Welterusten!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:30 schreef marcb1974 het volgende:
ik ga mijn bed zoeken, t is redelijk stil hier buiten nu,
truste
Hier rook ik de hele avond al een rooklucht .. maar zag ook dat er een brandalarm in de buurt hier was, eerder vanavond .quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:33 schreef svann het volgende:
[..]
Welterusten!
De stank buiten valt best mee, ondanks de mist.
zie niet wat er in zitquote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:39 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn eerste goede voornemen is alweer gesneuveld![]()
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]Ah ok Oude jenever... Nooit gehad volgens mij .. wat is het verschil met jonge?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die drink voornemens moet je ook pas na het weekend doen of iig pas na het slapen gaan
hier al een tijdje stil op af en toe een verre knalquote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:48 schreef Domnivoor het volgende:
Hier ook een vuurwerkgeur buiten. Maar er is ook aarsig wat afgestoken en ik hoor het nog steeds.
Dat weet ik niet precies. Oude jenever is de traditionele variant, en heeft meer smaak. Jonge heeft een neutrale smaak.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok Oude jenever... Nooit gehad volgens mij .. wat is het verschil met jonge?
Die drink voornemens moet je ook pas na het weekend doen of iig pas na het slapen gaan
Graag gedaan, misschien gewoon eens prberenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat weet ik niet precies. Oude jenever is de traditionele variant, en heeft meer smaak. Jonge heeft een neutrale smaak.
Bedankt voor de tip.
Ongehoord, hier ook hoor, het ruikt buiten naar vuurwerk en het knal nog steeds. Vuurwerkverbodquote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:03 schreef tonja het volgende:
Geluid van mijn mic thuis en beelden van de Dam.
Mensen zijn totaal onverschillig...![]()
Gelukkig nieuwjaar!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:05 schreef Deisyy het volgende:
Iedereen een goed en gezond 2021 gewenst!
sws wat een hoop mensen ... Wat heb je er te zoeken als alles dicht is ...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:03 schreef tonja het volgende:
Geluid van mijn mic thuis en beelden van de Dam.
Mensen zijn totaal onverschillig...![]()
Zoals het nu in de praktijk gaat, mag het van mij elke jaarwisseling wel.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ongehoord, hier ook hoor, het ruikt buiten naar vuurwerk en het knal nog steeds. Vuurwerkverbod
Ja prima te doen hier in de grote stadquote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zoals het nu in de praktijk gaat, mag het van mij elke jaarwisseling wel.
Even losgaan tussen 12 en 1 i.p.v. een maand lang.
https://www.nu.nl/jaarwis(...)e-jaarwisseling.htmlquote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zoals het nu in de praktijk gaat, mag het van mij elke jaarwisseling wel.
Even losgaan tussen 12 en 1 i.p.v. een maand lang.
Yep dat zijn de assholes die het allemaal langer laten duren.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ongehoord, hier ook hoor, het ruikt buiten naar vuurwerk en het knal nog steeds. Vuurwerkverbod
Dat ja.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:19 schreef chufi het volgende:
[..]
sws wat een hoop mensen ... Wat heb je er te zoeken als alles dicht is ...
Ik ben in mijn 35 jaar hier in AMsterdam .. slechts 1 keer op de Dam geweest met Oud en nieuw en het was veel drukker , maar vond het levens gevaarlijk met iedereen die er maar op los knalde ... nooit weer ..quote:Op vrijdag 1 januari 2021 03:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep dat zijn de assholes die het allemaal langer laten duren.
[..]
Dat ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |