Ja blijf op afstand ...quote:Op donderdag 31 december 2020 00:43 schreef marcb1974 het volgende:
Hoop dat 2021 veel beter wordt ja
(vrees een beetje voor het begin wel)
Sterkte en latersquote:Op donderdag 31 december 2020 00:55 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens opzoeken, straks nog een half dagje werken
Hulloquote:
Fijne jaarwisseling alvast pluppiequote:
Hier ook ja, echt uitgestorven op sommige plekken.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik had wat boodschapjes nodig, maar het was verrassend rustig in de Jumbo en heerlijk stil buiten ook, normaal is het overdag al een kabaal met het vuurwerk, maar nu niet
Jij ookquote:Op donderdag 31 december 2020 07:43 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Fijne jaarwisseling alvast pluppie
Zeg dat wel. Dit jaar is voor mijn gevoel in een waas voorbij gegaanquote:Op donderdag 31 december 2020 11:24 schreef Prisha het volgende:
31 december alweer. Het voelt een beetje onwerkelijk. Of zoiets. Ik weet het niet. Lastig te omschrijven. Maar wel vreemd.
Dat ja. Dat gevoel heb ik ook. Een waas.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:26 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Dit jaar is voor mijn gevoel in een waas voorbij gegaan
Ik zat net mijn fotoalbum te bekijken met de laatste keer dat ik op trainingskamp was in februari.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:24 schreef Prisha het volgende:
31 december alweer. Het voelt een beetje onwerkelijk. Of zoiets. Ik weet het niet. Lastig te omschrijven. Maar wel vreemd.
Ja inderdaad! Januari en Februari en dan gewoon helemaal niet.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zat net mijn fotoalbum te bekijken met de laatste keer dat ik op trainingskamp was in februari.
Dat lijkt wel een eeuwigheid geleden terwijl er in de tussentijd eigenlijk niets gebeurd is
Ik heb heel veel vastigheid in mijn leven omdat alle trainingen wel gewoon door kunnen gaan en zelfs gestructureerder kunnen. Maar de wedstrijden en alle dynamiek eromheen ontbreken waardoor je af en toe je wel afvraagt waar je mee bezig bentquote:Op donderdag 31 december 2020 11:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Januari en Februari en dan gewoon helemaal niet.
Ik zag net de foto van mij op de top van die berg. Ook februari. En daarna een grote waas zoals @:dezomervoorbij net beschreef.
Ik las wat interviews met wat sporters en musici en die beschreven dat precies zoals jij dat doet.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb heel veel vastigheid in mijn leven omdat alle trainingen wel gewoon door kunnen gaan en zelfs gestructureerder kunnen. Maar de wedstrijden en alle dynamiek eromheen ontbreken waardoor je af en toe je wel afvraagt waar je mee bezig bent
Ergens heb ik het idee dat, als ik morgen wakker wordt het een grote boze droom was.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:24 schreef Prisha het volgende:
Eerste wedstrijd zou normaal eind februari zijn.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik las wat interviews met wat sporters en musici en die beschreven dat precies zoals jij dat doet.
Ik zat me dat pasgeleden te bedenken. Hoe weet ik niet of dit niet gewoon een droom is.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ergens heb ik het idee dat, als ik morgen wakker wordt het een grote boze droom was.
En dan weet ik dat ik nu niet droom
Jij was vorig jaar op 30 januari toch naar Barcelona gegaan? We stonden samen op het vliegveld weet ik nogquote:Op donderdag 31 december 2020 11:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd zou normaal eind februari zijn.
Dan is dit altijd een mooie week om doelen en trajecten te stellen en bespreken
Maja de kans dat er iets van terecht komt is niet groot
Heb dat 1 keer gehad een paar weken in de eerste lockdown. Ik was veel rondjes aanhet fietsen want ookroeienkon toen niet.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zat me dat pasgeleden te bedenken. Hoe weet ik niet of dit niet gewoon een droom is.
Naar Sevilla uiteindelijkquote:Op donderdag 31 december 2020 11:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jij was vorig jaar op 30 januari toch naar Barcelona gegaan? We stonden samen op het vliegveld weet ik nog![]()
Had je dat dit jaar anders ook gehad, dat je weer daarheen zou gaan?
Ja dat, heel vreemd.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:26 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Dit jaar is voor mijn gevoel in een waas voorbij gegaan
ah ja Sevilla was het ja.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Naar Sevilla uiteindelijkEn dat is een jaarlijks uitje ja. Heb net 2 dames richting A-equipe weten te krijgen en die gaan wel met hun nieuwe groep want richting spelen hoop ik voor ze.
Zal wel redelijk binnen de bubble moeten, ik denk niet dat die de stad in gaan deze keer![]()
Maar ik ga dat wel missen want meestal begon ik in het nieuwe jaar lekker af te tellen tot we op pad gingen
Ik kan me niet voorstellen dat die Spelen in juli al door kunnen gaan, ik denk dat we nadat iedereen gevaccineerd is we nog maanden ondereg moeten naar dit soort evenementen.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
ah ja Sevilla was het ja.
Dat is dan soort van kick-off van je nieuwe jaar/seizoen wat dan ineens anders is.
Oh dat is goed zeg, naar de A-equipe. Good for you! Ik vraag me af of die hele Spelen doorgaan....
Was een mooie verrassing omdat ze zowaar sneller waren dan de meeste oudgedienden, die weliswaar wat korter er op waren begonnen met hun seizoen. Aan de andere kant waen bijna alle dames waar ze tegen voeren ook gewoon Europees kampioen geworden drie maanden geleden en horen ook tot de wereldtop.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
ah ja Sevilla was het ja.
Dat is dan soort van kick-off van je nieuwe jaar/seizoen wat dan ineens anders is.
Oh dat is goed zeg, naar de A-equipe. Good for you! Ik vraag me af of die hele Spelen doorgaan....
echtquote:Op donderdag 31 december 2020 11:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb dat 1 keer gehad een paar weken in de eerste lockdown. Ik was veel rondjes aanhet fietsen want ookroeienkon toen niet.
Na een paar weken was ik echt halverwege, midden in de weilanden me aan het afvragen was of het allemaal wel echt was en of ik niet die middag gewoon een bioscoopje zou gaan pakken
Ik was even echt wazig jaquote:
quote:Op donderdag 31 december 2020 11:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat die Spelen in juli al door kunnen gaan, ik denk dat we nadat iedereen gevaccineerd is we nog maanden ondereg moeten naar dit soort evenementen.
quote:Op donderdag 31 december 2020 11:57 schreef pullup het volgende:
En denk zelf dat die spelen helemaal niet doorgaan wederom
quote:Op donderdag 31 december 2020 11:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb dat 1 keer gehad een paar weken in de eerste lockdown. Ik was veel rondjes aanhet fietsen want ookroeienkon toen niet.
Na een paar weken was ik echt halverwege, midden in de weilanden me aan het afvragen was of het allemaal wel echt was en of ik niet die middag gewoon een bioscoopje zou gaan pakken
Las al een artikel dat die Japanners bij doorgaan alle eventuele toeschouwers van een elektronische enkelband wilden gaan voorzienquote:
Een enkelbandquote:Op donderdag 31 december 2020 12:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Las al een artikel dat die Japanners bij doorgaan alle eventuele toeschouwers van een elektronische enkelband wilden gaan voorzien![]()
Succes daarmee
Ik denk dat ze wel doorgaan. Zonder publiek waarschijnlijk.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat die Spelen in juli al door kunnen gaan, ik denk dat we nadat iedereen gevaccineerd is we nog maanden ondereg moeten naar dit soort evenementen.
Even zoeken of ik dat nog kan terug vinden,de foto erbij zag er nog heftiger uit dan het klinktquote:
https://loyaltylobby.com/(...)movements-using-gps/quote:Op donderdag 31 december 2020 12:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Even zoeken of ik dat nog kan terug vinden,de foto erbij zag er nog heftiger uit dan het klinkt
Valt mee toch? Broek er over en klaar.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:14 schreef pullup het volgende:
[..]
https://loyaltylobby.com/(...)movements-using-gps/
[ afbeelding ]
johquote:Op donderdag 31 december 2020 12:14 schreef pullup het volgende:
[..]
https://loyaltylobby.com/(...)movements-using-gps/
[ afbeelding ]
En niet naar de lovehotelsquote:Op donderdag 31 december 2020 12:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Valt mee toch? Broek er over en klaar.
Als dat nou het grootste probleem isquote:
all you need is lovequote:
Toch wel jaquote:Op donderdag 31 december 2020 12:20 schreef chufi het volgende:
Middag.. Wat een drukte ... maar goed ik heb oliebollen gescoord..
Het zal toch maar gebeurenquote:Op donderdag 31 december 2020 12:22 schreef Domnivoor het volgende:
“Donder lekker op!”
[ afbeelding ]
Micky Beisenherz
Jij ook een mooie jaarwisselingquote:
We zien het allemaal welquote:
jij ookquote:
quote:Op donderdag 31 december 2020 13:57 schreef Domnivoor het volgende:
Oliebollen gehaald![]()
[ afbeelding ]
Oliebollen gehaald![]()
[ afbeelding ]
Lekker, met een biertje erbij.quote:Op donderdag 31 december 2020 13:57 schreef Domnivoor het volgende:
Oliebollen gehaald![]()
[ afbeelding ]
Oliebollen gehaald![]()
[ afbeelding ]
1 grote uitbundige en vooral dronken massa mensen?quote:Op donderdag 31 december 2020 15:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Best nog wel wat volk op de been hier.
Benieuwd wat het vanavond wordt.
[ afbeelding ]
Ja wou het net zeggenquote:Op donderdag 31 december 2020 15:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Best nog wel wat volk op de been hier.
Benieuwd wat het vanavond wordt.
[ afbeelding ]
Ik denk dat het meevalt: normaal veel drukte bij de horeca, maar die zijn - voor zover nog niet failliet - allemaal gesloten.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 grote uitbundige en vooral dronken massa mensen?
Er gaan er zeker omvallen ja.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat het meevalt: normaal veel drukte bij de horeca, maar die zijn - voor zover nog niet failliet - allemaal gesloten.
Ik zie het toch wat somberder in, gezien de zich als een olievlek uitbreidende leegstand in de buurt.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er gaan er zeker omvallen ja.
Denk alleen wel dat de meerderheid snel weer terug is.
Mjah, das de andere kant. Bedrijven die zonder corona in 2020 waren omgevallen hebben het nu gered door de steun. Niet altijd terecht.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zie het toch wat somberder in, gezien de zich als een olievlek uitbreidende leegstand in de buurt.
Chicoleo (tapasrestaurant hier op de boulevard) nu ook permanent gesloten. Op culinair gebied gaat daar weinig aan verloren, maar je kon je er 's zomers heerlijk amuseren op het terras, vooral als je van Fawlty Towers-experiences hield.
Er is nu toch ook een belofte van het nieuwe jaar? Misschien wel groter dan alle voorgaande jaren bij elkaar.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:49 schreef FaithHealer het volgende:
Eigenlijk is het raar.
Iedere jaarwisseling is er zo'n gevoel van belofte, een nieuw jaar.
En dan zit je 1 januari katerig op de bank, en dan vloeien de dagen weer in elkaar over, en voor je het weet zit je alweer een jaar verder aan de oliebollen, En toch voel je weer die belofte van een nieuw jaar.
Nou ja, veel slechter dan dit jaar kan niet, dus dat is ook weer een belofte.
quote:Op donderdag 31 december 2020 15:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is nu toch ook een belofte van het nieuwe jaar? Misschien wel groter dan alle voorgaande jaren bij elkaar.
Dat is geen vanzelfsprekendheid. Sommige zaken hier staan nu al een paar jaar leeg en de huidige situatie enthousiasmeert nou niet echt tot het doen van forse investeringen en het ophoesten van exorbitant hoge huren, zeker nu de nabije toekomst nog altijd uiterst onvoorspelbaar is.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, das de andere kant. Bedrijven die zonder corona in 2020 waren omgevallen hebben het nu gered door de steun. Niet altijd terecht.
En een terras dat altijd druk was gaat vanzelf weer open als de mensen er zijn.
Goeie. Kan er veel op zeggen, maar weet dat niet zo 1 2 3 in woorden te vatten.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:04 schreef Domnivoor het volgende:
COR / Hoe ga je op covid-19 terugkijken?
Ik hoop dat het ooit weer normaal kan worden.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:27 schreef chufi het volgende:
Laat het eerst maar weer normaal worden
Toch gelukt.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:04 schreef Domnivoor het volgende:
COR / Hoe ga je op covid-19 terugkijken?
Struis.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
GHallon gespuis
kapot lang geleden ff tikkon 40plus sc
....
maandag BB day wat vreselijk enig
Struis!!quote:Op donderdag 31 december 2020 16:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
GHallon gespuis
....
Helleu Struiszzquote:Op donderdag 31 december 2020 16:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
GHallon gespuis
....
Lekker saaiquote:Op donderdag 31 december 2020 16:43 schreef pullup het volgende:
Ik ga mooi helemaal geen moer doen vanavond
Nou ja, de staatsloterij winnen waarschijnlijkquote:
Goeie suggestie. Waar is die film te zien?quote:Op donderdag 31 december 2020 16:49 schreef pullup het volgende:
En 'No Country for Old Men' kijken.
Wellicht nog een beetje Youp maar die heb ik nooit geweldig gevonden
Op Spike zie ik nuquote:Op donderdag 31 december 2020 16:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Goeie suggestie. Waar is die film te zien?
Gevonden!quote:Op donderdag 31 december 2020 16:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Op Spike zie ik nu![]()
Geen idee of ik dat heb![]()
Effe checken
Ik heb het zowaarquote:Op donderdag 31 december 2020 16:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Op Spike zie ik nu![]()
Geen idee of ik dat heb![]()
Effe checken
Doe mij dan de straatprijsquote:Op donderdag 31 december 2020 16:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja, de staatsloterij winnen waarschijnlijk
'No Country for Old Men' of Snollebollekes live in Gelredome.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:56 schreef FaithHealer het volgende:
Snollebollekes live in Gelredome.
Op donderdag 31 december 2020 16:56 schreef FaithHealer het volgende:
in een leeg stadion?quote:Op donderdag 31 december 2020 16:56 schreef FaithHealer het volgende:
Dat is volgens mij bij de postcode loterij. maar bij de hoofdprijs winnen is 1 miljoen voor jou, bij dezequote:
Snap ik.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:57 schreef pullup het volgende:
[..]
'No Country for Old Men' of Snollebollekes live in Gelredome.
Moeilijk moeilijk
Geen Youp hier ... daar heb ik een hekel aan ..quote:Op donderdag 31 december 2020 16:57 schreef pullup het volgende:
[..]
'No Country for Old Men' of Snollebollekes live in Gelredome.
Moeilijk moeilijk
Eigenlijk niet maar ik heb mijn eigen regel al verpest.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 31 december 2020 16:56 schreef FaithHealer het volgende:
ow ja..
hoe laat?
heb dr nu zinan ..![]()
![]()
.. voor de zwaaiers
mag er gezwaaid worden ?
21.29 RTL5quote:Op donderdag 31 december 2020 16:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 31 december 2020 16:56 schreef FaithHealer het volgende:
ow ja..
hoe laat?
heb dr nu zinan ..![]()
![]()
.. voor de zwaaiers
mag er gezwaaid worden ?
verkloot kwoot ... ff wennen he
Dat is soury dr taakquote:Op donderdag 31 december 2020 16:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Eigenlijk niet maar ik heb mijn eigen regel al verpest.
Fout quoten mag zeker niet
De helft van zijn show zal wel over zijn eigen ervaringen met corona gaanquote:Op donderdag 31 december 2020 16:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen Youp hier ... daar heb ik een hekel aan ..
Hoezo?quote:
20 jaar geleden zat ik zelf in Carré bij Youp. Ik vind het soms wat raar dat hij verguist wordtquote:Op donderdag 31 december 2020 17:00 schreef FaithHealer het volgende:
Youp ga ik zeker niet kijken. Bah.
Dat lul je nu zomaar.quote:
zeikstraal...quote:Op donderdag 31 december 2020 17:00 schreef FaithHealer het volgende:
Youp ga ik zeker niet kijken. Bah.
Oh hoiquote:Op donderdag 31 december 2020 17:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zeikstraal...
joep
ik wult gesellugh
muziekjes.. lkkr hoofd leeg
Zo'n drama is ie niet neequote:Op donderdag 31 december 2020 17:03 schreef Soury het volgende:
[..]
20 jaar geleden zat ik zelf in Carré bij Youp. Ik vind het soms wat raar dat hij verguist wordt
Dat heb ik ook wel, maar ik ga het zeker een andere dag kijken.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo'n drama is ie niet neemaar even geen zin in
Okquote:
Ja koekkoekquote:
Twee oliebollen en ik zit vol.quote:
Op donderdag 31 december 2020 17:06 schreef Soury het volgende:
Ja primaquote:Op donderdag 31 december 2020 17:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 31 december 2020 17:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh hoi
hey Muis .. hoest in schubbekutteveen mbt knallen en zuks ?
[..]
Oh hoi
hey Muis .. hoest in schubbekutteveen mbt knallen en zuks ?
Test omdat jij over qoutes begon. Leukquote:
Struis doet het er om volgens mijquote:Op donderdag 31 december 2020 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Test omdat jij over qoutes begon. Leuk
Je meent hetquote:Op donderdag 31 december 2020 17:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Struis doet het er om volgens mij
Is het niet zo dat dat virus ook jongeren pakt?quote:Op donderdag 31 december 2020 17:27 schreef chufi het volgende:
In Duindorp zijn ze lekker aan het feesten lees ik
Klopt. Zeker de Engelse variant.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het niet zo dat dat virus ook jongeren pakt?
Even geduld dusquote:Op donderdag 31 december 2020 17:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Klopt. Zeker de Engelse variant.
Alleen lijken de jongeren daar nog niet echt van overtuigd.
Dat virus schijnt geen onderschijt te maken tussen oud en jong .. het pakt wat ie pakken kanquote:Op donderdag 31 december 2020 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het niet zo dat dat virus ook jongeren pakt?
Dat was imo al zo maar het leek zwakken en ouderen te treffen. Wat sowieso niet helemaal waar was maar gedeeltelijk wel. Het percentage qua jonge mensen was laag, en vaak mensen die al zwak waren. Dat is nu andersquote:Op donderdag 31 december 2020 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat virus schijnt geen onderschijt te maken tussen oud en jong .. het pakt wat ie pakken kan
Ja geen idee ..quote:Op donderdag 31 december 2020 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was imo al zo maar het leek zwakken en ouderen te treffen. Wat sowieso niet helemaal waar was maar gedeeltelijk wel. Het percentage qua jonge mensen was laag, en vaak mensen die al zwak waren. Dat is nu anders
Tis verdacht stil wel ...quote:Op donderdag 31 december 2020 17:42 schreef Soury het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)urwerk-een-jaar-over
Ik hoor wel wat bommetjesquote:
quote:Op donderdag 31 december 2020 17:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
Flinke regen en geen vuurwerk hier![]()
Snap ik maar het is wel zijn werk.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:52 schreef FaithHealer het volgende:
het lijkt erop dat mijn schoonzoon thuis kan blijven vannacht. Er zijn genoeg agenten op straat. Om 20.00 hoort hij het definitief.
Zou een pak van mijn hart zijn.
Yeahhh, Struisquote:Op donderdag 31 december 2020 16:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
GHallon gespuis
....
Ben je thuis?quote:
Wou er net wat over zeggen dat ie maar een rustige avond zou mogen hebben ..quote:Op donderdag 31 december 2020 17:52 schreef FaithHealer het volgende:
het lijkt erop dat mijn schoonzoon thuis kan blijven vannacht. Er zijn genoeg agenten op straat. Om 20.00 hoort hij het definitief.
Zou een pak van mijn hart zijn.
Dat weet ik, maar heb geen goed gevoel over de korte lontjes overal, en de politie heeft het altijd gedaan.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Snap ik maar het is wel zijn werk.
Oma Nijn, hoe is het gegaan?quote:Op donderdag 31 december 2020 17:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Yeahhh, Struis![]()
Leuk dat je er weer bent.
![]()
Wou !!!quote:Op donderdag 31 december 2020 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Wou er net wat over zeggen dat ie maar een rustige avond zou mogen hebben ..
Ja, vanmiddag thuisgekomen, maar gelijk in slaap gevallen.quote:
Ik zou er wat sneller op los meppen. Gelukkig hoef ik het niet te doenquote:Op donderdag 31 december 2020 17:54 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar heb geen goed gevoel over de korte lontjes overal, en de politie heeft het altijd gedaan.
nieuwjaarsdag werken ook geen pretje in die beroepenquote:Op donderdag 31 december 2020 17:54 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar heb geen goed gevoel over de korte lontjes overal, en de politie heeft het altijd gedaan.
Oh het knallen komt nogquote:Op donderdag 31 december 2020 17:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, vanmiddag thuisgekomen, maar gelijk in slaap gevallen.
Water drinken en vla eten gaat goed. Alleen veel pijn door de druk van lucht in buik.
Veel lopen en dan komt het goed.
Hij is pas sinds een jaar omgeschoold van beroepsmilitair naar politieagent.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
nieuwjaarsdag werken ook geen pretje in die beroepen
beter hij gat omscholen
acteren in een rls
Rustig aan en fijn thuis herstellen. Hopelijk knap je snel op.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Water drinken en vla eten gaat goed. Alleen veel pijn door de druk van lucht in buik.
Daar hebben we wat aan.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:58 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Hij is pas sinds een jaar omgeschoold van beroepsmilitair naar politieagent.![]()
Soort van met de neus in de boter vallen.
Jaquote:
Tnx. Komt goed.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:59 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Rustig aan en fijn thuis herstellen. Hopelijk knap je snel op.
Staat straks de schoonzoon van FaithHealer voor de deurquote:
Die zit thuis als het goed is.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Staat straks de schoonzoon van FaithHealer voor de deur
scheten laten.. lucht mot dr uitquote:Op donderdag 31 december 2020 17:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Beterquote:Op donderdag 31 december 2020 18:03 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Die zit thuis als het goed is.
respect! lijkt me doodeng. Sterktequote:Op donderdag 31 december 2020 17:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat klinkt ranzigquote:
.. 2021....quote:Op donderdag 31 december 2020 18:27 schreef Soury het volgende:
Ik geniet nog even van een contactloos jaar. Geen gezoen en handen schudden en huggen. Dat was wel cool
Vlissingenquote:Op donderdag 31 december 2020 17:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
bijna sneeuw ?
waar is hier ?
hier is daar .
in Vaagh is uit vreemdig . stilte voor de storm mbt gedoei en zuks
Carbid schieten wordt dit jaar in Neder-Betuwe aangemerkt als 'kleinschalig evenement'. ..
Meisjes is de knoop? WTFquote:Op donderdag 31 december 2020 18:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
.. 2021....
vreest tot ut niet zo gesjellugh wrd..
zoenen en huggen not
.
mensjes in de knoop
bedrijven kapoet
random dooies
Ohh ja die brilquote:Op donderdag 31 december 2020 18:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
zet je bril op
mensjes in de knoop
Dank je wel, jij ookquote:Op donderdag 31 december 2020 18:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
sjusssssssssss
fijne avond
Jij ook een fijne jaarwisselingquote:Op donderdag 31 december 2020 18:52 schreef Chanel5 het volgende:
Ik hang hier misschien nog even rond, want toch geen visite, maar voor iedereen een rustige jaarwisseling en vooral een beter 2021.
Dat is nog veel, een halve en het is klaar.quote:
Vind die gast zuur , dus geen Youp. Maar onze adherquote:Op donderdag 31 december 2020 16:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen Youp hier ... daar heb ik een hekel aan ..
Wie ?quote:Op donderdag 31 december 2020 19:04 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Vind die gast zuur , dus geen Youp. Maar onze adher
Jochem meyerquote:
Hier ook die bommen jaquote:Op donderdag 31 december 2020 21:24 schreef espri het volgende:
Ik stuiter al de hele avond op mn stoel.. complete bommen gaan hier af politie volop aanwezig en woon maar in een klein durpske..
JIj blijft ook nog even wakker wel. Mag het bij jou wel worden afgestoken?quote:
Ik wist niet dat we zoveel dienders hadden hierquote:Op donderdag 31 december 2020 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier ook die bommen ja
politie heb ik dan weer niet gezien.
[..]
JIj blijft ook nog even wakker wel. Mag het bij jou wel worden afgestoken?
De dorpen naast jou zitten nu zonder waarschijnlijkquote:Op donderdag 31 december 2020 21:30 schreef espri het volgende:
[..]
Ik wist niet dat we zoveel dienders hadden hier
Voor jou ook Marc en dat je maar veel van het ziekenhuis mag weg blijvenquote:Op donderdag 31 december 2020 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
En voor iedereen een heel fijne jaarwisseling en een heel mooi 2021 natuurlijk
Het zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 31 december 2020 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De dorpen naast jou zitten nu zonder waarschijnlijk
Dank je welquote:Op donderdag 31 december 2020 21:31 schreef espri het volgende:
[..]
Voor jou ook Marc en dat je maar veel van het ziekenhuis mag weg blijven
Mooie dingen... tsja proberen gezond te blijven ofzo?quote:Op donderdag 31 december 2020 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dank je wel
En ja, dat is de planning nu, wil ze niet nog meer lastig vallen![]()
Jij nog mooie dingen die je doen wil?
Dat ook natuurlijk,quote:Op donderdag 31 december 2020 21:41 schreef espri het volgende:
[..]
Mooie dingen... tsja proberen gezond te blijven ofzo?
Dan pakken we de koffers in en gaan lekker op vakantie, heb het cruisen gemistquote:Op donderdag 31 december 2020 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ook natuurlijk,
maar bedoel meer iets voor na corona (er vanuit gaande dat dat gaat lukken) een groot feest, alle buren knuffelen, oid
Hopelijk komende zomer weer ja, dat we mogen.quote:Op donderdag 31 december 2020 21:46 schreef espri het volgende:
[..]
Dan pakken we de koffers in en gaan lekker op vakantie, heb het cruisen gemist![]()
Maar ben niet zo,n knuffelear met iedereen hoor, Mijn kids kleinkind en goede vrienden maar ben best tevreden nu zonder handen schudden enzo
We gaan het gewoon rustig afwachten , eens komt het wel goed gaan we maar vanuit.quote:Op donderdag 31 december 2020 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk komende zomer weer ja, dat we mogen.
En het knuffelen was een voorbeeld he, niets moet
nos.nlquote:Op een aantal plekken is het onrustig, maar het overgrote deel van de mensen maakt er een gezellige Oudejaarsavond van. Dat is duidelijk te zien op Twitter.
Ik ga gewoon hard hopenquote:Op donderdag 31 december 2020 21:48 schreef espri het volgende:
[..]
We gaan het gewoon rustig afwachten , eens komt het wel goed gaan we maar vanuit.
Die burgermeesters met hun grote ******* staan nu ook voor lul, ze laten het gewoon toe.quote:
Toen ook al jaquote:
Neequote:Op donderdag 31 december 2020 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
JIj blijft ook nog even wakker wel. Mag het bij jou wel worden afgestoken?
Nu nog of loopt ie achter ?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
Volgens mij hoor ik de kerkklok ook, ergens ver op de achtergrond
Hij is stil, het wordt nu ook wel iets stiller buiten, ze houden het korter vol.quote:
ze moeten het elke keer snel en stiekem doen want wie worden ze wel betraptquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij is stil, het wordt nu ook wel iets stiller buiten, ze houden het korter vol.
En geloof niet dat het achterlopen was, maar luiden om nieuwjaar.
Geloof niet dat ze zich hier zorgen maken om betrapt te worden.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
ze moeten het elke keer snel en stiekem doen want wie worden ze wel betrapt
Ik hou het niet in de gaten en het is te ver wegquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geloof niet dat ze zich hier zorgen maken om betrapt te worden.
Jij ook Bomenverzameling .... Bos je weet dat je hier al jaren welkom bent . Op een goed 2021 Proostquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Beste wensen 40+ers. Over een paar maanden ben ik zelf ook eindelijk 40+![]()
De ME?quote:
U ook voormalig heer Bosquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Beste wensen 40+ers. Over een paar maanden ben ik zelf ook eindelijk 40+![]()
Hootannany op de BBCquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
De superknaller .....
Kultnacht op ZDF met de mooiste Schlagers uit de 70's
Ja die had ik ook al , maar had net ff een gevoel van herhaling van bepaalde nummers ....quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hootannany op de BBC![]()
ik twijfel welke het wordt
Hij zegt het net, ze mogen geen bands, dus het zijn herhalingen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die had ik ook al , maar had net ff een gevoel van herhaling van bepaalde nummers ....
De meeste keren heb ik al gezien ... Dan is oude Schlagers wel leukquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij zegt het net, ze mogen geen bands, dus het zijn herhalingen.
Der Kultnacht ist jetzt dran
Ik ben wat ouder en herken gewoon vele nummersquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:56 schreef marcb1974 het volgende:
Al hoeft zo'n slager met een kind nou ook weer niet
Schlager artiest ben je tot je er dood bij neervaltquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:59 schreef marcb1974 het volgende:
Ik sommige ook nog wel, of minimaal de artiesten.
Hootenanny it is.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:48 schreef marcb1974 het volgende:
Hootannany op de BBC![]()
ik twijfel welke het wordt
Tom Jonesquote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:09 schreef svann het volgende:
[..]
Hootenanny it is.
Goed Nieuwjaar, allen!
Beter iig.
Die is ook al weer 80quote:
die hadden toen een opleving iddquote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is ook al weer 80
Madness nu
(uit 2007)
Hij gaat al even mee ja.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:16 schreef svann het volgende:
[..]
Inmiddels tachtig ofzo!
Sir Tom Jones, he.
Oh, spuit elf.
Ja Duitse Kultquote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:25 schreef svann het volgende:
[..]
Uit de tijd dat er nog Duitse en Franse liedjes in de top 40 stonden.
Laaang geleden.
Welterusten!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:30 schreef marcb1974 het volgende:
ik ga mijn bed zoeken, t is redelijk stil hier buiten nu,
truste
Hier rook ik de hele avond al een rooklucht .. maar zag ook dat er een brandalarm in de buurt hier was, eerder vanavond .quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:33 schreef svann het volgende:
[..]
Welterusten!
De stank buiten valt best mee, ondanks de mist.
zie niet wat er in zitquote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:39 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn eerste goede voornemen is alweer gesneuveld![]()
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]Ah ok Oude jenever... Nooit gehad volgens mij .. wat is het verschil met jonge?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die drink voornemens moet je ook pas na het weekend doen of iig pas na het slapen gaan
hier al een tijdje stil op af en toe een verre knalquote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:48 schreef Domnivoor het volgende:
Hier ook een vuurwerkgeur buiten. Maar er is ook aarsig wat afgestoken en ik hoor het nog steeds.
Dat weet ik niet precies. Oude jenever is de traditionele variant, en heeft meer smaak. Jonge heeft een neutrale smaak.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok Oude jenever... Nooit gehad volgens mij .. wat is het verschil met jonge?
Die drink voornemens moet je ook pas na het weekend doen of iig pas na het slapen gaan
Graag gedaan, misschien gewoon eens prberenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat weet ik niet precies. Oude jenever is de traditionele variant, en heeft meer smaak. Jonge heeft een neutrale smaak.
Bedankt voor de tip.
Ongehoord, hier ook hoor, het ruikt buiten naar vuurwerk en het knal nog steeds. Vuurwerkverbodquote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:03 schreef tonja het volgende:
Geluid van mijn mic thuis en beelden van de Dam.
Mensen zijn totaal onverschillig...![]()
Gelukkig nieuwjaar!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:05 schreef Deisyy het volgende:
Iedereen een goed en gezond 2021 gewenst!
sws wat een hoop mensen ... Wat heb je er te zoeken als alles dicht is ...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:03 schreef tonja het volgende:
Geluid van mijn mic thuis en beelden van de Dam.
Mensen zijn totaal onverschillig...![]()
Zoals het nu in de praktijk gaat, mag het van mij elke jaarwisseling wel.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ongehoord, hier ook hoor, het ruikt buiten naar vuurwerk en het knal nog steeds. Vuurwerkverbod
Ja prima te doen hier in de grote stadquote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zoals het nu in de praktijk gaat, mag het van mij elke jaarwisseling wel.
Even losgaan tussen 12 en 1 i.p.v. een maand lang.
https://www.nu.nl/jaarwis(...)e-jaarwisseling.htmlquote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zoals het nu in de praktijk gaat, mag het van mij elke jaarwisseling wel.
Even losgaan tussen 12 en 1 i.p.v. een maand lang.
Yep dat zijn de assholes die het allemaal langer laten duren.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ongehoord, hier ook hoor, het ruikt buiten naar vuurwerk en het knal nog steeds. Vuurwerkverbod
Dat ja.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:19 schreef chufi het volgende:
[..]
sws wat een hoop mensen ... Wat heb je er te zoeken als alles dicht is ...
Ik ben in mijn 35 jaar hier in AMsterdam .. slechts 1 keer op de Dam geweest met Oud en nieuw en het was veel drukker , maar vond het levens gevaarlijk met iedereen die er maar op los knalde ... nooit weer ..quote:Op vrijdag 1 januari 2021 03:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep dat zijn de assholes die het allemaal langer laten duren.
[..]
Dat ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |