Gaatje in prikken dan vliegt hij door de atmosfeer heen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zuurstofflesje op zijn rug hangen.
Een naakte bitterbal is toch gewoon een drep aan ragout?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh daar kan je naakt content ofzo plaatsen toch?
Heb je al genoeg centjes binnen dat je een box hoger mag bij de belastingdienst?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
OnlyFans![]()
verder weet ik er natuurlijk niks vanaf.....
Zijn management vond het minder leuk. Maar hij moet geld verdienen om coke te kopen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
OnlyFans![]()
verder weet ik er natuurlijk niks vanaf.....
Ja lijkt mij ook niksquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een naakte bitterbal is toch gewoon een drep aan ragout?
Schijnt.... mensen moeten je betalen zodat ze vriend met je kunnen zijn in ruil voor interessante content.... wat dat dan ook maar kan zijn/ voor iemand interessant is.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh daar kan je naakt content ofzo plaatsen toch?
Laatste stuiptrekking van Trumpje.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:24 schreef bitterbal het volgende:
Hier had viruswappie het over
https://nos.nl/artikel/23(...)e-vreest-geweld.html
En daar is de nieuwe burgeroorlog.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:24 schreef bitterbal het volgende:
Hier had viruswappie het over
https://nos.nl/artikel/23(...)e-vreest-geweld.html
Box 2 'genotsrechten'quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je al genoeg centjes binnen dat je een box hoger mag bij de belastingdienst?
Hij schijnt dit al wel wekenlang aan het voorbereiden te zijn geweest, daarom is het zo stil ook rond hem de laatste tijd.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En daar is de nieuwe burgeroorlog.
Ik kan mij wel soort van voorstellen dat 'makkelijk geld verdienen' daarin lonkt als het je verder toch niet zo veel boeit om op camera wat handelingen te verrichten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn management vond het minder leuk. Maar hij moet geld verdienen om coke te kopen.
Kan toch niet anders dat hij de dag na/van inauguratie van Biden opgepakt wordt / het eerste beste vliegtuig naar het buitenland pakt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij schijnt dit al wel wekenlang aan het voorbereiden te zijn geweest, daarom is het zo stil ook rond hem de laatste tijd.
De weg terug naar de bovenwereld is alleen wat lastiger en harder.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik kan mij wel soort van voorstellen dat 'makkelijk geld verdienen' daarin lonkt als het je verder toch niet zo veel boeit om op camera wat handelingen te verrichten.
Ja die geruchten gaan er wel ja maar aan de andere kant staat de helft van het land electoraal en ideologisch achter hem dus ik denk niet dat ze justitieel echt alles uit de kast durven halen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kan toch niet anders dat hij de dag na/van inauguratie van Biden opgepakt wordt / het eerste beste vliegtuig naar het buitenland pakt.
Komt ie dan vanzelf wel achter (lijkt mij dat je wel enigszins kan nadenken hoe dat werkt).quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De weg terug naar de bovenwereld is alleen wat lastiger en harder.
Gaat dit nog steeds over doedelmans?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die geruchten gaan er wel ja maar aan de andere kant staat de helft van het land electoraal en ideologisch achter hem dus ik denk niet dat ze justitieel echt alles uit de kast durven halen.
Mijn lelijkste neefje zei ooit op TV, ik ben Bobbie en neuken is mijn hobby.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Komt ie dan vanzelf wel achter (lijkt mij dat je wel enigszins kan nadenken hoe dat werkt).
Hij kan altijd nog net als Bobbie een haakboekje uitbrengen ofzo
Bananenrepubliek....quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die geruchten gaan er wel ja maar aan de andere kant staat de helft van het land electoraal en ideologisch achter hem dus ik denk niet dat ze justitieel echt alles uit de kast durven halen.
The Donald.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gaat dit nog steeds over doedelmans?
Like a rat on a sinking ship.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
https://www.theguardian.c(...)lane-flight-scotland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |