Ja blijf op afstand ...quote:Op donderdag 31 december 2020 00:43 schreef marcb1974 het volgende:
Hoop dat 2021 veel beter wordt ja
(vrees een beetje voor het begin wel)
Sterkte en latersquote:Op donderdag 31 december 2020 00:55 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens opzoeken, straks nog een half dagje werken
Hulloquote:
Fijne jaarwisseling alvast pluppiequote:
Hier ook ja, echt uitgestorven op sommige plekken.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik had wat boodschapjes nodig, maar het was verrassend rustig in de Jumbo en heerlijk stil buiten ook, normaal is het overdag al een kabaal met het vuurwerk, maar nu niet
Jij ookquote:Op donderdag 31 december 2020 07:43 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Fijne jaarwisseling alvast pluppie
Zeg dat wel. Dit jaar is voor mijn gevoel in een waas voorbij gegaanquote:Op donderdag 31 december 2020 11:24 schreef Prisha het volgende:
31 december alweer. Het voelt een beetje onwerkelijk. Of zoiets. Ik weet het niet. Lastig te omschrijven. Maar wel vreemd.
Dat ja. Dat gevoel heb ik ook. Een waas.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:26 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Dit jaar is voor mijn gevoel in een waas voorbij gegaan
Ik zat net mijn fotoalbum te bekijken met de laatste keer dat ik op trainingskamp was in februari.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:24 schreef Prisha het volgende:
31 december alweer. Het voelt een beetje onwerkelijk. Of zoiets. Ik weet het niet. Lastig te omschrijven. Maar wel vreemd.
Ja inderdaad! Januari en Februari en dan gewoon helemaal niet.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zat net mijn fotoalbum te bekijken met de laatste keer dat ik op trainingskamp was in februari.
Dat lijkt wel een eeuwigheid geleden terwijl er in de tussentijd eigenlijk niets gebeurd is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |