Oh ik vind de Harry Potter vertaling juist erg goed!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee maar daar vond ik de vertalingen in het boek al erg, dus ik kan me er iets bij voorstellen
Godsamme ik wilde de TT en toen had ik hem niet en nu heeft ook nog een ander hem gekaapt.quote:
Zolang je jezelf maar niet opheftquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn op de eerste dag van het jaar.
Ja ik dacht dat er twee nieuwe posts al waren, maar het was er nog maar éénquote:
@Meke had vast een mooie TT in gedachten omdat ze het topic al wou dichtgooien.quote:
Dramaqueenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Godsamme ik wilde de TT en toen had ik hem niet en nu heeft ook nog een ander hem gekaapt.
MIJN HELE JAAR IS VERPEST![]()
Als je nou een mod lief aankijkt wil hij de TT misschien wel voor je veranderen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Godsamme ik wilde de TT en toen had ik hem niet en nu heeft ook nog een ander hem gekaapt.
Zo bén ikquote:
Oh als kind was het prima, maar later met vooral de namen voelde het voor mij heel raar.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ik vind de Harry Potter vertaling juist erg goed!Haalt het niet bij de originele tekst, maar dat komt toch zelden voor
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als je nou een mod lief aankijkt wil hij de TT misschien wel voor je veranderen.
Ja is gewoon gewenning denk ik, want heel veel namen vind ik juist wel heel goed kloppenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh als kind was het prima, maar later met vooral de namen voelde het voor mij heel raar.
Jij was langzaam, dat is wat andersquote:
En nog een Mod ook hèquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik had niet eens door dat ik de LaPo had eigenlijk en toen ik het wel door had, toen was er al een nieuwe met een slechte TT.quote:
Nou, Ik stond ook bijna op het punt. En dan met hier had Meke haar TT kunnen staan of zoiets.quote:
Wat doe jij met een blauwe muts opquote:
Je bent zelf een slechte TT.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had niet eens door dat ik de LaPo had eigenlijk en toen ik het wel door had, toen was er al een nieuwe met een slechte TT.
Ja als de topics gewoon 300 posts hadden, was er NIETS aan de handquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had niet eens door dat ik de LaPo had eigenlijk en toen ik het wel door had, toen was er al een nieuwe met een slechte TT.
Ik vind het ook echt raar voelen hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh als kind was het prima, maar later met vooral de namen voelde het voor mij heel raar.
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Nou, Ik stond ook bijna op het punt. En dan met hier had Meke haar TT kunnen staan of zoiets.
Ja we zijn hard hoor hier in Spanje! Is trouwens wel zo, ik vind de Spanjaarden veel directer en harder nog dan Nederlandersquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht ik zeg het nog even aardig, maar zo kan het ook ja
Is geen muts, m'n haar is blauwgevroren van de kouquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat doe jij met een blauwe muts op
Wat is drie minuten nou op een heel jaar.quote:
Andere heel goede vertalingen vind ikquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja is gewoon gewenning denk ik, want heel veel namen vind ik juist wel heel goed kloppen
quote:
Preciesquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Andere heel goede vertalingen vind ik
Diagon Alley - Wegisweg
Hermione Granger - Hermelien Griffel
Elder Wand - Zegevlier
Zitten gewoon allemaal woordspelingen in
Ohquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Is geen muts, m'n haar is blauwgevroren van de kou
Veel plezier. Eet smakelijk.quote:
Hier zit een slechte grap in, maar ik heb besloten om het jaar 2021 er niet mee te bevuilenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja we zijn hard hoor hier in Spanje! Is trouwens wel zo, ik vind de Spanjaarden veel directer en harder nog dan Nederlanders
Met blauw haar pas je wel echt perféct bij de radicaal feministenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Is geen muts, m'n haar is blauwgevroren van de kou
Ja!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Precies![]()
Perkamentus vind ik ook mooi! Verdonkeremaansteeg ook
Smul er lekker vanquote:
Ondanks dat ik de film best lollig vind om naar te kijken als hij toch op tv is, is het ook wel gewoon echt een heel flinterdun verhaaltje hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:53 schreef Strani het volgende:
Mamma Mia! is nog niet afgelopen. Echt, regel een DNA test en klaar met die onzin!
Ik vraag me dan altijd af wat mensen die wel Spaans spreken ervan vinden.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gracias por la música.
Met nummers:
Conociéndome, conociéndote
Nog steeds drie minuten.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is drie minuten nou op een heel jaar.
Gisteravond een stukje van dat Matthijs gaat door gekeken, maar dat was echt een drama.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:00 schreef Redefine het volgende:
Ik zit nog even een Top 2000 a Go Go terug te kijken. Nu dan weer de stamtafel (over Frank Zappa). Hoe Matthijs toch altijd weer tot in het extreme duidelijk moet maken te de persoon die er zit toch vooral een doodnormale boerenlul is
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:13 schreef Arizona het volgende:
Wij hebben een huisgemaakt groentesoepje met broodjes gehad. Op nieuwjaarsdag ben ik meestal wel klaar met eten![]()
Veel mensen niet trouwens. We waren een stukje toeren met de auto en er stonden lange files voor de McDrives die we passeerden
Ik denk dat die mensen vooral klaar zijn met kokenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:13 schreef Arizona het volgende:
Wij hebben een huisgemaakt groentesoepje met broodjes gehad. Op nieuwjaarsdag ben ik meestal wel klaar met eten![]()
Veel mensen niet trouwens. We waren een stukje toeren met de auto en er stonden lange files voor de McDrives die we passeerden
OMG ik krijg nu last van FOMO en ik ga ook maar wat bestellen bij de Mc!quote:
Heb ik ook een paar stukjes van gezien. Was niet veel nee.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gisteravond een stukje van dat Matthijs gaat door gekeken, maar dat was echt een drama.
Die satirische filmpjes tussendoor waren echt slecht. Maar Krezip, Marcel Veenendaal, Joost Prinsen, de big band, het decor.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gisteravond een stukje van dat Matthijs gaat door gekeken, maar dat was echt een drama.
Hahaha, joh dat mensen daar nu zin in hebbenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:13 schreef Arizona het volgende:
En wie zaten er in de pakken?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:27 schreef Arizona het volgende:
Wij hebben gisteravond heel cultureel verantwoord the masked singer gekeken
Lekker ontspannen vermaak hoor
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Wij hebben ook nog wel wat kaas en worst voor als we nog meer honger hebbenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahaha, joh dat mensen daar nu zin in hebben![]()
Wij hebben nog zoveel over van de hapjes van gisteren, dat we maar niet gaan koken. Niet erg gezond ofzo, maar achDat komt morgen wel weer
Wat een ongelofelijk treurig beeld.quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:38 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Hier gaan er zo kaasbitterballen in de ovenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben ook nog wel wat kaas en worst voor als we nog meer honger hebben
Volgens mij was die er wel, ik probeer me even te herinneren wie die ook alweer gemaakt had.quote:
Morgen begint het feest weerquote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Volgens mij was die er wel, ik probeer me even te herinneren wie die ook alweer gemaakt had.
Ah dank je, ik kwam er niet op.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jazeker! @:Meke heeft hem gemaakt, dus kun je haar even dm'en voor de link
Ik moet zeggen dat ik het nog niet zo 'voel' bij dit seizoenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Yes heb er zin in. Ik kijk ouderwets app-loos.
Ik gebruik de app niet, dus zit ook niet in de poule! Ik vond het al heel wat dat ik had onthouden dat er eentje was.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou ja zeg, wie vergeet @:Meke nou!
Oké ik vergeef het jequote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik gebruik de app niet, dus zit ook niet in de poule! Ik vond het al heel wat dat ik had onthouden dat er eentje was.
Ok, ik ben blij met @Meke in dat geval. Hopelijk kan @Meke mij de link sturenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jazeker! @:Meke heeft hem gemaakt, dus kun je haar even dm'en voor de link
Arme gourmettende @Meke . Die komt straks terug en ziet een heel legertje @Meke 's.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ok, ik ben blij met @:meke in dat geval. Hopelijk kan @:meke mij de link sturen
Ik denk dat @Meke daar geen bezwaar tegen heeft toch?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Arme gourmettende @:meke . Die komt straks terug en ziet een heel legertje @:meke 's.
Weet ze ook eens hoe het voelt om @Dave te zijnquote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Arme gourmettende @:meke . Die komt straks terug en ziet een heel legertje @:meke 's.
De duif heeft de aardbei achtergelaten, ik herhaalquote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:19 schreef Aoibhin het volgende:
IK HEB DE AANHANGER IN HET VAKJE GEKREGEN![]()
![]()
Hier zit een @Dave in, ergens.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:19 schreef Aoibhin het volgende:
![]()
Podver Sjaan!quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:19 schreef Aoibhin het volgende:
![]()
Dat is totaal niet belangrijk ook. @Meke zou trots op je zijn.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:21 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had wel boetes vanwege 2 aanrijdingen en schade aan mijn voertuig, maar goed; dat zijn details
Ik moet heel eerlijk bekennenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe is het je uiteindelijk gelukt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
En als @Meke trots op me is, dan is mijn dag gemaaktquote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is totaal niet belangrijk ook. @:Meke zou trots op je zijn.
Breng me niet op ideeën over wat ik nog meer met mijn vrachtwagen kan doenquote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou ja zeg, wie vergeet @:Meke nou!
quote:Op maandag 28 december 2020 18:43 schreef Moira het volgende:
[..]
De specifieke MOL FOK!poule vind je in MOL iigMOL / De WIDM-app (met FOK!poule) (mij ff je username DM'en en dan nodig ik je uit)
Wel ff joinen nog, MOL'lende ESF'ers, want er zijn bijna 100 mensen minder dan vorige jaren so far
[..]
Oeh deze ook weer ff joinen
quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk bekennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Het was nog de verkeerde ook, er is ook een variant die verder gaatquote:
Oef.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het was nog de verkeerde ook, er is ook een variant die verder gaat
Ik ken die variantquote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het was nog de verkeerde ook, er is ook een variant die verder gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |