quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zijn het afgelopen jaar wel meer dingen geweest waarvan je vorig jaar zou hebben gezegd 'kan echt niet hoor'
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha mooie kerel is dat.![]()
[ afbeelding ]
Dan ben ik jarigquote:
Jij bent nog lang niet jarig vriendquote:
Niet doen, daar schiet je niks mee op.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:07 schreef bitterbal het volgende:
Nu ga ik de hele nacht liggen piekeren
Maassluis zit er eenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch ook wel een plekje voor een bankenbalieballie?
Is dit een dreigementquote:
Onverwachte hoek welquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dit een dreigement
Je krijgt concurrentie ballie.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:07 schreef bitterbal het volgende:
Nu ga ik de hele nacht liggen piekeren
Ja nu heb ik ook nog de Zwitserse Garde achter me aanquote:
Ben net Henny Huismanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben net Henny HuismanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tien minuutjes met de trein en dan vier minuten lopenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ze mooi bij jou op de bank slapen.
Dat scheelt want anders is reistijd 1.5 uur ;Pquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tien minuutjes met de trein en dan vier minuten lopen
Denk dat iedereen het wel zat is tochquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik kijk ff bewust al een tijdje geen nieuws/kranten.
Ben dat negatieve gelul spuugzat. Ze doen maar ik werk en sport en zie wel wanneer die shit storm over is.
Vier minuten op de scootert.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tien minuutjes met de trein en dan vier minuten lopen
Dat wordt pas weer nieuws kijken in 2022 vrees ikquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben dat negatieve gelul spuugzat. Ze doen maar ik werk en sport en zie wel wanneer die shit storm over is.
Maar dan heb je nu dus het nieuws over de avondklok en militaire ingreep gemistquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou de situatie valt mee maar die paniekverhalen overal komen me de strot uit.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat iedereen het wel zat is toch
WElke paniekverhalen?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou de situatie valt mee maar die paniekverhalen overal komen me de strot uit.
Gelukkig houden we je hier minutieus op de hoogtequote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zal zorgen dat ik voldoende spek in huis hebquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat scheelt want anders is reistijd 1.5 uur ;P
Tja het zal wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan heb je nu dus het nieuws over de avondklok en militaire ingreep gemist
Ben je ontslagen of wat?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja het zal wel.
De pc gaat morgen aan dan sporten en beetje netflixen.
Whats the change?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |