Ik denk dat jullie verkeerd aan het rijden zijn Guaanquote:
Bedankt. nog niet kunnen lachen. Zijn werknemers wel gelukkig.quote:
Ik heb dit jaar ook nog iedere dag gezopenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Op zich wel, maar vind het altijd te lang duren en ze dringen me een klein beetje alcohol op.
(Johnny Logan nu op bandje)
Ik ben er na 2 minuten eigenlijk alweer klaar mee.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou, ik ga Guido eens kijken, ben benieuwd
Veel beter wordt het niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:01 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik ben er na 2 minuten eigenlijk alweer klaar mee.
Zuipschuitquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar ook nog iedere dag gezopen![]()
(Glaasje Brut vannacht)
Lekker weer thuis zo Guaan
Etdeefquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:01 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit kan niet Ariquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar ook nog iedere dag gezopen![]()
(Glaasje Brut vannacht)
Lekker weer thuis zo Guaan
Ik eigenlijk ook wel. Maar ik geef het nog even.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:01 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik drink zoals jullie weten ook praktisch nooit maar zo proosten (vanaf 1,5m) is dan wel leuk. En was verrassend lekkere Brut, heel droogquote:
Ik vroeg me vanmiddag af of je de Daniel of Arne versie op het bandje had staan.quote:
Ik las droge modquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik drink zoals jullie weten ook praktisch nooit maar zo proosten (vanaf 1,5m) is dan wel leuk. En was verrassend lekkere Brut, heel droog![]()
Maar ik had dus wel een droge mond de hele nacht en een wee gevoel. Van 1 glaasje![]()
Brut en droog verdient een likequote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik drink zoals jullie weten ook praktisch nooit maar zo proosten (vanaf 1,5m) is dan wel leuk. En was verrassend lekkere Brut, heel droog![]()
Maar ik had dus wel een droge mond de hele nacht en een wee gevoel. Van 1 glaasje![]()
quote:
quote:
Dave pocht even met zijn ESF-kennisquote:
Haha ook niet zoveel (meer) gewendquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Brut en droog verdient een like![]()
Moet zeggen dat ik ook nogal dizzy werd van de champagne vannacht
Hou dat zo, veel gezonderquote:
Drinken en rijden gaat ook niet samen he.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:07 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben er klaar mee na vanavond tegen een verkeersbord te zijn geramd. Morgen misschien weer even Sims oppikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |