En niet naar de lovehotelsquote:Op donderdag 31 december 2020 12:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Valt mee toch? Broek er over en klaar.
Als dat nou het grootste probleem isquote:
all you need is lovequote:
Toch wel jaquote:Op donderdag 31 december 2020 12:20 schreef chufi het volgende:
Middag.. Wat een drukte ... maar goed ik heb oliebollen gescoord..
Het zal toch maar gebeurenquote:Op donderdag 31 december 2020 12:22 schreef Domnivoor het volgende:
“Donder lekker op!”
[ afbeelding ]
Micky Beisenherz
Jij ook een mooie jaarwisselingquote:
We zien het allemaal welquote:
jij ookquote:
quote:Op donderdag 31 december 2020 13:57 schreef Domnivoor het volgende:
Oliebollen gehaald![]()
[ afbeelding ]
Oliebollen gehaald![]()
[ afbeelding ]
Lekker, met een biertje erbij.quote:Op donderdag 31 december 2020 13:57 schreef Domnivoor het volgende:
Oliebollen gehaald![]()
[ afbeelding ]
Oliebollen gehaald![]()
[ afbeelding ]
1 grote uitbundige en vooral dronken massa mensen?quote:Op donderdag 31 december 2020 15:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Best nog wel wat volk op de been hier.
Benieuwd wat het vanavond wordt.
[ afbeelding ]
Ja wou het net zeggenquote:Op donderdag 31 december 2020 15:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Best nog wel wat volk op de been hier.
Benieuwd wat het vanavond wordt.
[ afbeelding ]
Ik denk dat het meevalt: normaal veel drukte bij de horeca, maar die zijn - voor zover nog niet failliet - allemaal gesloten.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 grote uitbundige en vooral dronken massa mensen?
Er gaan er zeker omvallen ja.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat het meevalt: normaal veel drukte bij de horeca, maar die zijn - voor zover nog niet failliet - allemaal gesloten.
Ik zie het toch wat somberder in, gezien de zich als een olievlek uitbreidende leegstand in de buurt.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er gaan er zeker omvallen ja.
Denk alleen wel dat de meerderheid snel weer terug is.
Mjah, das de andere kant. Bedrijven die zonder corona in 2020 waren omgevallen hebben het nu gered door de steun. Niet altijd terecht.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zie het toch wat somberder in, gezien de zich als een olievlek uitbreidende leegstand in de buurt.
Chicoleo (tapasrestaurant hier op de boulevard) nu ook permanent gesloten. Op culinair gebied gaat daar weinig aan verloren, maar je kon je er 's zomers heerlijk amuseren op het terras, vooral als je van Fawlty Towers-experiences hield.
Er is nu toch ook een belofte van het nieuwe jaar? Misschien wel groter dan alle voorgaande jaren bij elkaar.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:49 schreef FaithHealer het volgende:
Eigenlijk is het raar.
Iedere jaarwisseling is er zo'n gevoel van belofte, een nieuw jaar.
En dan zit je 1 januari katerig op de bank, en dan vloeien de dagen weer in elkaar over, en voor je het weet zit je alweer een jaar verder aan de oliebollen, En toch voel je weer die belofte van een nieuw jaar.
Nou ja, veel slechter dan dit jaar kan niet, dus dat is ook weer een belofte.
quote:Op donderdag 31 december 2020 15:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is nu toch ook een belofte van het nieuwe jaar? Misschien wel groter dan alle voorgaande jaren bij elkaar.
Dat is geen vanzelfsprekendheid. Sommige zaken hier staan nu al een paar jaar leeg en de huidige situatie enthousiasmeert nou niet echt tot het doen van forse investeringen en het ophoesten van exorbitant hoge huren, zeker nu de nabije toekomst nog altijd uiterst onvoorspelbaar is.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, das de andere kant. Bedrijven die zonder corona in 2020 waren omgevallen hebben het nu gered door de steun. Niet altijd terecht.
En een terras dat altijd druk was gaat vanzelf weer open als de mensen er zijn.
Goeie. Kan er veel op zeggen, maar weet dat niet zo 1 2 3 in woorden te vatten.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:04 schreef Domnivoor het volgende:
COR / Hoe ga je op covid-19 terugkijken?
Ik hoop dat het ooit weer normaal kan worden.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:27 schreef chufi het volgende:
Laat het eerst maar weer normaal worden
Toch gelukt.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:04 schreef Domnivoor het volgende:
COR / Hoe ga je op covid-19 terugkijken?
Struis.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
GHallon gespuis
kapot lang geleden ff tikkon 40plus sc
....
maandag BB day wat vreselijk enig
Struis!!quote:Op donderdag 31 december 2020 16:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
GHallon gespuis
....
Helleu Struiszzquote:Op donderdag 31 december 2020 16:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
GHallon gespuis
....
Lekker saaiquote:Op donderdag 31 december 2020 16:43 schreef pullup het volgende:
Ik ga mooi helemaal geen moer doen vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |