Ben je thuis?quote:
Wou er net wat over zeggen dat ie maar een rustige avond zou mogen hebben ..quote:Op donderdag 31 december 2020 17:52 schreef FaithHealer het volgende:
het lijkt erop dat mijn schoonzoon thuis kan blijven vannacht. Er zijn genoeg agenten op straat. Om 20.00 hoort hij het definitief.
Zou een pak van mijn hart zijn.
Dat weet ik, maar heb geen goed gevoel over de korte lontjes overal, en de politie heeft het altijd gedaan.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Snap ik maar het is wel zijn werk.
Oma Nijn, hoe is het gegaan?quote:Op donderdag 31 december 2020 17:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Yeahhh, Struis![]()
Leuk dat je er weer bent.
![]()
Wou !!!quote:Op donderdag 31 december 2020 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Wou er net wat over zeggen dat ie maar een rustige avond zou mogen hebben ..
Ja, vanmiddag thuisgekomen, maar gelijk in slaap gevallen.quote:
Ik zou er wat sneller op los meppen. Gelukkig hoef ik het niet te doenquote:Op donderdag 31 december 2020 17:54 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar heb geen goed gevoel over de korte lontjes overal, en de politie heeft het altijd gedaan.
nieuwjaarsdag werken ook geen pretje in die beroepenquote:Op donderdag 31 december 2020 17:54 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar heb geen goed gevoel over de korte lontjes overal, en de politie heeft het altijd gedaan.
Oh het knallen komt nogquote:Op donderdag 31 december 2020 17:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, vanmiddag thuisgekomen, maar gelijk in slaap gevallen.
Water drinken en vla eten gaat goed. Alleen veel pijn door de druk van lucht in buik.
Veel lopen en dan komt het goed.
Hij is pas sinds een jaar omgeschoold van beroepsmilitair naar politieagent.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
nieuwjaarsdag werken ook geen pretje in die beroepen
beter hij gat omscholen
acteren in een rls
Rustig aan en fijn thuis herstellen. Hopelijk knap je snel op.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Water drinken en vla eten gaat goed. Alleen veel pijn door de druk van lucht in buik.
Daar hebben we wat aan.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:58 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Hij is pas sinds een jaar omgeschoold van beroepsmilitair naar politieagent.![]()
Soort van met de neus in de boter vallen.
Jaquote:
Tnx. Komt goed.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:59 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Rustig aan en fijn thuis herstellen. Hopelijk knap je snel op.
Staat straks de schoonzoon van FaithHealer voor de deurquote:
Die zit thuis als het goed is.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Staat straks de schoonzoon van FaithHealer voor de deur
scheten laten.. lucht mot dr uitquote:Op donderdag 31 december 2020 17:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Beterquote:Op donderdag 31 december 2020 18:03 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Die zit thuis als het goed is.
respect! lijkt me doodeng. Sterktequote:Op donderdag 31 december 2020 17:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat klinkt ranzigquote:
.. 2021....quote:Op donderdag 31 december 2020 18:27 schreef Soury het volgende:
Ik geniet nog even van een contactloos jaar. Geen gezoen en handen schudden en huggen. Dat was wel cool
Vlissingenquote:Op donderdag 31 december 2020 17:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
bijna sneeuw ?
waar is hier ?
hier is daar .
in Vaagh is uit vreemdig . stilte voor de storm mbt gedoei en zuks
Carbid schieten wordt dit jaar in Neder-Betuwe aangemerkt als 'kleinschalig evenement'. ..
Meisjes is de knoop? WTFquote:Op donderdag 31 december 2020 18:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
.. 2021....
vreest tot ut niet zo gesjellugh wrd..
zoenen en huggen not
.
mensjes in de knoop
bedrijven kapoet
random dooies
Ohh ja die brilquote:Op donderdag 31 december 2020 18:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
zet je bril op
mensjes in de knoop
Dank je wel, jij ookquote:Op donderdag 31 december 2020 18:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
sjusssssssssss
fijne avond
Jij ook een fijne jaarwisselingquote:Op donderdag 31 december 2020 18:52 schreef Chanel5 het volgende:
Ik hang hier misschien nog even rond, want toch geen visite, maar voor iedereen een rustige jaarwisseling en vooral een beter 2021.
Dat is nog veel, een halve en het is klaar.quote:
Vind die gast zuur , dus geen Youp. Maar onze adherquote:Op donderdag 31 december 2020 16:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen Youp hier ... daar heb ik een hekel aan ..
Wie ?quote:Op donderdag 31 december 2020 19:04 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Vind die gast zuur , dus geen Youp. Maar onze adher
Jochem meyerquote:
Hier ook die bommen jaquote:Op donderdag 31 december 2020 21:24 schreef espri het volgende:
Ik stuiter al de hele avond op mn stoel.. complete bommen gaan hier af politie volop aanwezig en woon maar in een klein durpske..
JIj blijft ook nog even wakker wel. Mag het bij jou wel worden afgestoken?quote:
Ik wist niet dat we zoveel dienders hadden hierquote:Op donderdag 31 december 2020 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier ook die bommen ja
politie heb ik dan weer niet gezien.
[..]
JIj blijft ook nog even wakker wel. Mag het bij jou wel worden afgestoken?
De dorpen naast jou zitten nu zonder waarschijnlijkquote:Op donderdag 31 december 2020 21:30 schreef espri het volgende:
[..]
Ik wist niet dat we zoveel dienders hadden hier
Voor jou ook Marc en dat je maar veel van het ziekenhuis mag weg blijvenquote:Op donderdag 31 december 2020 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
En voor iedereen een heel fijne jaarwisseling en een heel mooi 2021 natuurlijk
Het zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 31 december 2020 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De dorpen naast jou zitten nu zonder waarschijnlijk
Dank je welquote:Op donderdag 31 december 2020 21:31 schreef espri het volgende:
[..]
Voor jou ook Marc en dat je maar veel van het ziekenhuis mag weg blijven
Mooie dingen... tsja proberen gezond te blijven ofzo?quote:Op donderdag 31 december 2020 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dank je wel
En ja, dat is de planning nu, wil ze niet nog meer lastig vallen![]()
Jij nog mooie dingen die je doen wil?
Dat ook natuurlijk,quote:Op donderdag 31 december 2020 21:41 schreef espri het volgende:
[..]
Mooie dingen... tsja proberen gezond te blijven ofzo?
Dan pakken we de koffers in en gaan lekker op vakantie, heb het cruisen gemistquote:Op donderdag 31 december 2020 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ook natuurlijk,
maar bedoel meer iets voor na corona (er vanuit gaande dat dat gaat lukken) een groot feest, alle buren knuffelen, oid
Hopelijk komende zomer weer ja, dat we mogen.quote:Op donderdag 31 december 2020 21:46 schreef espri het volgende:
[..]
Dan pakken we de koffers in en gaan lekker op vakantie, heb het cruisen gemist![]()
Maar ben niet zo,n knuffelear met iedereen hoor, Mijn kids kleinkind en goede vrienden maar ben best tevreden nu zonder handen schudden enzo
We gaan het gewoon rustig afwachten , eens komt het wel goed gaan we maar vanuit.quote:Op donderdag 31 december 2020 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk komende zomer weer ja, dat we mogen.
En het knuffelen was een voorbeeld he, niets moet
nos.nlquote:Op een aantal plekken is het onrustig, maar het overgrote deel van de mensen maakt er een gezellige Oudejaarsavond van. Dat is duidelijk te zien op Twitter.
Ik ga gewoon hard hopenquote:Op donderdag 31 december 2020 21:48 schreef espri het volgende:
[..]
We gaan het gewoon rustig afwachten , eens komt het wel goed gaan we maar vanuit.
Die burgermeesters met hun grote ******* staan nu ook voor lul, ze laten het gewoon toe.quote:
Toen ook al jaquote:
Neequote:Op donderdag 31 december 2020 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
JIj blijft ook nog even wakker wel. Mag het bij jou wel worden afgestoken?
Nu nog of loopt ie achter ?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
Volgens mij hoor ik de kerkklok ook, ergens ver op de achtergrond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |