Ja die geruchten gaan er wel ja maar aan de andere kant staat de helft van het land electoraal en ideologisch achter hem dus ik denk niet dat ze justitieel echt alles uit de kast durven halen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kan toch niet anders dat hij de dag na/van inauguratie van Biden opgepakt wordt / het eerste beste vliegtuig naar het buitenland pakt.
Komt ie dan vanzelf wel achter (lijkt mij dat je wel enigszins kan nadenken hoe dat werkt).quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De weg terug naar de bovenwereld is alleen wat lastiger en harder.
Gaat dit nog steeds over doedelmans?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die geruchten gaan er wel ja maar aan de andere kant staat de helft van het land electoraal en ideologisch achter hem dus ik denk niet dat ze justitieel echt alles uit de kast durven halen.
Mijn lelijkste neefje zei ooit op TV, ik ben Bobbie en neuken is mijn hobby.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Komt ie dan vanzelf wel achter (lijkt mij dat je wel enigszins kan nadenken hoe dat werkt).
Hij kan altijd nog net als Bobbie een haakboekje uitbrengen ofzo
Bananenrepubliek....quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die geruchten gaan er wel ja maar aan de andere kant staat de helft van het land electoraal en ideologisch achter hem dus ik denk niet dat ze justitieel echt alles uit de kast durven halen.
The Donald.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gaat dit nog steeds over doedelmans?
Like a rat on a sinking ship.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
https://www.theguardian.c(...)lane-flight-scotland
Of snel gaan top sporten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:44 schreef CherryLips het volgende:
Topsporters willen ook sneller gevaccineerd worden.
Weet je, prima. Ik blijf wel thuis tot het einde der tijden.
ah, goedzoquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De straf hier is een boete van 9500 euro voor het niet in quarantaine blijven. En laatst was er een meisje dat uitging terwijl ze covid had, die heeft daar bovenop volgens mij nog een flinke straf gekregen voor het in gevaar brengen van de volksgezondheid o.i.d. De straffen zijn hier niet mals dus..
wat moet er nog meer dicht dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)nkels-mogelijk-dicht
Het wordt steeds gezelliger.
ik ook wel.. enige wat ik lees is dat een huisarts ofzo die indicatie kan geven.. maar voor de. rest weinig info over kunnen vinden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 00:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vraag me af wanneer je in de groepen met medische indicatie zit.
Weekendquote:
Geen idee wanneer dat is, dus kan jullie daar helaas niet voor waarschuwenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |