Nou ja, de staatsloterij winnen waarschijnlijkquote:
Goeie suggestie. Waar is die film te zien?quote:Op donderdag 31 december 2020 16:49 schreef pullup het volgende:
En 'No Country for Old Men' kijken.
Wellicht nog een beetje Youp maar die heb ik nooit geweldig gevonden
Op Spike zie ik nuquote:Op donderdag 31 december 2020 16:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Goeie suggestie. Waar is die film te zien?
Gevonden!quote:Op donderdag 31 december 2020 16:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Op Spike zie ik nu![]()
Geen idee of ik dat heb![]()
Effe checken
Ik heb het zowaarquote:Op donderdag 31 december 2020 16:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Op Spike zie ik nu![]()
Geen idee of ik dat heb![]()
Effe checken
Doe mij dan de straatprijsquote:Op donderdag 31 december 2020 16:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja, de staatsloterij winnen waarschijnlijk
'No Country for Old Men' of Snollebollekes live in Gelredome.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:56 schreef FaithHealer het volgende:
Snollebollekes live in Gelredome.
Op donderdag 31 december 2020 16:56 schreef FaithHealer het volgende:
in een leeg stadion?quote:Op donderdag 31 december 2020 16:56 schreef FaithHealer het volgende:
Dat is volgens mij bij de postcode loterij. maar bij de hoofdprijs winnen is 1 miljoen voor jou, bij dezequote:
Snap ik.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:57 schreef pullup het volgende:
[..]
'No Country for Old Men' of Snollebollekes live in Gelredome.
Moeilijk moeilijk
Geen Youp hier ... daar heb ik een hekel aan ..quote:Op donderdag 31 december 2020 16:57 schreef pullup het volgende:
[..]
'No Country for Old Men' of Snollebollekes live in Gelredome.
Moeilijk moeilijk
Eigenlijk niet maar ik heb mijn eigen regel al verpest.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 31 december 2020 16:56 schreef FaithHealer het volgende:
ow ja..
hoe laat?
heb dr nu zinan ..![]()
![]()
.. voor de zwaaiers
mag er gezwaaid worden ?
21.29 RTL5quote:Op donderdag 31 december 2020 16:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 31 december 2020 16:56 schreef FaithHealer het volgende:
ow ja..
hoe laat?
heb dr nu zinan ..![]()
![]()
.. voor de zwaaiers
mag er gezwaaid worden ?
verkloot kwoot ... ff wennen he
Dat is soury dr taakquote:Op donderdag 31 december 2020 16:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Eigenlijk niet maar ik heb mijn eigen regel al verpest.
Fout quoten mag zeker niet
De helft van zijn show zal wel over zijn eigen ervaringen met corona gaanquote:Op donderdag 31 december 2020 16:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen Youp hier ... daar heb ik een hekel aan ..
Hoezo?quote:
20 jaar geleden zat ik zelf in Carré bij Youp. Ik vind het soms wat raar dat hij verguist wordtquote:Op donderdag 31 december 2020 17:00 schreef FaithHealer het volgende:
Youp ga ik zeker niet kijken. Bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |