zeikstraal...quote:Op donderdag 31 december 2020 17:00 schreef FaithHealer het volgende:
Youp ga ik zeker niet kijken. Bah.
Oh hoiquote:Op donderdag 31 december 2020 17:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zeikstraal...
joep
ik wult gesellugh
muziekjes.. lkkr hoofd leeg
Zo'n drama is ie niet neequote:Op donderdag 31 december 2020 17:03 schreef Soury het volgende:
[..]
20 jaar geleden zat ik zelf in Carré bij Youp. Ik vind het soms wat raar dat hij verguist wordt
Dat heb ik ook wel, maar ik ga het zeker een andere dag kijken.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo'n drama is ie niet neemaar even geen zin in
Okquote:
Ja koekkoekquote:
Twee oliebollen en ik zit vol.quote:
Op donderdag 31 december 2020 17:06 schreef Soury het volgende:
Ja primaquote:Op donderdag 31 december 2020 17:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 31 december 2020 17:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh hoi
hey Muis .. hoest in schubbekutteveen mbt knallen en zuks ?
[..]
Oh hoi
hey Muis .. hoest in schubbekutteveen mbt knallen en zuks ?
Test omdat jij over qoutes begon. Leukquote:
Struis doet het er om volgens mijquote:Op donderdag 31 december 2020 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Test omdat jij over qoutes begon. Leuk
Je meent hetquote:Op donderdag 31 december 2020 17:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Struis doet het er om volgens mij
Is het niet zo dat dat virus ook jongeren pakt?quote:Op donderdag 31 december 2020 17:27 schreef chufi het volgende:
In Duindorp zijn ze lekker aan het feesten lees ik
Klopt. Zeker de Engelse variant.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het niet zo dat dat virus ook jongeren pakt?
Even geduld dusquote:Op donderdag 31 december 2020 17:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Klopt. Zeker de Engelse variant.
Alleen lijken de jongeren daar nog niet echt van overtuigd.
Dat virus schijnt geen onderschijt te maken tussen oud en jong .. het pakt wat ie pakken kanquote:Op donderdag 31 december 2020 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het niet zo dat dat virus ook jongeren pakt?
Dat was imo al zo maar het leek zwakken en ouderen te treffen. Wat sowieso niet helemaal waar was maar gedeeltelijk wel. Het percentage qua jonge mensen was laag, en vaak mensen die al zwak waren. Dat is nu andersquote:Op donderdag 31 december 2020 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat virus schijnt geen onderschijt te maken tussen oud en jong .. het pakt wat ie pakken kan
Ja geen idee ..quote:Op donderdag 31 december 2020 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was imo al zo maar het leek zwakken en ouderen te treffen. Wat sowieso niet helemaal waar was maar gedeeltelijk wel. Het percentage qua jonge mensen was laag, en vaak mensen die al zwak waren. Dat is nu anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |