quote:Op woensdag 30 december 2020 13:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga wel even thee zetten en naar het toilet en hoop dat dat lang genoeg duurt.
Ohquote:Op woensdag 30 december 2020 13:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik luister al niet meer mee
Geen tijd voor
Rij gelijk even langs Omsk.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga wel even thee zetten en naar het toilet en hoop dat dat lang genoeg duurt.
lolquote:Op woensdag 30 december 2020 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit zit af en toe tegen het valse aan.
Hopelijk is het een groot gebouw.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Denk dat die stad toch net iets te ver weg is.quote:
Ik eigenlijk ook.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:10 schreef essnhills het volgende:
Ik denk dat ik die Nightwish van gister beter vond
quote:Op woensdag 30 december 2020 13:07 schreef skysherrif het volgende:
Klinkt alsof we elk moment een ander piratenschip gaan enteren
Ik ook hoor, maar dat mag je als fan eigenlijk niet zeggenquote:Op woensdag 30 december 2020 13:10 schreef essnhills het volgende:
Wel een mooie stad.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Denk dat die stad toch net iets te ver weg is.
I Want My Tears Back in Buenos Aires genotquote:
In de app stond 10 minuten, dus neequote:Op woensdag 30 december 2020 13:09 schreef Drekkoning het volgende:
Grote vraag; Is er in de interlude geknipt?
Het is wel zo. Zang komt altijd heel nauw bij dit soort muziek. Ik doe het haar niet na verder.quote:
Dus echt geen noot hequote:Op woensdag 30 december 2020 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit zit af en toe tegen het valse aan.
Was dat die in het sprookjesbos?quote:Op woensdag 30 december 2020 13:10 schreef essnhills het volgende:
Zou dit allemaal komen omdat ze bij DBZ zo goed was? Ik vind er echt niets aan.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:10 schreef D. het volgende:
[..]
Geen flauw idee zo, maar als snel iets waar ik minder zenuwachtig van wordt
Ah kijk. ik ben geen fan, dat scheeltquote:Op woensdag 30 december 2020 13:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar dat mag je als fan eigenlijk niet zeggen
Het einde van deze moet nog komen, die is wel redelijkquote:Op woensdag 30 december 2020 13:10 schreef essnhills het volgende:
Ik vind die juist geen klap aan, maar ik had hier liever de studioversie gehad.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:10 schreef essnhills het volgende:
Dragon Ball Z?quote:Op woensdag 30 december 2020 13:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zou dit allemaal komen omdat ze bij DBZ zo goed was? Ik vind er echt niets aan.
Die vond ik ook beter ja!quote:Op woensdag 30 december 2020 13:10 schreef essnhills het volgende:
ik ook!!quote:Op woensdag 30 december 2020 13:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik geloof dat ik deze nu al de beste Nightwish vind
Dit dus, als je dit vals vindt dan klopt er iets niet aan je gehoorquote:
En dat vraag je aan mij?quote:
Die Duurt ook te lang jaquote:Op woensdag 30 december 2020 13:11 schreef het_fokschaap het volgende:
het origineel van Davina Michelle vind ik beter
Ik stem al jaren op dit nummer, maar sinds DBZ komt het er daadwerkelijk doorheen.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jaquote:
Over ongeveer een dagje!quote:Op woensdag 30 december 2020 13:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou weet ik nog niet of we Henk Gate nog kunnen verwachten?
In dit nummer zou het een verrassende wending zijn.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou weet ik nog niet of we Henk Gate nog kunnen verwachten?
Elan betekent iets als 'geestdrift'quote:Op woensdag 30 december 2020 13:10 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
De eland was tenminste lekker kort
quote:Op woensdag 30 december 2020 13:11 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Die vond ik ook beter ja!
Hoe heette die?
quote:
Élanquote:Op woensdag 30 december 2020 13:11 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Die vond ik ook beter ja!
Hoe heette die?
Jawel, op het begin wel, maar goed. En ik ben fan van Floor he. Het is gewoon ontzettend moeilijk om dit te zingen.quote:
Ohja De Beste Zangers bedoelde je hequote:
Nee joh, die noten op het eindquote:Op woensdag 30 december 2020 13:12 schreef 4-elements het volgende:
Ze hadden beter de albumversie gekozen.
Ik heb dat seizoen van DBZ niet gezien, zaten geen interessante mensen bijquote:Op woensdag 30 december 2020 13:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eensquote:Op woensdag 30 december 2020 13:12 schreef Dagoduck het volgende:
Maarja, 2000x liever dit dan Kensington.
Ik krijg zin om mezelf te begravenquote:Op woensdag 30 december 2020 13:12 schreef LTVDK het volgende:
Ik krijg zin om schatten te begraven en rum te drinken en de wereldzeeën te bevaren.
Kloptquote:Op woensdag 30 december 2020 13:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ohja De Beste Zangers bedoelde je he
Ah, dan wist je tenminste van te voren dat je geen antwoord ging krijgen ::+quote:
Om nooit meer weg te gaan. Deze hoort gewoon in de top 20 net als Child in Time enzo.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:12 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik stem al jaren op dit nummer, maar sinds DBZ komt het er daadwerkelijk doorheen.
Kan zijn dat ze drie minuten GijsGelul in hebben gepland, natuurlijk.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:10 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
In de app stond 10 minuten, dus nee
Dat is een beetje zeggen als dat je liever een paracetamolletje neemt dan je been laat afhakken.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:12 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb geen enkel seizoen gezien, alleen af en toe iets van het afgelopen seizoen i.v.m. Stef Bos.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb dat seizoen van DBZ niet gezien, zaten geen interessante mensen bij
Nee dat is alles wat automatisch op last.fm gescrobbeld wordt op basis van de playlist van Radio 2quote:
Beter Poet and the Pendulum oid, maar dat trekt het doorsnee Top2000 publiek niet.quote:
Echt niet, die lange uithaal op het einde heeft Tarja nooit gedaan.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:12 schreef 4-elements het volgende:
Ze hadden beter de albumversie gekozen.
Ja vanaf de trage interlude is dit echt een heerlijke plaat.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:12 schreef skysherrif het volgende:
Oh dit 2e gedeelte vind ik wel lekker, dit klinkt goed
Mee eens, het begin was niet zo boeiend. Dit klinkt tof.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:12 schreef skysherrif het volgende:
Oh dit 2e gedeelte vind ik wel lekker, dit klinkt goed
Why is the rum gone?!quote:Op woensdag 30 december 2020 13:12 schreef LTVDK het volgende:
Ik krijg zin om schatten te begraven en rum te drinken en de wereldzeeën te bevaren.
Weet ik welquote:Op woensdag 30 december 2020 13:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Elan betekent iets als 'geestdrift'
Ik ben niet zo thuis in dit zjenrequote:Op woensdag 30 december 2020 13:13 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Beter Poet and the Pendulum oid, maar dat trekt het doorsnee Top2000 publiek niet.
Ooit zat Floors stem in 1 van de rollercoasters (dacht VLiegende Hollander) maar mag niet meer, iets met rechten (weet niet precies hoe het zit)quote:
Nou, nee, da's wat vriendelijkerquote:Op woensdag 30 december 2020 13:12 schreef Dagoduck het volgende:
Klopt. Dat heb ik ook liever.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is een beetje zeggen als dat je liever een paracetamolletje neemt dan je been laat afhakken.
Die is idd fijnerquote:Op woensdag 30 december 2020 13:13 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Beter Poet and the Pendulum oid, maar dat trekt het doorsnee Top2000 publiek niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |