Tis verdacht stil wel ...quote:Op donderdag 31 december 2020 17:42 schreef Soury het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)urwerk-een-jaar-over
Ik hoor wel wat bommetjesquote:
quote:Op donderdag 31 december 2020 17:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
Flinke regen en geen vuurwerk hier![]()
Snap ik maar het is wel zijn werk.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:52 schreef FaithHealer het volgende:
het lijkt erop dat mijn schoonzoon thuis kan blijven vannacht. Er zijn genoeg agenten op straat. Om 20.00 hoort hij het definitief.
Zou een pak van mijn hart zijn.
Yeahhh, Struisquote:Op donderdag 31 december 2020 16:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
GHallon gespuis
kapot lang geleden ff tikkon 40plus sc
....
maandag BB day wat vreselijk enig
Ben je thuis?quote:
Wou er net wat over zeggen dat ie maar een rustige avond zou mogen hebben ..quote:Op donderdag 31 december 2020 17:52 schreef FaithHealer het volgende:
het lijkt erop dat mijn schoonzoon thuis kan blijven vannacht. Er zijn genoeg agenten op straat. Om 20.00 hoort hij het definitief.
Zou een pak van mijn hart zijn.
Dat weet ik, maar heb geen goed gevoel over de korte lontjes overal, en de politie heeft het altijd gedaan.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Snap ik maar het is wel zijn werk.
Oma Nijn, hoe is het gegaan?quote:Op donderdag 31 december 2020 17:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Yeahhh, Struis![]()
Leuk dat je er weer bent.
![]()
Wou !!!quote:Op donderdag 31 december 2020 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Wou er net wat over zeggen dat ie maar een rustige avond zou mogen hebben ..
Ja, vanmiddag thuisgekomen, maar gelijk in slaap gevallen.quote:
Ik zou er wat sneller op los meppen. Gelukkig hoef ik het niet te doenquote:Op donderdag 31 december 2020 17:54 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar heb geen goed gevoel over de korte lontjes overal, en de politie heeft het altijd gedaan.
nieuwjaarsdag werken ook geen pretje in die beroepenquote:Op donderdag 31 december 2020 17:54 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar heb geen goed gevoel over de korte lontjes overal, en de politie heeft het altijd gedaan.
Oh het knallen komt nogquote:Op donderdag 31 december 2020 17:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, vanmiddag thuisgekomen, maar gelijk in slaap gevallen.
Water drinken en vla eten gaat goed. Alleen veel pijn door de druk van lucht in buik.
Veel lopen en dan komt het goed.
Hij is pas sinds een jaar omgeschoold van beroepsmilitair naar politieagent.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
nieuwjaarsdag werken ook geen pretje in die beroepen
beter hij gat omscholen
acteren in een rls
Rustig aan en fijn thuis herstellen. Hopelijk knap je snel op.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, vanmiddag thuisgekomen, maar gelijk in slaap gevallen.
Water drinken en vla eten gaat goed. Alleen veel pijn door de druk van lucht in buik.
Veel lopen en dan komt het goed.
Daar hebben we wat aan.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:58 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Hij is pas sinds een jaar omgeschoold van beroepsmilitair naar politieagent.![]()
Soort van met de neus in de boter vallen.
Jaquote:
Tnx. Komt goed.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:59 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Rustig aan en fijn thuis herstellen. Hopelijk knap je snel op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |