Oh ik vind de Harry Potter vertaling juist erg goed!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee maar daar vond ik de vertalingen in het boek al erg, dus ik kan me er iets bij voorstellen
Godsamme ik wilde de TT en toen had ik hem niet en nu heeft ook nog een ander hem gekaapt.quote:
Zolang je jezelf maar niet opheftquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn op de eerste dag van het jaar.
Ja ik dacht dat er twee nieuwe posts al waren, maar het was er nog maar éénquote:
@Meke had vast een mooie TT in gedachten omdat ze het topic al wou dichtgooien.quote:
Dramaqueenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Godsamme ik wilde de TT en toen had ik hem niet en nu heeft ook nog een ander hem gekaapt.
MIJN HELE JAAR IS VERPEST![]()
Als je nou een mod lief aankijkt wil hij de TT misschien wel voor je veranderen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Godsamme ik wilde de TT en toen had ik hem niet en nu heeft ook nog een ander hem gekaapt.
Zo bén ikquote:
Oh als kind was het prima, maar later met vooral de namen voelde het voor mij heel raar.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ik vind de Harry Potter vertaling juist erg goed!Haalt het niet bij de originele tekst, maar dat komt toch zelden voor
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als je nou een mod lief aankijkt wil hij de TT misschien wel voor je veranderen.
Ja is gewoon gewenning denk ik, want heel veel namen vind ik juist wel heel goed kloppenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh als kind was het prima, maar later met vooral de namen voelde het voor mij heel raar.
Jij was langzaam, dat is wat andersquote:
En nog een Mod ook hèquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik had niet eens door dat ik de LaPo had eigenlijk en toen ik het wel door had, toen was er al een nieuwe met een slechte TT.quote:
Nou, Ik stond ook bijna op het punt. En dan met hier had Meke haar TT kunnen staan of zoiets.quote:
Wat doe jij met een blauwe muts opquote:
Je bent zelf een slechte TT.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had niet eens door dat ik de LaPo had eigenlijk en toen ik het wel door had, toen was er al een nieuwe met een slechte TT.
Ja als de topics gewoon 300 posts hadden, was er NIETS aan de handquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had niet eens door dat ik de LaPo had eigenlijk en toen ik het wel door had, toen was er al een nieuwe met een slechte TT.
Ik vind het ook echt raar voelen hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh als kind was het prima, maar later met vooral de namen voelde het voor mij heel raar.
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Nou, Ik stond ook bijna op het punt. En dan met hier had Meke haar TT kunnen staan of zoiets.
Ja we zijn hard hoor hier in Spanje! Is trouwens wel zo, ik vind de Spanjaarden veel directer en harder nog dan Nederlandersquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht ik zeg het nog even aardig, maar zo kan het ook ja
Is geen muts, m'n haar is blauwgevroren van de kouquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat doe jij met een blauwe muts op
Wat is drie minuten nou op een heel jaar.quote:
Andere heel goede vertalingen vind ikquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja is gewoon gewenning denk ik, want heel veel namen vind ik juist wel heel goed kloppen
quote:
Preciesquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Andere heel goede vertalingen vind ik
Diagon Alley - Wegisweg
Hermione Granger - Hermelien Griffel
Elder Wand - Zegevlier
Zitten gewoon allemaal woordspelingen in
Ohquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Is geen muts, m'n haar is blauwgevroren van de kou
Veel plezier. Eet smakelijk.quote:
Hier zit een slechte grap in, maar ik heb besloten om het jaar 2021 er niet mee te bevuilenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja we zijn hard hoor hier in Spanje! Is trouwens wel zo, ik vind de Spanjaarden veel directer en harder nog dan Nederlanders
Met blauw haar pas je wel echt perféct bij de radicaal feministenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Is geen muts, m'n haar is blauwgevroren van de kou
Ja!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Precies![]()
Perkamentus vind ik ook mooi! Verdonkeremaansteeg ook
Smul er lekker vanquote:
Ondanks dat ik de film best lollig vind om naar te kijken als hij toch op tv is, is het ook wel gewoon echt een heel flinterdun verhaaltje hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:53 schreef Strani het volgende:
Mamma Mia! is nog niet afgelopen. Echt, regel een DNA test en klaar met die onzin!
Ik vraag me dan altijd af wat mensen die wel Spaans spreken ervan vinden.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gracias por la música.
Met nummers:
Conociéndome, conociéndote
Nog steeds drie minuten.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is drie minuten nou op een heel jaar.
Gisteravond een stukje van dat Matthijs gaat door gekeken, maar dat was echt een drama.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:00 schreef Redefine het volgende:
Ik zit nog even een Top 2000 a Go Go terug te kijken. Nu dan weer de stamtafel (over Frank Zappa). Hoe Matthijs toch altijd weer tot in het extreme duidelijk moet maken te de persoon die er zit toch vooral een doodnormale boerenlul is
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:13 schreef Arizona het volgende:
Wij hebben een huisgemaakt groentesoepje met broodjes gehad. Op nieuwjaarsdag ben ik meestal wel klaar met eten![]()
Veel mensen niet trouwens. We waren een stukje toeren met de auto en er stonden lange files voor de McDrives die we passeerden
Ik denk dat die mensen vooral klaar zijn met kokenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:13 schreef Arizona het volgende:
Wij hebben een huisgemaakt groentesoepje met broodjes gehad. Op nieuwjaarsdag ben ik meestal wel klaar met eten![]()
Veel mensen niet trouwens. We waren een stukje toeren met de auto en er stonden lange files voor de McDrives die we passeerden
OMG ik krijg nu last van FOMO en ik ga ook maar wat bestellen bij de Mc!quote:
Heb ik ook een paar stukjes van gezien. Was niet veel nee.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gisteravond een stukje van dat Matthijs gaat door gekeken, maar dat was echt een drama.
Die satirische filmpjes tussendoor waren echt slecht. Maar Krezip, Marcel Veenendaal, Joost Prinsen, de big band, het decor.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gisteravond een stukje van dat Matthijs gaat door gekeken, maar dat was echt een drama.
Hahaha, joh dat mensen daar nu zin in hebbenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:13 schreef Arizona het volgende:
En wie zaten er in de pakken?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:27 schreef Arizona het volgende:
Wij hebben gisteravond heel cultureel verantwoord the masked singer gekeken
Lekker ontspannen vermaak hoor
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twente O+
The sun always shines on TV
Het was nooit zo donker of het werd wel weer licht
Wij hebben ook nog wel wat kaas en worst voor als we nog meer honger hebbenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahaha, joh dat mensen daar nu zin in hebben![]()
Wij hebben nog zoveel over van de hapjes van gisteren, dat we maar niet gaan koken. Niet erg gezond ofzo, maar achDat komt morgen wel weer
Wat een ongelofelijk treurig beeld.quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:38 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
Hier gaan er zo kaasbitterballen in de ovenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben ook nog wel wat kaas en worst voor als we nog meer honger hebben
quote:
Volgens mij was die er wel, ik probeer me even te herinneren wie die ook alweer gemaakt had.quote:
Morgen begint het feest weerquote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Volgens mij was die er wel, ik probeer me even te herinneren wie die ook alweer gemaakt had.
Ah dank je, ik kwam er niet op.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jazeker! @:Meke heeft hem gemaakt, dus kun je haar even dm'en voor de link
Ik moet zeggen dat ik het nog niet zo 'voel' bij dit seizoenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Yes heb er zin in. Ik kijk ouderwets app-loos.
Ik gebruik de app niet, dus zit ook niet in de poule! Ik vond het al heel wat dat ik had onthouden dat er eentje was.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou ja zeg, wie vergeet @:Meke nou!
Oké ik vergeef het jequote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik gebruik de app niet, dus zit ook niet in de poule! Ik vond het al heel wat dat ik had onthouden dat er eentje was.
Ok, ik ben blij met @Meke in dat geval. Hopelijk kan @Meke mij de link sturenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jazeker! @:Meke heeft hem gemaakt, dus kun je haar even dm'en voor de link
Arme gourmettende @Meke . Die komt straks terug en ziet een heel legertje @Meke 's.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ok, ik ben blij met @:meke in dat geval. Hopelijk kan @:meke mij de link sturen
Ik denk dat @Meke daar geen bezwaar tegen heeft toch?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Arme gourmettende @:meke . Die komt straks terug en ziet een heel legertje @:meke 's.
Weet ze ook eens hoe het voelt om @Dave te zijnquote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Arme gourmettende @:meke . Die komt straks terug en ziet een heel legertje @:meke 's.
De duif heeft de aardbei achtergelaten, ik herhaalquote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:19 schreef Aoibhin het volgende:
IK HEB DE AANHANGER IN HET VAKJE GEKREGEN![]()
![]()
Hier zit een @Dave in, ergens.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:19 schreef Aoibhin het volgende:
![]()
Podver Sjaan!quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:19 schreef Aoibhin het volgende:
![]()
Dat is totaal niet belangrijk ook. @Meke zou trots op je zijn.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:21 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had wel boetes vanwege 2 aanrijdingen en schade aan mijn voertuig, maar goed; dat zijn details
Ik moet heel eerlijk bekennenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe is het je uiteindelijk gelukt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
En als @Meke trots op me is, dan is mijn dag gemaaktquote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is totaal niet belangrijk ook. @:Meke zou trots op je zijn.
Breng me niet op ideeën over wat ik nog meer met mijn vrachtwagen kan doenquote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou ja zeg, wie vergeet @:Meke nou!
quote:Op maandag 28 december 2020 18:43 schreef Moira het volgende:
[..]
De specifieke MOL FOK!poule vind je in MOL iigMOL / De WIDM-app (met FOK!poule) (mij ff je username DM'en en dan nodig ik je uit)
Wel ff joinen nog, MOL'lende ESF'ers, want er zijn bijna 100 mensen minder dan vorige jaren so far
[..]
Oeh deze ook weer ff joinen
quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk bekennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Know why the nightingale sings is the answer to everything
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het was nog de verkeerde ook, er is ook een variant die verder gaatquote:
Oef.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het was nog de verkeerde ook, er is ook een variant die verder gaat
Ik ken die variantquote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het was nog de verkeerde ook, er is ook een variant die verder gaat
It hurts.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ken die variant
Maar laten we dat @:Cyan9 niet aandoen
In the middle of the night in the light of the day?quote:
Dat maakt geen moer uit Jobi!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In the middle of the night in the light of the day?
Had ze het maar in het Zweeds moeten zeggenquote:
Då spelar det fortfarande ingen roll!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Had ze het maar in het Zweeds moeten zeggen
Het was slechts een subtiele reminder dat dit ESF is!quote:
Oh ik wilde het net opzoeken, maar je hebt je eigen werk al gedaanquote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Då spelar det fortfarande ingen roll!
Jaaa dat is echt een leuke serie! Ik ben inmiddels al bij aflevering 6, heb eergisteren gebinged tot 5 uur 's nachts.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Eerste aflevering van Bridgerton gezien en ik vind het leuk
O, daarom kwam je zo laat der SC vandaag binnen wandelenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jaaa dat is echt een leuke serie! Ik ben inmiddels al bij aflevering 6, heb eergisteren gebinged tot 5 uur 's nachts.
Eergisteren hè, de dag voor oudjaar.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
O, daarom kwam je zo laat der SC vandaag binnen wandelen
Ik had gisteren al gemeld dat ik al niet meer weet welke dag het is (zoals vrijdag, zaterdag of zondag)quote:
Gisteren was ik hier niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had gisteren al gemeld dat ik al niet meer weet welke dag het is (zoals vrijdag, zaterdag of zondag)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil hem ook gaan zienquote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
De serie heeft wel wat weg van Gossip Girl, maar dan 200 jaar geleden.
En dat noemt zich modquote:
Tja, ik weet niet of de andere blauwen er waren.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Dus we hadden gisteren kunnen rellen in de SC
Je hebt blauwen en je hebt blauwenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet of de andere blauwen er waren.
Is dit een subtiele burn richting mijn geliefde collega's?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je hebt blauwen en je hebt blauwen
Ik weet van niksquote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Is dit een subtiele burn richting mijn geliefde collega's?
En dat noemt zich modquote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet of de andere blauwen er waren.
'Aoibhin' klinkt wel als iets wat je in moet voeren bij een game om hindernissen te omzeilen jaquote:
Of als een hardnekkig virus.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
'Aoibhin' klinkt wel als iets wat je in moet voeren bij een game om hindernissen te omzeilen ja
Een soort password om naar het volgende level te gaan. Een soort 'Ken sent me'quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
'Aoibhin' klinkt wel als iets wat je in moet voeren bij een game om hindernissen te omzeilen ja
We zijn niet allemaal dezelfde kleur blauwquote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Is dit een subtiele burn richting mijn geliefde collega's?
Zeg hé, ik nam het voor jullie op..quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:28 schreef H_T het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal dezelfde kleur blauw
Oh ja!quote:
Max in een relatie? Oh boy.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:30 schreef Em31 het volgende:
Die familie Verstappen, ook wel bijzondere mensen he![]()
Jos Verstappen die op hetzelfde moment als z’n 21-jarige dochter een baby krijgt (vijfde bij derde vrouw) en Max die nu een relatie heeft met de ex van die Kvyat (waar ze ook een kind mee heeft).
Net GTST
Wacht maar, ik kan veel aanrichten in 2021quote:
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een soort password om naar het volgende level te gaan. Een soort 'Ken sent me'
Een verkapte kijk-mij-een-speciaal-zijn postquote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:28 schreef H_T het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal dezelfde kleur blauw
Oh dat laatste was me nog compleet onbekend, jemig zegquote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:30 schreef Em31 het volgende:
Jos Verstappen die op hetzelfde moment als z’n 21-jarige dochter een baby krijgt (vijfde bij derde vrouw) en Max die nu een relatie heeft met de ex van die Kvyat (waar ze ook een kind mee heeft).
Net GTST
Ik vind Max geen fijn persoon. M'n psychosociale alarmbellen rinkelen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon van de een naar de ander ook
Eerst z’n auto, nu z’n vriendin.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat laatste was me nog compleet onbekend, jemig zeg
Daar twijfel ik ook geen moment aan.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wacht maar, ik kan veel aanrichten in 2021
Hij is zelf een hardnekkig virus!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:32 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zeg er iets van Jobi.
[ afbeelding ]
Je moet wat als je niet in Engeland hebt gestudeerdquote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een verkapte kijk-mij-een-speciaal-zijn post
Ja eensquote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind Max geen fijn persoon. M'n psychosociale alarmbellen rinkelen.
Die auto doet het 'm, wat een vlegel!quote:
quote:
Ja, dat snap ikquote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Je moet wat als je niet in Engeland hebt gestudeerd
The Fast and the Scandalous!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:30 schreef Em31 het volgende:
Net GTST
quote:
Altijd al gedacht.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Wist je dat je Aoibhin zo uitspreekt?
Ik dacht dat het Kees wasquote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Wist je dat je Aoibhin zo uitspreekt?
Volkomen logisch ook dus?quote:
Dat is de Spaanse variantquote:
Altijd een goede keuze!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
even naar Master Passion Greed luisteren
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Niet al het Spaanse wordt gelijk met hem gedeeldquote:
Je geeft jezelf veel teveel eer. Wij zijn met zijn allen een feestje aan het bouwenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:20 schreef Strani het volgende:
Als iedereen aan het wachten is om te zien of ik op bovenstaande ga reageren; ik zou stoppen met wachten hoor.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je geeft jezelf veel teveel eer. Wij zijn met zijn allen een feestje aan het bouwen
Dat wordt dan via Zwitserland.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:27 schreef Aoibhin het volgende:
Ik moet ergens in Italië zijn voor mijn nieuwe opdracht, maar mag Oostenrijk niet inLijers
Ga je door Zwitserland, met de vlam in de pijp door de Brennerpasquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:27 schreef Aoibhin het volgende:
Ik moet ergens in Italië zijn voor mijn nieuwe opdracht, maar mag Oostenrijk niet inLijers
We can drop the 5% tax on sanitary products.quote:
Én we hebben het daar over je, wat wil je nog meer!quote:
Maar nu kan ik die hele opdracht niet meer vinden, wat ik ook nogal vaag vindquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat wordt dan via Zwitserland.
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar nu kan ik die hele opdracht niet meer vinden, wat ik ook nogal vaag vind
quote:
ETS2?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Tijd om ETS2 te kopen.
Slechts ¤ 4,99.
Verdonkeremaansteeg welquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja!Daar zitten op zich geen woordspelingen o.i.d. in, maar wel echt gewoon mooi vertaald
Euro Truck Simulator 2quote:
Ik begrijp nu dat ik naar random depots moet om opdrachten te vindenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Tijd om ETS2 te kopen.
Slechts ¤ 4,99.
Welke dan?quote:
Oh, je hebt je eigen truck nog niet?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik begrijp nu dat ik naar random depots moet om opdrachten te vindenAch ja, heeft ook wel wat
Nee hoor, gewoon in de job list kijken en dan op de landkaart op je huidige stad klikken voor bedrijven in de buurt.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik begrijp nu dat ik naar random depots moet om opdrachten te vindenAch ja, heeft ook wel wat
Hé serieuzerd, niet iedereen is een expert!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon in de job list kijken en dan op de landkaart op je huidige stad klikken voor bedrijven in de buurt.
In heel München geen enkele job? Da's zeldzaamquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hé serieuzerd, niet iedereen is een expert!
Heb ik gedaan voor München en er was niets te zien
Ik ben dit aan het doenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:41 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zie ondertussen ook dat @:Meke wakker is
Neequote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
In heel München geen enkele job? Da's zeldzaam
Straks maar lekker slapen dan!quote:
Ik had inderdaad opvallend veel mentionsquote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Er werd aan je gedacht!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik had inderdaad opvallend veel mentions![]()
Koen , je wilt er niet tussen zittenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:33 schreef Koen66 het volgende:
realiseerde me net dat het best een lekkere tijd zou zijn om nu 100 dagen in Big Brother te zitten, geen Corona gezeik 100 dagen
Ja dat zou je kunnen doen, of op de kaart kijken in steden waar je al eerder bent geweest, of daar jobs zijn.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
NeeMaar gewoon naar een andere stad rijden dan?
Altijd!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En als @:Meke trots op me is, dan is mijn dag gemaakt![]()
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat zou je kunnen doen, of op de kaart kijken in steden waar je al eerder bent geweest, of daar jobs zijn.
Ik kreeg ook een like van @Meke .quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:41 schreef Aoibhin het volgende:
De gemiddelde gepensioneerde zal ook wel niet heel handig zijn met zulke dingenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:37 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
![]()
serves them right!
Nou heb je hier wel allemaal bedrijfjes die IPTV aanbieden en zo, clandestien natuurlijk (of nou ja, gewoon illegaal eigenlijk) maar da's toch een stuk lagere kwaliteit.
Hoezo niet?quote:
Verdonkeremanenquote:
wel een mooie corona escapequote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:43 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Koen , je wilt er niet tussen zitten
Met alle respect voor de mensen die het wel doen, maar nee.
Ook leuk!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Eerst nog een bordspel uitspelen op boardgamearena
Nee joh, dat is pure waarderingquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Zó veel enthousiasme vind ik beangstigend.
Heb je zeker opgezocht, anders kan je wel heel goed gokken.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe lang is dat rijden? Minuut of 40?
En viel het een beetje mee?quote:
Oh jaaaaa tuurlijk!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Verdonkeremanen
Verdonkeremanen logo #1010
1) Achterhouden 2) Achteroverdrukken 3) Afnemen van bezit 4) Gappen 5) Inpikken 6) Jatten 7) Kapen 8) Ontfutselen 9) Ontnemen 10) Ontvreemden 11) Pikken 12) Snaaien 13) Stelen 14) Stiekem wegnemen 15) Toe-eigenen 16) Verdoezelen 17) Verdonkeren 18) Vervreemden 19) Wegfrommelen 20) Wegfutselen 21) Wegkapen
Sterktequote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou, ik ga Guido eens kijken, ben benieuwd
Op zich wel, maar vind het altijd te lang duren en ze dringen me een klein beetje alcohol op.quote:
Trusten!quote:
Haha nee echt nietquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb je zeker opgezocht, anders kan je wel heel goed gokken.
Gezellig! Veel plezierquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Martian Dice en daarvoor Potion Explosion
De molooten hier nog niet, 8 mensen in de poule van @Meke en nog nog maar 35 in de poule van @Moiraquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:41 schreef Aoibhin het volgende:
Ah ja dat had je eerder gedeeld ja, dat ze alcohol opdringen. Ik denk dan echt "joh, nee is nee"quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Op zich wel, maar vind het altijd te lang duren en ze dringen me een klein beetje alcohol op.
(Johnny Logan nu op bandje)
Er zaten bij jubileum wel veel meer in @Moira's poulequote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De molooten hier nog niet, 8 mensen in de poule van @:Meke en nog nog maar 35 in de poule van @:Moira
Ik wil best wel winnen maar dan met iets meer tegenstand.
Ik denk dat jullie verkeerd aan het rijden zijn Guaanquote:
Bedankt. nog niet kunnen lachen. Zijn werknemers wel gelukkig.quote:
Ik heb dit jaar ook nog iedere dag gezopenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Op zich wel, maar vind het altijd te lang duren en ze dringen me een klein beetje alcohol op.
(Johnny Logan nu op bandje)
Ik ben er na 2 minuten eigenlijk alweer klaar mee.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou, ik ga Guido eens kijken, ben benieuwd
Veel beter wordt het niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:01 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik ben er na 2 minuten eigenlijk alweer klaar mee.
Zuipschuitquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar ook nog iedere dag gezopen![]()
(Glaasje Brut vannacht)
Lekker weer thuis zo Guaan
Etdeefquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:01 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit kan niet Ariquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar ook nog iedere dag gezopen![]()
(Glaasje Brut vannacht)
Lekker weer thuis zo Guaan
Ik eigenlijk ook wel. Maar ik geef het nog even.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:01 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik drink zoals jullie weten ook praktisch nooit maar zo proosten (vanaf 1,5m) is dan wel leuk. En was verrassend lekkere Brut, heel droogquote:
Ik vroeg me vanmiddag af of je de Daniel of Arne versie op het bandje had staan.quote:
Ik las droge modquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik drink zoals jullie weten ook praktisch nooit maar zo proosten (vanaf 1,5m) is dan wel leuk. En was verrassend lekkere Brut, heel droog![]()
Maar ik had dus wel een droge mond de hele nacht en een wee gevoel. Van 1 glaasje![]()
Brut en droog verdient een likequote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik drink zoals jullie weten ook praktisch nooit maar zo proosten (vanaf 1,5m) is dan wel leuk. En was verrassend lekkere Brut, heel droog![]()
Maar ik had dus wel een droge mond de hele nacht en een wee gevoel. Van 1 glaasje![]()
quote:
quote:
Dave pocht even met zijn ESF-kennisquote:
Haha ook niet zoveel (meer) gewendquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Brut en droog verdient een like![]()
Moet zeggen dat ik ook nogal dizzy werd van de champagne vannacht
Hou dat zo, veel gezonderquote:
Drinken en rijden gaat ook niet samen he.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:07 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben er klaar mee na vanavond tegen een verkeersbord te zijn geramd. Morgen misschien weer even Sims oppikken
@Meke weet dat beter maar met meer dan 8 waren het toch wel voor onze poule.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er zaten bij jubileum wel veel meer in @:Moira's pouleWaar zijn die dan gebleven joh?
Met hier zijn we nooit echt met veel geweest.
Ik drink echt 2 of 3 keer per jaar. Ik krijg het na 1 glas al warm en weeigquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hou dat zo, veel gezonder![]()
Ik word van alcohol vaak heel moe.
Het was één glaasje Brut Red! Zo'n 22 uur geleden!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Drinken en rijden gaat ook niet samen he.
Maar dan gelijk met de trekker door de Brennerpas is niet goed hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het was één glaasje Brut Red! Zo'n 22 uur geleden!
vroeger kon ik alcohol een stuk beter hebbem nu word ik ook snel moequote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hou dat zo, veel gezonder![]()
Ik word van alcohol vaak heel moe.
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:10 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:Meke weet dat beter maar met meer dan 8 waren het toch wel voor onze poule.
En waar die mensen van @:Moira zijn gebleven ? je ne sais quoi
Ik heb vaak dat ik er snel aan wen naarmate ik meer drink, maar ik het ook snel ontwen als ik even een maandje niks op heb. En dan denk ik na 1 glas al 'oké, nee, genoeg ervan'.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik drink echt 2 of 3 keer per jaar. Ik krijg het na 1 glas al warm en weeig
ik word er ook wel moe van. Maar ik slaap juist weer slecht na een glaasje. Onrustig.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vroeger kon ik alcohol een stuk beter hebbem nu word ik ook snel moe
Ik mocht dan ook niet door de Brennerpas! Officieel omdat ik te weinig geld had, maar ik vermoed dat ze ook even mijn adem hebben gerokenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dan gelijk met de trekker door de Brennerpas is niet goed hoor
als ik op vakantie de Brennerpas over ga heb ik dat nummer iets te vaak in m'n hoofdquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dan gelijk met de trekker door de Brennerpas is niet goed hoor
Ja het is echt die vermoeidheid he. Heb al een tijd geen kater meer gehad (en wil dat graag zo houden), maar ik kan wel echt moe worden van alcohol.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vroeger kon ik alcohol een stuk beter hebbem nu word ik ook snel moe
Met de vlam in de pijpquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik op vakantie de Brennerpas over ga heb ik dat nummer iets te vaak in m'n hoofd
We strooien wel met de ESF kennis vanavond!quote:
Dat laatste heeft dan weer niks met drank te makenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik mocht dan ook niet door de Brennerpas! Officieel omdat ik te weinig geld had, maar ik vermoed dat ze ook even mijn adem hebben geroken
reed er afgelopen zomer nogquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Met de vlam in de pijp![]()
Maar het is wel een prachtige weg
Uiteraard.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We strooien wel met de ESF kennis vanavond!
Ik heb medelijden met jequote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik op vakantie de Brennerpas over ga heb ik dat nummer iets te vaak in m'n hoofd
Ik word ook moe naar een glaasje, maar tegelijkertijd versterkt het ook de emoties, soms niet al te leuke. En dan ga ik daar een hele nacht over liggen malenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
ik word er ook wel moe van. Maar ik slaap juist weer slecht na een glaasje. Onrustig.
Jij ruikt gewoon je bovenlipquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat laatste heeft dan weer niks met drank te maken
Wij ookquote:
Die geur ben ik allang gewend, die daar ruik ik gewoon doorheen.quote:
het was geweldig, ben zo blij dat we gewoon gegaan zijn, ondanks dat de halve samenleving je aankijkt alsof je melaats bent.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij ook![]()
Die heerlijke week Gardameer![]()
Jullie waren naar zowel Italië als Oostenrijk geweest toch?
Ik ben blij dat we dat hebben kunnen meepakken. Was een rustige, zonnige en zorgeloze vakantie
Hé onze Red is niet zo pervers he?quote:
quote:
Wij waren ook blij. We hebben ook echt geen risico’s genomen daar vHet was daar destijds zeker zo veilig als hier en je kon er zo goed afstand houden. Gewoon lekker vooral buiten leven. Wij zochten geen drukte op, doen we hier ook niet en dan kon je prima veilig vakantievieren.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het was geweldig, ben zo blij dat we gewoon gegaan zijn, andanks dat de halve samenleving je aankijkt alsof je melaats bent.
Ik was eerst 5 dagen in Zuid Duitsland, daarna 7 dagen Italie, daarna 7 dagen Oostenrijk, 3 compleet verschillende maar toffe onderdelen
Dan weet ik niet wat er verder stinkt in je omgeving, maar het kan mijn muil niet zijnquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die geur ben ik allang gewend, die daar ruik ik gewoon doorheen.
Dan is het de gapende muil van het peloton.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan weet ik niet wat er verder stinkt in je omgeving, maar het kan mijn muil niet zijn
preciesquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij waren ook blij. We hebben ook echt geen risico’s genomen daar vHet was daar destijds zeker zo veilig als hier en je kon er zo goed afstand houden. Gewoon lekker vooral buiten leven. Wij zochten geen drukte op, doen we hier ook niet en dan kon je prima veilig vakantievieren.
Er is geen poloton meer; daar ben ik met mijn truck overheen geredenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan is het de gapende muil van het peloton.
Daarom mag je dus Oostenrijk niet inquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er is geen poloton meer; daar ben ik met mijn truck overheen gereden
Dat mocht daarvóór al niet!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom mag je dus Oostenrijk niet in
S Avonds in het centrum van Peschiera was het relatief druk, dan had je niet altijd een meter afstand, maar dat kon je vergelijken met de supermarkt hier in NL. Niks schokkends dus.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
preciesenige bedenkelijke drukte was in een waterpark bij Rimini. Zal eens een foto opzoeken
Foto ff elders geplaatst, uploaden lukte niet zo best.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
S Avonds in het centrum van Peschiera was het relatief druk, dan had je niet altijd een meter afstand, maar dat kon je vergelijken met de supermarkt hier in NL. Niks schokkends dus.
Hopelijk kunnen we komende zomer weer op vakantie![]()
Ik ben vakantie nóg meer gaan waarderen dan ik al deed.
Wij waren er ook al eerder geweestquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Foto ff elders geplaatst, uploaden lukte niet zo best.
Peschiera, daar zat ik in 2009 ook nog