
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou wel een knipoog van Haags Grapsterhaus willen hoor
Ik voor m'n deurmatquote:
je vergeet een @quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou wel een knipoog van Haags Grapsterhaus willen hoor
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb serieus in m'n voortuin gekeken
Hoe waren de Zwitsers in de oorlog ook al weer?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ballie snapt dat gewoon niet omdat ze die nooit in het echt heeft gezienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:47 schreef Modus het volgende:
Bals lunchJezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
Yepquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staat je huis ook in een van die hippe woonmagazines?
2 schattige pinguins met winterkleding aan in de sneeuw. Maar heb voor elk seizoen een anderequote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
2 schattige pinguins met winterkleding aan in de sneeuw. Maar heb voor elk seizoen een andere
Wie?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is die Volendamse homo vriend van Jan ook bij je langsgeweest?
met geluidseffect enzo?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
2 schattige pinguins met winterkleding aan in de sneeuw. Maar heb voor elk seizoen een andere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |