Gelukkig voel ik mij nog altijd als nummer 270 uit de lijst sinds ik door vakantie mijn wekker niet meer om 6:00 heb staan.quote:
Wel de albumversie mag ik hopenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig voel ik mij nog altijd als nummer 270 uit de lijst sinds ik door vakantie mijn wekker niet meer om 6:00 heb staan.
That's the spiritquote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:00 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Thanx, gaat helemaal goed komen, hard knokken
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:07 schreef DecoAoreste het volgende:
Even een paar gemiste platen aan het draaien. Net Drive van R.E.M. opgezet
quote:
Afkickenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik mis het nachtbaggeren met jullie
Goed plan.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:03 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wel de albumversie mag ik hopen
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:22 schreef asco het volgende:
Weer een jaar wachten. Maar waarschijnlijk geen Top dit jaar. 😳
Begin wel in te kakkenquote:
Lange dag ook. Waarvoor zijn jullie nog wakker? En is de bubbling after al begonnen?quote:
Ik zit nog een beetje tv te kijken en jij?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lange dag ook. Waarvoor zijn jullie nog wakker? En is de bubbling after al begonnen?
Ben nog met n vriend aan t drinken. Allebei behoorlijk heen maar dat is oke vanavond i guessquote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zit nog een beetje tv te kijken en jij?
Geen idee of ie al begonnen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |