Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
Het jaar loopt op zijn eind en dat betekent dat er weer een Top 2000 is! Zoals elk jaar wordt een prachtig jaar afgesloten. Want wat was het een topjaar, 2020. Vol gezellige feestjes en veel live-muziek. Nouja, als we alleen januari en februari tellen. Daarna was het een strontpot. Geen livemuziek, geen sport, wel thuiswerken. De Kerona had ons allemaal in haar greep. Duizenden doden na het gewoon gezellig vieren van carnaval en wintersport, het moet allemaal maar kunnen tegenwoordig. Hier in Europa beweren ze nog dat het de schuld is van de Chinezen, maar volgens China komt het door Amerika! Nouja, het was in ieder geval een beetje saai. ESF in Rotterdam, rip. Dat konden we afschrijven. De Olumpische spelen? Nee, zeker niet dit jaar. Ajax en hun jaarlijkse kampioenschap? Nu een keertje niet. Maar gelukkig zijn er sommige bakens waar we ons ook in dit jaar aan kunnen vasthouden. Thierry Baudet zorgde voor topvermaak. Complotgekkies kregen nog altijd voet aan de grond. Mercedes won weer alles in de Formule 1. En Trump gedroeg zich nog steeds als een kleuter. Oh, en naast al dit vermaak: De Top 2000. Nog altijd, wel zonder café, maar met schermen. Dus dat is extra mooi.
Radio 2 Top 2000: Editie 2020 Jawel, de Top 2000 van 2020, hij is er! Dit jaar zonder concertbonus, maar wel coronabonussen voor Danny Vera, Di-rect en David Bowie. Dus een feest zal het sowieso zijn. De 2000 bestepopulairste meest voor gelobbyde nummers in 1 lijst!
Wat kunnen wij doen? Klagen. En genieten van een prachtige radioweek en DJs die ondanks de extra uren nog steeds door intro's en outro's schreeuwen. En stemmen. Op Gorky - Mia volgend jaar.
Wanneer? We hebben tijd tekort, dus het wordt 168 uur dit jaar. Vanaf middernacht eerste kerstdag gaan we los, en het nieuwe jaar wordt ingeluid met Roller Coaster. Over dodenbonus gesproken...
Etalagekanalen Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway, waar men NPO 2 Extra of NPO 3 Extra of wat het ook is 1 op 1 naar omzet!
Spotify:http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. Dat zal vast ooit geupdatet zijn, maar geen zin om dat uit te zoeken.
We kunnen ook dit jaar genieten van een site met schijtlollige gifjes waarin je kunt zien welke liedjes de lijst hebben gehaald. Als het goed is zijn dit er precies 2000.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW in de Zoom:
SPOILER: NSFW!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOKkers in beeld
SPOILER: PippenScottie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Dagoduck
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Aoibhin
SPOILER: ArnieAlberts
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Heb dit jaar weinig gepost maar wel heel veel meegelezen. Het was weer genieten met de leuke grappen en de muziek. Tot volgend jaar
Hier schreef Tim86 het volgende: HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
Het was weer leuk gezellig grappig ontroerend en alles
Zoals ik al zei, enorme tijdverspilling maar wel de leukste die er is en eentje die ik niet zou willen missen! Laten we hopen dat 2021 beter wordt en iedereen tot ergens aan de andere kant van middernacht
Un dann rettet kein Kavallerie, keine Zorro kümmert sich dodrömm. Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Here we go On this roller coaster life we know I can travel all the road, you see 'Cause I know you're there with me 'Cause I know, oh I know You're there with me
[ Bericht 44% gewijzigd door Gretzl op 01-01-2021 00:05:46 ]
Op donderdag 31 december 2020 23:57 schreef DarkSonic2 het volgende: Heb dit jaar weinig gepost maar wel heel veel meegelezen. Het was weer genieten met de leuke grappen en de muziek. Tot volgend jaar
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Haters can be so lame and vicious Hating on me because I'm ambitious They sound like they need lots of love, lots of love That's why I'm sending them hugs and kisses
Haters can be so lame and vicious Hating on me because I'm ambitious They sound like they need lots of love, lots of love That's why I'm sending them hugs and kisses
You don't need a weatherman to know which way the wind blows. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Album top 100 2024
Ik heb dit jaar niet echt mee kunnen posten, want jullie gingen VEEL TE HARD! Maar ik wil jullie allemaal wel een heel goed 2021 wensen, opdat we nooit meer die irritante Zoomwals hoeven aan te horen!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik woon vlak bij een tokkiestraat volgens mij, daar ook redelijk wat vuurwerk.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Album top 100 2024
Valt hier ook niet tegen. Of mee. Afhankelijk van hoe je het bekijkt. Al is de wijk stil. Vorig jaar stond ik alleen met mijn cakes. Iedereen blij toekijkend. Nu heerst er een serene rust.
Op vrijdag 1 januari 2021 00:16 schreef alopio het volgende: Beste wensen allemaal en op naar de volgende top2000! Met een jaar zonder Corona, Bløf en in goede gezondheid! En sterkte met het zwarte gat
Heb net vast mijn eerste goede daad verricht Was best een grote spin in de woonkamer en heb hem netjes buiten gezet ipv de stofzuiger erbij pakken Dat moet wel wat karma punten opleveren
Heb net vast mijn eerste goede daad verricht Was best een grote spin in de woonkamer en heb hem netjes buiten gezet ipv de stofzuiger erbij pakken Dat moet wel wat karma punten opleveren
Spinvis is trots op je. Einde van het jaar zeker op een nummer van hem stemmen dan.
Valt hier in Sint-Michielsgestel gelukkig mee, heb het idee dat er half zo weinig knallen/pijlen zijn als normaal. Maar nog altijd veel meer dan ik eigenlijn zou willen
Vast en zeker.
Ik zal zo eens kijken hoeveel ik gewonnen heb bij de staatsloterij
Hebben jullie ook dat je vuurwerk wil kijken omdat het maar eens in het jaar is. Maar tegelijkertijd ook hoopt dat het zo snel mogelijk voorbij is zodat je niet meer hoeft te kijken
Op vrijdag 1 januari 2021 00:27 schreef Limoentjuh het volgende: Hebben jullie ook dat je vuurwerk wil kijken omdat het maar eens in het jaar is. Maar tegelijkertijd ook hoopt dat het zo snel mogelijk voorbij is zodat je niet meer hoeft te kijken
Ik wil gewoon dat ze stoppen zodat ik fatsoenlijk kan gaan slapen
Op vrijdag 1 januari 2021 00:27 schreef Limoentjuh het volgende: Hebben jullie ook dat je vuurwerk wil kijken omdat het maar eens in het jaar is. Maar tegelijkertijd ook hoopt dat het zo snel mogelijk voorbij is zodat je niet meer hoeft te kijken
der is er 1 hier alleen maar karbiet af laten gaan. 10, 20x nu. Ik heb daar wel genoeg van
Beatus vir qui suffert tentationem. PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Heb wel van aantal mensen gehoord dat ze dit wel fijn vinden met thuis werken. En ook vanwege diezelfde redenen
Ik maak sofware en al onze systemen staan in de cloud. Dus het "op de zaak zijn" is echt onzinnig voor ons. Plus ik kan goed 8 uur aan 1 stuk doorwerken thuis: goede verbinding, goede machine thuis, geen afleiding Plus ... ik kon de top 4000 en top 2000 overdag aanzetten. Dat was erg goed.
Beatus vir qui suffert tentationem. PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
Ik maak sofware en al onze systemen staan in de cloud. Dus het "op de zaak zijn" is echt onzinnig voor ons. Plus ik kan goed 8 uur aan 1 stuk doorwerken thuis: goede verbinding, goede machine thuis, geen afleiding Plus ... ik kon de top 4000 en top 2000 overdag aanzetten. Dat was erg goed.
Is dit dan iets wat ze gaan aanhouden? Dat jij en collega’s vaker mogen thuiswerken. Of houdt het op zodra de maatregelen worden opgeheven en er weer op kantoor gewerkt kan en mag worden.
Denk zelf dat werkgevers hun personeel liefst op de werkvloer ziet om toch te zien dat ze ook echt aan het werk zijn
Is dit dan iets wat ze gaan aanhouden? Dat jij en collega’s vaker mogen thuiswerken. Of houdt het op zodra de maatregelen worden opgeheven en er weer op kantoor gewerkt kan en mag worden.
Denk zelf dat werkgevers hun personeel liefst op de werkvloer ziet om toch te zien dat ze ook echt aan het werk zijn
Ik was de enige die het langst op de zaak was (ook tijdens beging corona) omdat ik ook de helpdesk doe (en dus de telefoon beman maar we worden een keer of 10 gebeld in een week). Dit jaar gaat het zeker nog een 1/2 jaar door met thuiswerken. En waarschijnlijk tot we allemaal een prik hebben gehad.
Het was weer rustig, maar nu worden er weer bommen afgestoken hier.
Ik was de enige die het langst op de zaak was (ook tijdens beging corona) omdat ik ook de helpdesk doe (en dus de telefoon beman maar we worden een keer of 10 gebeld in een week). Dit jaar gaat het zeker nog een 1/2 jaar door met thuiswerken. En waarschijnlijk tot we allemaal een prik hebben gehad.
Jij kan dus nog een half genieten van het thuiswerken
Mis je het sociale contact met je collega’s dan niet?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Net Kenny Roger op Glastonbury bij BCC. In 2020 overleden.
Beste mensen! Bedankt weer voor een hele leuke week, echt weer genoten en met jullie is Top 2000 gewoon vele malen leuker
Ik wens iedereen een heeeeeel goed 2021. Hopelijk krijgen wij ergens in de loop van dit jaar weer onze concerten en festivals terug. Als dit COVID-19 gebeuren achter de rug is zou het mij echt leuk lijken om een Top 2000 meet te houden!
Ik ga eens proberen dit jaar vaker in MUZ rond te hangen.
Na het einde van de Top 2000 hebben we The Dirt (film gebaseerd op de autobiografie van Mötley Crüe) weer gekeken. Het blijft onvoorstelbaar dat een band met 100 fucking miljoen verkochte albums niet in de Top 2000 staat.
Na het einde van de Top 2000 hebben we The Dirt (film gebaseerd op de autobiografie van Mötley Crüe) weer gekeken. Het blijft onvoorstelbaar dat een band met 100 fucking miljoen verkochte albums niet in de Top 2000 staat.
Wat dat betreft zijn er heel veel dingen waarvan het gewoon schandalig is dat het er niet instaat, maar een Blofsingcoon er wel gewoon even dood leuk 30 keer instaat
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
Wat dat betreft zijn er heel veel dingen waarvan het gewoon schandalig is dat het er niet instaat, maar een Blofsingcoon er wel gewoon even dood leuk 30 keer instaat
Daarom moeten ze dus een maximum aantal nummers per band instellen. Kies de beste 10 Queen/Beatles/etc nummers en geef de rest van die ruimte in de lijst aan bands die er ook gewoon thuishoren.
Daarom moeten ze dus een maximum aantal nummers per band instellen. Kies de beste 10 Queen/Beatles/etc nummers en geef de rest van die ruimte in de lijst aan bands die er ook gewoon thuishoren.
Mijn stiefma is om een of andere reden dus volledig tegen het limiteren van de lijst Ergens snap ik het wel, maar eigenlijk gewoon totaal niet
Maar goed, ik heb een iets te aparte smaak om mijn top 100 terug te zien komen in de lijst
Heb een jeugdvriend van mij net misgelopen, hij was bij zijn moeder op bezoek, maar leek erop dat hij ergens anders was. Bleek hij gewoon om de hoek te zijn
Verder kan ik na de Top 2000 concluderen dat ik Kashmir, Sexual healing, I'm not in love, Just the two of us, So long Marianne en Beautiful noise maar eens vaker op moet zetten. Allemaal van dat materiaal dat er op de achtergrond al langer was, maar nooit volledig tot me doorgedrongen was. En er is iig 1 (voor mezelf iig) vollédig nieuwe bij gekomen die vaker op gaat (Foo Fighters - Walk).
Op vrijdag 1 januari 2021 09:29 schreef cafca het volgende: Beste muziekliefhebbers en Bløf-, Disturbed- en Beste zangers-fans, ik wens jullie allen een gelukkig, gezond en positief nieuwjaar!
Verdomme Hoor ik net All The Answers. Ga ik kijken naar de originele artiest, Kieran Halpin, die ik geweldig vond, al ken ik hem alleen van Youtube clips. Ik wilde daar ooit naar toe maar dat ging wegens andere dingen niet door. Dus ik wachten tot hij weer op acceptable afstand ergens speelt. Lees ik net dat hij 5 oktober op 65-jarige leeftijd ineens overleden is.
Kut2020
Tip: Kijk wat youtube van hem, alleen de man en zijn gitaar. Goede nummers, leuke kerel met humor. Gemis voor de muziekwereld
Kudos trouwens voor Lucas Hamming die in a gogo de #2 in De Gale500 Let It Happen van Tame Impala noemt als beste nummer ooit gemaakt en ook nog eens wielerfan blijkt te zijn
Remember the jester that showed you tears The script for tears