Nou ja, de staatsloterij winnen waarschijnlijkquote:
Goeie suggestie. Waar is die film te zien?quote:Op donderdag 31 december 2020 16:49 schreef pullup het volgende:
En 'No Country for Old Men' kijken.
Wellicht nog een beetje Youp maar die heb ik nooit geweldig gevonden
Op Spike zie ik nuquote:Op donderdag 31 december 2020 16:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Goeie suggestie. Waar is die film te zien?
Gevonden!quote:Op donderdag 31 december 2020 16:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Op Spike zie ik nu![]()
Geen idee of ik dat heb![]()
Effe checken
Ik heb het zowaarquote:Op donderdag 31 december 2020 16:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Op Spike zie ik nu![]()
Geen idee of ik dat heb![]()
Effe checken
Doe mij dan de straatprijsquote:Op donderdag 31 december 2020 16:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja, de staatsloterij winnen waarschijnlijk
'No Country for Old Men' of Snollebollekes live in Gelredome.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:56 schreef FaithHealer het volgende:
Snollebollekes live in Gelredome.
Op donderdag 31 december 2020 16:56 schreef FaithHealer het volgende:
in een leeg stadion?quote:Op donderdag 31 december 2020 16:56 schreef FaithHealer het volgende:
Dat is volgens mij bij de postcode loterij. maar bij de hoofdprijs winnen is 1 miljoen voor jou, bij dezequote:
Snap ik.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:57 schreef pullup het volgende:
[..]
'No Country for Old Men' of Snollebollekes live in Gelredome.
Moeilijk moeilijk
Geen Youp hier ... daar heb ik een hekel aan ..quote:Op donderdag 31 december 2020 16:57 schreef pullup het volgende:
[..]
'No Country for Old Men' of Snollebollekes live in Gelredome.
Moeilijk moeilijk
Eigenlijk niet maar ik heb mijn eigen regel al verpest.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 31 december 2020 16:56 schreef FaithHealer het volgende:
ow ja..
hoe laat?
heb dr nu zinan ..![]()
![]()
.. voor de zwaaiers
mag er gezwaaid worden ?
21.29 RTL5quote:Op donderdag 31 december 2020 16:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 31 december 2020 16:56 schreef FaithHealer het volgende:
ow ja..
hoe laat?
heb dr nu zinan ..![]()
![]()
.. voor de zwaaiers
mag er gezwaaid worden ?
verkloot kwoot ... ff wennen he
Dat is soury dr taakquote:Op donderdag 31 december 2020 16:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Eigenlijk niet maar ik heb mijn eigen regel al verpest.
Fout quoten mag zeker niet
De helft van zijn show zal wel over zijn eigen ervaringen met corona gaanquote:Op donderdag 31 december 2020 16:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen Youp hier ... daar heb ik een hekel aan ..
Hoezo?quote:
20 jaar geleden zat ik zelf in Carré bij Youp. Ik vind het soms wat raar dat hij verguist wordtquote:Op donderdag 31 december 2020 17:00 schreef FaithHealer het volgende:
Youp ga ik zeker niet kijken. Bah.
Dat lul je nu zomaar.quote:
zeikstraal...quote:Op donderdag 31 december 2020 17:00 schreef FaithHealer het volgende:
Youp ga ik zeker niet kijken. Bah.
Oh hoiquote:Op donderdag 31 december 2020 17:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zeikstraal...
joep
ik wult gesellugh
muziekjes.. lkkr hoofd leeg
Zo'n drama is ie niet neequote:Op donderdag 31 december 2020 17:03 schreef Soury het volgende:
[..]
20 jaar geleden zat ik zelf in Carré bij Youp. Ik vind het soms wat raar dat hij verguist wordt
Dat heb ik ook wel, maar ik ga het zeker een andere dag kijken.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo'n drama is ie niet neemaar even geen zin in
Okquote:
Ja koekkoekquote:
Twee oliebollen en ik zit vol.quote:
Op donderdag 31 december 2020 17:06 schreef Soury het volgende:
Ja primaquote:Op donderdag 31 december 2020 17:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 31 december 2020 17:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh hoi
hey Muis .. hoest in schubbekutteveen mbt knallen en zuks ?
[..]
Oh hoi
hey Muis .. hoest in schubbekutteveen mbt knallen en zuks ?
Test omdat jij over qoutes begon. Leukquote:
Struis doet het er om volgens mijquote:Op donderdag 31 december 2020 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Test omdat jij over qoutes begon. Leuk
Je meent hetquote:Op donderdag 31 december 2020 17:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Struis doet het er om volgens mij
Is het niet zo dat dat virus ook jongeren pakt?quote:Op donderdag 31 december 2020 17:27 schreef chufi het volgende:
In Duindorp zijn ze lekker aan het feesten lees ik
Klopt. Zeker de Engelse variant.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het niet zo dat dat virus ook jongeren pakt?
Even geduld dusquote:Op donderdag 31 december 2020 17:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Klopt. Zeker de Engelse variant.
Alleen lijken de jongeren daar nog niet echt van overtuigd.
Dat virus schijnt geen onderschijt te maken tussen oud en jong .. het pakt wat ie pakken kanquote:Op donderdag 31 december 2020 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het niet zo dat dat virus ook jongeren pakt?
Dat was imo al zo maar het leek zwakken en ouderen te treffen. Wat sowieso niet helemaal waar was maar gedeeltelijk wel. Het percentage qua jonge mensen was laag, en vaak mensen die al zwak waren. Dat is nu andersquote:Op donderdag 31 december 2020 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat virus schijnt geen onderschijt te maken tussen oud en jong .. het pakt wat ie pakken kan
Ja geen idee ..quote:Op donderdag 31 december 2020 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was imo al zo maar het leek zwakken en ouderen te treffen. Wat sowieso niet helemaal waar was maar gedeeltelijk wel. Het percentage qua jonge mensen was laag, en vaak mensen die al zwak waren. Dat is nu anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |