SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW in de Zoom:SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOKkers in beeldSPOILER: PippenScottieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DagoduckOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AoibhinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat is leukere muziek.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kon niet op haar naam komen, ik dacht Lois Lane
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Dag mag.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:54 schreef datismijnmening het volgende:
Deze heeft mij meer dan één keer doen huilen
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Is Lisa Lois lesbisch dan?quote:Op woensdag 30 december 2020 23:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lisa Lois Lane,
Allemaal 1 natte pot"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
omdat het zo slecht is ?quote:Op woensdag 30 december 2020 23:54 schreef datismijnmening het volgende:
Deze heeft mij meer dan één keer doen huilen![]()
Remind mequote:Op woensdag 30 december 2020 23:54 schreef PippenScottie het volgende:
Die cover van the Smiths op dat album van Jeff Buckley.. dat is ook een partijtje kippenvel hoor[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
ja, deze is wel mooi
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:54 schreef datismijnmening het volgende:
Deze heeft mij meer dan één keer doen huilen
Make love, not war ☮![]()
Ik zeg het niet graag... Oh wacht dat doe ik ook niet.quote:
Ik typ het wel: Ik ben het daarmee eens
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Geloof dat Cohen 200 verschillende coupletten heeft geschreven. Buckley heeft m opgebeld en gevraagd of er nog wat voor hem had.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ik heb deze:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
De versie van Bean is ook goedUn dann rettet kein Kavallerie,
Ook een goed nummer van Nick CaveI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Ik zal niet zeggen dat ik goed kan zingen, maar rond een kampvuurtje na een biertje of zes durf ik deze wel aan.My friends all drive horses![]()
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:56 schreef alopio het volgende:
Maar dit is toch wel een 31-12 nummer hoor
Heeft deze ooit tussen Nightswimming en Mississippi gestaan?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Doet me niks dit gezever“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
De vissen in de rivier.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze man klinkt een beetje als Harry styles.
Wie hapt er?![]()
In de tussentijd luister ik nog even Witch Doctor terug, voor mij DE ontdekking deze Top 2000
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Het heeft ook niets met wel of niet kunnen zingen te maken, het gaat om het gevoel.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:56 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zal niet zeggen dat ik goed kan zingen, maar rond een kampvuurtje na een biertje of zes durf ik deze wel aan.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Halleluja, wat een goede versieUn dann rettet kein Kavallerie,
Pak de clip ook effe mee danquote:Op woensdag 30 december 2020 23:56 schreef PzKpfw het volgende:
In de tussentijd luister ik nog even Witch Doctor terug, voor mij DE ontdekking deze Top 2000Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ik heb weinig bier en weinig kampvuur nodig om het te durven, maar of andere mensen het mooi vinden is een tweedequote:Op woensdag 30 december 2020 23:56 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zal niet zeggen dat ik goed kan zingen, maar rond een kampvuurtje na een biertje of zes durf ik deze wel aan.![]()
![]()
Hap hapquote:Op woensdag 30 december 2020 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze man klinkt een beetje als Harry styles.
Wie hapt er?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Heeft deze ooit tussen Nightswimming en Mississippi gestaan?
If you are so very good looking, why do you sleep alone tonight.quote:
Oh I can feel the soil falling over my head
Je weet wel, de titel ontgaat meMy friends all drive horses![]()
Stemplaatquote:Op woensdag 30 december 2020 23:56 schreef PzKpfw het volgende:
In de tussentijd luister ik nog even Witch Doctor terug, voor mij DE ontdekking deze Top 2000
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
[Cee rolt met de ogen en mompelt 'verdomme']quote:Op woensdag 30 december 2020 23:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Heeft deze ooit tussen Nightswimming en Mississippi gestaan?![]()
Stemplaatgenot! Die is erg fijnquote:Op woensdag 30 december 2020 23:56 schreef PzKpfw het volgende:
In de tussentijd luister ik nog even Witch Doctor terug, voor mij DE ontdekking deze Top 2000“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Tis 'n... Tis 'n... Tis 'n GEVOELquote:Op woensdag 30 december 2020 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het heeft ook niets met wel of niet kunnen zingen te maken, het gaat om het gevoel.
Kun je nie uitleggen
is een GEVOELUn dann rettet kein Kavallerie,
Gelukkig is het de albumversie zodat de kwelling nog net wat langer duurt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Dat is jou nog niet eerder overkomen vandaagquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
DIT KAN NIET!quote:Op woensdag 30 december 2020 23:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Heeft deze ooit tussen Nightswimming en Mississippi gestaan?I love music |Ajax forever
Ik zal even wat pakken beneden.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:57 schreef Evenstar het volgende:
Zo, drankjes staan klaar.
Jager Bulls voor mij en Paradox (Baileys + Absolute Vanilla) voior @:viv|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nou als ik ga zingen is het gevoel van alle andere mensen zwaar kut hoor. En in hun oren hebben ze geen gevoel meerquote:Op woensdag 30 december 2020 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het heeft ook niets met wel of niet kunnen zingen te maken, het gaat om het gevoel.![]()
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hap hapHarry Styles heeft aangetoond prima muziek te kunnen makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-![]()
I Know It's Overquote:Op woensdag 30 december 2020 23:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
If you are so very good looking, why do you sleep alone tonight.
Oh I can feel the soil falling over my head
Je weet wel, de titel ontgaat me![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jeetje, zwaar geschut.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:57 schreef Evenstar het volgende:
Jager Bulls voor mij en Paradox (Baileys + Absolute Vanilla) voior @:viv
Zou t wel humor vinden als Van Inkel morgenavond laat blijkt te komen voor de finale en hij geruild heeft met iemandHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:57 schreef Evenstar het volgende:
Jager Bulls voor mij en Paradox (Baileys + Absolute Vanilla) voior @:viv![]()
Ze hadden beter hiervan de single versie kunnen pakken zodat ze Twilight Zone tenminste in zijn geheel hadden kunnen uitzenden.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Rellende_Rotscholier
![]()
Afhankelijk van je gezelschap kan dat prima zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou als ik ga zingen is het gevoel van alle andere mensen zwaar kut hoor. En in hun oren hebben ze geen gevoel meerHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Alerlei styles ook?quote:Op woensdag 30 december 2020 23:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Harry Styles heeft aangetoond prima muziek te kunnen makenUn dann rettet kein Kavallerie,
Dat is wel waar, zie Cohen, Leonardquote:Op woensdag 30 december 2020 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het heeft ook niets met wel of niet kunnen zingen te maken, het gaat om het gevoel.My friends all drive horses![]()
Ik hou het op een Jeff Buckler voor tijdens het Van Inkelen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
wil ik eens een TT doenquote:Op woensdag 30 december 2020 23:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is jou nog niet eerder overkomen vandaag![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:58 schreef LTVDK het volgende:
Ze hadden beter hiervan de single versie kunnen pakken zodat ze Twilight Zone tenminste in zijn geheel hadden kunnen uitzenden.
Ik weet niet of ik het nu wel of geen kwaliteit van de song zelf moet vinden dat het blijkbaar in 3 versies kan beklijven bij mensen....Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Er wordt hier 24 uur en 2 minuten te vroeg nog wat siervuurwerk ontstoken"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Laatste post van vandaag dan maar.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Preciesquote:Op woensdag 30 december 2020 23:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Harry Styles heeft aangetoond prima muziek te kunnen maken
Woon je in de Gaza-strook?quote:Op woensdag 30 december 2020 23:58 schreef essnhills het volgende:
Er wordt hier 24 uur en 2 minuten te vroeg nog wat siervuurwerk ontstokenHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Bijna de laatste 24 uur in toch een van de meest belabberende jaren ooit."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Fixed want VERBOTENquote:Op woensdag 30 december 2020 23:58 schreef essnhills het volgende:
Er wordt hier oneindig te vroeg nog wat siervuurwerk ontstokenUn dann rettet kein Kavallerie,
Ik heb dit al 50x voorbij zien komen en ik blijf er hardop om lachen. Ik hóór ze dit gewoon zeggenquote:“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Draaien ze een keer de lange versie, is het wéér niet goedquote:Op woensdag 30 december 2020 23:57 schreef LTVDK het volgende:
Gelukkig is het de albumversie zodat de kwelling nog net wat langer duurt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Hier hoor ik al een paar weken soms vuurwerk.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:58 schreef essnhills het volgende:
Er wordt hier 24 uur en 2 minuten te vroeg nog wat siervuurwerk ontstokenYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Eens jaquote:Op woensdag 30 december 2020 23:58 schreef TLC het volgende:
Bijna de laatste 24 uur in toch een van de meest belabberende jaren ooit.![]()
balen.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Laatste 30 december 2020 ooit mensen![]()
1111quote:Op woensdag 30 december 2020 23:59 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zal wel op een mooi rond getal zitten.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Dat ja. Ik ben al een paar whisky’s bezig.. dan gaat het wat trager in mijn hoofd.quote:
Het heeft best wel een tijd geduurd dat ik beide versies kende en bij mij het lichtje ging branden dat het een cover was
My friends all drive horses![]()
Nou op naar de godenuurtjesUn dann rettet kein Kavallerie,
Tot nooit meer ziens 2020quote:Op woensdag 30 december 2020 23:58 schreef TLC het volgende:
Bijna de laatste 24 uur in toch een van de meest belabberende jaren ooit.![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Laatste 30 december 2020 ooit mensen
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik vind m ook geweldigquote:Op woensdag 30 december 2020 23:59 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik heb dit al 50x voorbij zien komen en ik blijf er hardop om lachen. Ik hóór ze dit gewoon zeggen![]()
![]()
Die halve neppe gefrustreerde toon
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Nog 24 uur!Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Hoorn noord jeweetzzzquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Nog één dag, dan gaan we van 2020 naar een vergelijkbaar’overgangsjaar’.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Jij zit weer op een moooi getal?quote:
Bijna 31-12
1 misklik en het gaat de mist in
Eerste post van morgen hier.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:59 schreef DecoAoreste het volgende:
Laatste post van de dag ook hierYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Echt supersnel gegaan!quote:
Dat laatste uur luister ik vaak niet eens meer trouwens“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Ik heb nog niet al teveel hoop voor 2021 eerlijk gezegdquote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Volledig eens overigens. Prima radiomuziek en zelfs ik in al mijn tekstuele onkunde onthoud delen van de tekstquote:Op woensdag 30 december 2020 23:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Harry Styles heeft aangetoond prima muziek te kunnen maken![]()
![]()
251 Sara Fleetwood Mac![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
250 Old Man Neil Young![]()
![]()
![]()
249 Run To The Hills Iron Maiden![]()
![]()
STEMLIJST GENOT
248 She Sells Sanctuary The Cult![]()
![]()
247 You Can't Always Get What... The Rolling Stones![]()
![]()
![]()
246 While My Guitar Gently Weeps The Beatles![]()
![]()
![]()
245 I'm On Fire Bruce Springsteen![]()
![]()
244 One Day Like This Elbow![]()
![]()
243 Still Got The Blues Gary Moore![]()
![]()
![]()
242 Roxanne The Police![]()
![]()
![]()
241 Ring Of Fire Johnny Cash![]()
![]()
240 Bad Moon Rising Creedence Clearwater Revival![]()
![]()
![]()
![]()
Ik smacht naar de overgangquote:Op woensdag 30 december 2020 23:59 schreef Fred_B het volgende:
Nog één dag, dan gaan we van 2020 naar een vergelijkbaar’overgangsjaar’.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Al 3 secondenquote:
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic![]()
Heftig dit.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:59 schreef DecoAoreste het volgende:
Laatste post van de dag ook hier![]()
![]()
Limoncello staat klaar“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Zo de laatste dag van het jaar is begonnen, ik duik het bed in
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Ik durf ook niet te optimistisch te zijn, dan kan het alleen maar tegenvallen. Ik keek vorig jaar ook uit naar 2020 en dat had ik ook beter niet kunnen doenquote:Op donderdag 31 december 2020 00:00 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik heb nog niet al teveel hoop voor 2021 eerlijk gezegd![]()
![]()
Het is gelukkig geen reclame voor vaginale schimmel, vrouwen die trots vertellen dat ze er een zalfje op smerenquote:Op donderdag 31 december 2020 00:00 schreef Kopiko het volgende:
Gordelroos
Fijn deze informatiecampagne.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
![]()
250 Old Man Neil Young
248 She Sells Sanctuary The Cult
247 You Can't Always Get What... The Rolling Stones
![]()
245 I'm On Fire Bruce Springsteen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
240 Bad Moon Rising Creedence Clearwater Reviva![]()
Ah kijk, steek geen vuurwerk af geldt pas vanaf vandaag, ze waren net dus nét op tijd"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Gaat echt een pleures bende worden vermoed ikquote:Op donderdag 31 december 2020 00:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Rutte kan roepen wat ie wil, tokkies gonna tokkie![]()
![]()
![]()
GEKOLONISEERDquote:Op donderdag 31 december 2020 00:00 schreef skysherrif het volgende:
ik neem aan dat we de dagelijkse stats DOMINERENOp vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Zie editquote:
Man, lul.. die ken je wel!quote:Op donderdag 31 december 2020 00:01 schreef MTheBassman het volgende:
![]()
250 Old Man Neil Young
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
240 Bad Moon Rising Creedence Clearwater Reviva
Trustequote:Op donderdag 31 december 2020 00:00 schreef LTVDK het volgende:
Zo de laatste dag van het jaar is begonnen, ik duik het bed in
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Rellende_Rotscholier
![]()
Welke kermisklanten hier gaan het morgen met een grote groep op een zuipen zetten?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
quote:
Deze mag wel voor eeuwig in de lijst worden opgenomen
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Ik denk dat ik nauwelijks invloed heb gehadquote:Op donderdag 31 december 2020 00:00 schreef skysherrif het volgende:
ik neem aan dat we de dagelijkse stats DOMINEREN"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op donderdag 31 december 2020 00:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nauwelijks invloed heb gehad![]()
![]()
Wow, wat een nieuwsitem dit"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
IKquote:Op donderdag 31 december 2020 00:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Welke kermisklanten hier gaan het morgen met een grote groep op een zuipen zetten?
met mn moeder en broertje![]()
vind het al aardig knap dat ik maar 1quote:heb hoor
Hij waste toch de auto van Vivienne en niet van zichzelf? FAKE NEWSOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Rellende_Rotscholier
![]()
Dat is geen grote groep.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
250 Old Man Neil Young
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
244 One Day Like This Elbow
![]()
![]()
WAT EEN UUR WAT EEN UUR
OEFFquote:Op donderdag 31 december 2020 00:02 schreef TheVulture het volgende:
Hij waste toch de auto van Vivienne en niet van zichzelf? FAKE NEWSOp vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Ondertussen is Ma flodder nog altijd gegijzeld, maar jaar daarover hoor je niks in de MSMHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Natuurijk wel!quote:Op donderdag 31 december 2020 00:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nauwelijks invloed heb gehad
Al die mensen die elk uur songteksten voor je oplepelen![]()
![]()
251 Sara Fleetwood Mac
243 Still Got The Blues Gary Moore
240 Bad Moon Rising Creedence Clearwater Revival
Remember the jester that showed you tears
The script for tears![]()
quote:251 Sara Fleetwood Mac 8
250 Old Man Neil Young 7
249 Run To The Hills Iron Maiden 8
248 She Sells Sanctuary The Cult 6,5
247 You Can't Always Get What You Want The Rolling Stones 5,5
246 While My Guitar Gently Weeps The Beatles 6
245 I'm On Fire Bruce Springsteen 6
244 One Day Like This Elbow ?
243 Still Got The Blues Gary Moore 7
242 Roxanne The Police 6,5
241 Ring Of Fire Johnny Cash 5,5
240 Bad Moon Rising Creedence Clearwater Revival 6![]()
And the world, the world turns aroundquote:Op donderdag 31 december 2020 00:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
vind het al aardig knap dat ik maar 1heb hoor
And the world, and the world, the world drags me down
And the world, and the world, and the world, the world turns around
And the world, and the world, and the world, and the world
The world drags me down"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
quote:Op donderdag 31 december 2020 00:01 schreef Evenstar het volgende:
Legendarisch / Geweldig
Vrienden / Jongens
Zoom / Zoomers
![]()
![]()
Elbow ken je welquote:Op donderdag 31 december 2020 00:02 schreef Zorro het volgende:
250 Old Man Neil Young
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WAT EEN UUR WAT EEN UUR
Ik voel m aankomen dat eerste shotje“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Bassie, of je krijgt een oh ja moment, of je gaat me toch een goddelijk nummer leren kennenquote:Op donderdag 31 december 2020 00:01 schreef MTheBassman het volgende:
![]()
250 Old Man Neil Young
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
240 Bad Moon Rising Creedence Clearwater Reviva
My friends all drive horses![]()
250 Old Man Neil Young
249 Run To The Hills Iron Maiden
![]()
Heb jij mn broertje nog nooit gezienquote:Op donderdag 31 december 2020 00:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is geen grote groep.![]()
Sara![]()
Stemlijstgenot![]()
![]()
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
Slaap ze!quote:Op donderdag 31 december 2020 00:00 schreef LTVDK het volgende:
Zo de laatste dag van het jaar is begonnen, ik duik het bed in![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
leedies end piepelHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik ga wachten op mijn OHJA momentquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Leg uit dan.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ondertussen is Ma flodder nog altijd gegijzeld, maar jaar daarover hoor je niks in de MSM![]()
Wait a minute baby, deze ken ikw el
Wat zijn de spelregels voor het Van Inkelen vandaag?Remember the jester that showed you tears
Een shotje voor elke keer dat er komend uur Roxanne wordt gezongen.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Mooie combo met de tekstquote:Op donderdag 31 december 2020 00:03 schreef essnhills het volgende:
Wait a minute baby, deze ken ikw el
Sarah
Zuipen bij elk bijvoeglijk naamwoordquote:Op donderdag 31 december 2020 00:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wat zijn de spelregels voor het Van Inkelen vandaag?![]()
Ik zit er klaar voor!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Op FM, Johnny Cash en Elbow na niet echt mijn uurtje
251 Sara Fleetwood Mac
WAT EEN UUR WAT EEN UUR
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Gelukkig niet.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb jij mn broertje nog nooit gezien
Al die Zeeuwen wil ik niks mee te maken hebben natuurlijk.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Oudjaarsdag, jeetje.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
quote:
Ken dit niet“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
ik denk niet dat iemand de jaarwisseling gaat halen dan.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:03 schreef PzKpfw het volgende:
Een shotje voor elke keer dat er komend uur Roxanne wordt gezongen."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ook stemlijstuurtje hier
![]()
![]()
maar gelukkis het Sara gewordenquote:Op donderdag 31 december 2020 00:03 schreef datismijnmening het volgende:
Hier had ook het Wilhelmus kunnen staan![]()
Ik ga voor het eerst sinds maanden een heel klein beetje ongehoorzaam zijn. We gaan naar een bevriend stel maar er komt ook een vrijgezelle vriend van ons, dus in totaal met 5. Wel allemaal zo qua zitplekken dat we meer dan 1,5 meter afstand hebben per stel/persoon...quote:Op donderdag 31 december 2020 00:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Welke kermisklanten hier gaan het morgen met een grote groep op een zuipen zetten?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
![]()
Top 100 voor reeks "Top 2000 editie 2020" van 30-12-2020
nr / aantal posts / gebruiker
001 1313 Dagoduck
002 1277 essnhills
003 1219 Isorden
004 0937 Mexicanobakker
005 0629 Scorpion_17
006 0616 Gale_Boetticher
007 0584 MTheBassman
008 0566 peaceman
009 0467 datismijnmening
010 0461 Zorro
011 0450 Diaan73
012 0445 Pindakaasfanaticus
013 0424 Gretzl
014 0418 Fred_B
015 0393 skysherrif
016 0366 Kopiko
017 0365 koffieleuk
018 0348 alopio
019 0315 Evenstar
020 0292 ok01
021 0285 DecoAoreste
022 0276 Bomenverzameling
023 0273 PippenScottie
024 0248 Poppejans
025 0226 D.
026 0207 laxus13
027 0205 TheVulture
028 0203 AlchemistOfSorrows
029 0187 LTVDK
030 0175 PzKpfw
031 0160 Yashaaaaa
032 0158 Limoentjuh
033 0157 Cee
034 0152 Littlerabbit
035 0150 Bugno3
036 0144 BillDauterive
037 0141 het_fokschaap
038 0138 Rellende_Rotscholier
039 0136 MaJo
040 0129 4-elements
041 0123 El-Stinho
042 0120 vencodark
043 0110 ArnieAlberts
044 0096 Koen66
045 0095 Naesala_1981
046 0084 tompsv18
047 0079 aloa
048 0068 Pino112
049 0059 noodgang
049 0059 alpekoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik hier voor meer stats|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Saaira.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
Bijna 2021, ouwe dekhengst.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
quote:Op donderdag 31 december 2020 00:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Al die Zeeuwen wil ik niks mee te maken hebben natuurlijk.![]()
![]()
Roxanne is wel een befaamd drankspel. Net als One More Time van Daft Punk.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik denk niet dat iemand de jaarwisseling gaat halen dan.![]()
![]()
Dan zal ik wel regelmatig moeten bijschenkenquote:Op donderdag 31 december 2020 00:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zuipen bij elk bijvoeglijk naamwoord
Maidenquote:Op donderdag 31 december 2020 00:04 schreef Gretzl het volgende:
Op FM, Johnny Cash en Elbow na niet echt mijn uurtje
251 Sara Fleetwood Mac
WAT EEN UUR WAT EEN UUR
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
quote:Op donderdag 31 december 2020 00:04 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Top 2000 editie 2020" van 30-12-2020
001 1313 Dagoduck
002 1277 essnhills
003 1219 Isorden
004 0937 Mexicanobakker
005 0629 Scorpion_17
006 0616 Gale_Boetticher
007 0584 MTheBassman
008 0566 peaceman
009 0467 datismijnmening
010 0461 Zorro
011 0450 Diaan73
013 0424 Gretzl
014 0418 Fred_B
015 0393 skysherrif
016 0366 Kopiko
017 0365 koffieleuk
018 0348 alopio
019 0315 Evenstar
020 0292 ok01
021 0285 DecoAoreste
023 0273 PippenScottie
024 0248 Poppejans
025 0226 D.
026 0207 laxus13
027 0205 TheVulture
029 0187 LTVDK
030 0175 PzKpfw
031 0160 Yashaaaaa
032 0158 Limoentjuh
033 0157 Cee
034 0152 Littlerabbit
035 0150 Bugno3
036 0144 BillDauterive
037 0141 het_fokschaap
039 0136 MaJo
040 0129 4-elements
041 0123 El-Stinho
042 0120 vencodark
043 0110 ArnieAlberts
044 0096 Koen66
045 0095 Naesala_1981
046 0084 tompsv18
047 0079 aloa
048 0068 Pino112
049 0059 noodgang
049 0059 alpekoTotaalstats?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik hier voor meer stats[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
001 1313 Dagoduck
002 1277 essnhills
003 1219 Isorden
004 0937 Mexicanobakker
005 0629 Scorpion_17
006 0616 Gale_Boetticher
007 0584 MTheBassman
008 0566 peaceman
009 0467 datismijnmening
010 0461 Zorro
011 0450 Diaan73
013 0424 Gretzl
014 0418 Fred_B
015 0393 skysherrif
016 0366 Kopiko
017 0365 koffieleuk
018 0348 alopio
019 0315 Evenstar
020 0292 ok01
021 0285 DecoAoreste
023 0273 PippenScottie
024 0248 Poppejans
025 0226 D.
026 0207 laxus13
027 0205 TheVulture
029 0187 LTVDK
030 0175 PzKpfw
031 0160 Yashaaaaa
032 0158 Limoentjuh
033 0157 Cee
034 0152 Littlerabbit
035 0150 Bugno3
036 0144 BillDauterive
037 0141 het_fokschaap
039 0136 MaJo
040 0129 4-elements
041 0123 El-Stinho
042 0120 vencodark
043 0110 ArnieAlberts
044 0096 Koen66
045 0095 Naesala_1981
046 0084 tompsv18
047 0079 aloa
048 0068 Pino112
049 0059 noodgang
049 0059 alpeko1313 GodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik hier voor meer stats
001 1313 Dagoduck
002 1277 essnhills
003 1219 Isorden
004 0937 Mexicanobakker
005 0629 Scorpion_17
006 0616 Gale_Boetticher
007 0584 MTheBassman
008 0566 peaceman
009 0467 datismijnmening
010 0461 Zorro
011 0450 Diaan73
013 0424 Gretzl
014 0418 Fred_B
015 0393 skysherrif
016 0366 Kopiko
017 0365 koffieleuk
018 0348 alopio
019 0315 Evenstar
020 0292 ok01
021 0285 DecoAoreste
023 0273 PippenScottie
024 0248 Poppejans
025 0226 D.
026 0207 laxus13
027 0205 TheVulture
029 0187 LTVDK
030 0175 PzKpfw
031 0160 Yashaaaaa
032 0158 Limoentjuh
033 0157 Cee
034 0152 Littlerabbit
035 0150 Bugno3
036 0144 BillDauterive
037 0141 het_fokschaap
039 0136 MaJo
040 0129 4-elements
041 0123 El-Stinho
042 0120 vencodark
043 0110 ArnieAlberts
044 0096 Koen66
045 0095 Naesala_1981
046 0084 tompsv18
047 0079 aloa
048 0068 Pino112
049 0059 noodgang
049 0059 alpekoVan 60 naar 17 gestegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik hier voor meer stats
Beetje vaderlandsliefde jaquote:Op donderdag 31 december 2020 00:04 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
maar gelukkis het Sara geworden
-XOXO-![]()
Ik ben best wel traag geweest met posten vandaag, ook wel een keertje fijn
001 1313 Dagoduck
002 1277 essnhills
003 1219 Isorden
004 0937 Mexicanobakker
005 0629 Scorpion_17
006 0616 Gale_Boetticher
007 0584 MTheBassman
008 0566 peaceman
009 0467 datismijnmening
010 0461 Zorro
011 0450 Diaan73
013 0424 Gretzl
014 0418 Fred_B
015 0393 skysherrif
016 0366 Kopiko
017 0365 koffieleuk
018 0348 alopio
019 0315 Evenstar
020 0292 ok01
021 0285 DecoAoreste
023 0273 PippenScottie
024 0248 Poppejans
025 0226 D.
026 0207 laxus13
027 0205 TheVulture
029 0187 LTVDK
030 0175 PzKpfw
031 0160 Yashaaaaa
032 0158 Limoentjuh
033 0157 Cee
034 0152 Littlerabbit
035 0150 Bugno3
036 0144 BillDauterive
037 0141 het_fokschaap
039 0136 MaJo
040 0129 4-elements
041 0123 El-Stinho
042 0120 vencodark
043 0110 ArnieAlberts
044 0096 Koen66
045 0095 Naesala_1981
046 0084 tompsv18
047 0079 aloa
048 0068 Pino112
049 0059 noodgang
049 0059 alpekoCrimineel ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik hier voor meer stats
Hoger dan dit ga ik op een dag ook niet komenHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
![]()
Top 100 voor reeks "Top 2000 editie 2020" van 01-12-2020 t/m 30-12-2020
001 6854 Dagoduck
002 4733 Isorden
003 4127 essnhills
004 3686 MTheBassman
005 3485 peaceman
006 3466 Mexicanobakker
007 2689 Scorpion_17
008 2677 Gale_Boetticher
009 2353 Gretzl
010 2333 Zorro
011 2218 Kopiko
012 1906 Fred_B
013 1764 alopio
014 1753 Diaan73
015 1699 Evenstar
016 1674 PippenScottie
017 1620 Pindakaasfanaticus
018 1437 datismijnmening
019 1240 Poppejans
020 1188 ok01
021 1165 DecoAoreste
022 1121 Bomenverzameling
023 1036 D.
024 1021 AlchemistOfSorrows
025 1012 houdjemond
026 1002 Cee
027 1001 TheVulture
028 0907 laxus13
029 0836 skysherrif
030 0827 PzKpfw
031 0825 Rellende_Rotscholier
032 0766 cafca
033 0754 n00biedoobiedoo
034 0672 Limoentjuh
035 0632 LTVDK
036 0565 MadMaster
037 0557 Berkery
038 0531 Bugno3
039 0526 koffieleuk
040 0497 El-Stinho
041 0487 BillDauterive
042 0477 Yashaaaaa
043 0455 DW457
044 0431 ArnieAlberts
045 0412 alpeko
046 0395 noodgang
047 0382 Koen66
048 0378 Dven
049 0377 RensAjacied
050 0369 tompsv18
051 0362 het_fokschaap
052 0351 Pino112
053 0338 Kanaroe
054 0322 4-elements
055 0298 asco
056 0274 MaJo
057 0258 Xqtress
058 0255 Viv
059 0250 Littlerabbit
060 0220 Sabata
061 0199 Ferdo
062 0191 Doedezemaar
063 0183 X-23
064 0174 Wickedangel
065 0157 aloa
066 0155 Starflyer
067 0152 Luctor.et.Emergo
068 0146 Eightyone
069 0144 vencodark
070 0126 Dwersdriever
071 0119 tong80
072 0115 zorro28
072 0115 R-woud93
074 0113 satecl
075 0109 wdn
076 0104 Mani89
077 0103 Naesala_1981
078 0102 TLC
079 0100 Keyos
080 0097 onlogisch
081 0096 Olga
082 0094 DarkSonic2
083 0083 Szura
084 0078 Chiappucci
085 0073 livelink
086 0072 SonicVolcano
087 0070 Strani
088 0064 Symphonic
088 0064 ESF1Gamer
090 0063 DireStraits7
090 0063 FlyingEagle
092 0062 MielMonteur
093 0058 -_Guitarist_-
094 0056 Fylax
094 0056 AgeEll
094 0056 Rene
097 0055 Zwansen
098 0053 Amarantha
098 0053 Momo
100 0051 WismutVeilchen83
klik hier voor meer stats"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
001 1313 Dagoduck
002 1277 essnhills
003 1219 Isorden
004 0937 Mexicanobakker
005 0629 Scorpion_17
006 0616 Gale_Boetticher
007 0584 MTheBassman
008 0566 peaceman
009 0467 datismijnmening
010 0461 Zorro
011 0450 Diaan73
013 0424 Gretzl
014 0418 Fred_B
015 0393 skysherrif
016 0366 Kopiko
017 0365 koffieleuk
018 0348 alopio
019 0315 Evenstar
020 0292 ok01
021 0285 DecoAoreste
023 0273 PippenScottie
024 0248 Poppejans
025 0226 D.
026 0207 laxus13
027 0205 TheVulture
029 0187 LTVDK
030 0175 PzKpfw
031 0160 Yashaaaaa
032 0158 Limoentjuh
033 0157 Cee
034 0152 Littlerabbit
035 0150 Bugno3
036 0144 BillDauterive
037 0141 het_fokschaap
039 0136 MaJo
040 0129 4-elements
041 0123 El-Stinho
042 0120 vencodark
043 0110 ArnieAlberts
044 0096 Koen66
045 0095 Naesala_1981
046 0084 tompsv18
047 0079 aloa
048 0068 Pino112
049 0059 noodgang
049 0059 alpekoBinnen de top10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik hier voor meer stats
-XOXO-![]()
001 1313 Dagoduck
002 1277 essnhills
003 1219 Isorden
004 0937 Mexicanobakker
005 0629 Scorpion_17
006 0616 Gale_Boetticher
007 0584 MTheBassman
008 0566 peaceman
009 0467 datismijnmening
010 0461 Zorro
011 0450 Diaan73
013 0424 Gretzl
014 0418 Fred_B
015 0393 skysherrif
016 0366 Kopiko
017 0365 koffieleuk
018 0348 alopio
019 0315 Evenstar
020 0292 ok01
021 0285 DecoAoreste
023 0273 PippenScottie
024 0248 Poppejans
025 0226 D.
026 0207 laxus13
027 0205 TheVulture
029 0187 LTVDK
030 0175 PzKpfw
031 0160 Yashaaaaa
032 0158 Limoentjuh
033 0157 Cee
034 0152 Littlerabbit
035 0150 Bugno3
036 0144 BillDauterive
037 0141 het_fokschaap
039 0136 MaJo
040 0129 4-elements
041 0123 El-Stinho
042 0120 vencodark
043 0110 ArnieAlberts
044 0096 Koen66
045 0095 Naesala_1981
046 0084 tompsv18
047 0079 aloa
048 0068 Pino112
049 0059 noodgang
049 0059 alpekojezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik hier voor meer stats
I love music |Ajax forever
Nicks mis mee
001 1313 Dagoduck
002 1277 essnhills
003 1219 Isorden
004 0937 Mexicanobakker
005 0629 Scorpion_17
006 0616 Gale_Boetticher
007 0584 MTheBassman
008 0566 peaceman
009 0467 datismijnmening
010 0461 Zorro
011 0450 Diaan73
013 0424 Gretzl
014 0418 Fred_B
015 0393 skysherrif
016 0366 Kopiko
017 0365 koffieleuk
018 0348 alopio
019 0315 Evenstar
020 0292 ok01
021 0285 DecoAoreste
023 0273 PippenScottie
024 0248 Poppejans
025 0226 D.
026 0207 laxus13
027 0205 TheVulture
029 0187 LTVDK
030 0175 PzKpfw
031 0160 Yashaaaaa
032 0158 Limoentjuh
033 0157 Cee
034 0152 Littlerabbit
035 0150 Bugno3
036 0144 BillDauterive
037 0141 het_fokschaap
039 0136 MaJo
040 0129 4-elements
041 0123 El-Stinho
042 0120 vencodark
043 0110 ArnieAlberts
044 0096 Koen66
045 0095 Naesala_1981
046 0084 tompsv18
047 0079 aloa
048 0068 Pino112
049 0059 noodgang
049 0059 alpeko1313SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik hier voor meer stats
Geen lelijke getallen.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bijna 2021, ouwe dekhengst.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:59 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zal wel op een mooi rond getal zitten.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij zit weer op een moooi getal?quote:Op donderdag 31 december 2020 00:01 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van woensdag 30 december 2020
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 1350 Dagoduck
002. 1277 essnhills
003. 1221 Isorden
004. 0943 Mexicanobakker
005. 0639 Scorpion_17SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zet- en drukfouten onder voorbehoud.
Klik hier voor meer stats|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wat is dit toch heerlijk rustgevende muziek. Al blijft Dreams m'n all-time favourite van FleetwoodAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Nee, ze hebben Nicks meer.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:05 schreef PippenScottie het volgende:
Zijn er geen Stevie Nicks gifjes?"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Kut, straks haal ik peace nog inquote:Op donderdag 31 december 2020 00:05 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Top 2000 editie 2020" van 01-12-2020 t/m 30-12-2020
001 6854 Dagoduck
002 4733 Isorden
003 4127 essnhills
004 3686 MTheBassman
005 3485 peaceman
006 3466 Mexicanobakker
007 2689 Scorpion_17
008 2677 Gale_Boetticher
009 2353 Gretzl
010 2333 Zorro
011 2218 Kopiko
012 1906 Fred_B
013 1764 alopio
014 1753 Diaan73
015 1699 Evenstar
016 1674 PippenScottie
018 1437 datismijnmening
019 1240 Poppejans
020 1188 ok01
021 1165 DecoAoreste
023 1036 D.
025 1012 houdjemond
026 1002 Cee
027 1001 TheVulture
028 0907 laxus13
029 0836 skysherrif
030 0827 PzKpfw
032 0766 cafca
033 0754 n00biedoobiedoo
034 0672 Limoentjuh
035 0632 LTVDK
036 0565 MadMaster
037 0557 Berkery
038 0531 Bugno3
039 0526 koffieleuk
040 0497 El-Stinho
041 0487 BillDauterive
042 0477 Yashaaaaa
043 0455 DW457
044 0431 ArnieAlberts
045 0412 alpeko
046 0395 noodgang
047 0382 Koen66
048 0378 Dven
049 0377 RensAjacied
050 0369 tompsv18
051 0362 het_fokschaap
052 0351 Pino112
053 0338 Kanaroe
054 0322 4-elements
055 0298 asco
056 0274 MaJo
057 0258 Xqtress
058 0255 Viv
059 0250 Littlerabbit
060 0220 Sabata
061 0199 Ferdo
062 0191 Doedezemaar
063 0183 X-23
064 0174 Wickedangel
065 0157 aloa
066 0155 Starflyer
068 0146 Eightyone
069 0144 vencodark
070 0126 Dwersdriever
071 0119 tong80
072 0115 zorro28
072 0115 R-woud93
074 0113 satecl
075 0109 wdn
076 0104 Mani89
077 0103 Naesala_1981
078 0102 TLC
079 0100 Keyos
080 0097 onlogisch
081 0096 Olga
082 0094 DarkSonic2
083 0083 Szura
084 0078 Chiappucci
085 0073 livelink
086 0072 SonicVolcano
087 0070 Strani
088 0064 Symphonic
088 0064 ESF1Gamer
090 0063 DireStraits7
090 0063 FlyingEagle
092 0062 MielMonteur
093 0058 -_Guitarist_-
094 0056 Fylax
094 0056 AgeEll
094 0056 Rene
097 0055 Zwansen
098 0053 Amarantha
098 0053 Momo
klik hier voor meer stats
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
nog steeds 4equote:Op donderdag 31 december 2020 00:05 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Top 2000 editie 2020" van 01-12-2020 t/m 30-12-2020
001 6854 Dagoduck
002 4733 Isorden
003 4127 essnhills
004 3686 MTheBassman
005 3485 peaceman
006 3466 Mexicanobakker
007 2689 Scorpion_17
008 2677 Gale_Boetticher
009 2353 Gretzl
010 2333 Zorro
011 2218 Kopiko
012 1906 Fred_B
013 1764 alopio
014 1753 Diaan73
015 1699 Evenstar
016 1674 PippenScottie
018 1437 datismijnmening
019 1240 Poppejans
020 1188 ok01
021 1165 DecoAoreste
023 1036 D.
025 1012 houdjemond
026 1002 Cee
027 1001 TheVulture
028 0907 laxus13
029 0836 skysherrif
030 0827 PzKpfw
032 0766 cafca
033 0754 n00biedoobiedoo
034 0672 Limoentjuh
035 0632 LTVDK
036 0565 MadMaster
037 0557 Berkery
038 0531 Bugno3
039 0526 koffieleuk
040 0497 El-Stinho
041 0487 BillDauterive
042 0477 Yashaaaaa
043 0455 DW457
044 0431 ArnieAlberts
045 0412 alpeko
046 0395 noodgang
047 0382 Koen66
048 0378 Dven
049 0377 RensAjacied
050 0369 tompsv18
051 0362 het_fokschaap
052 0351 Pino112
053 0338 Kanaroe
054 0322 4-elements
055 0298 asco
056 0274 MaJo
057 0258 Xqtress
058 0255 Viv
059 0250 Littlerabbit
060 0220 Sabata
061 0199 Ferdo
062 0191 Doedezemaar
063 0183 X-23
064 0174 Wickedangel
065 0157 aloa
066 0155 Starflyer
068 0146 Eightyone
069 0144 vencodark
070 0126 Dwersdriever
071 0119 tong80
072 0115 zorro28
072 0115 R-woud93
074 0113 satecl
075 0109 wdn
076 0104 Mani89
077 0103 Naesala_1981
078 0102 TLC
079 0100 Keyos
080 0097 onlogisch
081 0096 Olga
082 0094 DarkSonic2
083 0083 Szura
084 0078 Chiappucci
085 0073 livelink
086 0072 SonicVolcano
087 0070 Strani
088 0064 Symphonic
088 0064 ESF1Gamer
090 0063 DireStraits7
090 0063 FlyingEagle
092 0062 MielMonteur
093 0058 -_Guitarist_-
094 0056 Fylax
094 0056 AgeEll
094 0056 Rene
097 0055 Zwansen
098 0053 Amarantha
098 0053 Momo
Rellende_Rotscholier
![]()
Uit de top 30 gevallen, jeetje.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Wij nietquote:Op donderdag 31 december 2020 00:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Welke kermisklanten hier gaan het morgen met een grote groep op een zuipen zetten?Alleen mijn moeder en de vriendin van mijn oudste zoon. Zij gaan ook halverwege de avond weg, dan is alleen mijn moeder er nog.
While my guitar gently Weeps is trouwens de enige Beatles die ik echt, echt mooi vind.
George Harrison![]()
![]()
001 1313 Dagoduck
002 1277 essnhills
003 1219 Isorden
004 0937 Mexicanobakker
005 0629 Scorpion_17
006 0616 Gale_Boetticher
007 0584 MTheBassman
008 0566 peaceman
009 0467 datismijnmening
010 0461 Zorro
011 0450 Diaan73
013 0424 Gretzl
014 0418 Fred_B
015 0393 skysherrif
016 0366 Kopiko
017 0365 koffieleuk
018 0348 alopio
019 0315 Evenstar
020 0292 ok01
021 0285 DecoAoreste
023 0273 PippenScottie
024 0248 Poppejans
025 0226 D.
026 0207 laxus13
027 0205 TheVulture
029 0187 LTVDK
030 0175 PzKpfw
031 0160 Yashaaaaa
032 0158 Limoentjuh
033 0157 Cee
034 0152 Littlerabbit
035 0150 Bugno3
036 0144 BillDauterive
037 0141 het_fokschaap
039 0136 MaJo
040 0129 4-elements
041 0123 El-Stinho
042 0120 vencodark
043 0110 ArnieAlberts
044 0096 Koen66
045 0095 Naesala_1981
046 0084 tompsv18
047 0079 aloa
048 0068 Pino112
049 0059 noodgang
049 0059 alpekoIk heb gewerkt en de night shift gemist. Dat scheelt zo tien plaatsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik hier voor meer statsMy friends all drive horses![]()
Nou plek in de top 10 vasthouden moet kunnen lukkenquote:Op donderdag 31 december 2020 00:05 schreef Isorden het volgende:
001 6854 Dagoduck
002 4733 Isorden
003 4127 essnhills
004 3686 MTheBassman
005 3485 peaceman
006 3466 Mexicanobakker
007 2689 Scorpion_17
008 2677 Gale_Boetticher
009 2353 Gretzl
010 2333 Zorro
011 2218 Kopiko
012 1906 Fred_B
013 1764 alopio
014 1753 Diaan73
015 1699 Evenstar
016 1674 PippenScottie
018 1437 datismijnmening
019 1240 Poppejans
020 1188 ok01
021 1165 DecoAoreste
023 1036 D.
025 1012 houdjemond
026 1002 Cee
027 1001 TheVulture
028 0907 laxus13
029 0836 skysherrif
030 0827 PzKpfw
032 0766 cafca
033 0754 n00biedoobiedoo
034 0672 Limoentjuh
035 0632 LTVDK
036 0565 MadMaster
037 0557 Berkery
038 0531 Bugno3
039 0526 koffieleuk
040 0497 El-Stinho
041 0487 BillDauterive
042 0477 Yashaaaaa
043 0455 DW457
044 0431 ArnieAlberts
045 0412 alpeko
046 0395 noodgang
047 0382 Koen66
048 0378 Dven
049 0377 RensAjacied
050 0369 tompsv18
051 0362 het_fokschaap
052 0351 Pino112
053 0338 Kanaroe
054 0322 4-elements
055 0298 asco
056 0274 MaJo
057 0258 Xqtress
058 0255 Viv
059 0250 Littlerabbit
060 0220 Sabata
061 0199 Ferdo
062 0191 Doedezemaar
063 0183 X-23
064 0174 Wickedangel
065 0157 aloa
066 0155 Starflyer
068 0146 Eightyone
069 0144 vencodark
070 0126 Dwersdriever
071 0119 tong80
072 0115 zorro28
072 0115 R-woud93
074 0113 satecl
075 0109 wdn
076 0104 Mani89
077 0103 Naesala_1981
078 0102 TLC
079 0100 Keyos
080 0097 onlogisch
081 0096 Olga
082 0094 DarkSonic2
083 0083 Szura
084 0078 Chiappucci
085 0073 livelink
086 0072 SonicVolcano
087 0070 Strani
088 0064 Symphonic
088 0064 ESF1Gamer
090 0063 DireStraits7
090 0063 FlyingEagle
092 0062 MielMonteur
093 0058 -_Guitarist_-
094 0056 Fylax
094 0056 AgeEll
094 0056 Rene
097 0055 Zwansen
098 0053 Amarantha
098 0053 Momo
klik hier voor meer statsHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
dat gaat vast wel gebeurenquote:Op donderdag 31 december 2020 00:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kut, straks haal ik peace nog inI love music |Ajax forever
quote:
Nja ik ben morgenavond wel weg, wordt spannend denk ik.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Strijd om de kruimels (7e plek)quote:Op donderdag 31 december 2020 00:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kut, straks haal ik peace nog in
Nicks inderdaad.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:05 schreef PippenScottie het volgende:
Zijn er geen Stevie Nicks gifjes?Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Hoeveel ben jij vandaag aanwezig?quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
hou jij essnhills achter je is de grote vraag.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:06 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wij spammerts begrijpen je DagoI love music |Ajax forever
Ja nu sta ik er ineens niet meer bijquote:Op donderdag 31 december 2020 00:05 schreef Isorden het volgende:
001 6854 Dagoduck
002 4733 Isorden
003 4127 essnhills
004 3686 MTheBassman
005 3485 peaceman
006 3466 Mexicanobakker
007 2689 Scorpion_17
008 2677 Gale_Boetticher
009 2353 Gretzl
010 2333 Zorro
011 2218 Kopiko
012 1906 Fred_B
013 1764 alopio
014 1753 Diaan73
015 1699 Evenstar
016 1674 PippenScottie
018 1437 datismijnmening
019 1240 Poppejans
020 1188 ok01
021 1165 DecoAoreste
023 1036 D.
025 1012 houdjemond
026 1002 Cee
027 1001 TheVulture
028 0907 laxus13
029 0836 skysherrif
030 0827 PzKpfw
032 0766 cafca
033 0754 n00biedoobiedoo
034 0672 Limoentjuh
035 0632 LTVDK
036 0565 MadMaster
037 0557 Berkery
038 0531 Bugno3
039 0526 koffieleuk
040 0497 El-Stinho
041 0487 BillDauterive
042 0477 Yashaaaaa
043 0455 DW457
044 0431 ArnieAlberts
045 0412 alpeko
046 0395 noodgang
047 0382 Koen66
048 0378 Dven
049 0377 RensAjacied
050 0369 tompsv18
051 0362 het_fokschaap
052 0351 Pino112
053 0338 Kanaroe
054 0322 4-elements
055 0298 asco
056 0274 MaJo
057 0258 Xqtress
058 0255 Viv
059 0250 Littlerabbit
060 0220 Sabata
061 0199 Ferdo
062 0191 Doedezemaar
063 0183 X-23
064 0174 Wickedangel
065 0157 aloa
066 0155 Starflyer
068 0146 Eightyone
069 0144 vencodark
070 0126 Dwersdriever
071 0119 tong80
072 0115 zorro28
072 0115 R-woud93
074 0113 satecl
075 0109 wdn
076 0104 Mani89
077 0103 Naesala_1981
078 0102 TLC
079 0100 Keyos
080 0097 onlogisch
081 0096 Olga
082 0094 DarkSonic2
083 0083 Szura
084 0078 Chiappucci
085 0073 livelink
086 0072 SonicVolcano
087 0070 Strani
088 0064 Symphonic
088 0064 ESF1Gamer
090 0063 DireStraits7
090 0063 FlyingEagle
092 0062 MielMonteur
093 0058 -_Guitarist_-
094 0056 Fylax
094 0056 AgeEll
094 0056 Rene
097 0055 Zwansen
098 0053 Amarantha
098 0053 Momo
001 1313 Dagoduck
002 1277 essnhills
003 1219 Isorden
004 0937 Mexicanobakker
005 0629 Scorpion_17
006 0616 Gale_Boetticher
007 0584 MTheBassman
008 0566 peaceman
009 0467 datismijnmening
010 0461 Zorro
011 0450 Diaan73
013 0424 Gretzl
014 0418 Fred_B
015 0393 skysherrif
016 0366 Kopiko
017 0365 koffieleuk
018 0348 alopio
019 0315 Evenstar
020 0292 ok01
021 0285 DecoAoreste
023 0273 PippenScottie
024 0248 Poppejans
025 0226 D.
026 0207 laxus13
027 0205 TheVulture
029 0187 LTVDK
030 0175 PzKpfw
031 0160 Yashaaaaa
032 0158 Limoentjuh
033 0157 Cee
034 0152 Littlerabbit
035 0150 Bugno3
036 0144 BillDauterive
037 0141 het_fokschaap
039 0136 MaJo
040 0129 4-elements
041 0123 El-Stinho
042 0120 vencodark
043 0110 ArnieAlberts
044 0096 Koen66
045 0095 Naesala_1981
046 0084 tompsv18
047 0079 aloa
048 0068 Pino112
049 0059 noodgang
049 0059 alpekoPlek 100SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik hier voor meer stats![]()
![]()
Jongens quote die lijst eens niet steeds, mijn scrollwielvinger houdt dat niet bij
Tussen de lakens?quote:Op donderdag 31 december 2020 00:07 schreef het_fokschaap het volgende:
ik wou dat m'n vrouw klonk als Stevie NicksAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Ik vind dit oprecht de minste Mac in de lijst denk ik. Er gebeurt niks in dit nummer en ik kan Stevie Nicks nooit zo goed verstaan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat ik maar 497 posts hier heb (lol)quote:Op donderdag 31 december 2020 00:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Uit de top 30 gevallen, jeetje.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
rond 7/8 ga ik weg zo ongeveer. ga om 2 uur maffen en wel ergens om 10 uur opstaan.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoeveel ben jij vandaag aanwezig?"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Kan iemand de regels voor het drankspel nog even posten? Dan ga ik ook beginnen
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
En ik begon pas rond luchtijd vandaagquote:
Jij bent altijd darten kijkenquote:Op donderdag 31 december 2020 00:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat ik maar 497 posts hier heb (lol)Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
quote:Op donderdag 31 december 2020 00:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zoals het een echte Duck betaamt
Die gaat morgen/vandaag oliebollen bakken.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
hou jij essnhills achter je is de grote vraag.
Anders niet
Je verstaat er Nicks van?quote:Op donderdag 31 december 2020 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit oprecht de minste Mac in de lijst denk ik. Er gebeurt niks in dit nummer en ik kan Stevie Nicks nooit zo goed verstaan.Un dann rettet kein Kavallerie,
Hier komt er ook al rook uitquote:Op donderdag 31 december 2020 00:07 schreef Zorro het volgende:
Jongens quote die lijst eens niet steeds, mijn scrollwielvinger houdt dat niet bij![]()
maakt mij niet hoor. Ik gun je die plek.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja ik ben morgenavond wel weg, wordt spannend denk ik.I love music |Ajax forever
RSI-modus aanquote:Op donderdag 31 december 2020 00:07 schreef Zorro het volgende:
Jongens quote die lijst eens niet steeds, mijn scrollwielvinger houdt dat niet bij![]()
![]()
Zuip als je het nodig hebtquote:Op donderdag 31 december 2020 00:08 schreef Gretzl het volgende:
-XOXO-![]()
Ben ik ook benieuwd naar jaquote:Op donderdag 31 december 2020 00:08 schreef Gretzl het volgende:
Kan iemand de regels voor het drankspel nog even posten? Dan ga ik ook beginnenRemember the jester that showed you tears
Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat je daar nu niet meer rouwig om hoeft te zijn.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:07 schreef het_fokschaap het volgende:
ik wou dat m'n vrouw klonk als Stevie NicksMake love, not war ☮![]()
Elke keer dat je je aan Van Inkel ergert, een slok.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:08 schreef Gretzl het volgende:
Kan iemand de regels voor het drankspel nog even posten? Dan ga ik ook beginnenErst kommt das Fressen und dann kommt die Moral![]()
Kun je nagaanquote:Op donderdag 31 december 2020 00:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ik begon pas rond luchtijd vandaag
-XOXO-![]()
Waar komt jouw avatar eigenlijk vandaan?quote:Op donderdag 31 december 2020 00:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar jaHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Oude man..quote:Op donderdag 31 december 2020 00:07 schreef Zorro het volgende:
Jongens quote die lijst eens niet steeds, mijn scrollwielvinger houdt dat niet bij
Zuip, alsof het je laatste dag isquote:Op donderdag 31 december 2020 00:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zuip als je het nodig hebt![]()
Mooie lijst, mijn complimenten!quote:Op donderdag 31 december 2020 00:05 schreef Isorden het volgende:
001 6854 Dagoduck
002 4733 Isorden
003 4127 essnhills
004 3686 MTheBassman
005 3485 peaceman
006 3466 Mexicanobakker
007 2689 Scorpion_17
008 2677 Gale_Boetticher
009 2353 Gretzl
010 2333 Zorro
011 2218 Kopiko
012 1906 Fred_B
013 1764 alopio
014 1753 Diaan73
015 1699 Evenstar
016 1674 PippenScottie
018 1437 datismijnmening
019 1240 Poppejans
020 1188 ok01
021 1165 DecoAoreste
023 1036 D.
025 1012 houdjemond
026 1002 Cee
027 1001 TheVulture
028 0907 laxus13
029 0836 skysherrif
030 0827 PzKpfw
032 0766 cafca
033 0754 n00biedoobiedoo
034 0672 Limoentjuh
035 0632 LTVDK
036 0565 MadMaster
037 0557 Berkery
038 0531 Bugno3
039 0526 koffieleuk
040 0497 El-Stinho
041 0487 BillDauterive
042 0477 Yashaaaaa
043 0455 DW457
044 0431 ArnieAlberts
045 0412 alpeko
046 0395 noodgang
047 0382 Koen66
048 0378 Dven
049 0377 RensAjacied
050 0369 tompsv18
051 0362 het_fokschaap
052 0351 Pino112
053 0338 Kanaroe
054 0322 4-elements
055 0298 asco
056 0274 MaJo
057 0258 Xqtress
058 0255 Viv
059 0250 Littlerabbit
060 0220 Sabata
061 0199 Ferdo
062 0191 Doedezemaar
063 0183 X-23
064 0174 Wickedangel
065 0157 aloa
066 0155 Starflyer
068 0146 Eightyone
069 0144 vencodark
070 0126 Dwersdriever
071 0119 tong80
072 0115 zorro28
072 0115 R-woud93
074 0113 satecl
075 0109 wdn
076 0104 Mani89
077 0103 Naesala_1981
078 0102 TLC
079 0100 Keyos
080 0097 onlogisch
081 0096 Olga
082 0094 DarkSonic2
083 0083 Szura
084 0078 Chiappucci
085 0073 livelink
086 0072 SonicVolcano
087 0070 Strani
088 0064 Symphonic
088 0064 ESF1Gamer
090 0063 DireStraits7
090 0063 FlyingEagle
092 0062 MielMonteur
093 0058 -_Guitarist_-
094 0056 Fylax
094 0056 AgeEll
094 0056 Rene
097 0055 Zwansen
098 0053 Amarantha
098 0053 Momo
klik hier voor meer stats[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op donderdag 31 december 2020 00:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
hou jij essnhills achter je is de grote vraag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dat is natuurlijk altijd de regel hierquote:Op donderdag 31 december 2020 00:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zuip als je het nodig hebt![]()
Nieuwe records voor de hele top 3?quote:Op donderdag 31 december 2020 00:04 schreef Dagoduck het volgende:
001 1313 Dagoduck
002 1277 essnhills
003 1219 Isorden
Ik haal de helft van mijn jaar quotom in deze reeks geloof ikquote:Op donderdag 31 december 2020 00:05 schreef Isorden het volgende:
001 6854 Dagoduck
002 4733 Isorden
003 4127 essnhills
004 3686 MTheBassman
005 3485 peaceman
006 3466 Mexicanobakker
007 2689 Scorpion_17
008 2677 Gale_Boetticher
009 2353 Gretzl
010 2333 Zorro
011 2218 Kopiko
012 1906 Fred_B
013 1764 alopio
014 1753 Diaan73
015 1699 Evenstar
016 1674 PippenScottie
018 1437 datismijnmening
019 1240 Poppejans
020 1188 ok01
021 1165 DecoAoreste
023 1036 D.
025 1012 houdjemond
026 1002 Cee
027 1001 TheVulture
028 0907 laxus13
029 0836 skysherrif
030 0827 PzKpfw
032 0766 cafca
033 0754 n00biedoobiedoo
034 0672 Limoentjuh
035 0632 LTVDK
036 0565 MadMaster
037 0557 Berkery
038 0531 Bugno3
039 0526 koffieleuk
040 0497 El-Stinho
041 0487 BillDauterive
042 0477 Yashaaaaa
043 0455 DW457
044 0431 ArnieAlberts
045 0412 alpeko
046 0395 noodgang
047 0382 Koen66
048 0378 Dven
049 0377 RensAjacied
050 0369 tompsv18
051 0362 het_fokschaap
052 0351 Pino112
053 0338 Kanaroe
054 0322 4-elements
055 0298 asco
056 0274 MaJo
057 0258 Xqtress
058 0255 Viv
059 0250 Littlerabbit
060 0220 Sabata
061 0199 Ferdo
062 0191 Doedezemaar
063 0183 X-23
064 0174 Wickedangel
065 0157 aloa
066 0155 Starflyer
068 0146 Eightyone
069 0144 vencodark
070 0126 Dwersdriever
071 0119 tong80
072 0115 zorro28
072 0115 R-woud93
074 0113 satecl
075 0109 wdn
076 0104 Mani89
077 0103 Naesala_1981
078 0102 TLC
079 0100 Keyos
080 0097 onlogisch
081 0096 Olga
082 0094 DarkSonic2
083 0083 Szura
084 0078 Chiappucci
085 0073 livelink
086 0072 SonicVolcano
087 0070 Strani
088 0064 Symphonic
088 0064 ESF1Gamer
090 0063 DireStraits7
090 0063 FlyingEagle
092 0062 MielMonteur
093 0058 -_Guitarist_-
094 0056 Fylax
094 0056 AgeEll
094 0056 Rene
097 0055 Zwansen
098 0053 Amarantha
098 0053 Momo
klik hier voor meer statsNo Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Iemand (denkt) zometeen dat hij een woord hoor waarbij je moet zuipenquote:Op donderdag 31 december 2020 00:08 schreef Gretzl het volgende:
Die roept: DRINKEN
en de rest volgt![]()
Ik ben opnieuw indrukkend, schrokwekkend of zo op jequote:Op donderdag 31 december 2020 00:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ik begon pas rond luchtijd vandaag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sara
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Constant Lam vindt dit leukquote:Op donderdag 31 december 2020 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Elke keer dat je je aan Van Inkel ergert, een slok.Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Elke keer Hey Ho is ook een shotje, afgesproken?Remember the jester that showed you tears
Iets met Pinkpop en valse kraaien.
I love music |Ajax forever
quote:Op donderdag 31 december 2020 00:08 schreef essnhills het volgende:
[..]En als er iemand me nog moet inhalen dan jij maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sympathiek hoorquote:Op donderdag 31 december 2020 00:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
maakt mij niet hoor. Ik gun je die plek.
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Oei dan begin ik alvastquote:Op donderdag 31 december 2020 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Elke keer dat je je aan Van Inkel ergert, een slok.![]()
Ik ook, minstensquote:Op donderdag 31 december 2020 00:09 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik haal de helft van mijn jaar quotom in deze reeks geloof ik![]()
![]()
Wie daar nou ineens binnenkomt zegquote:
Of heb ik gewoon niet opgelet?Un dann rettet kein Kavallerie,
Dat is de regel voor het leven toch?quote:Op donderdag 31 december 2020 00:08 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk altijd de regel hier
-XOXO-![]()
Ik minstens 3/4quote:Op donderdag 31 december 2020 00:09 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik haal de helft van mijn jaar quotom in deze reeks geloof ik
Rellende_Rotscholier
![]()
De wals is een hele fles.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Elke keer Hey Ho is ook een shotje, afgesproken?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Nog maar 1/8e van de lijst te gaan...[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Exactquote:Op donderdag 31 december 2020 00:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is de regel voor het leven toch?![]()
Ik weet niet precies wat mijn oude dagrecord is, dit zou het zomaar kunnen zijn nuquote:Op donderdag 31 december 2020 00:09 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nieuwe records voor de hele top 3?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
neeequote:Op donderdag 31 december 2020 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog maar 1/8e van de lijst te gaan...
Maar goed, ik moet dus slapen want ik -moet- morgen werken![]()
Als inige dag in 1,5 week![]()
Geen zin
Gaat weer veel te snelquote:Op donderdag 31 december 2020 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog maar 1/8e van de lijst te gaan...![]()
Wanneer begint de MuMeladder eigenlijk? Ik heb vernomen dat ik komend jaar mee moet stemmen.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: